Šta je novo?

Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Уведене су линије 600 и 607,ајмо даље,шта ли ће следеће бити уведено да ради Стрела?
Za sada se niko ne vozi tj par putnika. Dobro su spojili Bez Kosu i Banovo Brdo. Mada mi nije jasno da li imaju mnogo putnika na potezu od Okova do Zmaja? Delovalo mi je bolje da produze 607 kroz Marka Celebonovica i pored kvantasa pa onda na autoput. Dobro je i presedanje iz 72 u 607 na Kosi pa se brze stigne do aerodroma.
 
Poslednja izmena:
Samo nek je Bežanijska kosa dobila još jednu liniju, i to ka aerodromu, odatle je stvarno najteže stići do aerodroma. Sirotilja s Karaburme i Borče nek se vozi Lukić Reisenom, koji će k na aerodromu oni, fuj.
 
kako si to zamislio da ide? autoput-isključenje kod tempa BK-zemun-Pupinov most-Borča-Pančevački-Karaburma?
 
kako si to zamislio da ide? autoput-isključenje kod tempa BK-zemun-Pupinov most-Borča-Pančevački-Karaburma?
Nisam ja plaćen da to zamišljam, samo primećujem da ceo istočni Beograd, pa ni centar grada, a ni Beograd na dunavskoj vodi, nemaju normalnu vezu sa Aerodromom. Morala bi da postoji ekspresna, celodnevna i celonoćna linija za Aerodrom iz centra grada, to je minimum.
 
Samo nek je Bežanijska kosa dobila još jednu liniju, i to ka aerodromu, odatle je stvarno najteže stići do aerodroma. Sirotilja s Karaburme i Borče nek se vozi Lukić Reisenom, koji će k na aerodromu oni, fuj.
Није то за Косу него за Баново брдо и тај део града. Плус делове НБГД. Качи само део Косе. Може и да скрене у Тошин бунар па код Студењака на Аутопут да би слични теби били задовољни.
Овде многи мисле да ми на Коси имамо супер превоз. Ја ујутру улазим на трећој станици и никада не нађем место за седење. Због Сурчинаца и Лединаца (Ледињана). Преседају људи код Гранд кафе. Када се враћам с посла одавно сам баталио Зелени венац, чекам 75 по пола сата. Пешачим 15 минута до Мостара па на 70, то ми је најбезболније.
 
Pa do blokova da dođeš javnim prevozom sa Bežanijske kose je muka, a oni su nam odmah tu pored... Isto je tako i sa Zemunom. Samo divna 82 koja ide al kao da ne ide :D Edit:
A da dodam dok dođu busevi do pijace (svi koji kreću sa okretnice Bežanijska kosa) jedva uđeš da stojiš jer su ujedno i sve linije koje idu sa ove okretnice SOLO :D:D:D:D
 
До блокова идем пешке, тако ми је најбрже.
 
mnogi se neće složiti sa mnom ali pretvoriti 72 u 608 i dati strelu kao isključivo zglobnu liniju (bez ikakvih izmena trase) ne bi bio loš potez. možda čak i bez menjanja broja ali se onda ne bi uklapalo u ugovor. od preostalih turskih kanti pojačati 75 (i još neke stvari i prebacivke bi mogle tu, ali da ne lupetam)

Ustvari, ajde kad sam već na temi da pitam vaše mišljenje: da li bi jednu od 72/75 trebalo produžiti do trga republike?
 
Овде многи мисле да ми на Коси имамо супер превоз.
Moje iskustvo je takvo da najviše na loš prevoz kukaju ljudi sa BK i Miririjeva. A ako uzmemo izraz da je loš prevoz na BK, koji je onda adekvatan izraz za potez 300?
Није то за Косу него за Баново брдо и тај део града. Плус делове НБГД. Качи само део Косе. Може и да скрене у Тошин бунар па код Студењака на Аутопут да би слични теби били задовољни.
Može i preko Sajma direktno na Gazelu i autoput. ;)
Šalu na stranu, ja bih pre liniju 607 stavio da ide od Tošinog bunara ka Aerodromu trasom linije 65 kroz BK, pa preko Kvantaša na autoput.

Takođe bih, što su neki ovde spominjali, sproveo liniju koja bi išla sa okretnice Banovo brdo pa preko Čukaričke padine na Most na Adi i Bul. heroja sa Košara, do Tošinog bunara pa odatle desno Tošinim Bunarom ka Zemunu. Neki su predlagali da ide do buduće okretnice u naselju Nova Galenika 2.

Ono što su neki spominjali, još samo linija Zemun - Aerodrom i pokriveni su maltene svi pravci Beograda sa aerodromom. Takođe bi mogla i linija iz Kumodraža za Prokop i to bi bilo to, jer bi uz jedno presedanje moglo da se dođe iz prigradskih naselja do aerodroma.​

Ustvari, ajde kad sam već na temi da pitam vaše mišljenje: da li bi jednu od 72/75 trebalo produžiti do trga republike?
75 je nekada išla do Vukovog spomenika. Koliko je takva veza potrebna, dovoljno govori to što su gužve u EKO1 na potezu Vuk - Zeleni venac - Ušće i obrnuto.

mnogi se neće složiti sa mnom ali pretvoriti 72 u 608 i dati strelu kao isključivo zglobnu liniju (bez ikakvih izmena trase) ne bi bio loš potez
Da li je potrebno da bude zglobna, ne bih znao. Ali da menja trasu, to mislim da bi trebalo, da se dobije brža veza centra i NBG, naravno ne da se sad prebacuje na autoput, već da ostane veza preko puta za Surčin.​
 
Poslednja izmena:
jedna od 72/75 mora da bude zglobna da bi se prevoz na Bežaniji rasteretio...u bilo kom periodu između 7 i 17, odnosno 19 i 21h, 65 je prepuna iako ide često i ima samo zglobove, 71 koja je isto često tokom dana puna ali ipak ne vuče dovoljno putnika da rastereti 65, a 72 i 75 su toliko popunjeni da u onom turskom s***ju možeš samo na onu "planinu" iznad prednjeg desnog točka da se popneš i da sedneš... ali otišli smo u ot za ovu temu...
 
Ne treba 72 da bude linija kojoj je primarni cilj stanovništvo BK, već da joj primarni cilj budu korisnici aerodroma, jer zbog toga je i uvedena.
 
Није то за Косу него за Баново брдо и тај део града. Плус делове НБГД. Качи само део Косе. Може и да скрене у Тошин бунар па код Студењака на Аутопут да би слични теби били задовољни.
Овде многи мисле да ми на Коси имамо супер превоз. Ја ујутру улазим на трећој станици и никада не нађем место за седење. Због Сурчинаца и Лединаца (Ледињана). Преседају људи код Гранд кафе. Када се враћам с посла одавно сам баталио Зелени венац, чекам 75 по пола сата. Пешачим 15 минута до Мостара па на 70, то ми је најбезболније.
Pa kad su vam stavili sve solo autobuse, gore je nego u Bangladešu i Pakistanu. Ranije su zglobni bili i na 71 i na 72 i na 74 i na 75. Onda su ludaci rešili da tako ne treba i imamo ovo. Ja kad sam pričao da 2016. počinje kraj javnog prevoza, niko mi nije verovao.
 
Moje iskustvo je takvo da najviše na loš prevoz kukaju ljudi sa BK i Miririjeva. A ako uzmemo izraz da je loš prevoz na BK, koji je onda adekvatan izraz za potez 300?

Нисам кукао до пре годину-две. Могуће да су Ледине преизграђене, па народа има ко шаше.
 
Pa kad su vam stavili sve solo autobuse, gore je nego u Bangladešu i Pakistanu. Ranije su zglobni bili i na 71 i na 72 i na 74 i na 75. Onda su ludaci rešili da tako ne treba i imamo ovo. Ja kad sam pričao da 2016. počinje kraj javnog prevoza, niko mi nije verovao.
75 и некако, али 74 би морала да буде зглобна. Људи код Сава Центра не могу да уђу у бус, а једина је линија која повезује НБГД и центар града.
 
Ustvari, ajde kad sam već na temi da pitam vaše mišljenje: da li bi jednu od 72/75 trebalo produžiti do trga republike?
72 kao Aerodromska linija bi trebala do Trga Republike ili Studentskog trga (Gde ima mesta za nju).

@1111 kad se setim svih zglobnih buseva na BK to su bila lepa vremena :D

@solecar Slažem se da bi 607 mogao ići pored kvantaša, mada je i to malo subjektivno od mene jer bi mi prolazio bliže zgradi hahaha. Tu jedino može biti problematično loše uključenje na autoput koje preseca 3 trake.
 
Poslednja izmena:
72 треба да замени трасу са 71 од Тошиног бунара до Ледина.
 
Jutros sam se vozio sa 607 do Bežanije. Iznenadio sam se njenom popunjenošću s obzirom da nije prošlo ni nedelju dana od kako je uspostavljena. Na okretnici na "brdu" je već ušlo desetak ljudi, a kroz Požešku se još napunio tako da sam procenio da je bilo oko 30 ljudi. Neki su se vozili samo do Pančića dok je većina prešla most. Nakon što je prošao isključenje sa mosta kao 85 i 89 dve žene su ga pitale kako da dođu do ŽS Novi Beograd. Vozač im je rekao da siđu kod tramvajskog depoa i posle nazad peške. Autobus se ispraznio kod Westa 65 gde je izašlo 10-15 ljudi, kod Tošinog Bunara još njih 5 a kod "Emecete" se skroz ispraznio. Na isključenju su u autobus ušle još dve žene jer vozači staju i na stajališta gde ne trebaju duž autoputa. Lično nisam video 607 da to radi, ali kod 600 je to redovna pojava. Zamerka je što se samo jedno od četiri vozila prijavljuje (Citaro 70214) i što se 4. vozilo uključuje tek u 6 ujutru sa aerodroma.
 
Vrh