Šta je novo?

Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Čista gradska linija. Ja ovde vidim i odličnu vezu sa železničkom stanicom Tošin bunar i Bežanijskom kosom, linija će stajati najbliže pruzi od svih. Red vožlje? Kapiram da je takt oko 20 minuta?
 
Лоша је нумерација, мада одавно нумерисање линија нема смисла. Да су боље осмислили УМП и реализовали УМП, трасом ове линије би ишао трамвај.
 
Ova linija bi mogla i da se preko aerodroma da ide do Batajnice isto preko autoputa jer je ona blizu inace.Tako da b bila relacija Batajnica-preko autoputa-Surcinski aerodrom-Banovo brdo.
 
Ако је циљ линије повезивања Бановог брда и Аеродрома, онда би све даље било обесмишљавање линије. Батајница има БГ воз, и акценат треба да буде на враћању такта и поузданости на ниво од пре радова.
 
FB_IMG_1702046787633.jpg
 
Aerodrom Nikola Tesla dobija novu vezu sa gradom - Uvedena linija do Banovog brda

Може се рећи да је Београд постао на готово генијалан начин глуп, антисмарт град. Ево шта је овде, неко, урадио.

Наиме, нова линија 607 пројектована је тако да иде право са Моста на Ади у Булевар Хероја са Кошара; то значи да нова аеродромска линија пролази поред једне од две главне железничке станице и ИЗНАД (?! - као авион!) зграде нове главне аутобуске станице, не заустављјући се!

Траса линије је:
Пожешка - Петља Царева ћуприја - Булевар војводе Мишића - Петља Радничка - Мост на Ади - Булевар Хероја са Кошара - Николе Добровића - Партизанске авијације - Булевар Арсенија Чарнојевића - Аутопут за Шид - Пут за Аеродром -интерна саобраћајница ПТ1 (горњи ниво) поред Терминала 1 - интерна саобраћајница ПТ1 (горњи ниво) поред терминала 2 - Аеродром "Никола Тесла" (поласци) - интерна саобраћајница ПТ1 кружно око паркинга П1, П2 и П3 - интерна саобраћајница ПТ2 (горњи ниво) крајња десна трака - Аеродром "Никола Тесла" (доласци).

Али има ту још нешто: у близини пролази већ уведена линија 600; обе линије саобраћају на пола сата. И уместо да се једном малом девијацијом трасе, дуплирају везе новог БАС-а и Железничке станице НБ са Аеродромом и оствари изузетно добар интервал од 15 минута, та прилика се пропушта! За ово је потребан изразит таленат за глупост. Ово већ није проблем Вучића и напредњака, већ рекао бих, нашег антрополошког назадовања ка нижим нивоима свести. Не би било случај ни пре 30, ни пре 130 година, нема шансе.

Наравно, у изгледу је да ће се то и поправити - ако нико други и не буде слао допис надлежним воловима, ја хоћу - али са друге стране можда и неће; када могу линије из Булевара мира још да се не спусте до Прокопа, зашто би се и ова спустила са вијадукта раније.
 
Poslednja izmena:
@Nikola03 @markobg @dervisbegovic_ @Lazar B. @Дошљак

Predlagao sam ranije, ima par godina kako sam prvi put predložio, da se linija 76 preusmeri da saobraća od Čukaričke Padine do KBC Bežanijska kosa, skoro pa identičnom trasom kao linija 607, na relaciji Most na Adi - SRC "11. April". Takođe sam predlagao, a to i dalje radim, da linija 71 bude preusmerena da saobraća Bulevarom heroja sa Košara, na delu od Omladinskih Brigada do Tošinog bunara, upravo zbog toga što je sa te strane bliža veza sa ŽS Tošin bunar, a da po probijanju podvožnjaka saobraća od Bulevara umetnosti. Takođe sam predlagao i da se linija 708 preusmeri Bulevarom heroja sa Košara do Paviljona, uz prebacivanje nekih linija sa okretnice Paviljoni na neku drugu.

linija-76-bulevar-heroja-sa-kosara-jpg.125334


708-nova-saobracajnica-predlog-3-jpg.125277


71 bhsk.jpg
 

Prilozi

  • 1702048402576.jpeg
    1702048402576.jpeg
    5,5 KB · Pregleda: 119
Ако је циљ линије повезивања Бановог брда и Аеродрома, онда би све даље било обесмишљавање линије. Батајница има БГ воз, и акценат треба да буде на враћању такта и поузданости на ниво од пре радова.
Naravno za BG Voz je prvenstveno bitno to sto je navedeno
 
Треба увести и неку линију која би ишла на обилазницу,јер толико се хвале том обилазницом да су урадили,а ниједна линија јавног превоза не пролази на ту обилазницу,предлог Врчин - Церак виногрсди или Врчин - Баново брдо.
 
Треба увести и неку линију која би ишла на обилазницу,јер толико се хвале том обилазницом да су урадили,а ниједна линија јавног превоза не пролази на ту обилазницу,предлог Врчин - Церак виногрсди или Врчин - Баново брдо.
Zato sto ne žele da gurnu nijednu liniju poteza 300 van Smederevca jer im je to najjeftinija varijanta, ali je u poslednje vreme postalo zaista kritično. Bukvalno svi autobusi su puno u vreme špica, dešava se da ujutru naidje po 3-4 puna autobusa poteza 300 u nizu, sto onda napravi haos na 50ici, kad odjednom dođe 100 putnika na stanicu u roku od 2 minuta, a samim tim posle se napravi gužva i na 17 i 31. Te probleme bi mogli da rese slanjem nekih linija na E75 i A1, ali očigledno da to ne žele jer ima dosta km i vozila će potrošiti dosta goriva. Već sam pisao o autobusu koji bi išao od Vinče kod crkve, dalje bi išao do skretanja za Leštane, onda kružnim putem ide do okretnice 306 gde svraca da pokupi putnike iz Leštana, a zatim dalje na autoput pravo do Mostara gde bi se okretao kao nekada 38L i samim tim bi od Fransa moglo da se preseda u centar grada, a od Mostara dalje u Beograd na vodi ili Novi Beograd.
 
na 607 danas kad sam išao sa b.brda ja i još jedna žena
Биће путника,само полако.Чињеница јесте да је тај део града имао потешкоћа са превозом до аеродрома,пре је било 52 до Зеленог венца па на 72 или 88 до Сава центра па на 860И,сада је доста лакше ко путује из тог дела града до аеродрома.
 
Биће путника,само полако.Чињеница јесте да је тај део града имао потешкоћа са превозом до аеродрома,пре је било 52 до Зеленог венца па на 72 или 88 до Сава центра па на 860И,сада је доста лакше ко путује из тог дела града до аеродрома.
Jeste, isto kao sa linijom 600. Kako bude prolazilo vreme sve je više i više putnika
 
Pa i treba da ga dobije, ko će drugi da obezbedi bolja vozila i prevoz na tim linijama?
 
Једног дана ће да буде - Стрела новим линијама повезује и Младеновац и Лазаревац са аеродромом😂
 
Što je sad tolko krucijalno da li je 607 ili 63? 607 mi je i logično nekako. Ako ćemo tako, da li treba 610 da bude neki drugi broj? Isti je tip linije.
krucijalno je da naprave ne jednu, već dve nove linije za strelu i to baš pred izbore! zašto se nisu za**bali da ova linija ode u GSP ili negde drugde nego baš u strelu? rekao bih još neke stvari, ali bih onda dobio razne lažne etikete, a to mi ne treba... mada ih možda i sad svakako dobijem....
 
Ma onda nek vozi Zemun hahahahahaha, ne interesuje me ko je nabavio vozila i kako ako imam kvalitetan i ljudski prevoz. Šta meni znaci što će gsp da ubira profit na odredjenom potezu ako će na isti da šalje krseve raspale, a ti sefovi u Gspu će lepo da voze skupocena vozila, jedan od njih je skoro kupio novi volvo xc90
 
Vrh