Пожешка - Петља Царева ћуприја - Булевар војводе Мишића - Петља Радничка - Мост на Ади - Булевар Хероја са Кошара - Николе Добровића - Партизанске авијације - Булевар Арсенија Чарнојевића - Аутопут за Шид - Пут за Аеродром -интерна саобраћајница ПТ1 (горњи ниво) поред Терминала 1 - интерна саобраћајница ПТ1 (горњи ниво) поред терминала 2 - Аеродром "Никола Тесла" (поласци) - интерна саобраћајница ПТ1 кружно око паркинга П1, П2 и П3 - интерна саобраћајница ПТ2 (горњи ниво) крајња десна трака - Аеродром "Никола Тесла" (доласци).
Naravno za BG Voz je prvenstveno bitno to sto je navedenoАко је циљ линије повезивања Бановог брда и Аеродрома, онда би све даље било обесмишљавање линије. Батајница има БГ воз, и акценат треба да буде на враћању такта и поузданости на ниво од пре радова.
Zato sto ne žele da gurnu nijednu liniju poteza 300 van Smederevca jer im je to najjeftinija varijanta, ali je u poslednje vreme postalo zaista kritično. Bukvalno svi autobusi su puno u vreme špica, dešava se da ujutru naidje po 3-4 puna autobusa poteza 300 u nizu, sto onda napravi haos na 50ici, kad odjednom dođe 100 putnika na stanicu u roku od 2 minuta, a samim tim posle se napravi gužva i na 17 i 31. Te probleme bi mogli da rese slanjem nekih linija na E75 i A1, ali očigledno da to ne žele jer ima dosta km i vozila će potrošiti dosta goriva. Već sam pisao o autobusu koji bi išao od Vinče kod crkve, dalje bi išao do skretanja za Leštane, onda kružnim putem ide do okretnice 306 gde svraca da pokupi putnike iz Leštana, a zatim dalje na autoput pravo do Mostara gde bi se okretao kao nekada 38L i samim tim bi od Fransa moglo da se preseda u centar grada, a od Mostara dalje u Beograd na vodi ili Novi Beograd.Треба увести и неку линију која би ишла на обилазницу,јер толико се хвале том обилазницом да су урадили,а ниједна линија јавног превоза не пролази на ту обилазницу,предлог Врчин - Церак виногрсди или Врчин - Баново брдо.
Биће путника,само полако.Чињеница јесте да је тај део града имао потешкоћа са превозом до аеродрома,пре је било 52 до Зеленог венца па на 72 или 88 до Сава центра па на 860И,сада је доста лакше ко путује из тог дела града до аеродрома.na 607 danas kad sam išao sa b.brda ja i još jedna žena
Što je sad tolko krucijalno da li je 607 ili 63? 607 mi je i logično nekako. Ako ćemo tako, da li treba 610 da bude neki drugi broj? Isti je tip linije.klasična tezga je*** ih glupe... što nije bio 63 ili 69 nego baš 607...pa zna se zašto...
Jeste, isto kao sa linijom 600. Kako bude prolazilo vreme sve je više i više putnikaБиће путника,само полако.Чињеница јесте да је тај део града имао потешкоћа са превозом до аеродрома,пре је било 52 до Зеленог венца па на 72 или 88 до Сава центра па на 860И,сада је доста лакше ко путује из тог дела града до аеродрома.
Što je sad tolko krucijalno da li je 607 ili 63? 607 mi je i logično nekako. Ako ćemo tako, da li treba 610 da bude neki drugi broj? Isti je tip linije.
Ne treba da dobije nista, treba mafiji suditiPa i treba da ga dobije, ko će drugi da obezbedi bolja vozila i prevoz na tim linijama?
krucijalno je da naprave ne jednu, već dve nove linije za strelu i to baš pred izbore! zašto se nisu za**bali da ova linija ode u GSP ili negde drugde nego baš u strelu? rekao bih još neke stvari, ali bih onda dobio razne lažne etikete, a to mi ne treba... mada ih možda i sad svakako dobijem....Što je sad tolko krucijalno da li je 607 ili 63? 607 mi je i logično nekako. Ako ćemo tako, da li treba 610 da bude neki drugi broj? Isti je tip linije.
baš tako.Ne treba da dobije nista, treba mafiji suditi