Šta je novo?

Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Pa dbr, oni koriste postojeće polaska. Možda su ovim potezom dobili jedan dodatan polazak ili nešto slično

Oni očigledno ne kukaju, očigledno je veći problem sa 493
493 би у шпицу пре свега требао да иде не на 10 већ на 5 мин сваки полазак. Ујутру је немогуће ући у аутобус
 
Mladenovcu je pod hitno potrebna gradska železnica, sama činjenica da postoji potreba za 5 minutnim autobuskim taktom govori dosta.
Problem je što se železnička infrastruktura neće skoro odraditi, a situacija će sa busevima eskalirati.
 
493К барем не иде Савском коју зезају семафори и биће сасвим ок испомоћ с обзиром да Младеновчани највише излазе и улазе на Аутокиманди.

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
 
Можда ће Младеновачким линијама бити боље када их пребаце на нову БАС на Новом Београду. Као и осталим приградским. Из Обреновца ће све моћи онда преко Милоша Великог и Сурчина.
 
Можда ће Младеновачким линијама бити боље када их пребаце на нову БАС на Новом Београду. Као и осталим приградским. Из Обреновца ће све моћи онда преко Милоша Великог и Сурчина.
Значило би када би Младеновачке линије стајале код Сава центра из више разлога. Први је што управо доста Младеновчана изађе на Аутокоманди/Франшу да би ухватили 17 или 18 до Новог Београда. Овако ем што би имали директну везу до НБГ-а још би се чак и растеретиле 17 и 18
 
Можда ће Младеновачким линијама бити боље када их пребаце на нову БАС на Новом Београду. Као и осталим приградским. Из Обреновца ће све моћи онда преко Милоша Великог и Сурчина.
Ne verujem da će bez da staju kod Ade jer se tu i na Sajmu uglavnom dešava masivno punjenje/pražnjenje autobusa na Obrenovačkim linijama, realnije je dosta barem meni da idu tako pa na most na Adi. Takođe Obrenovačke linije koriste i stanovnici Umke i Ostružnice, te i to treba uzeti u obzir.
 
Можда ће Младеновачким линијама бити боље када их пребаце на нову БАС на Новом Београду. Као и осталим приградским. Из Обреновца ће све моћи онда преко Милоша Великог и Сурчина.
Koliko sam ja cuo busevi koji idu za ove prigradske opstine okrecu tu gde okrecu.A sve ove medjugradske idu na novu autobusku na NBGD-u
 
Где окрећу, скрећу ка мосту па у Вилзонов булевар?
 
Nije nikako dobra ideja za Most na adi, jer u tom slučaju će sve linije koje budu išle prema centru da kupe presedače iz Lazarevca, Obrenovca i Barajeva. Potrebno je imati i linije koje idu ka centru. Za Mladenovac i Sopot bi bilo najbolje da linije koje već idu autoputem, produžavaju preko Gazele do novog BAS - a, a da se linije koje saobraćaju preko Avale produže novom saobraćajnicom od Mostara do okretnice kod Galerije.​
 
Nije nikako dobra ideja za Most na adi, jer u tom slučaju će sve linije koje budu išle prema centru da kupe presedače iz Lazarevca, Obrenovca i Barajeva. Potrebno je imati i linije koje idu ka centru. Za Mladenovac i Sopot bi bilo najbolje da linije koje već idu autoputem, produžavaju preko Gazele do novog BAS - a, a da se linije koje saobraćaju preko Avale produže novom saobraćajnicom od Mostara do okretnice kod Galerije.​
Slazem se.Pod uslovom da staju kod Mostara busevi iz Mladenovca i Sopota
 
Како вам се чини окретница у блоку 20 као терминус за аутобусе приградских линија, уз наравно нови-стари Савски мост?
 
Update:
351 саобраћа до центра Брестовика, 467 не
А најјаче што је званичан одговор на петицију Брестовичана од Секретаријата стигао 27. новебра у коме јасно кажу да се то неће десити.
photo_2023-12-05_23-25-19.jpg
 
А најјаче што је званичан одговор на петицију Брестовичана од Секретаријата стигао 27. новебра у коме јасно кажу да се то неће десити.
Па ово је луда кућа 😂. Сетили се да иду избори.
Притом не видим због чега су писали петицију за 363 кад је аутобус свраћао у Брестовик, као и одговор ових да 363Л свраћа од сад у Брестовик кад је то одавно. Кад су им укинули 351 послао сам допис секретаријату да се линије 355 и 355Б ускладе у једно и да линија силази у Брестовик, као и да се 467 преусмери такође, што је било тако до 1. Децембра
 
Просто ми ни нису јасне те петиције које долазе из Брестовика, као да су им тотално укинули јавни превоз. чек је л сад и у Камендолу требају да учине исто, па и у Живковцу па да 351 постане туристичка линија. У последњих 20 година ништа насеља јужно од Гроцке нису добила као бољитак у јавном превозу само је горе. Кад се у Дражњу тражило да 351 промени трасу кретања кроз Дражањ то није било изводљиво, 365 није могућа, 350 до Малог Пожаревца није могућа (осим ако немају где аутобуси па мора туд). Гурају ту фејк причу о пружном прелазу док је исти у Умчарима у једнаком стању као и у Дражњу па сваки дан пролазе и аутобуси и камиони и остали путнички саобраћај
 
Па ово је луда кућа 😂. Сетили се да иду избори.
Videli da predizborni panoi nisu doneli željeni rezultat. :D

Просто ми ни нису јасне те петиције које долазе из Брестовика, као да су им тотално укинули јавни превоз. чек је л сад и у Камендолу требају да учине исто, па и у Живковцу па да 351 постане туристичка линија. У последњих 20 година ништа насеља јужно од Гроцке нису добила као бољитак у јавном превозу само је горе. Кад се у Дражњу тражило да 351 промени трасу кретања кроз Дражањ то није било изводљиво, 365 није могућа, 350 до Малог Пожаревца није могућа (осим ако немају где аутобуси па мора туд). Гурају ту фејк причу о пружном прелазу док је исти у Умчарима у једнаком стању као и у Дражњу па сваки дан пролазе и аутобуси и камиони и остали путнички саобраћај​
Ja sam više puta spominjao da su problemi lošeg prevoza vezani za samo stanovništvo i njihovu inertnost. Odnosno, čak i previše su trpljivi, a ne videh neku ozbiljniju konkretnu akciju od strane samih stanovnika, osim za liniju 313. Čak i to tvoje angažovanje ne deluje da je dovoljno uticalo na svest drugih o potrebi angažovanja i usmerenja na pravi način. Nedovoljno je što se nekolicina forumaša angažuje oko prevoza, jer se vaš glas ne čuje dovoljno daleko.​
 
Poslednja izmena:
Videli da predizborni panoi nisu doneli željeni rezultat. :D


Ja sam više puta spominjao da su problemi lošeg prevoza vezani za samo stanovništvo i njihovu inertnost. Odnosno, čak i previše su trpljivi, a ne videh neku ozbiljniju konkretnu akciju od strane samih stanovnika, osim za liniju 313. Čak i to tvoje angažovanje ne deluje da je dovoljno uticalo na svest drugih o potrebi angažovanja i usmerenja na pravi način. Nedovoljno je što se nekolicina forumaša angažuje oko prevoza, jer se vaš glas ne čuje dovoljno daleko.​
Управо тако,заболе њих уво да због пар форумаша мењају нешто,њима је битно да се људи из места ангажују за то.Сами становници уместо да се ангажују за јавни превоз, хоће да заметну дупе у кола и да возе уместо да се јавни превоз побољша,не бисмо имали толико колапса у саобраћају по Београду да што више људи користе јавни превоз.Ионако људи не плаћају превоз,већина фирми плаћа радницима превоз уколико путују на посао јавним превозом.
 
Не кажем ја да не треба сести у ауто,само кад нешто баш затреба са аутом,то подржавам,али сваки дан да идеш на посао и са посла са аутом,а имаш јавни превоз,то не оправдавам.Сад када би у селу питао људе јел сте за то да се распитамо дал можемо добити појачање линије,људе би заболело уво и не би их интересовало уопште јавни превоз.Толико о томе колико су људи ангажовани о јавном превозу.
 
Управо из Дражња и из Умчара неколицине људи колима долази до Малог Пожаревца где паркирају затим преседају на 493 и 465. Да ли је неко од њих дошао на идеју "а што бисмо ми ишли колима сваки дан ако би постојао аутобус до тамо"? чисто сумњам, то је нажалост тужна истина о ангажовању становника у пре свега јавном превозу. А ни у другим сегментима није боље
 
Jeste da je prvestveno linija za aerodrom, ali je super što povezuje Bežanijsku Kosu i Banovo Brdo direktno preko mosta na Adi i Bulevara Heroja sa Košara. Inače ne bih se složio, jeste da će se koristiti i kao gradska linija, ali definitivno je i skroz okej aerodromska. Ide direktno mostom na Adi, Bulevarom Heroja sa Košara, i odmah kad se popne na Bežanijsku kosu skreće ka autoputu i nastavlja na aerodromu. I broj stajališta je skroz korektan, linija ne krivuda bez razloga itd., čini mi se da će ova linija biti poprilično brza i da se neće previše zaglavljivati.
 
Vrh