Somi303":2ktrtegp je napisao(la):
Јел би по овом доле 316 ишао код мене поред 303?
303 menja ime u 316, a Zaklopaca dobija i novu liniju 322 Konjarnik-Autoput-Vrcin-Zaklopaca-Grocka
Nikola '93":2ktrtegp je napisao(la):
Ova slika gore je nemoguca.
Da li bi ikad neko iz Sremcice pristao da mu 511 ide do Banovog,umesto do Gl. Zel. Stan.,ili ljudi iz Dobanovaca i Jakova do Blokova?
"Budimo realni, zahtevajmo nemoguce" (Ernesto Che Guevara)
Sremcica i Zeleznik dobijaju
ekspresnu liniju do Usca i
lokalnu vezu sa B brdom.
Vecina ljudi iz Zeleznika kojima smo ovo predlozili rekla je da im vise odgovara autobus do Usca preko mosta na Adi (pa dalje bilo kojom linijom do centra) nego 511 preko Sajma do Zeleznicke pa planinarenje do Terazija.
Treba uzeti u obzir da se ovaj plan osmisljen zajedno sa celokupnom reorganizacijom gradskog prevoza u kojem su gradske linije brze i pouzdane te je presedanje bezbolno. Mreza se mora osmisliti tako da se sa
maksimum 2 presedanja moze stici do vecine tacacaka.
Svi glavni potezi imaju lokalnu vezu sa prigradskim cvorovima odakle krecu visokotaktne gradske linije i jednu ekspresnu vezu sa uscem.
Iz Jakova se ide lokalnim autobusom do blokova a dalje gradskim linijama (tramvja+ bus) ili lokalnim do Surcina a dalje ekspresnom linijom do Usca.
Dobanovci imaju vezu preko autoputa sa Tosinim bunarom odakle dalje idu gradski autobusi i BG:voz, 903 Batajnica-Surcin vezuje ih sa opstinom.
Poenta je
racionalizacija mreze kako bi se postigao prvenstveno pouzdan takt i poboljsala usluga.
Do sada se mreza razvijala stihijski shodno volji ili hirovima lokalnih velmoza (sifra: Dadilja Ralja) i dosli smo do totalnog haosa (94 na mostu na Adi, suluda trasa 25 P-potkovica ...) , vreme je da se postave jasna pravila organizacije kako bi se sprecili ekscesi i postigao jednak i prvedan tretman svih gradjana.
Nikola '93":2ktrtegp je napisao(la):
Za neke delove je ovo ok,ali za neke druge je cista glupost...
Malo preterujes (mozda zato sto sam zaboravio liniju za Radiofar
), nista u ovom planu nije slucajno i nasumicno odluceno.
Naravno ne znaci ni da je ovo optimalno resenje, nas plan samo nudi smernice za resavanje saobracaja, fleksibilan je i ostavlja prostor za adaptacije.
Nikola '93":2ktrtegp je napisao(la):
Ok,ali ponavljam,treba jos jednom sesti i razmisliti,pa tek onda postavljati ovakve stvari.Ipak se tu pita ceo grad...
Bas tako, to je i cela poenta neseg rada, da pokazemo da stvari mogu drugacije i bolje da se organizuju, da nateramo nadlezne da razmisle o tome i da pokazemo gradjanima da je i njihovo misljenje bitno (i mi smo samo gradjani a ne gradska vlast pa ipak izlazemo svoje ideje).
Nismo mi najpametniji, ali za pocetak umemo da pokazemo gde je problem, a polako razvijamo i metodu za njegovo resavanje.
Glavni zakljucak zajednickog rada na forumu je da dolazimo do daleko boljih resenja od zvanicnih "strucnjaka" bas zato sto se SVI pitaju a resenje nije "genijalna" ideja pojedinca vec sinteza dugorocnog kolektivnog rada.
Skromnost i trud se isplate.
MilisaV":2ktrtegp je napisao(la):
umesto skraćivanja linija ja se zalažem za spajanje linija koje koriste okretnicu zelenjak tako da bi se što više rasteretio zelenjak.
Glavno usko grlo je Tunel, treba smisliti najoptimalnijih 4/5 linija koje ce ici kroz njega i koje ce po mogucnosti ici iskljucivo zutim trakama i biti dovoljno kratke (oko 10km) da ne ispadaju iz takta. Te linije ce postati osovina gradskog prevoza.
ukratko: Borca-Blokovi: NE, Opstina NBGD-Vuk: DA
Vidim da niko nije komentarisao naslov...