Šta je novo?

Preuređenje dunavske obale

Homer Jay":p0k8gxrv je napisao(la):
Blok 16 izmedju javne zelene povrsine u Bulevaru Mihaila Pupina i Bulevara Nikole Tesle je, koliko ja znam, prostor na kome se gradi Centar Usce :/ Ispravite me ako sam zestoko lupio... sto je verlo moguce jer bi to znacilo da nam se Uscce pravi beez regulacionog plana, odnosno nezakonito....
Izgleda je u pitanju greshka novinara koji je pisao text...koliko sam ja razumeo odnosi se pre svega na blok 13..mozda i na ceo potez izmedju dva bulevara(Nikole Tesle i Mihajla Pupina),odnosno one zapushtene shumerke levo i desno od SIV-a-blokove 12 i 13.
 
bigvlada":23wk5vbi je napisao(la):
Jedan drugi prostor je potpuno zapušten. Mislim na deo Save od bloka 70a pa do Gazele. Moja ideja je da se brodogradilište premesti (eventualno može da ostane manji deo koji bi se bavio projektovanjem, izradom i popravkom jedrilica) dok bi veći deo uvale bila (hajde da je tako nazovem) marina Novi Beograd. Tu i dalje ima dosta šume, u blizini je i Delta city 67 i buduće Univerzitetsko naselje i Komtrejdov tehnološki centar. Dakle, biće interesenata i za brodove. Može da se napravi i mali most (koji će se dizati prema potrebi kada jedrilice izlaze iz marine) koji će omogućiti neprekidnu vožnju biciklom od bloka 71 pa do Zemuna. Šta mislite o ovome?
I meni je identichna ideja pala na pamet nedavno..chak i isto to u vezi dizaceg mosta,Marine Novi Beograd..neverovatna koincidencija.Lepa ideja ali za danashnje uslove nazalost SF,ali mislim da je to neshto chemu treba da se stremi na duze staze-da moze nesmetano da se peshachi i postoji sredjen kej od iza Blokova 71,72 pa sve do Zemuna..i isto tako u starom gradu od Chukarichkog zaliva do Ade huje...mozda i bude jednog dana,mozemo bar da mashtamo o tome sada. :)
 
investicija u novo brodogradilište ne bi morala da bude ogromna. Npr. svakako treba da se izmešta i luka. Bilo da se gradi nova, bilo da se proširuje Pančevo, sadašnjem vlasniku brodogradilišta država može da ponudi deo luke gde bi mogao da gradi (i remontuje) brodove u zamenu za ovaj prostor u blokovima.

Koliko sam shvatio, sada se grade mali prekookeanski brodovi i rečne barže. I Investitoru bi bilo mnogo bolje da je brodogradilište na Dunavu nego na Savi (hmm, ne znam kako drugačije da se izrazim, klirens, tj. rastojanje od mosta do vode je veće na Dunavu nego na Savi). Uostalom, vlasnik ne mora da izgubi brodogradilište, već samo da ga preuredi u skladu sa okruženjem - remont, projektovanje i izrada jedrilica u okviru te marine. Dakle, ona ogromna diizalica i zgrada moraju da lete napolje.
 
Ako bi sve strane bile spremne na kompromis, onda da.. Ali vec znamo kako se slicni pokusaju zavrsavaju. BIlo bi naravno lepo jer brodogradilistu nije mesto u "centru" grada
 
Ada Huja u Beogradu biće banjski i rekreativni centar
21. 10. 2007. | 15:50
U Petoj beogradskoj gimnaziji obeležen je 30-ti rođendan opštine Palilula. Domaćin je bio Predrag Parandilović, zamenik predsednika opštine koji je govorio o prvih 30.godina, ali i o narednom periodu.

Posebnu pažnju gostiju izazvala je najava investiranja, posebno u Adu Huju, gde se u potpunosti poklapaju interesi Grada i Opštine, tako da će se intenzivno razvijati planovi da Ada postane banjski i sportsko-rekreativni centar u godinama koje dolaze.
Izvor: eKapija
Link: http://www.ekapija.com/website/sr/page/132920
 
Juče sam malo gledao kartu tzv. Zimovnika (brodogradilište Novi Beograd). Taj prostor je bar deset puta veći od marine Dorćol, a sa tim dodatkom u vidu popravke-održavanja-izgradnje jedrilica, šumom koja bi štitila od vetra i svojom blizinom urbanim delovima, marina bi bila pun pogodak. Comtrade je u komšiluku, a IT populacija ionako ima fetiš prema jedriličarstvu, počevši od Sejmura Kreja pa na dalje.
 
bigvlada":fxu44ypi je napisao(la):
Uostalom, vlasnik ne mora da izgubi brodogradilište, već samo da ga preuredi u skladu sa okruženjem ....
Neće on nikad 'izgubiti brodogradilište', tj. tu lokaciju.

Kada se centar bude 'približio' i izgradio pored njega, vlasnik će da
se preračuna šta mu se više isplati : da gradi brodove ili stam.-posl. objekte.

Do tada treba samo da se pridržava svih ekoloških uslova i normativa.
 
naravno, nisam mislio na neke komunističke metode ubeđivanja, ali verujem da će gradnja većih brodova biti premeštena.

Ovo je članak o brodogradilištu. Ako sam dobro shvatio, ono nije privatizovano, holanđani su uložili novac u mašine a deo se koristi kao skladište. Dakle, država će odlučiti kada ga treba seliti i gde.

http://www.ekapija.com/website/sr/page/119127
 
Bez straha od poplava

Građani Zemuna više ne moraju da strahuju od poplava, koje su poslednjih godina sve jače.
Preduzeće za vodne puteve „Ivan Milutinović“ završilo je radove na obnovi zaštitnog nasipa.
Ukupna vrednost projekta je milion evra.

Zemunski kej, kod restorana „Šaran“, poplavljen je svaki put kada se nivo Dunava značajno poveća.
Radovi na izgradnji odbrambenog nasipa dugog 350 metara trajali su gotovo godinu dana.
Ovaj deo obale mogao bi da postane omiljeno šetalište građana, jer dalja opasnost od poplava ne postoji.

Uvek kada bi mesto u kome žive bilo ugroženo, građani su se organizovali u podizanju privremenih ili trajnijih nasipa.
Ovog puta preduzeće „Ivan Milutinović“ podiglo je visoku kamenu obalu, zahvaljujući kojoj Zemunci više ne moraju da
strahuju od visokog vodostaja reke Dunav.

Pošto u opštini Zemun postoji još ugroženih mesta koja mogu biti poplavljena, nadležni najavljuju da postoji
mogućnost dalje izgradnje zaštitnog obalnog nasipa. Tako će Zemunski kej u donjem delu Zemuna postati
još lepše mesto za šetnju i odmor u Beogradu.
Studio B : http://www.studio-b.co.yu/vest.php?Id=13290

Ovi radovi su jedino uređenje dunavske obale za zadnjih 30-tak godina, jer
predhodno je isto radio PIM na Ada Huji ( inače moja bivša firma :) )

Preteče nas 'Studio B', jer moja foto-reportaža nikako da dođe na red za objavljivanje.
Ajd bar onda da je najavim sa jednom slikom, jer 'Studio B' nema fotose :

img0342jj2.jpg

pun format : http://img70.imageshack.us/img70/2562/img0342jj2.jpg
 
E ovo stvarno lepo deluje. Bas mi je drago sto se promenada nastavlja! :)
 
Biće mesta za promenade koliko hoćeš, a ovi auti od svatova nisu ni čekali
da se izgradi nova ulica i šetalište sa parkom, već se parkrali pored restorana.

img0348nc3.jpg

pun format : http://img80.imageshack.us/img80/992/img0348nc3.jpg

Novo lice Zemunskog keja
Stanovnici priobalnog dela Zemuna ne moraju više da strahuju od visokog vodostaja Dunava.
Do skora neuređeni deo zemunske obale dobio je novi izgled, čime se u ogromnoj meri smanjila opasnost
od mogućih poplava. Preduzeće za vodne puteve "Ivan Milutinović"- PIM je radove na najkritičnijem potezu, od
restorana "Šaran" do spotrskog kluba "Radecki", u dužini od 350 metara, počelo krajem prošle godine.

- Zemun više neće biti ugrožen - istakao je Miodrag Popović , v.d. direktora PIM-a .- Očekujemo završetak radova
u roku od 15 dana i bilo bi šteta da se ova rekonstrukcija ne nastavi, kako nizvodno tako i uzvodno.
Prema rečima inženjera Dragana Bastića iz JVP "Srbijavode" koje je i nadziralio radove, ostalo je još malo posla.
- Potrebno je da završimo još desetak metara nasipa koji će povezati utvrdu sa već postojećim delom
obale, postavimo rampu za spuštanje čamaca i plato - kazao je Bastić - a uređenje parkovskog dela i šetališta
je u nadležnosti Gradskog zelenila.

Bastić dodaje da je PIM "Ivan Milutinović" izvelo kompletne radove uključujući pripremu terena kao i
proizvodnju i transport celokupnog materijala.
Šef gradilišta, Saša Stankić, takođe je zadovoljan dinamikom radova.
- Dunav je bio blagonakolon prema nama. Visok vodostaj i kiša doveli su do ukupnog zastoja radova
od samo dva meseca - rekao je Stankić.

Inače, ovo je prva obaloutvrda koja se gradi u Beogradu od 90-te godine.
Sve postojeće obaloutvrde na beogradskim rekama takođe su delo preduzeća "Ivan Milutinović".
Investitor ove rekonstrukcije je Ministarstvo za poljoprivredu, šumarstvo i vodoprivredu, a stručni nadzor
na objektu vršilo je JVP "Srbijavode". Sredstva za realizaciju projekta obezbeđena su iz
Nacionalnog investicionog plana, u okviru hitnih radova.

BROJKE

12 HILjADA kubnih metara kamenog materijala utrošeno je za nasip
47 HILjADA kamenih blokova je ugrađeno
7 HILjADA metara kvadratnih geotekstila iskorišćeno za zaštitu od ispiranja površine

POPLAVE PROŠLOST

Stanovnici Keja Oslobođenja zadovoljni su realizacijom projekta.
Ne samo da će dobiti novu pešačku i biciklističku stazu, već će moći mirno da dočekaju sledeće
proleće, bez straha od plavljenja Dunava. Još dugo će, kako kažu, pamtiti kada su zajedno sa Vojskom
i radnicima Beogradskog vodovoda danonoćno dežurali na obali i štitili svoje domove džakovima peska.
http://www.novosti.co.yu/code/navigate.php?Id=14&status=jedna&vest=110698&datum=2007-11-03
..................................................................................................................

Земун безбедан од поплава
Земунци који станују близу обала Дунава неће страховати од поплава, јер су радници Предузећа
за водне путеве „Иван Милутиновић”– ПИМ АД изградили обалоутврде на потесу од ресторана „Шаран”
до спортског клуба „Радецки”, у дужини од 350 метара. Укупна вредност радова износи
84,37 милиона динара, што је обезбеђено из Националног инвестиционог плана.

Радови на изградњи обалоутврде на десној обали реке Дунав у Земуну почели су у децембру прошле
године, после потписивања уговора 14. новембра 2006. године између предузећа „Иван Милутиновић”
– ПИМ АД и Министарства за пољопривреду, шумарство и водопривреду.
Надзор приликом радова обављали су стручњаци из „Србија вода”.

– Део Земуна око ресторана „Шаран” више неће бити угрожен поплавама, као што је то био случај пре
две године када је силно страдао. Зато што смо радили и преко зиме, било нам је потребно мање од
годину дана – рекао је Миодраг Поповић, в.д. директора предузећа „Иван Милутиновић” – ПИМ АД.

Он је додао да ће комплетни радови бити готови за десетак дана, али да је најтежи део посла
чишћење муља, постављање греда и блокова већ завршен.

Приликом обављања радова „Иван Милутиновић”– ПИМ АД је у обалоутврде уградио савремене материјале.
Према подацима овог предузећа, употребљен је туцаник и ломљени камен укупно око 12.000 метара кубних.
Сав материјал произведен је у ПИМ-овом каменолому „Јеленска стена” у Голупцу.
Транспорт материјала на релацији Голубац – Земун извршен је ПИМ-овим гурачима „Каблар” и
„Топола”, док је уградња обалоутврда обављена самоистоварним постројењима „Студеница” и „Платичево 2”.

За заштиту Земунаца од поплава постављени су и бетонски блокови типа „Дунав”, који су произведени,
паковани и транспортовани из ПИМ-ове фабрике бетона у Крњачи. Због немогућности директног транспорта
на градилиште, блокови су допремани ПИМ-овим шлепером на десну обалу реке Саве, код Бранковог моста.
Касније су пловним направама „Вир” и „Жича” претоварани на пловне скеле „Јелен” и „Бечеј”
до градилишта у Земуну.

– Заиста би била штета ако би се стало на заштити 350 метара обале. Требало би наставити радове и
уредити комплетну обалу, како узводно тако и низводно – нагласио је Поповић.
Уколико све буде текло по плану, овај део Земуна требало би да добије велелепно шеталиште поред
реке, паркинг простор и сплавове по којима је Београд препознатљив широм Европе.
http://www.politika.co.yu/detaljno.php?nid=46459

img0345kw5.jpg

pun format : http://img481.imageshack.us/img481/9051/img0345kw5.jpg

Evo i ovom slikom da podsetim na materijal koji sam poslao 'Beobuild'-u još prošlog vikenda. :(

Kao da su se svi mediji dogovorili da baš za ovaj vikend objave istu vest :

Završen nasip na Zemunskom keju
Šetalište do "Radeckog"
03.11.2007

Zemunci koji stanuju na Keju, na potezu od restorana "Šaran" do sportskog kluba "Radecki", više
neće morati da brinu o poplavama. Naredne nedelje biće završena izgradnja obaloutvde, dugačke 350 metara, koja
će štititi taj kraj od visokog vodostaja Dunava.
Kad se još i asfaltira biće to najlepše šetalište uz Dunav, kakvo su i Zemunci i Beograđani dugo očekivali.

Stanovnicima ovog dela Zemuna, gde se reka prvo izlivala, neće više biti potrebni džakovi za odbranu od nabujale vode. Gornji nivo utvrde je podignut do visine kote 76,50 jer je Dunav, tokom prošlogodišnjih poplava, dostigao nivo kote 76, odnosno 7,65 metara. Dosad je to bio neuređeni deo obale sa relativno blagom strminom.
Kad Dunav poraste, skupljao se nanos koji je ostajao na obali nakon povlačenja vode.

- Očistili smo i mulj koji se tu nalazio. Radovi na utvrdi bili su proglašeni hitnim i završili smo ih za manje od
godinu dana - rekao je Miodrag Popović, v. d. direktor preduzeća "Ivan Milutinović PIM" a. d.
Šetalište, kojim su se prolaznici jedva provlačili do skoro sklanjajući se od automobila, prošireno je za 30 metara
i na njemu se nalaze četiri široka stepeništa. U planu je da to bude glavno šetalište, sa kafanskim baštama,
osvetljenjem, zelenim oazama. Zemunci koji imaju kuće zadovoljni su zbog izgradnje utvrde.

- Kad se sve završi ovo će biti divan deo Keja, svima će biti prijatnije da prošetaju uređenim krajem nego
onakvim kakav je bio do sada - rekao je Dragana Joksimović (35) koji tu stanuje.
Za radove je izdvojeno preko 84 miliona dinara iz Nacionalnog investicionog plana.
To je prva obaloutvrda koja je građena u Beogradu od 1990. godine.

nasip-v.jpg


U planu i nasip kod "Venecije"
Asfaltiranje i uređenje šetališta na ovom delu zavisi od toga kad će CIP da završi projekat i grad da novac.
Urbanističkim rešenjem je predviđeno da se na isti način obezbedi pojas od restorana "Venecija" do
"Široke staze", a šetalište spoji sa onim kod hotela "Jugoslavija" - objašnjava Dragan Bastić iz preduzeća
"Srbijavode" koje je nadziralo radove. Ovaj deo je pod zaštitom Zavoda za zaštitu spomenika kulture.
http://www.blic.co.yu/beograd.php?id=18414
 
^^Ovo sjajno izgleda. Da se zavrsi i otvori za pesake i bice super mesto za jednu popodnevnu setnjicu. Nadam se da se nasi dragi vozaci nece odmah pomamiti da parkiraju kola na novonapravljeno setaliste.
 
Bilo bi dobro da setalista na oba nivoa urade od kamena umesto da asfaltiraju. Kamen i lepse izgleda i znatno bolje reaguje na vodu.
 
" ..U planu je da to bude glavno šetalište, sa kafanskim baštama,osvetljenjem, zelenim oazama...
Asfaltiranje i uređenje šetališta na ovom delu zavisi od toga kad će CIP da završi projekat i grad da novac. " - Blic

".. uređenje parkovskog dela i šetališta je u nadležnosti Gradskog zelenila.
Ne samo da će dobiti novu pešačku i biciklističku stazu,..." - Novosti

" Уколико све буде текло по плану, овај део Земуна требало би да добије велелепно шеталиште поред
реке, паркинг простор и сплавове по којима је Београд препознатљив широм Европе." -Politika

Na tom delu već postoji 6-7 malih restorana, a jedna kuća sa restoranom se upravo završava.
Biće sigurno bašte tih restorana, a između parkovski deo - kolko preostane.
Ulicu moraju dovoljno da prošire, kako bi mogla da se parkiraju i vozila sa strane.
Trotoar mora da se digne dovoljno od ulice, inače će ga zauzeti kola od gostiju.... biće gužva,sigurno.
................................................................

ps .. Vidi ovo ! ..pa, ovi uslikali odozgo početak radova, vidi se linija nasutog kamena i deo nasut peskom u sredini :

zkejvc7.jpg

pun format : http://img257.imageshack.us/img257/719/zkejvc7.jpg
 
^^Google koliko vidim redovno update-uje satelitske slike. Da sacuvamo ovu i onda jednu kad zavrse obalu da skljocnu... i eto nama pre i posle. :)
 
Почетак израде студије оправданости изградње нове луке у Београду
Аустријска компанија „TINA Vienna Transport Strategies” у сарадњи са домаћом фирмом „Ehting” израдиће до краја априла следеће године претходну студију оправданости и генерални пројекат изградње нове луке у Београду, саопштено је на данашњој конференцији за новинаре у Старом двору. Циљ ове студије оправданости је да испита техничке, економске, еколошке и друштвене аспекте у вези са изградњом нове луке. Тај документ даће одговор и на питање где ће нова лука у Београду бити изграђена, на левој обали Дунава код Крњаче или на десној обали у близини насеља Винча. Студија је један од услова за доношење детаљног регулационог плана, као и за наредне фазе пројектовања.

Данашњем догађају присуствовали су Зоран Алимпић, председник Скупштине града и в.д. градоначелника, Рудолф Шикер, министар у Влади града Беча, Борис Ранковић, директор Дирекције за грађевинско земљиште и изградњу Београда, Герхард Вебер, директор Грађевинске дирекције града Беча и Ото Швец, дирекор фирме „TINA Vienna Transport Strategies”.

– Генералним урбанистичким планом до 2021. и Просторним планом предвиђена је изградња нове луке у Београду. Наш град се убрзано развија и неопходна му је већа и модернија лука од оне коју сада има. Веома сам задовољан што ће студију оправданости и остала важна документа урадити стручњаци из Беча, града са којим имамо изузетну сарадњу. Београд и Беч имају пуно тога заједничког, а посебно реку Дунав, један од најважнијих саобраћајних коридора у Европи. Нова лука у Београду биће од значаја за читав регион југоисточне Европе – рекао је Зоран Алимпић.

Нова лука биће један од најважнијих траспортних чворова у овом делу Европе, па мора имати одличне путне и железничке везе са Београдом и располагати опремом за претовар свих врста робе. Њен капацитет биће прилагођен развоју Београда у наредних 50 година. Значај овог пројекта потврђен је и на Министарској конференцији подунавских земаља одржаној у Београду априла ове године, као и на конференцији Пакта за стабилност југоисточне Европе одржаној крајем септембра у Бечу.

Министар у Влади града Беча задужен за саобраћај Рудолф Шикер рекао је да ће аустријски стручњаци са задовољством пренети своја искуства српским колегама и нагласио да се на пројекту изградње нове луке у Београду мора брзо радити.

– Београд и Беч су градови у којима се спајају два важна коридора, један од севера ка југу и други од истока ка западу. И један и други град ту предност морају максимално искористити – рекао је Шикер.

Укупна површина будуће луке у Београду, заједно са индустријском зоном, износиће око 430 хектара. Лука ће се градити у пет фаза. У првој фази биће изграђене прилазне саобраћајнице и контејнерски терминал, а касније ће се приступити чишћењу дна реке, подизању бедема, насипа и изградњи пристаништа, да би се на крају формирала индустријска зона. Предвиђено је да нова лука буде завршена до 2030. године.

Дунав је друга најдужа река у Европи, повезује 10 европских земаља, а на њој се тренутно налази 44 велика пристаништа. Превоз робе пловним путевима показао се као веома поуздан, брз и економичан начин транспорта па се очекује да у будућности буде коришћен све више.

Иначе, компанија „TINA Vienna Transport Strategies” је у стопроцентном власништву града Беча и представља веома компетентан центар за планирање транспортне инфраструктуре.
Izvor: Grad Beograd
Link: www.beograd.co.yu
 
Miško može da gradi samo kada se izmesti luka.

Ako odaberu Luku Dunav u Pančevu, biće brže.
Ako ipak odluče za luku kod pančevca, biće sporije.
O tome sam već pisao na početku ove teme :
" Mnogo će još vode proteći Dunavom, dok ...."
 
Pa mogu da naprave kompromis - da privremeno izmeste lucni saobracaj do Luke Dunav, dok se ne izgradi nova...
I Misko srecan, i ovce na broju :)
 
Pre ce biti da ce kao sto se fazno bude gradila nova luka, tako fazno biti rasciscavan teren oko stare luke... tipa jedna firma zatvori halu na Vilinim vodama, i zapali i gradi halu u industijskoj zoni kod nove luke itd... Najduze ce fakat trajati formiranje nove industrijske zone, dok ce sama luka buiti zavrsena mnogo pre 2030.

Prvi "desant" na Dunav je vec Marina Dorcol, a svaki naredni prostor koji se oslobodi ce biti vrlo agresivno okupiran od strane investitora ne bi li brze bolje zuzeli strateske pozicije... Nravno, malo ce haoticno delovati u pocetku taj kontrast - stanovi, skladiste, poslovni centar, terminal, trzni centar.... Ali to nije nista novo za BG, zamislite samo kako su izgledali prvi blokovi na NBG-u u odnosu na svoju okolinu ;)
 
Цена нове луке на Дунаву непознаница
Будући корисници, Република и град, новац за изградњу највероватније ће обезбедити комбинацијом
домаћих средстава, кредита међународних институција и неповратних средстава Европске уније

http://www.politika.co.yu/detaljno.php?nid=47280

lukagp3.jpg
.. 1.Okt.'07g.

" Potapanje lučke privrede" - PDF 0,4MB link to download:
http://www.wikifortio.com/172511/Potapanje_lucke_privrede_Ekonomist_384_Oct_1_2007.pdf

Taj ugovor sa Deltom treba revidirati ili poništiti....jer on je van svake pameti.

Država prodala luku, a sada gradi novu
„Vorldfin“ kupio preduzeće Luku „Beograd“ za oko 50 miliona evra, a sada može da zaradi najmanje milijardu evra.
Država za 40 odsto vlasništva dobila samo 16,6 miliona evra

http://www.glas-javnosti.co.yu/clanak/glas-javnosti-06-11-2007/drzava-prodala-luku-sada-gradi-novu

Akcije baš otplovile
29. mart 2007
Na Beogradskoj berzi su u četvrtak po prvi put trgovane akcije "Luke Beograd" i rezultat je impresivan.
Cena akcije je sa početnih 800 dinara otišla na 3.200 dinara, što predstavlja rast od 300 odsto.
Možda bi, s obzirom na tražnju rast bio i veći, ali po slovu propisa prvog dana trgovanja cena može da
ode do najviše 300 odsto, a od drugog dana, pa na dalje, po maksimum 20 procenata.

Maksimalni rast cene akcija "Luke Beograd" u petak, dakle, može da bude 20 odsto, odnosno sa
3.200 na 3.840 dinara. u četvrtak je, inače, po ceni od 3.200 dinara prodato tek 181 akcija.
Naloga za kupovinu bilo je, međutim, za čak 7.747 komada akcija.

Po, inače, ceni od 800 dinara po akciji firma "Volrdfin" je pre dve godine preuzeo vlasništvo nad paketom
od 92,7 odsto vlasništva nad "Lukom Beograd". Preostali paket od 7,3 odsto akcija, a koje će sada verovatno
biti predmet trgovanja, je u posedu oko 780 malih akcionara.
http://www.novosti.co.yu/code/navigate.php?Id=5&status=jedna&vest=101825&datum=2007-03-30

Cena akcije je bila i 7.200, sada je 4.000 ( 5 x veća nego što je Delta 'platila' )
 
image.jpg


Kej pod "šaranom"
M. P. - S. B., 14. novembar 2007
Zemunski kej će tokom naredne godine dobiti sasvim novi izgled. Gotovi su radovi na 350 metara obaloutvrde, a od maja do novembra sledeće godine doterivaće se šetalište. Uređenje će koštati 35 miliona dinara, a novac je obezbedila Direkcija za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda.
Posle lošeg iskustva tokom poplava prošle godine, preduzeće "Srbija vode" je rešilo da po hitnom postupku popravi nasip u delu u kom se pokazao da je najslabiji. Utvrđena je zaštita od restorana "Šaran" do "Radetskog". Ovi radovi su koštali 89 miliona dinara i obezbedila ih je Vlada Republike Srbije.
- Zemunski kej je jedan od najlepših delova Beograda - istakao je Zoran Alimpić, v. d. gradonačelnika. - Pošto je poboljšana obaloutvrda, sada je prilika da se uradi drugi deo projekta - rekonstrukcija i uređenje keja. Srediće se biciklističke i pešačke staze, saobraćajnica, zelena površina i parking mesta. Pojačaće se bezbednost, ali i ulepšati ovaj deo Beograda.
Biciklistička i pešačka staza biće razdvojene drvoredom. Izgradiće se, paralelno sa kejom, nova saobraćajnica dužine 410 metara. U njoj će biti 32 parking mesta. Na kraju ulice biće okretnica za dostavna i interventna vozila. Predviđene su i dve terase-vidikovci. Ispod veslačkog kluba napraviće se dve rampe za spuštanje čamaca u reku.
- Cilj je da se očisti i Dunavski rukavac - napomenuo je Veljko Dimitrijević, tehnički direktor "Srbija voda". - Tamo se trenutno izliva otpad iz desetak kanalizacionih cevi. Ovo je način da se i to uredi.


PROJEKAT i pribavljanje svih odobrenja trebalo bi da se završi do aprila sledeće godine.
- S obzirom na to da je ovo veliki projekat, koji se ne realizuje tako često, predstavićemo ga i Zemuncima - najavio je gradski arhitekta Đorđe Bobić. - Biće to prilika da i oni kažu šta misle o njemu.
Izvor: Novosti
Link: http://www.novosti.co.yu/code/navigate.php?Id=14&status=jedna&vest=111239&datum=2007-11-14

Jos jedan text iz Pressa:

KEJ NA REMONTU
Link: http://www.pressonline.co.yu/vest.jsp?id=23923
 
Vrh