Kod DHL-a sam napravila lapsus - nije autobus, nego kamion (vrteli su mi se autobusi po glavi), ali je suština ista.
Kada je reč o poručivanju knjiga (i ostalih stvari preko interneta), do Srbije to ne donosi pošta već neki drugi operater (DHL i slično), ali mislim da oni to moraju da podnesu na carinu koja se nalazi, naravno, pri pošti (dovoljno je reći da radnici Carine i Pošte sede u istim prostorijama). I, kao što rekoh, brzina umnogome zavisi zapravo od toga koliko je Carina brza - mi naš deo uglavnom obavljamo brzo.
Inače, pisala sam ranije da je Novi Sad izboksovao da Carina ostane u centru grada, a sa njima i deo pošte koji je vezan za njih, kao i da tako nešto može da se desi i u Beogradu. I sve mi je nekako išlo u tom smeru jer u Carini nisu bili zadovoljni prostorijama koje su za tu vrstu rada predviđene. Međutim, nedavno dobih informaciju da smo mi spremni da se preselimo (deo naših ljudi je i dalje u Savskoj, upravo zbog Carine), ali da Carina mora da raspiše tender za opremanje prostorija u Ugrinovačkoj sa opremom i softverom kojim će se povezati sa centralom. Drugim rečima, izgleda da su legli na rudu. Sad, milom ili silom, pitanje je :mrgreen: . Takođe, čuh da ako tender prođe iz prve, onda će se preseliti do Nove godine, a u suprotnom tek na proleće. Zašto je ovo vama važno - sve ono što ste eventualno sa ino-pošiljkama (u dolazu ili odlazu) radili u Savskoj, izgleda da ćete u neko dogledno vreme morati u Ugrinovačkoj.
A kada sam kod Ugrinovačke, imam sjajne vesti od naših dragih gradskih čelnika. Prvo su naši tražili da poslednji polazak buseva (18 i 83) bude u pola 12, umesto u 11, ali ovi to nisu sproveli, pa sam bog zna kako ljudi hvataju prevoz, i što je još gore, dalje konekcije. Čusmo da je već ogroman broj zahteva za premeštaj podnet i da je to, za sada, stopirano (ne prelasci jer toga nije bilo, već podnošenje zahteva). Onda smo tražili da se u Ugrinovačkoj postavi još jedan pešački prelaz tačno nasuprot glavnom ulazu jer ljudi moraju da pretrčavaju ulicu (ima jedan iznad, ali ne postoji trotoar do same pošte pa ideo travom, blatom i tako, a posle onog kod samog puta za NS, moramo da izlazimo na put jer trotoar kamionima blokiraju prodavci drva). Odgovoreno je da je to suviše skupa investicija
jer, zaboga, nije samo u pitanju farbanje već moraju i ivičnjaci da se prilagođavaju (ja ni u gradu ne videh da su ivičnjaci svuda prilagođeni). Dodatni argument je da se planira izgradnja treće trake u Ugrinovačkoj (ne znam ima li neko ikakva saznanja da li se to uopšte planira i za kada). Izgleda da je ljudski život ipak najjeftiniji.