Šta je novo?

Petlja "Petlovo brdo" - Zaštitimo šumski pojas na Petlovom brdu

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=844903#p844903:llowqv24 je napisao(la):
prostorni planer » 26 Apr 2021 07:23 am[/url]":llowqv24]Verovatno ce 521 skretati ka Orlovaci pa na petlji na obilaznici sici ka Bubanj potoku i odmah se popeti ka Petlovom brdu i nastaviti nazad

Barem 2km mora više da napravi da se okrene na petlji Orlovača i pri tome ne može da koristi onu stanicu.
I ne samo autobusi nego sve maltene. Ja ne shavtam kako neko nije ovo preprojektovao da ispadne kako treba. Može i sada da se reši ali je moglo bolje odmah. Samo su trebali da produže pomoćnu saobraćajnicu iz pravca Orlovače tako da spoj bude odmah kod ispred nadvožnjaka. Dovoljno je i sad da naprave samo tu jednu izlaznu traku ka gradu a ne i silaznu pa makar je spojili i mimo pomoćne. Kome treba da siđe iz pravca Orlovače može polukružno na kružnom toku.
 
A zasto da idu na orlovacu, zar nece moci da se okrenu na detelina petlji na ukrstanju obilaznica - ibarska magistrala?
 
Postoji ona petlja kod groblja orlovaca, tj podvoznjak sto je edgeman spominjao barem ja mislim da jeste jer je rekao da ce trebati dva kilometra, ovde nema toliko
 
Nema 2, ima cak 2.5 km kruzenja u odnosu na kako je bilo pre ili kako bi bilo da je napravljen izlaz sa Kruznog puta u smeru ka gradu.
 
Onda su zaista trebali dodati rampu na onom mestu gde je nekad bila preko puta borica na kruznom putu i za smer orlovaca Rakovica i za smer Zeleznik-Vidikovac
 
Ma trebalo je malo opet da se vade borići koji su se tek primili.
Ne znam baš zašto ovako ne bi moglo? Jel im je kratak zalet?

Imaš 2 trake koje se spajanju u 1. Pa ni petlja kod Plavog mosta nije bolja i ima manje zaleta.
Primer je gomila petlji na NBG koji isto imaju ovaku koliziju pa rade. Npr Tošin bunar ili Geneks, Arena.

 
Trenutno stanje trase 521

521 trenutno stanje orlovaca.jpg
 
Da su pametni da stave stanicu na orlovaci kada vec ide ali teska prica.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=844992#p844992:drrj4a9f je napisao(la):
Armatura » 26 Apr 2021 11:36 am[/url]":drrj4a9f]Da su pametni da stave stanicu na orlovaci kada vec ide ali teska prica.

Ma gde da stave kad samo ide ka gradu tuda mada ajd, mogla bi onda ispod podvožnjaka gde su one strelice pošto se autobus i ne okreće na petlji Orlovača već gde se silazi za groblje. Moguće je da je to privremeno jer petlja možda nije opetativna trenutno a posle će se okretati na petlji.

E kad Železnik nema izlaz na obilaznicu a mogao bi da se uradi za male pare kod tunela sa sve 4 rampe. A taj prilaz Ap-u bi koristila i Sremčica. :gobb:
 
Хвала Саша....

Колико видим остаде она дивља страћара поред новог пута ?
 
Kad se očekuje puštanje?

Послато са SM-G975F помоћу Тапатока
 
Данас сам пролазио, све зуји као у кошници...поставили новијех знакова и потпалили отприлике пола бандераса па све сија. Испред мене зглобни бус сече кружни токић такорећи средином, користећи фабричку предност.

Тек сад сам збуњен, видим да у траци ка Бгд има знак за скретање лево ка Метроу, па се питам да ли семафор ипак остаје?
 
Ja mislim da ostaje sto je potpuno apsurdno, samo ce nastaviti da gusi saobracaj u ovom delu. Takodje su zatvorili ulaz na parking kod idee pre semafora tako da semafor nece moci nikako da se zaobidje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=845394#p845394:ytr063yq je napisao(la):
Hector Ruiz » Uto Apr 27, 2021 6:21 pm[/url]":ytr063yq]Kad se očekuje puštanje?

Послато са SM-G975F помоћу Тапатока

na sajtu Putevi Srbije - mapa radova navedeno je da radovi na petlji Petlovo brdo se završavaju 29.aprila, dakle još danas i sutra, na Veliki petak petlja će biti otvorena.

Moguće da će da puste i obilaznicu Sektor B4,Ostružnica Orlovača, kako smo videli tuneli Lipak i Železnik su završeni, još samo neki sitni radovi čišćenja, horizontalna signalizacija, pa će biti u funkciji.

Da sačekamo praznike, dakle, petlja Petlovo brdo se pušta, obilaznica Sektor B4 verovatno da.
 
Sutra puštanje obilaznice u 11h, verovatno ide i Petlovo brdo u paketu
 
Данас пре подне између 10 и 11 сати; од раскрснице код Метроа према Петљи:











Било би добро да овакав путоказ садржи информацију да је могуће на следећој раскрсници направити пун круг и вратити се у супротном смеру; уштедело би са на посебном знаку за кружни ток:

















Лети, нарочито, велики број возила из правца Орловаче скреће на Кружни пут према Железнику (и Раковици) - ово је изнуђено решење због којег ће се правити гужва и застоји на Кружном току; друго решење би било да се с Обилазнице направи прикључак на пут између Сремчице и Железника:







 
Има још мањих послова - да се доврши тротоар (в. у претх. објави међу првим сликама), да се поставе преостали саобр. знакови и путокази, да се постави унутрашња одбојна ограда (и ивичњак?) на коловозу од надвожњака до раскрснице код Метроа, да се поставе букобрани (преместили су негде донете стубове за њих ...), да се посеје трава и посади зеленило на терену који се још равна, није сређен подземни пролаз код стајалишта приградског превоза ...
Десно се види где су премештене плоче у боји намењене дечјем игралишту:



Прилаз постројењу Водовода путем лево неће бити више могућ, вероватно ће се ићи истим таквим, али дужим путем од Метроа између ливада:





























Одбојна ограда и ивичњак које тек треба уградити на коловозу дуж разделног острва према Граду:





Пролазници које сам срео нису могли да не примете да је Петља крња, и у погледу веза с Кружним путем мање функционална него стара. Ономе ко је пратио радове не може да измакне запажање да се у претходном раздобљу (нарочито неколико последњих месеци) урадило колико за неколико претходних година, а да нико не сноси одговорност за велики губитак у времену, новцу, гориву и квалитету ваздуха због тога. И колико је држава слаба када је попустила пред групицом ектремиста да на државном земљишту изгради цео објекат од опште користи, а да при том не ускрати много простора и погодности грађанима најближег насеља.
 
Ваљда ће и тај крак у неком догледном тренутку (неће никад, буквално ће бити уставом забрањено дотле ће да се ћерају само да не би радили)
 
Ja i dalje verujem da će zbog te grupice eko ekstremista ispaštati svi građani Petlovog brda. Pogotovo na duže staze jer će sigurno povećati broj vozila koji koriste naselje za izlazak - ulazak na pelju, I više će izgubiti nego što će dobiti.

Saša još jednom bravo za reportažu.
 
i dalje me nervira ugao ulaska u kružni tok, prošao tamo i jako je bangavo, osim ako to nije bila ideja jer je u blizini pešački i baš mora da se uspori da bi se ušlo odnosno bukvalno "skrenulo" u kružni tok :mrgreen:
 
Данас пре подне између 10 и 11 сати; отворена је по једна трака на оба коловоза:









Овај тротоар у Ђује и Драгољуба је недовршен и - бескористан:



Поставља се ограда на унутрашњој страни коловоза према граду:















На десном коловозу од кружног тока до раскрснице код Метроа још нема ни ивичњака, ни ограде с унутрашње стране:







 
Vrh