Ресорна министарка је убрзо отишла у нови ресор, а рок се убрзо померио на крај априла.
Нигде још нема завршног слоја асфалта (в. разлику у нивоима између решетке и улице у првом плану), букобрани још нису постављени:
Један број стубова за расвету по средини према Орловачи је постављен, понеки још фали (в. у првом плану):
Уклоњена је стара траса магистрале с обе стране бившег надвожњака и цео терен поравнат (ради оријентације, у доњем десном углу је ограда надвожњака):
Велики простор остаје у четвртини круга између Магистрале, Кружног пута и веза између њих. Таман за цео парк. Исто овако је могло да буде с друге стране према Петловом брду - пошумљено, уређено и ограђено, уз уступак грађанима у виду подземног пешачког пролаза испод прикључака с Магистралом ради безбедности. Мада, њима и онако остаје цео зелени појас дужине неколико стотина метара уз Кружни пут. А скоро сви у кућама у низу већ имају зелена дворишта ...
према Железнику, раскрсница с везама с Магистралом
Кружни пут има пуну ширину сада, направљена је банкина и проширење за стајалиште; нејасно је куда ће се путници кретати са стајалишта на Кружном путу до стајалишта на Магистрали (и обратно), ако буде таквих линија у будућности:
према Орловачи
према Граду - у првом плану прави се бетонска основа за стуб за расвету
прикључак с Кружног пута према Орловачи - прави се банкина
око оба прикључка с Кружног пута и према кружном току треба поставити још стубова за расвету
путокази још нису постављени на носаче - в. лево
Штета је, можда због старог плана, што нису направили пешачко-бициклистичку стазу до Орловаче.