Šta je novo?

Petlja "Petlovo brdo" - Zaštitimo šumski pojas na Petlovom brdu

Jel kad planiran nastavak proširenja do Žarkova, do groblja gde se sad sužava ?
 
Сматрам да би приорите над приоритетима требало то бити ,дакле од новог кружног тока па до раскрснице са рестораном Пинк урадити по 2 траке како би цео тај јужни улаз у град имао 2 траке. Огромне гужве се стварају на том делу где је сада по 1 трака. И обавезно расформирати дивља насеље која се налазе поред пута....
 
Do Lav auta mogu bez problema da urade 4 trake, posle toga je problem, zbog groblja i 2 pumpe koje su uz put, takođe posle pumpe su lokali i restoran. Uz iseljenje tih romskih naselja koja prave ozbiljan haos i na mapi se vidi da su ogromna, treba staviti neko osvetljenje kod Ceraka i rešiti pešački prelaz kod OMVa tj Lidla, jer svaki drugi dan je tu sudar. Mislim da nije mnogo posla, a sa tim bi rešili baš dosta, značilo bi svima.
 
Svuda ima mesta, i pored groblja i između pumpi.
Pogledaj na google maps lepo se vidi.
Možda treba da se radi neka eksproprijacija i preparcelizacija ali da ima prostora za još dve trake, ima ga.

Послато са SM-G991B помоћу Тапатока
 
Pa kod pumpi bi bilo baš uzano, jer sa obe strane imaju dva ostrva i tu knap staju dve trake. Takođe sam i mislio na ovaj deo, ne znam kako bi provukli 4 trake, trotoare i stanicu, jedino da se ruše ovi objekti sa strane i restoran.
https://postimg.cc/ZCxJzbJk
 
Za tramvaj već ne mogu da garantujem. :)
Ima mesta 100% za 4 trake i trotoare.
Sa leve strane, gledajući prema izlazu iz BG, je zelena površina (brdašce) na uštrb kojeg može da se proširi.
A realno ne bi bila šteta ni za ono stovarište, restoran, perionicu da se mrdnu odatle.

Послато са SM-G991B помоћу Тапатока
 
Četiri trake + baštica za tramvaj sve do OMV pumpe kod Vidikovca. Prošao ne prošao tramvaj planovi postoje.
 
I dalje mislim da je promasaj tramvaj do OMV pumpe osim ako autobuse sa Ibarske ne skrate do pumpe pa prosto nateraju ljude u tramvaj. Vidikovac ce taj tramvaj da koristi isto kao sto koristi i 56, nikako. Nekim delovima Vidikovca je bliza trojka nego Ibarska pa opet su busevi koji prolaze kroz naslje okosnica prevoza. Kako tramvaj nije metro i duzina putovanja nije znacajno krace, malo ko ce da se seta do njega. Samo sumnjam u isplativost trase od Belih voda do OMV pumpe. Isto kao sto je apsurdni deo linije 502 od Vidikovca do Orlovace gde uglavnom vozi vazduh.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=839969#p839969:2l6cmunb je napisao(la):
Žika » Pet Apr 09, 2021 12:19 am[/url]":2l6cmunb]Četiri trake + baštica za tramvaj sve do OMV pumpe kod Vidikovca. Prošao ne prošao tramvaj planovi postoje.
Брате, што не праве више , шта чекају свих ми бубњева Дарквуда?
 
Ne znam kako će da reše proširenje okretnice na Vidikovcu kao i prilaz tramvaja istoj. Koliko me sećanje služi okretnica bi trebala da bude gde su sad servisi. Puno je izgrađeno objekata.
Ostalo je oko 3.5 km da se izgrade četiri trake (tri decenije se čeka), dve petlje / raskrsnice i Beograd dobije normalan ulaz sa juga.
 
Ево како изгледа магистрала у Жаркову код пумпи, сликано данас. Могло би да се од Метроа одмах направи све како је планирано до овог места, а стотинак метара до раскрснице четири траке - за које има места - без трамвајске баштице. Тако би саобраћај нормално текао булеваром све до оног дана када крену да праве трамвајску пругу, и тада само доврше тај кратак потез:



Како грађани седе на стајалишту на магистрали (код ОМВ и Лидла преко пута) док чекају приградски превоз:




Данас поподне око шест; постављају стубове за путоказе ...





... дувањем се уклања прашина с коловоза ради асфалтирања ...



... постављене су надстрешнице на стајалиштима градског превоза ...







... прави се пешачки прелаз код кружног тока ...



... скинут је стари асфалт ...







... никад сви поклопци неће бити на свим шахтовима ...







... спојени су прикључци с Кружног пута с Магистралом ...









 


према Орловачи


Кружни пут






Уклањају се стари прикључци с Кружног пута у делу према Орловачи:







Појавила се коцка испод асфалта:




према Орловачи


према Кружном путу








према Железнику




направљене банкине на прикључцима






Уклоњен је стари коловоз с обе стране срушеног старог надвожњака:



 
Јуче:





























Канал уз потпорни зид испод новог стајалишта (при)градског превоза:



Нема прилаза стајалишту с ове стране:



Као да није у плану да се среди подземни пролаз:



Остатак борића дуж овог дела Магистрале:

 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=840226#p840226:1ek89wt9 je napisao(la):
Niko Kažanegra » Pet Apr 09, 2021 8:40 pm[/url]":1ek89wt9]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=839969#p839969:1ek89wt9 je napisao(la):
Žika » Pet Apr 09, 2021 12:19 am[/url]":1ek89wt9]Četiri trake + baštica za tramvaj sve do OMV pumpe kod Vidikovca. Prošao ne prošao tramvaj planovi postoje.
Брате, што не праве више , шта чекају свих ми бубњева Дарквуда?

Iako sam i lično veoma zainteresovan, sa žaljenjem moram da konstatujem da neće skoro. Izmedju ostalog, kao veći problem vidim da će biti neophodno rekonstruisati/proširiti petlju Labudovo/Petlovo brdo, koja li je već. A to su malo veći novci.

PS Guranje tramvaja na ovamo je velika glupost. Od raskrsnice B.Vode, magistrala je prvenstveno za automobilski i prigradski saobraćaj. Pešadija gravitira ka gradskom prevozu sa druge strane (P. Joanikija npr).

@Саша pešački kod kružnog? :lol: :lol: :lol:
 
Juče prošao ovim pravcem,pre podne ,oko 11,kolona u pravcu izlaza iz grada od pumpe na Belim vodama,25 minuta do Orlovače,pakao.
Majstora i mašina koliko hoćeš,rade ko mravi.
Ne znam šta izaziva tolike kolone sem kružnog toka,smeafor kod Metroa ne radi. Jednostavno naši ljudi ne znaju da voze u koloni,u stvari dovoljan je jedan i to je to,svi milimo.
 
Tu su svakog vikenda kolone pre svega je bilo zbog semafora kod Metroa a sad verovatno zbog radova . Usporrenje zbog menjanje traka i možda razgledanje radova.
Videćete kako će biti kad se završe radovi mada je manja protočnost zbog samo jedne trake.
 
Mislim da je od svega pomalo mada semafor nije radio već je treptao.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=841006#p841006:109oo5wt je napisao(la):
Bonvivan » Pon Apr 12, 2021 5:12 pm[/url]":109oo5wt]Mislim da je od svega pomalo mada semafor nije radio već je treptao.

Usporenje je zbog automobila koji skreću (na kružnom) u ulicu Đ i Dragoljuba (iz oba smera) ili se iz nje uključuju. U nedelju takodje oko 25m od B.Voda. Posle kružnog je ok.
 
Зато се МОРА што пре свуда пут проширити на минимум 2 траке .
 
Децембра прошле године је ресорна министарка рекла да ће ова петља (и суседна, Орловача) бити завршена 15. априла. Данас око поднева:
чудно испланирани тротоари поред излаза ул. Ђује и Драгољуба на Кружни ток


треба завршити тротоаре






асфалтиран је уски прстен и поравната земља у средишту кружног тога






довршен је тротоар с ове стране Кружног тока




постављени су стубови за расвету на стајалишту, остало је још неколико]




постављене су ознаке линија


не ради се ништа на сређивању подземног пролаза


према кружном току


према надвожњаку


Кружни пут је асфалтиран, направљена банкина, чисти се




још није постављена ограда с унутрашње стране оба надвожњака
 
Ресорна министарка је убрзо отишла у нови ресор, а рок се убрзо померио на крај априла.
Нигде још нема завршног слоја асфалта (в. разлику у нивоима између решетке и улице у првом плану), букобрани још нису постављени:





Један број стубова за расвету по средини према Орловачи је постављен, понеки још фали (в. у првом плану):





Уклоњена је стара траса магистрале с обе стране бившег надвожњака и цео терен поравнат (ради оријентације, у доњем десном углу је ограда надвожњака):





Велики простор остаје у четвртини круга између Магистрале, Кружног пута и веза између њих. Таман за цео парк. Исто овако је могло да буде с друге стране према Петловом брду - пошумљено, уређено и ограђено, уз уступак грађанима у виду подземног пешачког пролаза испод прикључака с Магистралом ради безбедности. Мада, њима и онако остаје цео зелени појас дужине неколико стотина метара уз Кружни пут. А скоро сви у кућама у низу већ имају зелена дворишта ...





према Железнику, раскрсница с везама с Магистралом




Кружни пут има пуну ширину сада, направљена је банкина и проширење за стајалиште; нејасно је куда ће се путници кретати са стајалишта на Кружном путу до стајалишта на Магистрали (и обратно), ако буде таквих линија у будућности:





према Орловачи


према Граду - у првом плану прави се бетонска основа за стуб за расвету


прикључак с Кружног пута према Орловачи - прави се банкина


око оба прикључка с Кружног пута и према кружном току треба поставити још стубова за расвету










путокази још нису постављени на носаче - в. лево


Штета је, можда због старог плана, што нису направили пешачко-бициклистичку стазу до Орловаче.
 
Vrh