Šta je novo?

Petlja "Petlovo brdo" - Zaštitimo šumski pojas na Petlovom brdu

Nisam siguran da ovo može da se završi pre praznične migracije krajem aprila...
 
Duze vreme "spijuniram" forum pa sam resio i da se registrujem

Sinoc sam prosao petljom oko 21h i uveliko se radilo na postavljanju asfalta izmedju starog dela petlje Orlovaca i novog mosta, verovatno su ubrzali kako bi zavrsili do kraja meseca

Inace cela prica sa kruznim tokom bi imala smisla jedino da su na njega spojili i obilazni put Rakovica-Zeleznik i iskljucenje za Metro, time bi svi pravci bili omoguceni a ne bi bilo ni semafora

Послато са Redmi Note 9 Pro помоћу Тапатока
 
Upravo tako. Nisu ni trebali da rade petlju. Samo su trebali da izvuku paralelno ulicu do metroa i onda desno na T raskrnicu ili kružni tok. Nego je problem eksproprijacija zemljišta i šta je predviđeno planom isl. Ovako ne znam da li se negde slučajno proširuje i pravi veza kružni put Petlovo brdo dole niže na kružnom, kako bi eventualno preko Petlovog brada izbili na magistralu ka gradu. Auta će još i proći negde ali kamioni ili autobusi nema gde niti je bezbedno da se oni usmere kroz Petlovo brdo. Pogotovo ne kamioni kojima ostaje jedino okretanje na Orlovači.
 
Вечерас раде пуном паром, малопре прођох, асфалтирају траку ка граду па је саобраћај преусмерен на траку ка периферији, док је трака ка периферији колико сам могао да закључим асфалтирана до последњег слоја (не замерите ако грешим).

Такође, на сајту busevi.com стоји да је измена за линије 54 и 521 активна до 25.4., што можда значи да ће тада пустити целокупну (полу)петљу, мада како су је више пута до сада померали чини ми се да ће је пустити заједно са петљом Орловача.
 
Данас рано поподне; десни коловоз према Орловачи је завршен:





















Постављена је одбојно ограда на прикључцима с Кружним путем:









 
Десни коловоз према Граду није завршен, нису постављени путокази, саобраћајни знаци (треба и стари да се уклоне), трава и дрвеће, нису завршени тротоари, подземни пролаз остаје, изгледа, какав је био:





нова одбојна ограда








улица Ђује и Драгољуба














 
gledajući fotke ovaj kružni tok mi je neuravnotežen, iz pravca Metroa ka Orlovači jako naglo ulaženje u kružni tok, nije postepen prelaz, dok je kod ostalih ulaznih tačaka ladovina
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=844324#p844324:3hldgtzl je napisao(la):
Archangel » Pet Apr 23, 2021 9:36 pm[/url]":3hldgtzl]gledajući fotke ovaj kružni tok mi je neuravnotežen, iz pravca Metroa ka Orlovači jako naglo ulaženje u kružni tok, nije postepen prelaz, dok je kod ostalih ulaznih tačaka ladovina

20210422-123404-HDR-1.jpg


Ako govoris o ovome onda se slazemo. Posebno me nervira sto projektanti nisu bili uslovljeni predhodnim stanjem.
 
Mislim da je u pitanju opticka varka, slika iz drugog pravca prikazuje obrnutu situaciju.
20210422-123256-HDR.jpg


Tu je veci problem sto je sam kruzni tok neravan, ima neko uzvisenje.
 
^ Slika ce najbolje da objasni sta na sta sam mislio. Primer iz Novog Sada. Trake pocinju da skrecu pre ulaska u kruzni tok i time ublazuju krivinu.

novisad.jpg




Petlovo brdo:

Petlovo-Brdo-kruzni-2.jpg
 
Данас око пола три; асфалтирање дела улице Ђује и Драгољуба према Кружном току, завршни слој:





Обнавља се сервисни део бившег Салона аутомобила:











Лоше испланирани тротоари с обе стране ул. Ђује и Драгољуба уз кружни ток; пре ове реконструкције тротоари су били уз улицу:



Неколико степеника, прилаз капији, изгледа да ће на тротоару с ове стране на углу уз белу ограду бити стуб уличне расвете - једва ће и пешаци моћи да прођу, о колицима и бициклима да не говоримо:









Асфалтирање је завршено целом новом трасом до кружног тока, остао је још део од њега до раскрснице код Метроа који ће вероватно бити завршен до краја дана:











 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=805638#p805638:1y0ok0uv je napisao(la):
Shapa » Pon Dec 21, 2020 4:12 pm[/url]":1y0ok0uv]
Kružni tok je toliko mali da autobusi i kamioni sa prikolicom iz desne trake mogu samo da nastave pravo preko sredine. Automobil i može da uđe u kružni tok i zardrži svoju traku, kamion sa prikolicom nema šanse. Već vidim da će centar kružnog toka posle manje od 30 dana biti izrovaren i neće ličiti ninašta, baš kao i onaj što je privremeno postavljen u Resniku.

Druga stvar kružni tok je toliko denivelisan da je gotovo nemoguće da je ono u izgradnji neko merio, crtao, pa opet merio kopao i sl.
Kada se prilazi iz pravca metroa, vidi se da je kružni tok viši za 60ak cm puta nekih 10ak-15 metara dalje.
Ovde moram da citiram sebe od pre 4 meseca. tada su me ljudi sa foruma ubedjivali da je sve ok.
Danas sam prosao zavrsenom deonicom ka izlazu iz grada. Neko je u tom trenutku pravio slike. Vrv Sasa sa postom iznad.
Na kruznom toku zglobni autobus ili kamion sa prikolicom ne moze da prodje desnom trakom a da ne udje u vise od pola leve trake. Ne znam zasto je ceo kruzni tok izveden tako jadno, ali bas jadno, sa desne strane je bar bilo mesta koliko su zeleli da naprave to bolje. Sam precnik toka je ok, ali ugao ulaska i izlaska - ta ivica koja je iscrtana gore na slici je uzas. I sama izdignutost toka je besmisleno odradjena. i prilazi sa obe strane i djuje i dragoljuba su nizi pola metra od kruznog toka.
 
Поглед од Метроа према раскрсници:



С друге стране, према граду, види се стална дивља пијаца расадног материјала и цвећа:



Паркиралиште код Идее које ће изгубити улаз пре семафора у смеру према Граду:







Припремљено за постављање завршног слоја асфалта, вероватно до краја дана:





























 


Једини пут до постројења Водовода и имања у брду је без излаза с магистрале; тренутно је у огради рупа за багер који ту ради:









Постављене су ограде, исцртане линије, али, још се не може према Кружном путу:



Одбојна ограда још није постављена дуж десног коловоза према Граду:



Довде, до новог асфалта, исцртане су линије:



Кратак споредни ток приче: Суботичанин који је погрешно скренуо на овај коловоз морао је да се врати све до петље Орловача:





Донети су стубови за букобране:





Још није постављена ограда с унутрашње стране надвожњака у смеру према Граду:





Кружни пут (око Петловог брда, према Раковици)






према Орловачи


према Граду
 
E sad vidim. I jesam se video sa Sasom danas :)
Eno je moja skoda cetvrta u nizu :D i problem o kome pricam je bas ta desna ivica na ulazu ispred skode i ista takva na prvom izlazu.

 








Ограда је сложена, вишестепена, има више делова који заредом примају и ублажавају удар (в. и претходне слике):



Нема више старог дела петље за директно скретање према Орловачи удесно с Кружног пута из правца Железника! Уместо њега, на раскрсници се из правца Железника скреће улево и онда једином четвртином петље прикључује на Магистралу. Исто тако, за силазак с Магистрале из правца Града и прикључење на Кружни пут према Раковици иде се на истој раскрсници улево:







Направљено ја стајалиште за аутобусе, али, како с њега на Магистралу?























Да ли ће овде опет направити дивљи прикључак на Магистралу:









 
Sad na samom kraju Sasa jedno veliko HVALA, od svih nas koji nismo u Beogradu, za ovaj osecaj koji si nam priustio da se svo ovo vreme osecamo kao da smo bili na licu mesta! Bilo je zadovoljstvo pratiti tvoj trud na ovom grdilistu! :kk:
 
Zna li neko kako se uključiti iz pravca Železnika sa Kružnog puta na magistralu ka gradu?
Juče sam prošao peške celom deonicom iz Železnika i ostao zbunjen...
Kako će autobus 521 doći do okretnice na Vidikovcu, krećući se starom trasom?

Poslato sa YAL-L21 pomoću Tapatoka
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=844879#p844879:9ngri7x1 je napisao(la):
nobutado » 25 Apr 2021 22:30[/url]":9ngri7x1]Zna li neko kako se uključiti iz pravca Železnika sa Kružnog puta na magistralu ka gradu?
Juče sam prošao peške celom deonicom iz Železnika i ostao zbunjen...
Kako će autobus 521 doći do okretnice na Vidikovcu, krećući se starom trasom?

Poslato sa YAL-L21 pomoću Tapatoka

Неће јер је фауна блокирала градњу тог крака петље, те ће вероватно бити изграђен за 50 година у следећој реконструкцији.
 
Neverovatno!
Ja ne verujem šta čitam...

Poslato sa YAL-L21 pomoću Tapatoka
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=844494#p844494:ze10m3f6 je napisao(la):
Shapa » Sub Apr 24, 2021 4:00 pm[/url]":ze10m3f6]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=805638#p805638:ze10m3f6 je napisao(la):
Shapa » Pon Dec 21, 2020 4:12 pm[/url]":ze10m3f6]
Kružni tok je toliko mali da autobusi i kamioni sa prikolicom iz desne trake mogu samo da nastave pravo preko sredine. Automobil i može da uđe u kružni tok i zardrži svoju traku, kamion sa prikolicom nema šanse. Već vidim da će centar kružnog toka posle manje od 30 dana biti izrovaren i neće ličiti ninašta, baš kao i onaj što je privremeno postavljen u Resniku.

Druga stvar kružni tok je toliko denivelisan da je gotovo nemoguće da je ono u izgradnji neko merio, crtao, pa opet merio kopao i sl.
Kada se prilazi iz pravca metroa, vidi se da je kružni tok viši za 60ak cm puta nekih 10ak-15 metara dalje.
Ovde moram da citiram sebe od pre 4 meseca. tada su me ljudi sa foruma ubedjivali da je sve ok.
Danas sam prosao zavrsenom deonicom ka izlazu iz grada. Neko je u tom trenutku pravio slike. Vrv Sasa sa postom iznad.
Na kruznom toku zglobni autobus ili kamion sa prikolicom ne moze da prodje desnom trakom a da ne udje u vise od pola leve trake. Ne znam zasto je ceo kruzni tok izveden tako jadno, ali bas jadno, sa desne strane je bar bilo mesta koliko su zeleli da naprave to bolje. Sam precnik toka je ok, ali ugao ulaska i izlaska - ta ivica koja je iscrtana gore na slici je uzas. I sama izdignutost toka je besmisleno odradjena. i prilazi sa obe strane i djuje i dragoljuba su nizi pola metra od kruznog toka.

Apsolutno, ulazi na tokić su katastrofa.

I mene su ubedjivali da grešim kada sam pisao da će max brzina u kružnom tokiću biti 30km/h. Revidiram stav. Za ugodnu vožnju putnika na zadnjem sedištu, to je 25 km/h.
 
Važno da su stanicu rekonstruisali ali bus iz pravca Železnika staje na nju tek pošto pređe skretanje za jedini izlaz na magistralu i posle može pravac dole nizbrdo do Rakovice a ne i na Petlovo brdo. Rampa je mogla da se napravi gde je i bila samo malo niže i spoji gore sa već postojećim pravcem. Malo se napravi veći luk i zaletna paralelna traka za spoj. Ionako na toj kosini nema ništa. Ovako poraz.
 
Verovatno ce 521 skretati ka Orlovaci pa na petlji na obilaznici sici ka Bubanj potoku i odmah se popeti ka Petlovom brdu i nastaviti nazad
 
Vrh