Šta je novo?

Petlja "Petlovo brdo" - Zaštitimo šumski pojas na Petlovom brdu

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=834513#p834513:pqydjbnf je napisao(la):
Nesha Bg » Sre Mar 24, 2021 9:30 pm[/url]":pqydjbnf]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=834364#p834364:pqydjbnf je napisao(la):
KrCan » Sre Mar 24, 2021 2:37 pm[/url]":pqydjbnf]U pravcu ka Beogradu, kada se predje novi nadvoznjak, traka se znatno suzava paralelno sa parkom. Druga traka ostaje identicna svom duzinom. To se odlicno vidi na Sovinom snimku.
Imali neko logicno objasnjenje? Izvinjavam se ako nisam pazio na casu.

Ako mislis na ovaj deo obelezen, pretpostavljam da tu prelazi iz 3 trake u 2, to mi je jedino logicno...
file.php

Mislim da je to zbog činjenice da je rampa ukinuta, a most je projektovan da tu postoji traka za isključenje na kružni put.

Dobro je da je ostalo tako, tako da će u budućnosti moći da se uradi i druga strana petlje.
 
Саобраћај је пребачан на леви коловоз у смеру према Орловачи; не може никако да се сиђе на Кружни пут - нови коловоз није повезан с њим, руши се стари надвожњак; на Обилазницу је могло да се прикључи само према Реснику и на тамо се саобраћај одвијао веома споро и са застојима.
Ради се на спајању другог коловоза према петљи Орловача. Ја сам отишао до ње и одлучио да се вратим према Граду, није било другог избора.
Слике сам правио у вожњи у повратку, у смеру према Граду ...:





Ни на овом коловозу није урађен завршни слој, има изгребаних делова, има прелаза с различитим нивоима, мора да се вози пажљиво, има доста возила као и увек.







Багер скроз лево руши стари надвожњак:

























 
Nema SMA sloja izgleda, jer je na jednom delu asfalt izgreban. Puna linija za za jednomeran saobraćaj ne ide.
 
Pa što ne skinu tu krpicu sa instrument table, pokvarila slike .
Ode nadvožnjak u zaborav !!!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=837605#p837605:3lfew5m5 je napisao(la):
Tihi_SRB » Pet Apr 02, 2021 3:59 am[/url]":3lfew5m5]Pa što ne skinu tu krpicu sa instrument table, pokvarila slike .
Ode nadvožnjak u zaborav !!!
jeste, stari nadvožnjak je juče srušen, ode u zaborav :).

Prošao sam popodne,kružni put zatvoren za saobraćaj, potpuno,ne može se doći niti iz pravca Rakovice, niti produžiti ka Resniku,
Saobraćaj prebačen na novi nadvožnjak, na dve kolovozne trake za oba pravca, ka Orlovači i Banovom Brdu,ako se radovi nastave ovim tempom realno je da do kraja maja petlja bude završena,
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=837609#p837609:2xgfne95 je napisao(la):
milinko » 02 Apr 2021 04:33 am[/url]":2xgfne95]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=837605#p837605:2xgfne95 je napisao(la):
Tihi_SRB » Pet Apr 02, 2021 3:59 am[/url]":2xgfne95]Pa što ne skinu tu krpicu sa instrument table, pokvarila slike .
Ode nadvožnjak u zaborav !!!
jeste, stari nadvožnjak je juče srušen, ode u zaborav :).

Prošao sam popodne,kružni put zatvoren za saobraćaj, potpuno,ne može se doći niti iz pravca Rakovice, niti produžiti ka Resniku,
Saobraćaj prebačen na novi nadvožnjak, na dve kolovozne trake za oba pravca, ka Orlovači i Banovom Brdu,ako se radovi nastave ovim tempom realno je da do kraja maja petlja bude završena,
Kakvog sad kraja maja? Zar nije trebalo da bude pušteno 15.aprila zajedno sa delom obilaznice od Ostružnice do Orlovače?
 
Да,речено је 15 априла ,додуше прочле године министарка је рекла да ће то бити готово у септембру 2020 ,али..
ЈА сам се надао да ће то заједно са обилазницом од ОСтружничког моста до Орловаче и петљом Батајница бити пуштено 15- ог априла.
Чујем да је најављено пуштање Батајнице 7 . априла ,изгледа да ће бити парцијална пуштања... :bash: :D
Једино немамо инфо шта се дешава са обновом Остружничког моста....
 
Данас по облачном времену, ради се на свим деловима градилишта:



Обновљен је бетон са свих страна на надвожњаку изнад подземног прелаза:





Бетонира се стајалиште (у смеру према Граду):







На стајалишту преко пута се копају рупе и прикључују електрични водови за стубове с осветљењем (виде се у задњем плану положени на земљу уз тротоар) и надстрешницу:



Скида се асфалт и обликује друга половина средине кружног тока:



ж











Асфалт на другом коловозу и (крајње десно) одвајање према Кружном путу:





Копа се прикључак с Кружног пута на десни коловоз према Орловачи, прикључак се асфалтира:



 
Јуче је срушена једна половина старог надвожњака, данас друга:









Багер који је срушио стари надвожњак, кажу да је нов (багер) коштао милион евра:



према Железнику


Можда је могао да остане и користи се као пешачко/бициклистички прелаз - морао би пар стубова да се уклони и направи ојачање које би их надоместило, али, оптерећење би му било мало; штета је рушити нешто што може још да служи:













Брзо одвожење шута од старог надвожњака ометају прекинути прикључци с Кружног пута на Магистралу, мора да се иде или преко Железника, или преко Раковице; види се за колико се овде проширује Кружни пут и колики део брега с десне стране мора да се уклони:









 
Nešto razmišljam, zar se nije mogao napraviti malo veći radijus sa kružnog puta sve do ovog novog kružnog toka. Tako bi recimo vozač koji dolazi sa kružnog puta mogao na kružnom toku skrenuti ka gradu. Isto tako ovaj što dolazi iz pravca Orlovače mogao bi na kružnom toku skrenuti ka kružnom putu.
Ovo sam skicirao na telefonu ali poslužiće.

 
Prošao sam juče automobilom preko kružnog toka, nije taj kružni tok toliko strašan pogotovu jer skoro sva vozila nastavljaju pravo pa je usporenje minimalno.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=837846#p837846:3p4hehfk je napisao(la):
blagic » Pet Apr 02, 2021 8:59 pm[/url]":3p4hehfk]Nešto razmišljam, zar se nije mogao napraviti malo veći radijus sa kružnog puta sve do ovog novog kružnog toka. Tako bi recimo vozač koji dolazi sa kružnog puta mogao na kružnom toku skrenuti ka gradu. Isto tako ovaj što dolazi iz pravca Orlovače mogao bi na kružnom toku skrenuti ka kružnom putu.
Ovo sam skicirao na telefonu ali poslužiće.


Mogu da sprovedu i da naprave četvrti priključak na kružni tok. Predlagano ovde.
Ne znam kakvi su im planovi za buduće naselje i shopping city.
 
Јучерашње слике, део према Орловачи:



поглед уназад према срушеном надвожњаку


избијање клина ради промене радног прикључка/алата


десно је стари прикључак из Железника према Орловачи, нове нису почели да раде:


стари прикључак из Железника према Орловачи


овде ће се вероватно уливати нови прикључак


Ради се на спајању десног новог коловоза према Орловачи са старим; саобраћај се одвија у оба смера другим коловозом (лево); као што ће овде бити места за одговарајући део петље Орловача и прикључак с Кружног пута, тако би преко пута било довољно места за одговарајући део петље Орловача и силазак с Магистрале на Кружни пут (према Раковици) и пењање с Кружног пута на Магистралу према Граду:











Довршвавање прикључка с Кружног пута из смера Раковице према Орловачи:















Обновљен бетон изнад подземног пешачког пролаза:



 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=837992#p837992:hrxj7hnl je napisao(la):
vucko » Sub Apr 03, 2021 11:13 am[/url]":hrxj7hnl]Prošao sam juče automobilom preko kružnog toka, nije taj kružni tok toliko strašan pogotovu jer skoro sva vozila nastavljaju pravo pa je usporenje minimalno.

Па није страшно зато што то још увек није кружни ток него само мало јача кривина.
Видећемо кад почне кружење.

Ја сам прошао пре пар сати ка Бг по мраку и због лоше сигнализације, мало је недостајало да ме удари ауто из супротног правца. Човек није схватио да је само једна трака у овом (полу)кружном току његова.
 
Signalizacija bi mogla da bude bolja, takodje ne bi bilo lose i tabla sa izlazima, osim ranije zatvorenog izlaza na obilaznicu prema Ostruznici sada je na kruzni put ka Zelezniku.
 
Данас поподне око пет; овде с десне стране тротоар је пре ишао уз улицу, сада - незгодно - само уза зграду Салона аутомобила:





Чудно иде тротоар - на овамо, према камери, га нема:

















Кружним путем још не иде саобраћај:





према Орловачи


Однет је шут од срушеног старог надвожњака, уклања се део брега који смета:





 
Сад из ината не бих постављао букобране на овом делу петље, јер појединци (Дејан Ј. и његови секташи) нису дозволили да се изгради дечије игралиште у оквиру овог парка.

Украо сам :mrgreen: слику @Саши, на којој се види, где ће се постављати букобрани, а и у даљини, са десне стране на слици, се види кроз крошње дрвећа, где је требало да буде то дечије игралиште.

парапети за букобране.jpg
 
Kružni tok nema trotoar sa ove strane koja se sad radi. Svi će morati da prelaze ulicu. Sve je trebalo šire da ide. A ove iz borića će na kraju karma da udari i osuši iste kako su krenuli. Ova petlja je trebalo da bude odavno gotova al eto zbog borića bacaju se milioni evrića. Petlja nije na kraju ni trebala da se pravi. Bolje da su celu ulicu napravili dole da pa je pružili u desno i spojili na kružni tok makar ista bila koji metar dalje ka Železniku. Ovo je polupetlja a taj kružni spasava da imamo vezu 3/4 od punog. Sad će se okretati lepo na Orlovači..
 
Јуче; раскрсница код Метроа после које се магистрала сужава на један коловоз и потпуни мрак ноћу до раскрснице код Белих вода:



у првом плану нова ограда на надвожњаку изнад подземног пролаза; грешка је што нису направили бар узану стазу с неколико степеника од стајалишта па изнад потпорног зида лево до подземног пролаза и дела улице којим ће највише путника долазити


ново стајалиште при/градског превоза









Скретање удесно према Кружном путу и Железнику:






прикључак с Кружног пута према Орловачи















Одмах испод магистрале у ул. Ђује и Драгољуба, група гаража најближа Салону аутомобила:



 
Vrh