Šta je novo?

Petlja "Petlovo brdo" - Zaštitimo šumski pojas na Petlovom brdu

Strašno, planska ograničenja. Toliko smo nesposobni da i plan ne možemo menjati. U normalnoj zemlji bi ovo bilo rešeno za dan. Osnovac bi napravio bolju petlju od prikazane.
 
Evo moja ideja u sirovom stanju, bez širenja na okolna zemljišta, koja je uradjena za 5 minuta. Krak koji sa kT na ibarskoj ide prema Rakovici i nemora da bude.



Kružni tok može da se postavi na ibarskoj i sa druge strane (severno) i rešenje bi bilo slićno.
Magistarlni pravci moraju imati mogućnost medjusobnog povezivanja.
 
И ти опет нацрта „према западу“. Лепо ти рекох да се на тај начин активира та "С" кривина која ће се новим планом исправити. Све ово около где ће се градити ова ткз. полупетља или ти четвртина петље, је том планском регулативом ограничено и не може се ту ништа радити.
 
@svsavic
Nemoj se truditi i razmisljati.
Uzalud razbijas glavu...
Na ovoj temi je bilo vec desetine konkretnih ideja i to u vreme kada je cela prica sa "blokadom, borcima, decom koja trce kroz prirodu a zle cike oce tuda da voze, klizistem..." bila jos u povoju.

Mnogo toga ruznog, mnogo sujete, mnogo neznannja, mnogo bahatosti...
Sve je to ovde na ovoj lokaciji doslo do izrazaja i za posledicu imamo...

@Гaгa
Moze ze gago i za valjevo od beograda ici do pozege, pa nazad preko kosjerica ;)
Tvoje 'objasnjenje' je (znam) dobronamerno, ali isto tako znam da si i sam svestan da je to 'naopako' .
Jer ako se do sada iz pravca lipovice moglo direktno iskljucit i ka zelezniku ili kijevu, varijanta sa produzenjem do Ford salona pa vracanje nazada deluje kao tema za rubriku 'verovali ili ne'.
Uostalom, onda je potpuno suvisan i kruzni tok kod Forda, jer Po istoj logici se i oni koji iz grada idu na P.Brdo, mogli produziti do petlje Orlovaca, okrenuti na rampama, vratiti do raskrsnice i iskljuciti desno na P.Brdo.

E sad, mozemo mi 'menjati teze' i biti presrecni, jer se (privremena) "S" krivina ispravlja, pa ce se povecati bezbednost. Oce, jer je 'privremena devijacija' svakako lose resenje.
Ali ostaje gorka cinjenica da ce saobracajno resenje koje dobijamo biti mnogo gore nego ono koje smo imali u zadnjih pola veka i to niko dobronameran ne moze da negira.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=469286#p469286:pwcv3g0d je napisao(la):
Гага » Today, 01:08[/url]":pwcv3g0d]И ти опет нацрта „према западу“. Лепо ти рекох да се на тај начин активира та "С" кривина која ће се новим планом исправити. Све ово около где ће се градити ова ткз. полупетља или ти четвртина петље, је том планском регулативом ограничено и не може се ту ништа радити.
Pa šta ako se aktivira S krivina? Nacrtana petlja je zemlji gde je i sada put. Neko je kupio zemlju gde je sada put ili šta?
 
://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=469021#p469021]Гага » 03 Aug 2017 12:38 am[/url]":ysc63xpm]
Постоје два разлога због којих нажалост није било могуће изградити ову врсту петље.
-први је тај што се не може градити због планског ограничења које ту постоји, а то је црвена зона која постоји код овог дела петље гледано из правца Орловаче,[/quote]
...што значи да је грешка направљена у најранијим фазама планирања. Када су темељи лоши, све остало се љуља. Из границе плана избацити пустару непогодну за високоградњу, односно неатрактивну парцелу, а убацивање урбаног садржаја заштитне парк шуме? Генијално!
-други је тај што би, и да се изгради ту тај део петље, означио сам са црним правоугаоником, долазило до такозваног „преплитања саобраћаја“ где би возила која долазе из правца Липовачке шуме и ту на том делу петље силазила на кружни пут, би се укрштала престројавањем са возилима која долазе са обилазнице из правца Бубањ потока и која иду на магистралу према граду. Уцртао сам зеленим линијама, не баш најбоље, излазну рампу са обилазнице код петље „Орловача“ и која се улива у Ибарску магистралу и види се где би долазило до тог „преплитања саобраћаја“. Због тога би се стварала нова црна тачка, долазило би до честих застоја саобраћаја и могућих несрећа. Сетимо се само какве су гужве на преплитању односно унакрсном престројавању саобраћаја на оним несрећним местима на петљама „Мостар“ и „Аутокоманда“.
file.php
Е, сада се напамет набацују стручни термини.
1) Сама дужина бочних рампи би била знатно краћа, јер је северно потребно савладати већу висинску разлику него јужно од Кружног пута.
2) Сам облик рампе издужен у правцу Ибарске магистрале не мора да буде исти. Једини и апсолутно једини разлог зашто је сада изграђена постојећа рампа северозападно толико издужена је фикс идеја и лењост пројектаната, везано за захтев за нерушењем кућа на Петловом брду, и чисто "копипастовање" не-најповољније рампе на западну страну.
3) Преплет (у саобраћајном смислу) није опасан уколико се одвија у једној саобрачајној траци. Са доминацијом тока Рушањ-Церак по питању оптерећења, једна трака у сервисној саобраћајници ће бити довољна чак и дугорочно.
Гага":ysc63xpm je napisao(la):
А како та два удружења грађана-сада су ваљда НВО,НЛО и остала "демократска" чудеса овог полуделог целог света, могу да издејствују нову петљу? Па јеси ли ти пратио до сада шта су све та два удружења урадила и чију су све подршку имали и докле се све ишли да би обуставили првопостојећи пројекат и "спасили" неколико борића. Ако ниси, онда прочитај све поново.
Е, овде већ пуцаш себи у ноге. Апсолутна демократија нигде не постоји, али и сама форумашка дискусија представља тежњу ка демократији, облик удруженог грађанског деловања. Не заборави да си пре не знам колико година, попунио образац да постанеш члан овог, НЛО, НВО, полуделог света :dil:
 
А све је могло да буде по узусима саобраћајне струке и на добробит становника тог дела Петловог брда, само да с једне стране нису стајали политички бескичмењаци, а са друге задрти и недоказани људи који су из неког разлога били неспремни на било какав компромис, ма колико разуман био.

Могла је да се одради петља по првобитном плану, која је најефикаснија и најбезбеднија, а да се као уступак локалном становништву озелени читав појас. Да се премештањем, а не сечом, великих стабала и садњом полувисоког дрвећа и украсног шибља оплемени овај део града и учини још хуманијим.

Међутим, ми смо уклет народ. Непогрешиво бирамо лоша решења.

Ал' хајде, бар се исправља S-кривина. Сачуваће се понеки живот.
 
@Карло, и сам знаш да су обе петље, и „Орловача“ и „Петлово брдо“ и Ибарска магистрала (у овом делу) пројектоване још давних деведесетих година и то према тада важећој планској документацији – значи по „Регулационом плану деонице аутопута Е-75 и Е-70 Добановци-Бубањ поток“. Ово је тај плански документ тј. графички приказ, који је рађен 1996. године од стране Урбанистичког завода града Београда, пише у заглављу, а објављено у Службеном листу Београда , јула 1999. године. Ту се исто јасно види да је сама траса Ибарске у делу петље „Орловача“, изграђена према тадашњем плану и пројекту, значи источно од некадашње трасе.
Pogledajte prilog 5Pogledajte prilog 4Pogledajte prilog 3Pogledajte prilog 2
Оно што није према плану и пројекту од 2009.године до данас, је она привремена „S“ кривина и деформисана саобраћајна веза која нажалост односи животе. То привремено решење је трабало 2013. године да буде уклоњено и да се настави даље према кружном путу и изградњом петље „Петлово брдо“. Извођач радова је већ тада био на терену и отпочео са припремним радовима, али десило се оно што се десило, удружење грађана подноси жалбу Европској инвестиционој банци и од тада све стоји !

Сигуран сам да знаш да је главни пројектант обилазнице око Београда био покојни грађ.инг. Велибор Гордић, а био је и пројектант овог дела о коме причамо пошто је то саставни део обилазнице, а види се његово име и презиме у горе постављеном цртежу регулационог плана. Он је исто био револтиран постојећим небезбедним привременим решењем „S“ кривине, и обратио се јавности августа 2013.године, једним чланком у Политици у рубрици „међу нама“, где је недвосмислено потврдио да траса Ибарске мора бити исправљена и повезана са петљом „Орловача“ на начин предвиђен тим његовим пројектом. Он је појаснио да сагласно томе траса Ибарске мора бити источно од њеног садашњег положаја. Нажалост, управо су „удружења грађана“ спречила да се његов пројекат реализује, а пошто је он у међувремену умро, никада није дознао колико пута су баш та „удружења са Петловог брда“ злоупотребила његов чланак покушавајући да обману јавност да се сам пројектант згрозио над (својим) пројектом. Ово је тај чланак из Политике:
Pogledajte prilog 1
„Путеви Србије“ су у више наврата инсистирали код оснивача Удружење грађана „Зелено насеље - Петлово брдо" да објави демант и извињење због лоше протумаченог чланка, али се то уопште није никад десило. Чак су и лично разговарали и пројектант је, неколико месеци пре смрти, мало више појаснио оснивачу Удружења све наводе у чланку, а и тада нажалост није дошло до деманта од стране Удружења.

За садашње решење тешко да се може рећи да је идеално, али ипак са тим целокупним решењем-пројектом се подразумева да више нико неће страдати у зони ове петље, а на овом потезу је нажалост страдало доста људи, и од једног нашег члана је страдала ближа родбина, баш је о томе скоро писао.

Мало прорачуна саобраћајних кретања од стране Путева Србије везано за ново решење.
92% свих тих кретања ће се обавити као да је петља саграђена у њеном пуном профилу, а 8% чини: саобраћај са кружног пута на Ибарску у правцу Београда + саобраћај са Ибарске из правца Рушња у правцу кружног пута. Тих 8% возила ће се:
- укључивати са Ибарске на кружни пут према Железнику и Раковици преко кружног тока, и при томе прећи пут који је дужи 400 метара од садашње трасе, и при томе ће „изгубити“ додатних 40 секунди вожње.
- укључивати са кружног пута на Ибарску према Београду преко петље Орловача, и при томе прећи пут који је дужи 1900 метара од садашње трасе, дакле „изгубиће“ се додатних 1,9 минута вожње.
На овај начин ће се сачувати многи животи, сачуваће се и 90% шуме, омогућени су сви саобраћајни правци (92% посто саобраћаја се одвија као да је пуна петља, 8% саобраћаја се усмерава на кружни ток и петљу „Орловача“, уз додатних 1 до 2 минута вожње).

Доста је људи страдалих на овом делу Ибарске на месту где се пре 2009.године из правца Липовичке шуме ка Железнику и Раковици користило небезбедно „лево“ скретање, да се директно са Ибарске прикључе на Кружни пут Железник-Раковица. Ево и, а неки кажу да је, историјског ортофото снимка из 2008.године, где се види та једина тада петља на Ибарској у овом делу.

На многим заједничким састанцима Удружења, Путева Србије, Банке,... су предлагане и цртане многе варијанте и све су биле на столу, али Градски секретаријат за саобраћај је Путевима Србије предочио планове детаљне регулације за ту зону са новим планским ограничењима, где ће бити велики пословни комплекси са већ унапред дефинисаном мрежом приступних саобраћајница.
Можда ће ипак моћи једног дана да се уради део оне „асиметричне полудетелине“, тако што би се утврдило ко је власник тог дела земљишта, а то знају у катастру, и да се размотри могућност експропријације у циљу изградње једне „мале“ унутрашње рампе која би прихватила саобраћај из Железника и Раковице и безбедно га усмерила на Ибарску у траку према Београду. Директна рампа која би „спустила“ саобраћај са Ибарске на Кружни пут остаје трајно немогуће решење због унакрсног престројавања.

@Карло , кажеш да „3) Преплет (у саобраћајном смислу) није опасан уколико се одвија у једној саобрачајној траци. Са доминацијом тока Рушањ-Церак по питању оптерећења, једна трака у сервисној саобраћајници ће бити довољна чак и дугорочно.“ међутим, твојим постом од 29. децембра 2015. године кажеш сасвим другачије, да је унакрсно престројавање (преплет) јако ризична категорија.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=364872#p364872:2mxs9jhc je napisao(la):
Karlo del Ponte » 29 Дец 2015 10:23 pm[/url]":2mxs9jhc]Постоји једна јако ризична категорија грешака у саобраћајном пројектовању на брзим саобраћајницама, која се назива укрштено престројавање. То је случај када се траке на аутопуту за укључење и искључење преклапају, а то имамо између петље Арена и петље Сава центар, у једном правцу плус укрштено са правцима уласка у бензинску пумпу. Имамо тако нешто и на Раскрпетљи, а уколико неком грешком Прокоп постане популаран, очекујте активирање сада пасивног губилишта између Мостарске петље и петље Хитна помоћ.

Стандардна дужина трака за укључења и искључења са аутопута је 250 метара, а у одређеним случајевима се допушта скраћење до најмање 150 метара.

Пошто ће се уклањати „S“ кривина тј. исправиће се новом 2+2 саобраћајницом, на њеном месту ће бити тај нови пословни комплекс са мрежом интерних саобраћајница, па ће те две рампе морати да се руше/уклоне. Али то не мора да значи ништа лоше, уколико нови садржаји на том месту и њихови власници буду успели да издејствују директно прикључење и на Кружни пут и на Ибарску. То ће вероватно бити тако у некој ближој будућности и сад је то све у потпуној надлежности Града Београда, јер је мрежа локалних саобраћајница у зони Петловог брда, укључујући и Ибарску од петље Орловача према граду од прошле године у надлежности Града. То значи да кад се заврши градња петље, кружни ток, исправљање „S“ кривине и са изградњом новог надвожњака изнад Кружног пута са 2+2 траке, а постојећи ће се срушити, тада престаје надлежност Путева Србије и све прелази у надлежност Граду Београду.

Уколико и буде неке даље надоградње петље „Петлово брдо“, а изгледа да ће бити, онда ће иста бити планирана, пројектована и изведена од стране Града Београда. Такође ће постојати могућност, а то ће зависити од озбиљности Града, да се изгради кружни ток на Кружном путу на месту где је сад излазно/улазна рампа са њега на Ибарску, а гледано из правца Железника (значи гледано југозападно). А то је овде.
Цртеж убаци „кружни ток на кружном путу“

Постоји један план где је предвиђена изградња тог кружног тока, он тек треба да се усвоји, па уколико се усвоји до краја ове године, Путеви Србије ће га убацити у свој пројекат и да се изгради по њиховим инструкцијама. Да ли ће то све бити тако или не, видећемо до краја године, ако не онда ће сигурно то радити неки други извођач кога одреди Град током следеће године.

Не пуцам ја себи у ноге, баш сам и зато ставио под наводницима појам демократија. Знам јако добро да апсолутна демократија не постоји негде на овом црно-белом свету, и да су нам свима пуна уста тог појма, па чак и мени по неки пут, иако не верујем у тај појам.
Не знам о каквом обрасцу говориш, али једини образац који сам попуни је крштеница и тада сам постао члан овог полуделог света, а то је било давно :D . А оне НВО, НЛО, АИ не могу да смислим.

Ај лаку ноћ, добро јутро
:sesir:
 
@Gaga
Izvini, ali ...
8% ???
8% vozila skrece sa magistrale ka zelezniku i ka kijevu (rakovici)???
Prvo, mislim da podatak nije tacan. Kazem da mislim, ne tvrdim. A sve i da je tako (a ponavljam, mislim da nije) to je 1500-2000 vozila dnevno kojima je onemoguceno notmalno kretanje!
I jos jedna stvar.
Ne zaboravite da se ovakvim planom i ovakvom realizacijom "puca u noge" koriscenju vuduceg bulevara PatrijarhA Pavla koji bi sa vise traka bio odlicna alternativa kako ka centru, tako i ka NBG za one koji magistralom idu ka Beogradu.
Ne, pravi se resenje koje ce 'trajno' povecati guzve kako preko Vidikovca, tako i preko Zarkova kroz Trgovacku...

Gago (i ostali), mene i sve nas, kao gtadjane ovoga grada i ove zemlje ne treba da zanima KO i KADA (!) se "zaje*******ao" i napravio los projekat, na kome se (pa jos osakacenom) insistira!!!
Prica o 40-tak sekundi i koriscenju kruznog toka kod Forda?
Ko koga ovde zaje*******ava? ;)


Ovaj projekat je ocajan.
'O pokojnicima sve najlepse', ali ima tu jos gluposti, pored petlje sa kruznim putem.

A sada nekoliko primera buduceg stanja kao posedice ovakvog projekta:

1.
Sleper, koji dolazi obilaznicom iz pravca Dobanovaca ce se iskljuciti sa obilaznice na magistralu, gde ce kod forda praviti polukruzno (hoce li imati mesta, i koliko ce to biti bezbedno ???), da bi se vracajuci se ka periferiji iskljucio desno, pa zatim ukljucio levo na kruzno put ka rakovici, presecajuci trako ka zelezniku?

2.
Autobus na liniji 521 iz zeleznika ce skretati levo (presecajuci traku iz suprotnog smera) a zatim se ukljuciti na ibarsku magistralu u pravcu Cacka, da bi se na petlji Orlovaca, ili petlji Vrbin potok opet iskljucio desno, pa ispod podvoznjaka pa opet desno... te da bi napokon bio na ibarskoj magistrali u pravcu grada!?

Posto na forumu vec imamo termin "raskrpetlja" za deo kod careve cuprije, kako da nazovemo ovo resenje koje nam donose?
Skarabudz-cetvrtpetlja???

Jadno, da jadnije ne moze...

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Uspeli su da dobiju više buke i zagađenje. Ukapiraće kad budu videli prljave fasade na kućama.
 
@GAGA

1) Време пројектовања петље сеже далеко пре 1999. На дискусији има већ довољно информација. Чак и у нашој задртој средини се дешава да се изменама пројекта дође до бољих решења. Тако је подземна станица Славија (Чубура) замењена Карађорђевим парком, а резултати су сјајни.

2) Надриуметничко тумачење мојих цитата могу тумачити или као лењост да се разуме цела порука, или као злонамеру. Мислим да сам недвосмислено написао како преплитање у једној саобраћајној траци није ризично по безбедност саобраћаја. Преплитање у једној, и то сервисној саобраћајној траци се стандардно примењује код петљи. Пример је већ доњи део петље Орловача, где је то урађено стандардно за аутопутеве, као најбрже друмске саобраћајнице.

3) Цитирање Гордића. Оштећена страна пипајући по мраку, наилази и на неодговарајући материјал за аргументацију. А ако је неко инжењер са референцама, не треба напамет од истог правити Бога. Ето, и градњу привременог решења на небезбедан начин је направио неко са лиценцама и референцама, и то не једну, већ 10 на пар километара (толико сам ја успео да индентификујем). И још био толико подмукао да своју кривицу припише оштећеној групи грађана.

4) Грађанско деловање. Јасно је да сте се УЧЛАЊЕЊЕМ у ФОРУМ и активним учествовањем у истом определили за грађанско деловање. Када исто то средство користите да попљујете по грађанском деловању, испадате дволични. Како не би остали исто, остаје или да повучете реч, или да заувек престанете не само да пишете, него и да пратите форуме. Доследан завређује поштовање чак и од стране непријатеља.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=470157#p470157:2am1hmde je napisao(la):
laki72 » 09 Авг 2017 01:25 am[/url]":2am1hmde]@Gaga
Izvini, ali ...
8% ???
8% vozila skrece sa magistrale ka zelezniku i ka kijevu (rakovici)???
Prvo, mislim da podatak nije tacan. Kazem da mislim, ne tvrdim. A sve i da je tako (a ponavljam, mislim da nije) to je 1500-2000 vozila dnevno kojima je onemoguceno notmalno kretanje!
I jos jedna stvar.
Ne zaboravite da se ovakvim planom i ovakvom realizacijom "puca u noge" koriscenju vuduceg bulevara PatrijarhA Pavla koji bi sa vise traka bio odlicna alternativa kako ka centru, tako i ka NBG za one koji magistralom idu ka Beogradu.
Ne, pravi se resenje koje ce 'trajno' povecati guzve kako preko Vidikovca, tako i preko Zarkova kroz Trgovacku...

Gago (i ostali), mene i sve nas, kao gtadjane ovoga grada i ove zemlje ne treba da zanima KO i KADA (!) se "zaje*******ao" i napravio los projekat, na kome se (pa jos osakacenom) insistira!!!
Prica o 40-tak sekundi i koriscenju kruznog toka kod Forda?
Ko koga ovde zaje*******ava? ;)


Ovaj projekat je ocajan.
'O pokojnicima sve najlepse', ali ima tu jos gluposti, pored petlje sa kruznim putem.

A sada nekoliko primera buduceg stanja kao posedice ovakvog projekta:

1.
Sleper, koji dolazi obilaznicom iz pravca Dobanovaca ce se iskljuciti sa obilaznice na magistralu, gde ce kod forda praviti polukruzno (hoce li imati mesta, i koliko ce to biti bezbedno ???), da bi se vracajuci se ka periferiji iskljucio desno, pa zatim ukljucio levo na kruzno put ka rakovici, presecajuci trako ka zelezniku?

2.
Autobus na liniji 521 iz zeleznika ce skretati levo (presecajuci traku iz suprotnog smera) a zatim se ukljuciti na ibarsku magistralu u pravcu Cacka, da bi se na petlji Orlovaca, ili petlji Vrbin potok opet iskljucio desno, pa ispod podvoznjaka pa opet desno... te da bi napokon bio na ibarskoj magistrali u pravcu grada!?

Posto na forumu vec imamo termin "raskrpetlja" za deo kod careve cuprije, kako da nazovemo ovo resenje koje nam donose?
Skarabudz-cetvrtpetlja???

Jadno, da jadnije ne moze...

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
@Лаки, све вредности које су наведене су узете са терена, односно вршена су испитивања баш по овом пројекту. Вршено је бројање саобраћаја, анимацијама је рачунато време, а на основу задатих параметара брзине по врсти возила, законом дозвољене брзине на предметној деоници и наравно нормалном проточношћу саобраћаја (без гужви).
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=473130#p473130:2vesi5is je napisao(la):
Karlo del Ponte » 23 Авг 2017 09:41 pm[/url]":2vesi5is]@GAGA

1) Време пројектовања петље сеже далеко пре 1999. На дискусији има већ довољно информација. Чак и у нашој задртој средини се дешава да се изменама пројекта дође до бољих решења. Тако је подземна станица Славија (Чубура) замењена Карађорђевим парком, а резултати су сјајни.

2) Надриуметничко тумачење мојих цитата могу тумачити или као лењост да се разуме цела порука, или као злонамеру. Мислим да сам недвосмислено написао како преплитање у једној саобраћајној траци није ризично по безбедност саобраћаја. Преплитање у једној, и то сервисној саобраћајној траци се стандардно примењује код петљи. Пример је већ доњи део петље Орловача, где је то урађено стандардно за аутопутеве, као најбрже друмске саобраћајнице.

3) Цитирање Гордића. Оштећена страна пипајући по мраку, наилази и на неодговарајући материјал за аргументацију. А ако је неко инжењер са референцама, не треба напамет од истог правити Бога. Ето, и градњу привременог решења на небезбедан начин је направио неко са лиценцама и референцама, и то не једну, већ 10 на пар километара (толико сам ја успео да индентификујем). И још био толико подмукао да своју кривицу припише оштећеној групи грађана.

4) Грађанско деловање. Јасно је да сте се УЧЛАЊЕЊЕМ у ФОРУМ и активним учествовањем у истом определили за грађанско деловање. Када исто то средство користите да попљујете по грађанском деловању, испадате дволични. Како не би остали исто, остаје или да повучете реч, или да заувек престанете не само да пишете, него и да пратите форуме. Доследан завређује поштовање чак и од стране непријатеља.
@Карло

1) ја и написах да је пројекат од 1996. године, а не из 1999. године. Те 1999. године је објављен у Службеном гласнику.

2) Далеко од злонамерног и „надриуметничког“ (без обзира шта си под тим мислио), него једноставно у једној поруци, за исту ствар, кажеш једно, а у другој сасвим друго.

3) Свако решење морају да раде инжењери са лиценцама. Овде вероватно није могло за дату ситуацију другачије, јер се од колико–толико безбеднијег решења, дошло до овога до чега се дошло, а вероватно ће се, као што сам и напоменуо, и током градње и побољшати. У овом случају су оштећени грађани Србије самовољом појединаца из некаквог „грађанског удружења“.

4) Их бре Карло ти баш одмах циљаш по политичкој линији !!! Форум(и) нису грађанско(а) удружење(а) или деловања. По теби су значи и разне друштвене мреже („књига ликова“, „цврчак“,.... ) исто грађанска удружења. Лично сам и пре него што сам постао члан овог цењеног форума пријављивао разноразне неправилности, значи ја сам сам себи био грађанско удружење, ... ма дај. Учлањењем на форум се нисам определио за грађанско деловање, деловао сам и пре тога као што сам горе рекао, него сам једноставно желео да се што више информишем о неким радњама у граду и нашој прелепој Србији и да сазнам нешто више о грађевинарству и неким другим темама о којима пишемо и расправљамо. То што сад, кад сам члан форума, пријављујем разноразне неправилности, бахатости грађана, разноразне глупости, рупе по улицама, па ја нигде у пријавама не наводим да сам члан форум Беобилд, него као грађанин појединац са пуним именом и презименом и никад анонимно.
Мислим да прилично претерујеш у осуди тј. да себи дајеш за право да некога (мене) осуђујеш и да судиш да повучем реч (коју реч ?), да престанем са писањем и да не будем више члан Беобилда. ТИто :wink: (ти то) не можеш да одређујеш, зна се ко то може. Друго, да ли сам прекршио неко правило Беобилда, наравно да нисам - нити ћу, једино ако критика према теби није правило Беобилда да се ТИ не смеш никако критиковати :dil: !

Карло без икакве увреде, лично мислим, читајући твоје поруке са других тема и подтема, да једноставно не можеш да прихватиш или нећеш да прихватиш или разумеш другачије мишљење и да мислиш да си само ти у праву и увек кад се не слажеш, одмах циљаш и позиваш се на та некаква „грађанска удружења“, "удружења слободних грађана", паткице, нво,нло,аи,.....

Од срца ти стварно желим успех у даљем раду, без обзира где и шта сад радиш. :kk:
 
Објављена је 01. септембра јавна набавка за надзор на преосталим радовима на петљама "Петлово брдо" и "Орловача"

01.09.17. Јавна набавка бр. 107/2017 - Надзор на преосталим радовима, Сектор Б5.3 – изградња петље Петлово Брдо и Орловача – коначно решење
http://www.putevi-srbije.rs/index.php/% ... 5%A1enje-3

01.09.17. Позив за подношење понуда
http://www.putevi-srbije.rs/images/pdf/ ... ponuda.pdf

01.09.17. Конкурсна документација
http://www.putevi-srbije.rs/index.php/% ... 5%A1enje-3
 
У правцу од Орловаче ка Видиковцу је увелико спремање грађевинског кампа, чак су око контејнера асфалтирали тротоаре.
 
Po informacijama koje sam ja dobio, to je gradjevinski kamp za obilaznicu oko BG

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=476050#p476050:38t3e9vx je napisao(la):
abrines » 07 Сеп 2017 12:25 am[/url]":38t3e9vx]У правцу од Орловаче ка Видиковцу је увелико спремање грађевинског кампа, чак су око контејнера асфалтирали тротоаре.
@Абринес, пре свега добро дошао на форум.

То што си видео на тој грађевини, нису припреме за извођење радова на петљи "Петлово брдо". Не знам који су то радови, а знам да се нешто ради баш преко пута гробља Орловача, неко је скоро поставио на једној од подтема две-три слике, мислим баш Лаки. Ако си у прилици сликај то што си видео и постави у подтеми "Разни пројекти", јер не вреди овде на овој подтеми. Нешто се причало да ту треба да се пресели један од погона ГСП-а, па су можда то ти радови !

За радове на петљи "Петлово брдо" се чека потписивање уговора са извођачем радова.

Иначе, да пренесем и тај податак везано за ту локацију где су сад ти радови, крајем осамдесетих година је био један од планова да се ту гради стаза тј. аутомотодром, али Град није био заинтересован за тако нешто. Пројекат и цртеж стазе (4 или 4,5 км дужине) сам видео јер је то све радио покојни архитекта Звонко Цветковић-Цвеле, иначе је био и страствени аутомобилиста, возио је релије, брдо помало, а кружне трке ретко. Нажалост није му се испунила жеља да сагради ту стазу, касније је било још неких предлога за локације, смрт га је крајем деведесетих претекла.
 
Хвала на добродошлици Гаго, дискутујем са вама већ неколико месеци на форуму. :gobb:
Моја предпоставка је била да ће камп бити за петљу на Петловом, видећемо.. И ја бих волео неку картинг стазу ту, далеко је Ада Хуја :lol:
 
Ako sam vas dobro razumeo konačno rešenje je zamišljeno ovako?

Što znači da će neki vozači morati poprilično da kruže?

Pogledajte prilog 3
Pogledajte prilog 2

Ako su već ovako zamislili da reše ovaj problem mogli su bar još jedan kružni tok da urade ili planiraju semafor?

Pogledajte prilog 1

Mada onda bi bilo najbolje rešenje da naprave dva kružna toka i na taj način da se izbegne ono kruženje za pojedine pravce.

 
Ma može i kruženje nek samo završe. Kad kreću radovi ?
 
Nekoliko ljudi je vec poginulo na tom mestu zbog je*******..nih ekologa i prepravljanja te petlje!
 
Još jednostavnija opcija sa rešavanjem problema veze kruznog puta i Ibarske magistrale. Na ovaj način bi i trasa linije 521 ostala ista.
 
Vrh