Šta je novo?

Petlja "Petlovo brdo" - Zaštitimo šumski pojas na Petlovom brdu

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=480427#p480427:3jcurw0f je napisao(la):
Fist » 26 Sep 2017 15:33[/url]":3jcurw0f]Još jednostavnija opcija sa rešavanjem problema veze kruznog puta i Ibarske magistrale. Na ovaj način bi i trasa linije 521 ostala ista.
file.php

Dobar predlog.
Istina da bi taj prilazni put bio dugačak nekih 450m ali bi zato mogao prostor između dva puta da se iskoristi za benzinsku pumpu, okretnicu javnog prevoza ili nešto slično.
 
Zemljiste je privatno i grad ne zeli da ga plati.
Dakle, ta ideja otpada.

Ako prelistate temu, mozete videti desetine raznih predloga, vise ili manje uspesnih i bolje ili losije ilustrovanih i objasnjenih...
Na zalost tvrdoglavost suprotstavljenih strana i kratkovidost planera koji su smisljali ukrstanje ibarske sa kako obilaznicom, tako i kruznim putem imace svoj epilog u ovakvom nakaradnom resenju.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
O hoće li više ovu sramotu i pre svega opasnost rešiti. Što kažeš, ne zna se ko je gori, genijalni planeri ili lokalni kvazi ekolozi...
 
I koji je na kraju zvanicni projekat ?
Kada pocinju radovi?
Hoceli biti po 2 trake do metroa i tamo kruzni tok ,kako neko rece?
 
Bice po dve trake i kruzni tok vec kod 'grand motors'-a, sto mozes i videti na nekom od prethodnih postova.

Kad ce? Nece skoro ;)

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Од стране "Путева Србије" је изабран нов извођач радова за петљу „Петлово брдо“ + саобраћајницу са кружним током. Са њихове стране је све урађено, припрема пројекта, спроведена јавна набавка, изабран извођач радова и надзорни орган. Уговори још нису потписани, а из разлога што је, као што сам раније написао, део послана изграњe петље прешао у надлежност Града Беогада.

Сада је у поступку процедура припреме документације и преноса статуса инвеститора са „Путева Србије“ на Град Београд. То значи да ће ова саобраћајница даље у поступку одржавања прећи у надлежност Града Београда. Док се то не заврши не може се потписати уговор између „Путева Србије“ и одабраног извођача радова. Такође што се овог пројекта тиче и преноса статуса, финансијер и даље остају „Путеви Србије“.

Значи на потезу је Град Београд. Чим буде нових вести, односно кад почињу радови, јављам наравно.
 
Meni nije jasno hoce li se duple trake raditi skroz do Trgovacke ili samo u delu od kruznog puta do grand motorsa?
 
Ovom radovima koje je @Gaga pomenuo samo u zoni petlje i P.brda.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Хвала Гаго,јављај чим будеш нешто знао....
 
Хвала @Лаки и @Никo :sesir: . Наравно да ћу јавити чим буде нешто опипљиво :)

Док чекамо потписивање уговора и почетак радова, да још једном поновим шта ће се све г/радити на овом делу, а још једном понављам цртеж и према њему ће се изводити радови. За сада се не планира изградња кружног тока на укрштању рампи и Кружног пут, а током саме градње би евентуално и то могло да се догодити, а то је ствар договора током саме градње. За тај део се пита Град и он би у том случају био инвеститор, а не Путеви Србије.


Значи г/радиће се следеће:
# Потпуно нова траса Ибарске магистрале ће бити изграђена од петље „Орловача“ до т.ц. „Метро“. Значи она садашња „S“ кривина ће бити исправљена. Од тог дела па до Метроа ће бити и проширена Ибарска, односно у њеном супротном делу – ненасљена страна Ибарске.
# Биће изграђена петља „Петлово брдо“, односно само део петље – директна и индиректна рампа у западном делу петље, односно преко пута парка „Борићи“.
# Po[to ће бити изграђен нов део Ибарске, а који ће пролазити спољним делом парка „Борићи“, односно уз садашњи део Ибарске, из тог разлога ће бити посечено 261 дрво, а „Путеви Србије“ су у обавезали да посаде нових 261 младица у неком другом делу тог парка. Тај део посла и пројекат ће урадити „Градско зеленило“.
# Биће изграђен и нов надвожњак изнад Кружног пута Железник – Раковица.
# У самом парку „Борићи“ изградиће се и игралиште за децу, без сече иједног дрвета.
# Поред парка „Борићи“, тј. целом његовом дужином уз Ибарску, биће изграђени и зидови за заштиту од буке – букобрани.
# Свим постојећим објектима у комерцијалној зони уз Ибарску магистралу, изградиће се безбедан прилаз на саму Ибарску – кружни ток код садашњег укрштања магистрале са улицом Ђује и Драгољуба, а то је на овом месту https://www.google.rs/maps/place/RUSTIK ... 4766?hl=sr
 
Kako se iz pravca Železnika skreće levo prema gradu?

Pozdrav forumašima.
 
Nikako :D

Ili, desno na ibarsku...
pa iskljucenje za Nis na Bg obilaznicu...
Zatim iskljucenje sa servisne saobracajnice obilaznice opet desno
I ukljucenje na ibarsku smer BG
:D

sumnjam da ce iko koristiti ovakvo resenje, al eto ko se predje pa pomisli da je od Zeleznika do Vidikovca najbolje i najbrze kruznim putem... ;)

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Тако је то када се због недоказаних људи одустане од првобитног најлогичнијег и најрационалнијег решења.
 
Sizife,
u cemu je razlika izmedju prvobitnog plana i ovog sada aktuelnog sto nam sada prezentovao Gaga?
 
Ovako je trebalo da bude ( Гага je postavio sliku )

 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=490249#p490249:3a2r9owo je napisao(la):
Petko » 08 Нов 2017 08:22 am[/url]":3a2r9owo]Kako se iz pravca Železnika skreće levo prema gradu?

Pozdrav forumašima.
@Петко, ево овако као што сам на цртежу обележио.



Значи преко улазне рампе са Кружног пута на Ибарску према Орловачи, па преко излазне рампе на петљи "Орловача" излаз са Ибарске па улаз на Ибарку преко улазне рампе и правац према Граду. Овај правац ће бити дуже за неких 1,9 км. Временски ова деоница, од стрелице до стрелице, ће се прећи, зависи од ситуације у саобраћају, а при нормалном саобраћају без гужви, застоја, за 2 минута. "Путеви Србије" су радили анализе.
 
Putevi Srbije su radili analize... :(

Putevi Srbije su i najodgovorniji za citavu ludu pricu oko ove dve petlje na 150m udaljenosti (sto je i razlog zasto ova sa kruznim putem tesko da ikada moze biti kompletna, a da zadovolji standarde).
Njihova odgovornost je veca od 'bahatih' sto su pod pricom o boricima izboksovali sebi pristup za poludivlje lokale na P. Brdu. Veca, zato sto im je to posao i zato sto (pretpostavlja se) imaju znanje za projektovanje saobracajnica i upravljanje saobracajem.

Ma... dizem ruke.
Takve firme, takvu "Zoku" (...) i zasluzujemo...

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=490607#p490607:20evdl44 je napisao(la):
Гага » Yesterday, 23:54[/url]":20evdl44]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=490249#p490249:20evdl44 je napisao(la):
Petko » 08 Нов 2017 08:22 am[/url]":20evdl44]Kako se iz pravca Železnika skreće levo prema gradu?

Pozdrav forumašima.
@Петко, ево овако као што сам на цртежу обележио.



Значи преко улазне рампе са Кружног пута на Ибарску према Орловачи, па преко излазне рампе на петљи "Орловача" излаз са Ибарске па улаз на Ибарку преко улазне рампе и правац према Граду. Овај правац ће бити дуже за неких 1,9 км. Временски ова деоница, од стрелице до стрелице, ће се прећи, зависи од ситуације у саобраћају, а при нормалном саобраћају без гужви, застоја, за 2 минута. "Путеви Србије" су радили анализе.
file.php

Katastrofa, javašluk, nestručnost, neodgovornost...
 
:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: pa oni su kraljevi! Znaci 521 su komotno mogli preko Ostruznice pa da se ovde vrati na staru trasu :mrgreen: salim se naravno, ali bukvalno lici na okolo-naokolo...
A sta je problem (sem ekspropriacije) da se napravi petlja kao sada iz Zeleznika ko ide ka Vidikovcu/gradu: https://www.google.rs/maps/place/RUSTIK ... 4766?hl=sr znaci ovo skretanje levo na mapi. Redosled kretanja bi bio: prodje se ispod nadvoznjaka i recimo prikljucak bi bio na samo ukljucenje na ibarsku magistralu petlje Orlovaca ka gradu ili negde pre petlje. Mislim logicnije je, a ne verujem da toliko kosta i dobija se normalna raskrnica! Tu nema borica koliko znam, niti kuca...

Nesto od ova 2 resenja:


Jel zna neko jel ima neko logicno objasnjenje ili je samo do para?
 
Verovatno zato što je blizu izlazne trake sa obilaznice koja se uliva u ibarsku. Previše uključenja - isključena na jako maloj razdaljini i potencijalno opasne tačke.

Za 521 biće jako veselo ili će da opet uvedu da svraća na groblje Orlovača.
 
Гага":4jmzpbsi je napisao(la):
Зашто мислиш да су Путеви Србије најодговорнији за читаву луду причу ?
Gago, zato sto je od pocetka ceo taj deo pogresno projektovan jos 80-tih, kada nije bio nikakav problem sa eksproprijacijom i preskupim zemljistem.

Prvo, petlje su preblizu jedna drugoj.
Drugo, nikakvog razloga nije bilo da se izmesta magistrala, a posebno nije bilo racionalno kad se vec izmesta da se to radi ka istoku, umesto smislenije ka zapadu.

Mi stariji se secamo i polemike dal da se kod orlovace uradi plitki tunel cime bi se smanjio uspon, ali i izbeglo navejavanje snega koje je na toj lokaciji izrazeno, ali je prevagnulo 'racionalnije' resenje (sa cime se slazem).

Takodje, i u novije vreme se FINGIRAJU izvestaji, pa ispade da gotovo niko ne skrece sa magistrale ka kijevu i rakovici, ali je nasuprot tome kontra smer najoptereceniji (?!)
Pa nije to put (i pravac) u volje sutra, pa da se samo u jednom smeru svi krecu, zar ne? ;)

A o 'ekipi sa petlovog brda' smo svi odavno napisali sta smo imali, pa tako i ja.
I nemam zaista nameru da ponavljam koliko je lazi, bahatosti i bezobrazluka tu bilo prisutno.
I naravno, skrivenih motiva, onih koji su danas ovakvim resenjem najbolje prosli (pogledati na mapi firme koje su se tu uglavile sa 'sumnjivim' papirima).

No dobro, mene bi @Gaga -o cudilo da u danasnje vreme dobijemo neko smisleno i pametno resenje.
Uostalom, ovde je decenijama ogroman problem bio postaviti jedan nadvoznjak iznad obrenovackog puta da bi se 'tranzitni i gradski tranzit) sproveo ka radnickoj, vec se moralo ili kroz naselje cukaricka padina ili kroz pozesku.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Sta se desava?? Na sajtu Puteva Srbije pise da je pocetak radova tokom jeseni 2017 . Jesen je na izmaku,a koliko vidim ,nista se ne desava......Zna li ko nesto o tome?
 
Vrh