Гага":4jmzpbsi je napisao(la):
Зашто мислиш да су Путеви Србије најодговорнији за читаву луду причу ?
Gago, zato sto je od pocetka ceo taj deo pogresno projektovan jos 80-tih, kada nije bio nikakav problem sa eksproprijacijom i preskupim zemljistem.
Prvo, petlje su preblizu jedna drugoj.
Drugo, nikakvog razloga nije bilo da se izmesta magistrala, a posebno nije bilo racionalno kad se vec izmesta da se to radi ka istoku, umesto smislenije ka zapadu.
Mi stariji se secamo i polemike dal da se kod orlovace uradi plitki tunel cime bi se smanjio uspon, ali i izbeglo navejavanje snega koje je na toj lokaciji izrazeno, ali je prevagnulo 'racionalnije' resenje (sa cime se slazem).
Takodje, i u novije vreme se FINGIRAJU izvestaji, pa ispade da gotovo niko ne skrece sa magistrale ka kijevu i rakovici, ali je nasuprot tome kontra smer najoptereceniji (?!)
Pa nije to put (i pravac) u volje sutra, pa da se samo u jednom smeru svi krecu, zar ne?
A o 'ekipi sa petlovog brda' smo svi odavno napisali sta smo imali, pa tako i ja.
I nemam zaista nameru da ponavljam koliko je lazi, bahatosti i bezobrazluka tu bilo prisutno.
I naravno, skrivenih motiva, onih koji su danas ovakvim resenjem najbolje prosli (pogledati na mapi firme koje su se tu uglavile sa 'sumnjivim' papirima).
No dobro, mene bi @Gaga -o cudilo da u danasnje vreme dobijemo neko smisleno i pametno resenje.
Uostalom, ovde je decenijama ogroman problem bio postaviti jedan nadvoznjak iznad obrenovackog puta da bi se 'tranzitni i gradski tranzit) sproveo ka radnickoj, vec se moralo ili kroz naselje cukaricka padina ili kroz pozesku.
Sent from my LG-D320 using Tapatalk