Ok, sad ove angazovati da sacuvaju lokaciju nove luke BG. Ako je par stotina stabala dovoljno da se odustane od petlje, neophodno je angazovati se za ocuvanje vodoizvorista celog grada. Ili je to mozda nebitno jer nije ispod njihovog prozora?
Najzad! I ovakvo polurešenje je bolje od trenutnog. Nemojte zaboraviti, ali dok god taj deo šume nije zaštićen može se dograditi drugi deo petlje. Naravno, to neće biti skoro, ali stvari nisu zauvek izgubljene, bar što se tiče vas protivnika kompromisa.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=402155#p402155:39fz49vr je napisao(la):Гага » 26 Aug 2016 12:54 am[/url]":39fz49vr]И коначно се сага о петљи "Петлово брдо" завршава.
Јуче је на сајту Путева Србије објављен документ о коначном решењу измене и допуне главног пројекта петљи "Петлово брдо" и "Орловача".
25.08.16. ЈАВНА НАБАВКА БР. 404-202/2016 – ИЗМЕНЕ И ДОПУНЕ ГЛАВНОГ ПРОЈЕКТА ПЕТЉИ „ПЕТЛОВО БРДО“ И „ОРЛОВАЧА“ – КОНАЧНО РЕШЕЊЕ
http://www.putevi-srbije.rs/index.php/r ... 5%A1enje-3
Ово је одлука о додели уговора предузећу "ЈВ роуд дизајн доо и Адомне доо" за израду главног пројекта.
http://www.putevi-srbije.rs/images/pdf/ ... Odluka.pdf
Шта да се ради @Лаки, четири године, уосталом знаш и сам шта је све било и како је све то почело – пратили смо све то, колико су имали састанака са удружењима, европском банком, натезања, незадовољства, новим решењима,....а све у циљу да се сачувају ти борови, који ионако нису засађени од стране станара тог дела насеља, нити се они брину о њима.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=468802#p468802:2e8vjos4 je napisao(la):laki72 » 02 Авг 2017 12:53 am[/url]":2e8vjos4]Da gago, posle cetiri godine pregovora...
Takodje bih dodao i da posle vise od 60 godina postojanja ovog puta putnici iz pravca lipovacke sume nece imati mogucnost da se iskljuce niti ka zelezniku, niti ka rakovici.
Prvi ce morati kroz naselje Bele vode, a drugi ili kroz ulicice petlovog brda, ili preko vec zagusenog Vidikovca.
Dakle dolazimo do "vrhilunskih rezultata" koji su posledica loseg projekta i muva ina sa zemljistem.
Inace, zbog onih koji ne znaju, ponovicu informaciju da je prvobitni plan bio da magistrala ide istom trasom kao nekada.
Onda je neko (uticajan), godinu dve pre izgradnje odlucio da se groblje Orlovaca intezivno prosiruje ka buducoj petlji i tako ne ostavi drugu mogucnost nego da se trasa magistrale izmesti istocno u odnosu na nekadasnju.
Tako smo dobili i "privremenu" S krivinu, i projekat po kojem se od postojece 'krnje deteline' (sa tri lista) pravi pola od pola deteline.
Fantasticno resenje, ko bi se toga setio...
Sent from my LG-D320 using Tapatalk
@Свсавићу, па лако је то рећи и написати „и готова ствар“. Померање петље према западу није могуће из разлога што се због планског ограничења које ту постоји (црвена зона на цртежу), не може ту градити, погледај горњи мој одговор. Такође, померањем петље према западу опет би се направила она фамозна „S“ кривина, а која се жели избећи. Зато је и урађено ово ново решење где се избегава та садашња „S“ кривина. Погледај цртеж горе.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=469006#p469006:1siilej4 je napisao(la):svsavic » 02 Авг 2017 11:34 pm[/url]":1siilej4]Kako može udruženje da izdejstvuje neku vrstu petlje?
Ako treba da se zaštiti pojas, pomeri petlju zapadno i gotova stvar, ili modifikuj postojeću!