Šta je novo?

Petlja "Petlovo brdo" - Zaštitimo šumski pojas na Petlovom brdu

Prica je poprimila malo nejasniji tok. Pricao sam sa covekom koji vodi celu pricu sa Petlovog Brda. Jako je tesko davati predloge i sugestije nekome ko u vise navrata ponovi "ne dam nijedno stablo"

Inace iz meni neopravdanih razloga se fokus prebacuje sa same "sporne" petlje na citav tok od petlje do ceraka idejom da se uvede neka potpuno nova alternativna saobracajnica punog profila po sred njiva koja bi trebala da ide iza metroa i iza toplane. Nazalost ta nazovi ideja takodje nije resila pitanje petlje kod parka sa boricima.
 
Budalastine.
Pa samo na ovom forumu su date bar 2 alternative, gde bi bilo zadovoljeno i sabracajno resenje a i veci deo parkica ostao netaknut
 
Treba ovoj ekipi sa PB koja je u toj priči svakako odati priznanje. Za trolling, naravno. Uspeli su u svom naumu, svaka čast. Na stranu što im je naum takav kakav jeste.
 
Ja im se klanjam sto su nesto zacrtali i sto su u tome istrajni. Pa makar se sa tim ne slagao celih 100%.
E sad ako im trebaju odgovori na pitanja, neka dobiju odgovore. Kada dobiju odgovore neka se uz njih predloze i resenja, pa da vidimo da li ce grupa gradjana da odgovori. Mislim da je stvar vrlo prosta. Ako odgovore i malo popuste znaci jasne su i pravicne su im bile namere, a ako i pored toga budu ili tvrdo onda su im namere opet jasne.
I pored svega na njihovoj sam strani i mislim da im treba dati sansu.
Postoji u temi parkovi jedan klip koji je okacio Vozd vezana za gradnju atuoputa u Njujorku (ili Nju Dzerziju nisam sad najsigurniji) i vrlo slicna stvar se desila, ljudi su prosto ustali protiv autoputa, u tom takvom obliku kakav je ponudjen preko velikih zelenih povrsina. I posle mislim cak 40 godina stoji status quo. Poenda je da skratim da sve vise ljudi shvata vrednost te borbe i koliko je znacio svaki cm tog zelenila.
Borici su primer borbe protiv asfalta i automobilskog koncepta saobracaja.

A clanovima udruzenja bih porucio da na ovom forumu mogu samo da nadju prijatelje i da malo ublaze ton prema clanovima i da jos jednom pokusaju da nadju zajednicki jezik. Na kraju krajeva svi mi ovde zelimo bolje za sve. Ako vama borici znace za bolji i kvalitetniji zivot, nama znaci da vas podrzimo.
 
Уместо коментара на читав низ претходних постова, преписаћу свој коментар на сајту Новости.
Зато што је, мање више, сво околно земљиште распродано буразерски пајташима политичара. Како је петља морала негде да се изгради, одабрана је јавна површина шуме, а која поред свега, зауставља клизиште.Грађани су се у овом случају замерили многим центрима моћи, везаним за грађевинарство. Наравно да су те интересне групе потпуно потиснуле било какву стручност. Инжењери не могу истовремено бранити струку и своје радно место.
Ако ћемо конкретно, у самом Насељу Петлово брдо постоје две струје, безкомпромисна, и спремна на компромисе. Први тим, који је био спреман на компромисе, и оно решење да се грицне само угао шуме, и задржи нова оса пута (померена на исток у односу на стару због претходно поменутих пајташа). Други, који не одступају ни за милиметар, имају већинску подршку, и потиснули су ове прве, тако да ћемо се убудуће сретати само са овим првима. Грађани Петловог брда су искористили једну слабост ове континуалне партократске диктатуре, уз диносаурус ауторитете и интелектуалне проституте (углавном мушког рода) као квази-струку. То је био осветнички талас СНС на ДС, док угледни из области грађевинског бизМиса нису поново нашли партијску љубав сбог живота.

Мени је овде најглупље да сами бизМисмени нису успели да се договоре између себе. Зна се да пре свега нова инфраструктура диже цену земљишта, и да због тога њима чак више одговора ово што је последње предложено са Петловог брда: да цео садашњи правац Ибарске иде још западније од Певца и Видиковца. Једино што би евентуално ту могао бити проблем је реституција, али уз медијску цензуру и ту имају простор. Нека се на све медије распрди како се никада ништа ту неће градити, нека бизМисмени покупују од старих власника земљиште, којем тим спиновима спуштају цену колико год могу, па када то пређе у власништво углавном пајташа, тек тада да почне да се гради и инфраструктура и садржаји.

Много простора за игре без граница. За све то време, код ЕИБ је могуће да се 100 пута средства преусмере на неки други пројекат, али Партији требају сукоби, и унутрашњи непријатељ, требају јој односи са бизМисменима, и средство за одвлачење јавних фондова, за шта ће кривити некога кога на суд не могу послати, и ко им је најмање важан за било шта: локално становништво, које из ма ког разлога себе сматра оштећеним.
 
(овде је много некоректних коментара према другим учесницима дискусија, нарочито онима са Петловог брда)
(...а ја сам био похвалио једног учесника дискусије, као врхунског ПР стручњака! Упоредио сам га са особом коју многи ПР предавачи сматрају најбољим ПР-ом свих времена. То је била главна особа за односе са јавношћу најутицајније државе Европе средином 20 века. Е, то што су друге земље Европе биле љубоморне на толики утицај, то је друга прича...)
 
"Не дам ни једно стабло" је кључна реченица која удара у саму срж проблема везаног за петљу на Петловом брду. То је било јасно од самог почетка фрке.

Да су "браниоци борића" изградњу петље на једином логичном месту условили очувањем сваког стабла које није стриктно на траси и садњом још три пута више борова на читавом појасу, нико нормалан не би имао ништа против таквог предлога. Једноставно, то би била вин-вин комбинација.

Међутим, ставом "баш нас брига како ћете решити проблем (нисмо ми саобраћајни инжењери), али не дамо да се посече ниједно стабло (које, додуше нити смо ми садили, нити се налази на нашем земљишту)" могу да наиђу само на отпор сваког размишљајућег човека који се и једном аутом провозао овим местом. Њих не интересује безбедност десетина хиљада људи који свакодневно ту пролазе.

Место где је била предвиђена петља је, нажалост, једино оптимално. Довољно је да се погледа где се прекида Ибарска магистрала и где се на Петловом брду наставља та саобраћајница. Зато ме подједнако иритирају приче о њеном измештању на запад. Прављење некаквих "S" кривина на овој траси је напросто сулуда идеја и никако не могу да разумем како неко ко је завршио саобраћајни факултет (па макар и железничког смера) може да се залаже за тако нешто.
 
I na kraju balade pašće više glava nego stabala.
Nežalost nevinih koji u mrkloj noći po kiši ne poznaju čari naših putara kad prave saobraćajne zamke i polu rešenja.
 
Igor
"Prica je poprimila malo nejasniji tok. Pricao sam sa covekom koji vodi celu pricu sa Petlovog Brda. Jako je tesko davati predloge i sugestije nekome ko u vise navrata ponovi "ne dam nijedno stablo""

Igore, tek danas sam pogledao, posle duzeg vremena "forum" i primetio tvoj komentar. "Pricu sa Petlovog brda" od samog pocetka (2012.g) vodi udruzenja gradjana "Zeleno naselje - Petlovo brdo" ciji je predsednik Vladimir Markovic. Upravo sam ga pitao da li je ikad bio u kontaktu s tobom i on mi je to negirao. Ja, kao njegov zamenik s tobom komuniciram iskljucivo preko ovog foruma. Pretpostavljam da su tebe "obavestili" da "celu pricu sa Petlovog Brda" vodi izvesni D.J.
Te daleke 2012. godine D.J. je bio jedan od osnivaca Udruzenja, ali je posle prvog sastanka istupio, jer su njegovi radikalno-militantni predlozi bili jednoglasno odbijeni. Posle izvesnog vremena napravio je "slicnoimeno" Udruzenje pod nazivom Udruzenje gradjana "Petlovo brdo". Pretpostavljam da si sa njim pricao jer njegova je parola "ne dam nijedno stablo", a sto je, uzgred, u neskladu sa cinjenicom da se niti jednom nije pojavio na protestima gradjana koje je Udruzenje "Z.N-P.B." otrganizovalo tokom 2013. godine.
Ono sto je bitnije, resavanje problema petlje se ubrzalo. JP "Putevi Srbije", konacno su uputili odgovore na sva pitanja postavljena od gradjana. Pre dva dana odrzan je "trojni" sastanak predstavnika EIB, JP "Puteva Srbije", i Udruzenja "Z.N-P.B." Mi smo dobili, kao poslednji rok - 15.januar 2016. godine da se gradjani Petlovog brda izjasne da li su za ponudjeni kompromisni predlog JP "Puteva Srbije'. Svi detalji ce uskoro biti dostupni na sajtu JP I blogu Udruzenja.
 
Nadam se da ces ti kao predstavnik udruzenja podeliti te detalje i ovde na forumu, kao i da ces biti spreman da nam detaljnije objasnis iste?
 
koliko ja vidim resenje je `smece` (da mi oprostite na izrazu).
Svaka cast ljudim iz ova dva udruzenja. Dokazali su da `mi` ostali ne umemo adekvatno da kanalisemo svoja nezadovoljstva i da na pravi nacin artikulisemo svoje potrebe.
U svemu sto sam procitao, postoje 2 glavne impresije:
1. Posto su bez potrebe pomerili Ibarsku magistralu ka istoku, te time i dosli u situaciju da se Iako se u zoni samog P. Brda magistrala pomera ka zapadu, Suma koja je istocno mora smanjiti... Nadlezni (i umesani) pristaju gotovo na sve, samo da zavrse petlju i da se tema stavi ad akta.

2. Gradjani Petlovog brda sa svoja dva udruzenja su uspeli da ostvare svoj cilj gotovo u potpunosti. Ono na cemu bih ja insistirao (da sam na njihovom mestu) je postavljanje bukobrana, uz magistralu, bez obzira sto ce postojati zeleni pojas. Uostalom, danas postoje sjajni ozelenjeni bukobrani koji bi se odlicno uklopili kao deo zelene povrsine.

E sad da obrazlozim svoju prvu recenicu.
Ovo resenje nije kompromis. Ovo je pobeda jedne i poraz druge strane. Prva su zainteresovani sa Petlovog brda, ali drugi nisu Putevi Srbije, niti bilo koja druga institucija.
Porazeni su svi gradjani koji ovaj pravac koriste i koristice.

Predvidjena (pa tesko je tako nazvati) petlja omogucava samo 4 kombinacije kretanja!
Usvojeno je jadno i bedno resenje!

Danasnja detelina sa 3 lista ce imati samo jedan ?! :bash:

iz pravca Orlovace nema mogucnosti skretanja na kruzni put! Ni ka Zelezniku, niti ka Rakovici. Ogroman minus!
Iz pravca Knezevca (Rakovica) nema mogucnosti skretanja ka gradu !
Iz pravca Zeleznika nema mogucnosti skretanja ka gradu!

Dal je ovo unapredjenje saobracajne infrastrukture u odnosu na pre 40-50 godina?
Po meni nije...

A zamislite paradoks, idete sa Orlovace ka Zelezniku. Vidite ga, tu je u vidokrugu. No zahvaljujuci `sjajnom` planiranju i kompromisu, moracete da produzite makar do Belih voda, pa desno, pa desno, pa levo (...) da bi se dokopali svog odredista... fantasticno... :kafa:

Treba li da objasnjavam da ce gubljenjem iskljucenja ka Rakovici svi stanovnici Rakovice, Miljakovca, Kanarevog brda, Dedinja, Banjice, Vozdovca, Jerkovica (...) koristitu ulicu Mihajla Petrovica koja je i danas preopterecena sa svojim 1+2 profilom?

Kod raskrsnica ulice Dj i Dragoljuba `semaforizovana raskrsnica` ? Na lokaciji gde je konfiguracija terena idealna za nadvoznjak?
Na lokaciji gde je sa druge strane magistrale firma YU kapital planirala ovako nesto:
beograd-vinogradi-6.jpg

Bravo majstori... :notok:

Beograd je ponovo izgubio, ali to nije nista novo... O krivcima ne bih...


:blah:
 
Још у августу месецу ове године је коначно решење (број 4) било окачено на сајту Путева Србије.
http://www.putevi-srbije.rs/images/pdf/ ... IV_srp.pdf

Сад су само преписали исто коначно решење и поставили га под бројем 5, као „Децембар 2015“ !
http://www.putevi-srbije.rs/images/pdf/ ... INAL_V.pdf

Предпостављам да ће у априлу 2016. године опет објавити исто коначно решење под бројем 6 и тако у круг :notok:

Тресла се гора родио се миш.

Сви смо на губитку, а највише и нажалост, они грађани и њихови најближи, који су погинули у саобраћајним несрећама на овој деоници због не изграђене петље, а захваљујући групи неодговорних људи из наведених удружења, зарад заштите неколико борића.

А ко је на добитку ? Па наравно, грађевинско предузеће Страбаг које редовно прима надокнаду од Путева због неиспуњења потписаног уговора о изградњи ове петље.
 
Gaga
"Сви смо на губитку, а највише и нажалост, они грађани и њихови најближи, који су погинули у саобраћајним несрећама на овој деоници због не изграђене петље, а захваљујући групи неодговорних људи из наведених удружења, зарад заштите неколико борића."

Mislim da je sazrelo vreme da ti i tebi slicni "presavijete tabak" i podnesete krivicnu prijavu protiv (ne)odgovornih lica iz Udruzenja: predsednik Vladimir Markovic, zam.pr. Nebojsa Popovic i dr., zbog krivicnog dela ugrozavanja javne bezbednosti i izazivanja opste opasnosti.
Da li si ti svestan tezine svojih reci, da li se kontrolises ili si masina za izbacivanje "neobradjenih" misli i reci. Udruzenje okuplja odgovorne, porodicne ljude, u ogromnoj vecini ostvarene u svojim strukama. Da li pomislis da mozda neko od nase dece moze da procita tvoje "baljezgarije". Ko tebi daje za pravo da utvrdjujes odgovornost za izgubljene zivote.
Ili "presavi tabak" ili pokusaj da ustanovis kod sebe odgovornost za izgovorenu rec.
 
Treba biti svestan svojih (ne)dela.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=358067#p358067:22nzh7h4 je napisao(la):
Žika » Čet Nov 12, 2015 7:58 am[/url]":22nzh7h4]I na kraju balade pašće više glava nego stabala.
Nažalost nevinih koji u mrkloj noći po kiši ne poznaju čari naših putara kad prave saobraćajne zamke i polu rešenja.

Očigledno da je petlju trebalo odavno završiti.
Kao i ceo potez od Žarkova do Orlovače. Pa i dalje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=361092#p361092:1bcxrz7o je napisao(la):
poponeb » 04 Dec 2015 11:08 am[/url]":1bcxrz7o]Gaga
"Сви смо на губитку, а највише и нажалост, они грађани и њихови најближи, који су погинули у саобраћајним несрећама на овој деоници због не изграђене петље, а захваљујући групи неодговорних људи из наведених удружења, зарад заштите неколико борића."

Mislim da je sazrelo vreme da ti i tebi slicni "presavijete tabak" i podnesete krivicnu prijavu protiv (ne)odgovornih lica iz Udruzenja: predsednik Vladimir Markovic, zam.pr. Nebojsa Popovic i dr., zbog krivicnog dela ugrozavanja javne bezbednosti i izazivanja opste opasnosti.
Da li si ti svestan tezine svojih reci, da li se kontrolises ili si masina za izbacivanje "neobradjenih" misli i reci. Udruzenje okuplja odgovorne, porodicne ljude, u ogromnoj vecini ostvarene u svojim strukama. Da li pomislis da mozda neko od nase dece moze da procita tvoje "baljezgarije". Ko tebi daje za pravo da utvrdjujes odgovornost za izgubljene zivote.
Ili "presavi tabak" ili pokusaj da ustanovis kod sebe odgovornost za izgovorenu rec.


Ne provociraj bez potrebe i primiri loptu. Najmanje nas je dvojica ovde koji smo izgubili nekoga na Petlovom brdu. Već 30 godina Ibarska magistrala na prilazu Beogradu je morala biti proširena i regulisana.
 
I opet imamo mutanta zahvaljujući nesposobnima na sve strane.
 
Popovicu, ja sam vam vec cestitao na istrajnosti i upornosti. Vas cilj se ostvario. Kolateralna ste za druge, al sta vas briga za to.
Ja imam samo jedno pitanje za vas. Kako su readovali stanovnici dela Petlovog brda koji su ispod kruznog puta?
Dal je u nekom od dva udruzenja neko od njih?
 
Pantograf
"Ne provociraj bez potrebe i primiri loptu"
Da li onaj koji iznosi optuzbe ili ja koji odgovaram na optuzbe provocira? Bice da imas problema sa primenom logike. Da li predlazes da se branimo cutanje dok Gaga I njemu slicni iznose najgore optuzbe?
U redu pusticemo da se valjate u sopstvenom blatu da vas ne bi "provocirali".
 
Немам ја проблем с применом логике, па бих баш зато направио нормалну петљу тамо где јој је и место.
 
Да видимо колико дуго ће оне клупе у парку које су служиле само за медијски спин удружења заиста да се користе док их не замени стандардна појава у сличним заштитним парк-шумицама - депонија формирана од стране "одговорних" комшија.
 
Ne slažem se sa rešenjem, ali oni su se organizovali i na tome im čestitam. Ono što ne volim i to nije vezano samo za ovaj primer je što pobeđuju najčešće najglasniji, ali to je tako u celom svetu, pa i kod nas.
 
Vrh