koliko ja vidim resenje je `smece` (da mi oprostite na izrazu).
Svaka cast ljudim iz ova dva udruzenja. Dokazali su da `mi` ostali ne umemo adekvatno da kanalisemo svoja nezadovoljstva i da na pravi nacin artikulisemo svoje potrebe.
U svemu sto sam procitao, postoje 2 glavne impresije:
1. Posto su bez potrebe pomerili Ibarsku magistralu ka istoku, te time i dosli u situaciju da se Iako se u zoni samog P. Brda magistrala pomera ka zapadu, Suma koja je istocno mora smanjiti... Nadlezni (i umesani) pristaju gotovo na sve, samo da zavrse petlju i da se tema stavi ad akta.
2. Gradjani Petlovog brda sa svoja dva udruzenja su uspeli da ostvare svoj cilj gotovo u potpunosti. Ono na cemu bih ja insistirao (da sam na njihovom mestu) je postavljanje bukobrana, uz magistralu, bez obzira sto ce postojati zeleni pojas. Uostalom, danas postoje sjajni ozelenjeni bukobrani koji bi se odlicno uklopili kao deo zelene povrsine.
E sad da obrazlozim svoju prvu recenicu.
Ovo resenje nije kompromis. Ovo je pobeda jedne i poraz druge strane. Prva su zainteresovani sa Petlovog brda, ali drugi nisu Putevi Srbije, niti bilo koja druga institucija.
Porazeni su svi gradjani koji ovaj pravac koriste i koristice.
Predvidjena (pa tesko je tako nazvati) petlja omogucava samo 4 kombinacije kretanja!
Usvojeno je jadno i bedno resenje!
Danasnja detelina sa 3 lista ce imati samo jedan ?! :bash:
iz pravca Orlovace nema mogucnosti skretanja na kruzni put! Ni ka Zelezniku, niti ka Rakovici. Ogroman minus!
Iz pravca Knezevca (Rakovica) nema mogucnosti skretanja ka gradu !
Iz pravca Zeleznika nema mogucnosti skretanja ka gradu!
Dal je ovo unapredjenje saobracajne infrastrukture u odnosu na pre 40-50 godina?
Po meni nije...
A zamislite paradoks, idete sa Orlovace ka Zelezniku. Vidite ga, tu je u vidokrugu. No zahvaljujuci `sjajnom` planiranju i kompromisu, moracete da produzite makar do Belih voda, pa desno, pa desno, pa levo (...) da bi se dokopali svog odredista... fantasticno... :kafa:
Treba li da objasnjavam da ce gubljenjem iskljucenja ka Rakovici svi stanovnici Rakovice, Miljakovca, Kanarevog brda, Dedinja, Banjice, Vozdovca, Jerkovica (...) koristitu ulicu Mihajla Petrovica koja je i danas preopterecena sa svojim 1+2 profilom?
Kod raskrsnica ulice Dj i Dragoljuba `semaforizovana raskrsnica` ? Na lokaciji gde je konfiguracija terena idealna za nadvoznjak?
Na lokaciji gde je sa druge strane magistrale firma YU kapital planirala ovako nesto:
Bravo majstori... :notok:
Beograd je ponovo izgubio, ali to nije nista novo... O krivcima ne bih...
:blah: