Šta je novo?

Petlja "Petlovo brdo" - Zaštitimo šumski pojas na Petlovom brdu

Zna li neko brojke odnosno da li je neko brojao saobraćaj i koliko iznose brojke-procenti vozila koje koriste izlaz sa kružnog puta i uključenje na ibarsku ka Beogradu ?
Ja koliko sam pratio puštanjem obilaznice daleko manji broj je vozila na kružnom putu a samim broj vozila koja bi koristila ta isključenja.
Druga stvar što je sad procenat puntičkih vozila daleko veči u odnosu na ranije godine.
Vikendom na tom delu imamo česte zastoje i enormna zagađenja.
A ko se okuplja noću i šta se radi u tim borićima najbolje znaju stanari rubnih kućica.
 
Svaka raskrsnica bi morala da ima mogućnost da se iz svakog smera ode u svaki smer. Postoji mnogo tipova raskrsnica i sigurno je moglo nešto bolje da se smisli, tj. uradi.
 
Zar karlo nije ovdje nacrtao raskrsnicu koja ostavlja borice i dacima svev pravce
 
Bolje da ne grade ništa, nego da spiskaju pare u ovo polurešenje.

Ili originalni projekat, ili potpuno novo rešenje (denivelisani kružni tok ili šta god, samo ne ovo)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=360941#p360941:1rn2zxrn je napisao(la):
poponeb » 03 Dec 2015 11:36 am[/url]":1rn2zxrn]Igor
"Prica je poprimila malo nejasniji tok. Pricao sam sa covekom koji vodi celu pricu sa Petlovog Brda. Jako je tesko davati predloge i sugestije nekome ko u vise navrata ponovi "ne dam nijedno stablo""

Igore, tek danas sam pogledao, posle duzeg vremena "forum" i primetio tvoj komentar. "Pricu sa Petlovog brda" od samog pocetka (2012.g) vodi udruzenja gradjana "Zeleno naselje - Petlovo brdo" ciji je predsednik Vladimir Markovic. Upravo sam ga pitao da li je ikad bio u kontaktu s tobom i on mi je to negirao. Ja, kao njegov zamenik s tobom komuniciram iskljucivo preko ovog foruma. Pretpostavljam da su tebe "obavestili" da "celu pricu sa Petlovog Brda" vodi izvesni D.J.
Te daleke 2012. godine D.J. je bio jedan od osnivaca Udruzenja, ali je posle prvog sastanka istupio, jer su njegovi radikalno-militantni predlozi bili jednoglasno odbijeni. Posle izvesnog vremena napravio je "slicnoimeno" Udruzenje pod nazivom Udruzenje gradjana "Petlovo brdo". Pretpostavljam da si sa njim pricao jer njegova je parola "ne dam nijedno stablo", a sto je, uzgred, u neskladu sa cinjenicom da se niti jednom nije pojavio na protestima gradjana koje je Udruzenje "Z.N-P.B." otrganizovalo tokom 2013. godine.
Ono sto je bitnije, resavanje problema petlje se ubrzalo. JP "Putevi Srbije", konacno su uputili odgovore na sva pitanja postavljena od gradjana. Pre dva dana odrzan je "trojni" sastanak predstavnika EIB, JP "Puteva Srbije", i Udruzenja "Z.N-P.B." Mi smo dobili, kao poslednji rok - 15.januar 2016. godine da se gradjani Petlovog brda izjasne da li su za ponudjeni kompromisni predlog JP "Puteva Srbije'. Svi detalji ce uskoro biti dostupni na sajtu JP I blogu Udruzenja.
Nisam bio u prilici da ti odgovorim ali zelim da ti potvrdim da sam se sa pomenutim gospodinom D.J sastao i porazgovarali smo o problematici ali moj komentar sam izneo povodom stava "ne dam nijedno stablo".
 
Ako sam dobro razumeo ovaj pdf radice se samo jedna polovina "petlje"
 
pa Igore , mozda je bolje reci polovina polovine petlje, posto se ukidaju i postojeca dva `lista deteline` bliza petlji Orlovaca... :(
 
Tačnije, za max 5% stanovnika PB koji su ikada kročili u tu šumu.
 
mekbejn":118ev1o9 je napisao(la):
može li poponeb da nam kaže jednu korist od ovakvog rešenja za bilo koga drugog osim stanovnika Petlovog brda?
Zasto to ocekujete (svi, ne samo ti ;) )
Sagledajte stvari realno. Poponeb je ovde na forumu nastupao u ime jednog od dva udruzenja gradjana "stanovnika Petlovog brda".
Dakle, to nije udruzenje "unapredimo saobracajnu infrastrukturu u beogradu (srbiji)"!!!
Ono sto je njihov interes i sta su zeleli, ta dva udruzenja su ostvarila gotovo 100 procentno.

Kao sto sam vec rekao, saobracajno resenje je katastrofalno lose (i bojim se da je namerno tako uradjeno).

Takodje, jak mi je utisak da institucije imaju "skrivene namere" vezane za buducnost ove petlje i saobracajnice, no ne bih sada o tome.

Najaci utisak ostavlja sam uspeh i pobeda gradjanske inicijative ( pirova pobeda za sve nas koji nismo uz 20-tak objekata blizu zelene povrsine na obodu Petlovog brda) nad drzavom i njenim institucijama.
Ovim ljudima (bez obzira na moje ne slaganje sa njihovim stavovima) treba cestitati zbog toga.
Njih 200-300 maksimum (verujem i manje), su uspeli da 'zaustave' nesto sto je drzava odavno planirala, projektovala i delom realizovala.
Istovremeno, mi gradjani BGD i SR trpimo mnogo vece gluposti (gasenje glavne zel. stanice, promenada, prodaja telekoma, divlja gradnja...
Sletemo ramenima i izjavljujemo da smo nemocni da bilo sta ucinimo. No, dal je bas tako?
 
Sta ti sad smeta stepa jel ko brani gradjanima da se udruzuju da se bore protestvuju nije to nimalo lako .
 
Laki u pravu si.
Koliko god mi bila draga pobeda neke gradjanske inicijative, toliko sam razocaran ovim resenjem koje je anti-kompromisno pa ne mogu uopste da se radujem. A i sumnjam da je tu pala neka politicka veza, ali nemam dokaz za to.

Prozvao sam coveka koji je clan foruma, jer me zanima i njihov stav.
 
Због оваквих и сличних " људских случајева" лекс специјалис најбољи лек!?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=361652#p361652:3c70c66m je napisao(la):
laki72 » Tue Dec 08, 2015 12:22 am[/url]":3c70c66m]
mekbejn":3c70c66m je napisao(la):
može li poponeb da nam kaže jednu korist od ovakvog rešenja za bilo koga drugog osim stanovnika Petlovog brda?
Zasto to ocekujete (svi, ne samo ti ;) )
Sagledajte stvari realno. Poponeb je ovde na forumu nastupao u ime jednog od dva udruzenja gradjana "stanovnika Petlovog brda".
Dakle, to nije udruzenje "unapredimo saobracajnu infrastrukturu u beogradu (srbiji)"!!!
Ono sto je njihov interes i sta su zeleli, ta dva udruzenja su ostvarila gotovo 100 procentno.

Kao sto sam vec rekao, saobracajno resenje je katastrofalno lose (i bojim se da je namerno tako uradjeno).

Takodje, jak mi je utisak da institucije imaju "skrivene namere" vezane za buducnost ove petlje i saobracajnice, no ne bih sada o tome.

Najaci utisak ostavlja sam uspeh i pobeda gradjanske inicijative ( pirova pobeda za sve nas koji nismo uz 20-tak objekata blizu zelene povrsine na obodu Petlovog brda) nad drzavom i njenim institucijama.
Ovim ljudima (bez obzira na moje ne slaganje sa njihovim stavovima) treba cestitati zbog toga.
Njih 200-300 maksimum (verujem i manje), su uspeli da 'zaustave' nesto sto je drzava odavno planirala, projektovala i delom realizovala.
Istovremeno, mi gradjani BGD i SR trpimo mnogo vece gluposti (gasenje glavne zel. stanice, promenada, prodaja telekoma, divlja gradnja...
Sletemo ramenima i izjavljujemo da smo nemocni da bilo sta ucinimo. No, dal je bas tako?

Laki, potpisujem svaku tvoju rec iz ovog posta, a poslednje dve recenice i podvlacim. Upravo je to najveci problem naseg drustva - pasivna vecina (buni se, ali bez konkretne akcije) i aktivna manjina (radi sta im se prohte). Nama je ovde na P.B. uspelo da vecinu ucinimo aktivnom i na taj nacin ostvarimo svoj cilj - u velikoj meri sacuvamo nasu "zastitnu" sumu (87%).
Sto se tice "skrivenih namera" institucija vezanih za buducnost petlje cinimo da sve da one ostanu u kategoriji skrivenih. Dogovorom od 1.decembra predvidjeno je da EIB izradi predlog ugovora, kojim ce, izmedju ostalog, biti garantovan "teritorijalni integritet" ostatka sume, po izradi petlje.
 
kakva je dobit konkretno od ove polu-petlje?

koliko vidim deo ove petlje baš ide preko borića. koliko manje borića se sad seče nego prvobitnim rešenjem?


kad počinje konačno sa gradnjom ove polu-petlje?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=361702#p361702:2bbnsnj5 je napisao(la):
MilisaV » Tue Dec 08, 2015 11:31 am[/url]":2bbnsnj5]kakva je dobit konkretno od ove polu-petlje?

koliko vidim deo ove petlje baš ide preko borića. koliko manje borića se sad seče nego prvobitnim rešenjem?


kad počinje konačno sa gradnjom ove polu-petlje?
Podatak imas na prezentaciji na sajtu "Puteva". Prvobitnim planom preko 900 stabala, a "revidiranim" maksimalno 261 stablo, tj. 13% sume.
 
Ako nebudete tu kad se bude sjeklo mogli bi sve posjeci kao bulevar
Nocu do zemlje da se malo zabroje takodje
Koliko ukupno stabala ima
Ocete traziti presadjivanje stabala
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=361667#p361667:396sr2pm je napisao(la):
direktor » Tue Dec 08, 2015 1:21 am[/url]":396sr2pm]Sta ti sad smeta stepa jel ko brani gradjanima da se udruzuju da se bore protestvuju nije to nimalo lako .

Udruzenje u Stepi je udruzenje debila, okupilo se njih ni 2% naselja, i zele da upravljaju istim. Pa oni su se od pocetka za sve bunili, bunili se za bus kao koji ce im, ja pre neki dan na poslednjoj stanici pre izlaska iz naselja cekao bus u 7 uvece, unutra vec 20ak ljudi. Onda su se istripovali da stave rampu na ulaz u naselje, pa da kao ovi iz Belvila unajme agenciju koja ce da dere ljude po naselju za usluge koje su se placale prosle godine 200 din. Imaju jos milion "akcija". Najdraze od svega mi je sto su izduvli za sve, pa ce i pumpu i stubove za mts a i nelegalnu crkvu da dobiju.
 
Što ne naprave sa suprotne strane to što su planirali kroz boriće ?
Imače punu i funkcionalnu petlju.
A ako to ne urade stradaće komšije kod okretnice gde se koristi uzak prolaz.

 
poponeb, direktno tebi pitanje i molio bi za odgovor. Dakle kolika je procena saobraćaja koja bi koristila taj deo petlje protiv koje se borite. Nebitno dan ili na sat vremena.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=361742#p361742:1rnpaqml je napisao(la):
Žika » Tue Dec 08, 2015 4:32 pm[/url]":1rnpaqml]poponeb, direktno tebi pitanje i molio bi za odgovor. Dakle kolika je procena saobraćaja koja bi koristila taj deo petlje protiv koje se borite. Nebitno dan ili na sat vremena.
Precizan odgovor moze da ti pruzi neka strucna institucija, poput "Puteva Srbije"., a nase Udruzenje da citiram Lakija - "to nije udruzenje "unapredimo saobracajnu infrastrukturu u beogradu (srbiji)".
Moja licna laicka dilema jeste - da li je potrebna visemilionska petlja na mestu ukrstanja "bivseg" Kruznog puta i "buduce bivse" Ibarske. Kruzni put, posle izgradnje Obilaznice i rekonstrukcije Gazele, ima desetkovan saobracaj (ovo tvrdim kao neko ko neposredno zivi iznad Kruznog puta i "broji" saobracaj sa prozora i terase)). Ibarska magistrala ce, posle zavrsetka Koridora 11, na mestu ukrstanja imati zasigurno prepolovljen promet.
 
Tacno i to ali ovde je pitanje lokalne saobracajnice tj kruznog puta koji ce zadrzati svoju funkciju ali ce ukrstanje i dalje ostati lose kada je bezbednost u pitanju. Ovo je po pitanju bezbednosti saobracaja jalova pobeda udruzenja. Nravno niste jedini krivci za ovako lose resenje ali ste inicirali izmenu boljeg resenja.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=361757#p361757:3qu5l9h7 je napisao(la):
poponeb » Uto Dec 08, 2015 6:05 pm[/url]":3qu5l9h7]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=361742#p361742:3qu5l9h7 je napisao(la):
Žika » Tue Dec 08, 2015 4:32 pm[/url]":3qu5l9h7]poponeb, direktno tebi pitanje i molio bi za odgovor. Dakle kolika je procena saobraćaja koja bi koristila taj deo petlje protiv koje se borite. Nebitno dan ili na sat vremena.
Precizan odgovor moze da ti pruzi neka strucna institucija, poput "Puteva Srbije"., a nase Udruzenje da citiram Lakija - "to nije udruzenje "unapredimo saobracajnu infrastrukturu u beogradu (srbiji)".
Moja licna laicka dilema jeste - da li je potrebna visemilionska petlja na mestu ukrstanja "bivseg" Kruznog puta i "buduce bivse" Ibarske. Kruzni put, posle izgradnje Obilaznice i rekonstrukcije Gazele, ima desetkovan saobracaj (ovo tvrdim kao neko ko neposredno zivi iznad Kruznog puta i "broji" saobracaj sa prozora i terase)). Ibarska magistrala ce, posle zavrsetka Koridora 11, na mestu ukrstanja imati zasigurno prepolovljen promet.
Što znači u proseku bi stotinjak vozila koristila taj deo petlje a možda i manje kad bi se kompletirala detelina kod Orlovače odnosno izlaz sa obilaznice iz pravca Niša ka Beogradu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=361757#p361757:30c60gn4 je napisao(la):
poponeb » 08 Dec 2015 06:05 pm[/url]":30c60gn4]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=361742#p361742:30c60gn4 je napisao(la):
Žika » Tue Dec 08, 2015 4:32 pm[/url]":30c60gn4]poponeb, direktno tebi pitanje i molio bi za odgovor. Dakle kolika je procena saobraćaja koja bi koristila taj deo petlje protiv koje se borite. Nebitno dan ili na sat vremena.
Precizan odgovor moze da ti pruzi neka strucna institucija, poput "Puteva Srbije"., a nase Udruzenje da citiram Lakija - "to nije udruzenje "unapredimo saobracajnu infrastrukturu u beogradu (srbiji)".
Moja licna laicka dilema jeste - da li je potrebna visemilionska petlja na mestu ukrstanja "bivseg" Kruznog puta i "buduce bivse" Ibarske. Kruzni put, posle izgradnje Obilaznice i rekonstrukcije Gazele, ima desetkovan saobracaj (ovo tvrdim kao neko ko neposredno zivi iznad Kruznog puta i "broji" saobracaj sa prozora i terase)). Ibarska magistrala ce, posle zavrsetka Koridora 11, na mestu ukrstanja imati zasigurno prepolovljen promet.

Ovo nazalost nije nesto sto se moze ocekivati.
М - 22 Жарково - Петља "Орловача"
Nema podataka - gradski deo

М - 22 Петља "Орловача" - Рушањ 24 177


М - 22 Рушањ - Липовачка шума 19213

М - 22 Липовачка шума - за Барајево 18 983

mogu da garantujem da smanjenje opterecenja Ibarske magistrale na ulazu u Beograd moze biti maksimalno 20-25%

Jednostavno, je za veliki deo Beograda `ulaz` u Surcinu ili Obrenovcu predaleko, a svim gradjanima sa podrucja opstina Barajevo i Lazarevac Autoput A2 ne znaci apsolutno nista
 
Vrh