stf":39ri9mm4 je napisao(la):
Karlo del Ponte":39ri9mm4 je napisao(la):
Ja lično sam zadovoljan predloženim rešenjem. Oni članovi foruma sa Petlovog brda, koji su ovde ni ja sam ne znam zašto ocrnjivani od strane nekih od "starih forumaša", predstavljaju Majku Terezu u odnosu na većinu Petlovog brda.
Ја остајем иза свега што сам рекао. Себи су обезбедили шта су желели, а остали суграђани су оштећени, а
учињена је дугорочна штета грађанским иницијативама због бахатог деловања удружења.
На подвучено, имам само коментар: којешта. Поготову од некога ко је нудио "компензацију" у супротности са правилима безбедности саобраћаја (троугао прегледности далеко мањи него на садашњој импровизованој петљи).
stf":39ri9mm4 je napisao(la):
Приметио сам иначе код тебе појаву да безпоговорно подржаваш сваку грађанску иницијативу без обзира да ли су људи у праву или не ја бих рекао само због антидржавног деловања. Ја разумем да у овој држави из низа разлога не можеш да радиш у струци али то није разлог да идеш главом кроз зид против државе и кад треба и кад не треба.
Твој подршка грађанима насеља Радмиловац је за мене СКАНДАЛОЗНА.
Препознавање државног интереса се може на различите начине тумачити, тако да ту постоји огромна разлика у, на пример, левичарским и десничарским погледом на државу. Моји ставови о држави су дубоко антифеудални, у једној феудалној држави, са класама "једнаких" и "једнакијих". Можда ти имаш другачије идеале државе, али ја сматрам да су темељ државе људи, и да држава мора изпоштовти сваког појединца или мањинску групу. Најбољи траг за тако нешто ми је медијска цензура, када Звездарцима, житељима Полимља, Винчанима, Петловобрђанима, било коме, не допуштају да се чује њихова страна!
Не допушта им се да се обрукају својим наступима, ако заиста раде на општу штету!
Увек прво проверим са ким имам посла, па тек онда пружам подршку. За Винчу је било довољно да прочитам да надлежни називају прихатљивим живот и боравак људи на растојању мањем од 100 метара од далековода од 400.000 волти, односно да се цензурише научна истина о нечему што је штетно за здравље људи.
У оквиру моје свести и знања, препознајем и браним државни интерес, а мој лични став је да последњих пар деценија смо јако запустили ту компоненту личности, почев од политичара па полако ка народу где већина гледа само на себе. У ту сврху сам проучавао историју и архивску грађу, из доба КЈ и СФРЈ када смо стварно имали државу, државни интерес и какву такву интелектуалну елиту. И прву и другу су разорили домаћи себични сами-себи-најпаметнији деспоти, као што ову сада ови сада разарају.
Замислите сцену ових дана када такви припадници политичке и правне струке средствима политичке моћи сами себе постављају у стручњаке војне, полицијске и грађевинске струке, када су десетине хиљаде живота директно угрожени.
laki72":39ri9mm4 je napisao(la):
Resenje je DJUBRE!
.....
A radi se o jako velikom broju ljudi!
Zasto su 'borici' sa jedne i nesposobnost projektanta sa druge strane vazniji od svih stanovnika Barajeva, Lazarevca, Stepojevca, Lipovice, Meljaka, Vranica, Rusnja, dela Sremcice i V. Mostanice...
@Karlo
Shvatas li da podrzavanjem ovako nakaradnog resenja, kao i podrskom semaforizaciji Ibarake magistrale, podrzavas stvaranje nove crne tacke poput one koju imamo na Zrenjaninskom putu??? :shock:
Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
Семафоризовани путеви са брзином ограниченом на 50км/с у основи нису ништа лоше, опасно и небезбедно. Сушта супротност Зрењанинском путу је Булевар ослобођења од Аутокоманде до Трошарине, а и једно и друго су градски булевари на прилазу Београду.
- Разделно острво, које штити саобраћај из једног смера од саобраћаја из супротног, што физички, што фаровима.
- Могућност безбедних левих и полукружних скретања.
- Умирујуће зелено окружење.
- Уређени пешачки простори.
- Врло мали број паркинг места непосредно уз сам коловоз, и мање дивљих паркиралишта.
- Врло мало садржаја, који
морају бити оријентисани на улице са умиреним саобраћајем или сервисне саобраћајнице.
- Возачка култура, у којој преовлађују брдски возачи.
- Мање "провакације" за стискање гаса на брисаном прегледном простору.
Од ових 8 елемената, нови булевар има први, други, пети, шести и седми, али је могуће утицати и на трећи, четврти и осми.
А ја и даље стојим иза тврдње да понуђено решење није у супротности са интересима житеља општина Барајево, Лазаревац и делу житеља општине Чукарица.
1) Између приградског аутопута и приградског булевара између Церака и Петловог брда разлика је око 1,5 минут у условима када је саобраћај проходан. У недрумском саобраћају имамо далеко веће резерве за смањење смртности, загађења, као и времена путовања.
2) Не постоји основа по којој ће друмски саобраћај дугорочно бити брз и проходан у овом делу града у време када највећи број људи путује, и када је најважније стићи на време. Брзина нафтног саобраћаја Жарково - Круг двојке је испод 20км/с, са привременим убрзањем због Моста преко Аде у наредних 3-6 година, и дугорочним трендом успорења.
3) Према актуелној документацији, аутопут Церак-Петлово брдо је пројектован са доста јефтиних и лоших компромиса, и стога уколико се не мисли правити на онај начин како је прављен аутопут кроз Нови Београд, боље је да на време буде преиначен у булевар. У супротном, добијамо мало мање погубну форму Зрењанинца.
4) Булевар омогућава израженије формирање градских садржаја него аутопут, што би учинило велики број кретања из предграђа ка центру Београда непотребним, самим тим се смањује и километража.
Самом Цераку, Видиковцу, Петловом брду је далеко потребнији булевар као сабирна саобраћајница, бициклистички и шински систем него аутострада. Да ли се продужење трамвај, ЛШС или метро, у свим случајевима је далеко практичнији и једноставнији прилаз са булеваром него са аутопутем. Конкретно, у самом трамвајском систему имамо резерву за повећање брзине на око 25км/с, повећање поузданости и капацитета, али је за тај правац и тај део града јако важно да се продужи бар до Церака, са денивелисаним укрштањима практичним за каснију градњу метро-а. На овом правцу имам велико искуство живота, рада и путовања (Мељак) и утолико сам више истраживао решења за саобраћајна побољшања. Чак ми је и врло захтеван дипломски рад био везан за приградске железнице на овом правцу. Наравно, постоје друге теме на којима могу образлагати своје концепте решења, критеријуме, циљне стандарде и слично.