Šta je novo?

Petlja "Petlovo brdo" - Zaštitimo šumski pojas na Petlovom brdu

Meni su mnogo nejasniji ovi dole crveni delovi koji su u boji gde kaze da ce se nesto raditi
 
koliko ja kontam napraviće se verovatno neki nadvožnjak na mestu postojećeg pravca, a budući pravac će se izravnati, zašta već postoje neki mali pravci.

to mi je jedino smisleno.
 
Људи, ствар је једноставна. Није могло и јаре, и паре. Најоптималније саобраћајно решење било је оно првобитно, које је подразумевало излазну рампу из правца Раковице ка Беораду која би пролазила кроз борову шуму. Ово је потпуна победа локалног живља (који бориће нит је садио, нит је одржавао), неспремног на било какав компромис. Мој предлог би, рецимо, био да се дозволи рампа, уз обавезу инвеститора да пошуме читав појас петље, што би и еколошки и естетски било далеко супериорније од постојећег решења, а не би угрожавало логику и безбедност саобраћаја. Али не, овде се истрајало на тврдоглавости с једне, и неинвентивности с друге стране, и добићемо мутанта.

Сама чињеница да већини која је погледала ово накарадно решење није јасно о чему се ради, довољно говори да ће овде остати црна тачка.
 
poponeb":3hlpz2q4 je napisao(la):
Гага
Гага":3hlpz2q4 je napisao(la):
Ако се прихвати примедба Удружења, мораће да се ради нови пројекат јер ће петља бити већа, а са тиме и инвестиција скупља, а сходно томе и скупљи радови.
Обзиром да сам непосредан учесник у поступку медијације, овај податак и констатација су за мене потпуна новост. Напротив, предлог који је 'на столу' предвиђа дупло МАЊУ петљу од првобитно предложене.

Ако је нов предлог који је предвиђао дупло мању петљу ово што је сад постављено и објављено дупло мање



у односу на "стару" која је требало да се гради, онда свака част на реалности :bash:

 
@Sizif

У унутрашњости петље никако не може бити високо дрвеће било где где заклања видик (троугао прегледности). Дозвољава се само ниско жбунасто растиње.

Оно што се не види на слици, а што је још већи парадокс је семафор већ неких 200-300 метара од ове петље.Самим тим, стандарди на петљи као за аутопут у потпуности губе сваки смисао. Укључивање из Раковице и Железника према граду је сасвим могуће са семафором, а да се уопште не наруши категорија ове саобраћајнице! Што се капацитета самог пута тиче, њега већ у највећој мери ограничава семафор на раскршћу Трговачке и Водоводске, а исто се планира и на раскршћу Трговачке и Пилота Михајла Петровића.
 
Да ли неко може да нацрта на једној од ових двеју слика, а ко је вичан и зна, како би та нова петља "Петлово Брдо" требало да изгледа, односно куда би све рампе требало да пролазе, пошто на цртежу нове петље пола од тога није јасно !


 
Гага
Уколико се потрудиш, приметићеш да нови предлог петље предвиђа изградњу петље без једне, од две, првобитно предложене рампе и то оне на подручју шуме ("Борића"). Уколико то није "преполовљен" првобитни план, онда остављам могућност да "вода кључа на 360 степени, а круг има 100 степени". :bash:
 
Ja ipak moram da izrazim svoje divljenje kako je grupa građana uspela da ubedi bilo koju zainteresovanu stranu da se ide u ovaj "improved" design. I to sve sa stavom koji su imali od početka.

Treba videti kredibilitet pregovarača sa druge strane. Zaista bih voleo da znam imena i prezimena potpisanih. Mislim, za prihvatiti ovo ipak treba biti poseban.
 
Само их занимало да добију паре из кредита. За логику и безбедност заболе их...
 
@poponeb

Ja samo mogu da vidim 2 stvari.
Vas je zanimalo samo to da se maksimalno smanji zahvatanje parcele koju nazivate 'park suma borici' i u tome ste uspeli.
Ja mogu samo da vam cestitam na tome.
Druga stvar je totalni nemar, nezainteresovanost i neznanje sa druge strane, ona koja bi trebala da brine o saobracajnoj infrastrukturi i ucesnika u saobracaju.

Pobedili ste vi, stanovnici neposredne blizine petlje.
Pobedili su manipulatori koji su sa namerom izmestili magistralu istocnije od stare trase svesno stvarajuci veci prostor izmedju groblja i 'nove magistrale' koji ce u bescenje dobiti neki podoban investitor.

Pobedio je i 'kvazi strucnjak' koji je potpisao prosli nakaradni projekat, koji nanovo brisanjem jednog dela te nakaradne petlje pravi jos nakaradniju i nefunkcionalniju, koja ukida pravce koji su postojali decenijama u nazad.
I jos se prica napumpava 'ustedom' ?!
Pa ostavite onda ovako gospodo, usteda je jos veca...

Svi mi ostali koji finansiramo svu tu 'zaje*******anciju' smo gubitnici...
Totalni

@karlo
Raskrsnica radnicka - vodovodska je ipak u urbanom podrucju za razliku od ove ledine, a pravdati nakaradno resenje ovde time sto neko po poslednjim planovima odustaje od nadvoznjaka i semaforizuje ukljucenje kod naselja cerak vinogradi je nesto sto nisam ocekivao od tebe karlo. Valjda je cilj praviti sve bolja resenja a ne sve gora...



Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
laki 72
Ja samo mogu da vidim 2 stvari.
Vas je zanimalo samo to da se maksimalno smanji zahvatanje parcele koju nazivate 'park suma borici' i u tome ste uspeli.
Ja mogu samo da vam cestitam na tome.
Druga stvar je totalni nemar, nezainteresovanost i neznanje sa druge strane, ona koja bi trebala da brine o saobracajnoj infrastrukturi i ucesnika u saobracaju.

Pobedili ste vi, stanovnici neposredne blizine petlje.
Pobedili su manipulatori koji su sa namerom izmestili magistralu istocnije od stare trase svesno stvarajuci veci prostor izmedju groblja i 'nove magistrale' koji ce u bescenje dobiti neki podoban investitor.

Pobedio je i 'kvazi strucnjak' koji je potpisao prosli nakaradni projekat, koji nanovo brisanjem jednog dela te nakaradne petlje pravi jos nakaradniju i nefunkcionalniju, koja ukida pravce koji su postojali decenijama u nazad.
I jos se prica napumpava 'ustedom' ?!
Pa ostavite onda ovako gospodo, usteda je jos veca...

Svi mi ostali koji finansiramo svu tu 'zaje*******anciju' smo gubitnici...
Totalni

Tesko da bih mogao ovome sto si napisao da bilo sta oduzmem ili dodam.
 
Ok pa kakav je ocekivani stav udruzenja po pitanju ovog predloga. 17. maja je prezentacija resenja pa sta se moze ocekivati
 
Гага":1riibqdg je napisao(la):
Да ли неко може да нацрта на једној од ових двеју слика, а ко је вичан и зна, како би та нова петља "Петлово Брдо" требало да изгледа, односно куда би све рампе требало да пролазе, пошто на цртежу нове петље пола од тога није јасно !



Nacrtacu ja sutra, sad je kasno, ne zameri

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
Хвала унапред, а што бих замерио. Касно јесте а и ја буљим у ово сокоћало, ајде лаку ноћ :)
А плусићћћ, кад будеш нацртао :D
 
Igor
Ok pa kakav je ocekivani stav udruzenja po pitanju ovog predloga. 17. maja je prezentacija resenja pa sta se moze ocekivati
Ne postoji stav Udruzenja. On ce biti formulisan posle Javne rasprave 17. maja.
 
laki72":ns60dtyj je napisao(la):
@karlo
Raskrsnica radnicka - vodovodska je ipak u urbanom podrucju za razliku od ove ledine, a pravdati nakaradno resenje ovde time sto neko po poslednjim planovima odustaje od nadvoznjaka i semaforizuje ukljucenje kod naselja cerak vinogradi je nesto sto nisam ocekivao od tebe karlo. Valjda je cilj praviti sve bolja resenja a ne sve gora...
Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
Добро, зашто спинујеш? Ево на брзака места, где ће се налазити прикључци на правац Трговачка-Ибарска, на којем се црвеном стрелицом показује на семафоре, а жутом на петље. Ја сам набројао све самофоре у циљу целовите информације и описа брзог булавара, који није магистрала. Више него јасно је било да сам говорио о семафору код Метро-а, који ограничава категорију целог тог саобраћајног коридора, и семафора на раскрсници са Водоводском, који ограничава капацитет целог коридора.
2u5ys6h.jpg


А једно од решења за скретања из Железника и Кијева ка Бановом брду је паралелни пут до семафоризоване раскрснице, који сам означио плавом бојом. Што се тиче конфликтне тачке силаска за Железник и приласка из Железника, то место се савршено може уклопити у "зелени талас" са раскрснице код Метро-а.
ny9p2f.jpg
 
@Karlo del Ponte


Ja spinujem ?
Izvini kolika je udaljenost do Vodovodske?
I ako vec pricamo o semaforu kod metroa, zar je to nesto sto opravdavas?
Ja razumem da se ti boris za zeleznice i to mi se svidja, ali ako je nacin da se zeleznica popularise preko toga da se osakati i ovako sakata putna infrastruktura beograda onda to zaista ne mogu da podrzim.
Zao mi je sto nemam vremena da ti upravo na forki koju si postavio pokazem sav besmisao planova koji nam se serviraju.

А једно од решења за скретања из Железника и Кијева ка Бановом брду је паралелни пут до семафоризоване раскрснице, који сам означио плавом бојом. Што се тиче конфликтне тачке силаска за Железник и приласка из Железника, то место се савршено може уклопити у "зелени талас" са раскрснице код Метро-а.

A mozda bi trebalo da napravimo paralelni Beograd? :?
Potseticu te da je zemljiste koje si predvideo za tu `plavu` varijantu prodato privatnoj firmi koja je svojevremeno planirala da pravi `shoping city` na tom mestu.
Pretpostavimo da posle krize aktiviraju taj projekat, dal je po tebi pametno resenje pravljenje tolikog broja semaforizovanih raskrsnica ???
Ja prosto ne mogu da verujem kakve se ideje u zadnje vreme iznose na ovom forumu po raznim pitanjima.
 
1) Чињеница је да се залажем за унапређење шинских система, и то ми је ужа специјалност.
2) Такође учествујем и у иницијативама за бициклизам, јавне просторе, зелене површине, и то је мој грађански став.
3) По питању друмског саобраћаја, ту такође имам јаке грађанске ставове, да се саобраћајнице граде безобзирно према простору, безбедности, и уопште локалној заједници.

Већ имамо доста безобзирно пројектованих путева, као што је Зрењанински, Јурија Гагарина, аутопут код Маринкове баре... И сада нам се спрема "Нова авалска", да ли кроз Кумодраж или пустињу, исто му дође. Трговачка има форму градског булевара, и незнатна је вероватноћа да ће икада ишта више од тога бити. Од Церака до Орловаче, ако би се правио некакав брзи пут или градски аутопут, требао би бити рађен као аутопут на Новом Београду. Ако не, нека заувек остане чисто градски булевар. :dil: Због цене и узалудности градње градског аутопута, сумњам да ће се неко још одважити на толики трошак. Брзина кретања колима и аутобусом између Жаркова и центра је ионако обично испод 20км/с, и шински системи утолико овде имају већу оправданост. Није за џаба друга линија метро-а предвиђена управо на овом правцу.

Да бих дошао до стајалишта линија 581, 586, 591 и 592 редовно прелазим Ибарску. Семафор код Метро-а је невероватно побољшао безбедност преласка.
 
Semafor kod metroa poboljsao bezbednost???
Karlo, izgleda da ja i ti ne prelazimo istu magistralu... :-(

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
Честитам комшијама са Певца.

Кад би урбанисти радли свој посао како ваља, не би било потребе за крпљењем решења. Пре него што су продали инвеститору, прво је требало да испланирају зону око магистрале и да направе детаљне планове. Лоше одлуке не морају да се ломе вечито на обичном народу, зато је револуција увек решење.

Увек ми је драго, какво год решење било, кад у оваквим ситуацијама победи иницијатива малих грађана у односу на крупни капитал.

http://www.youtube.com/watch?v=qBh-m1yTZS0
 
Građani „srušili“ projekat petlje?!
N. VUKIĆ | 14. maj 2014. 15:22 | Komentara: 5
Saobraćajnica na Petlovom brdu, deo obilaznice oko Beograda, ne samo da će kasniti, nego će morati i da menja izgled. Odbranjen park Borići, „Putevi Srbije“ popustili pod pritiskom EIB

VREME predviđeno za završetak petlje Petlovo brdo na Obilaznici oko Beograda samo što nije iscurilo, a radovi nisu odmakli dalje od početka. Građani Petlovog brda, nezadovoljni projektom kojim je predviđena i seča dela borove šume na obodu ovog beogradskog naselja, ne samo da su pomerili rok već su uspeli da nateraju neimare da urade novi projekat i promene izgled sporne petlje?!



Sukob građana i putara koji je pomerio rokove, mogao bi da bude rešen u subotu kada će „Putevi Srbije“ ponuditi kompromisno rešenje i javno predstaviti novi projekat ove saobraćajnice.

Preduzeće „Putevi Srbije“ je sredinom septembra prošle godine najavilo da će austrijska firma „Štrabag“, koja je izabrana za izvođača radova, za devet meseci pored Ibarske magistrale izgraditi petlje Orlovača i Petlovo brdo.

Originalnim planom predviđeno je da petlja Petlovo brdo ima pristupne saobraćajnice u svim pravcima, od kojih bi dve prilazne rampe bile direktno izgrađene na mestu parka Borići, što bi prouzrokovalo seču stabala.

Međutim, Udruženje građana se pobunilo protiv prvobitnog plana izgradnje petlje žaleći sa na uticaj na životnu sredinu. Posle intervencije Evropske investicione banke (EIB) koja finansira ceo projekat, započet je proces medijacije. Višemesečna borba žitelja ovog dela grada naterala je putare da odustanu od prvobitnog plana i da urade novi akcioni plan zaštite životne sredine i uticaja na socijalno okruženje.

http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... kat-petlje
 
Гага":v4a0oouc je napisao(la):
Хвала унапред, а што бих замерио. Касно јесте а и ја буљим у ово сокоћало, ајде лаку ноћ :)
А плусићћћ, кад будеш нацртао :D


Evo konacno, izvinjavam se zbog kasnjenja.

Ovo je to Fantasticno resenje do koga su `mozgovi` dosli. :bash:







Inace da dodam i ovo:

Pogledajte deo groblja najblizi petlji Orlovaca. Jasno se vidi `klin` grobnih mesta koji je forsiran da bi se magistrala izmestila istocnije pod izgovorom malog radijusa krivine za iskljucenje sa obilaznice u pravcu Cacka.
Imao sam tu nesrecu da krajem 2007 i pocetkom 2008 budem na nekoliko sahrana i sve one su obavljane na ovim grobnim parcelama koje su u tom `klinu`. To je bilo vreme neposredno kada je petlja vec 20 godina bila planirana na tom mestu.
Cela prica ima garantovano materijala za istrazne organe, ali nazalost to u nasoj zemlji ne mozemo da ocekujemo i za mnogo vece muvacine.
 
Лаки72 хвала пуно, сад је много јасније како ће ова назови "петља" изгледати. Наравно укњижен плусићћћ
за труд и вољу. И нема потребе за извињењем, све на форуму је, као што и сам знаш, на добровољној основи.

Па и садашња петља много је боље решена него скарабуџевина која нас очекује.
Лаки не љутиш се што сам поставио твој цртеж у мало већој резолуцији, због прегледности.

 
Kao jednostavno resenje se namece izgled petlje Labudovo brdo, udaljene oko 800m severno od ove lokacije.
Nije potrebno zrtvovati park Borici, uz uslov da se magistrala ne ispravlja kako je akcionim planom predvidjeno,
vec da se isprojektuje kao blaga "S" krivina.

Posto je predvidjeno regulisanje saobracajne situacije od raskrsnice sa Metroom, iskoristiti konfiguraciju terena i
postojeci plocasti propust, pa umesto raskrsnice Ibarske magistrale i ulice Djuje i Dragoljuba, napraviti podvoznjak
normalne sirine za dvosmerni saobracaj. Istovremeno se moze razmotriti i izgradnja kruznog toka
ispred Metroa. Dobijamo na protocnosti saobracaja, a pesaci dobijaju bezbedan "prelaz" preko magistrale.
U obe varijante potrebno je izmestiti autobuska stajalista blize podvoznjaku.

Evo grafickog prikaza obe varijante:

varijante.jpg


petlja-petlovo-brdo.jpg
 
Vrh