Šta je novo?

Pešačke zone

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=409159#p409159:2fr5np2v je napisao(la):
Galeks » 05 Oct 2016 11:15 am[/url]":2fr5np2v]
Pantografe, opet mislim da preterujes, posto Kalemegdan i terazije nisu povezani ni sada. A ako neko vec hoce da ide da se seta Kalemegdanom sta mu znaci dodatnih par stotina metara.
A ako vec hoce da dodje bas na samu ivicu Kalemegdanskog parka, ima vise tramvaja kojima to moze uciniti sa Slavije, pa i presedanjem sa drugih lokacija.

Па, да, Калемегдан и Теразије су били повезани више од 100 година. Онда су порушили окретницу да направе ТЦ у Рајићевој, па су рекли - добро, привремено се укидају троле, биће нова окретница у Дунавској, провући ћемо их дотле, вероватно низ Тадеуша Кошћушка, можда кроз Риге од Фере... па су онда почели да помињу Добрачину и, ево сад, Француску.

И шта имамо у међувремену? Попречно паркирање у Узун Мирковој, прекопута Аеро клуба! А имаћемо - две поплочане улице и русвај свуд унаоколо.

У вези са осталим што си написао: недовољно добро повезана градска четврт је деградирана градска четврт. Деградирани Калемегдан и највећи део Београда у шанцу, укључујући и већи део Кнез Михаилове улице значи - клиничку смрт за историјски центар Београда.

(Баш да се тако нешто не би десило, својевремено су предвидели да све до Калемегдана иде метро. Саде проблем доступности решавају са две велике подземне гараже... ослоњене на улице Узун Миркову, Браће Југовића, Змаја од Ноћаја...)
 
Sta podrazumevas pod degradirana i kakvu klinicku smrt ti pominjes. Centar je u poslednje dve godine nikad puniji. Ako meni ne verujes prosetaj pa pogledaj.

Nama je potreban metro u centru, i tu se svi slazemo.
Takodje mislim da je garaza na studentskom trgu greska, ali da prevoz izgubi 300 metara, ne vidim kao civilizacijski problem, kako se ovde predstavlja.

A ta veza koju ti uporno pominjes ne postoji vise od decenije i pesaci funksionisu sasvim normalno.

Moram da dodam, da mogu da prihvatim tramvaj da ide preko trga, ali autobuse i trole stvarno ne mogu.
 
Центар "никад пунији"? Чега? Испијача кафе? То да. У центру, посебно у том делу центра, зјапе празне читаве зграде, некадашње робне куће и пословни објекти, а пословни простор се издаје и за 6 евра квадрат.

Ето, то је, између осталог, деградација. О потреби да се пола туцета факултета плус ректорат, Коларац, Кинотека, Академија наука и још понека небитна институција од националног значаја оставе недоступне - дабоме, у једном од најстаријих друштава у Европи сви смо млади, можемо дуго да ходамо и да терамо точак - више не бих да пишем, јер ми је досадило.

(Троле ће, као што видиш, и даље возити преко Трга републике)
 
Ту се апсолутно слажем. Унифициран центар запушен скоро па искључиво испијачима кафе постаје заиста напоран и жалостан призор. Центар мора бити разноликог садржаја. То је одувек била компаративна предност Београда у односу на многе средњевропске градове, чак и неке западноевропске.

А ту се опет враћамо на метро. Због изостанка истог крупнији услужни бизнис се већ 15 година сели из старог центра на НБГ. То је штетно и по економију и по диверзитет центра града. А остављање неких кључних јавних институција без директног приступа јавном превозу је заиста недопустиво.
 
Ovo za 6 evra ti je stvarno besmislen argument. I to je mnogo za djubre od prostora koje se dobija, a iz iskustva znam da je cena koju pominjes mnogo visa.

Sto se 300 metara uzasno dugackog pesacenja tice, izvini ali oni koji tu gravitariju su itekako vitalni. Oni koji ne gravitiraju tuda, imaju alternaitve u vidu tramvaja koji ih vodi tik do Kalemegdana.

Trole nazalost ostaju, vise sam za varijantu tramvaja od Parsike ulice, duz Simine, pa Terazijama i dalje starom trasom. Jedino smisleno i opravdano za centar grada uz Metro.
 
Pantografe i Delija, biznis se seli na nbg jer poslovne prostorije koje postoje u centru grada i koje se nude ne ispunjavaju ni minimum standarda koji je potreban za rad u modernim uslovima a to je velika kolicina prirodnog osvetljenja na prvom mestu.
To nece promeniti ni najbolji gradski prevoz na svetu.
 
Добро, мало смо тврдоглави, па не видимо да простор не би био "ђубре", нити би коштао 6 евра квадрат, да неко жели у њега да уложи, а не жели, јер је центар - деградиран, тј. нема никакве компаративне предности у односу на друге делове града. И, наравно, познато је да су сви који гравитирају поменутим установама, посебно САНУ - то је, више од сваке друге јавне службе, стециште младића у пуној животној снази - "итекако витални". Дабоме, и по киши и по лошем времену примерено је да редовни професор Филозофског факултета шипчи неколико стотина метара до станице јавног превоза.

И тако даље...
 
Od ovoga sto imamo u centru ne moze se dobiti moderan poslovni prostor i to je ocigledno. Redovni profesor nije nista bolji od ostalih ljudi a kisobran postoji kao izum poprilicno dugo.

SANU kao instituciju ne zelim ni da komentarisem. Mozda je nekad nesto vredela, ali su se hohstapleri potrudili da uniste i to.
 
Bolujes od hronicne autoprojekcije, ali dobro to je vec tvoja stvar.
To nista ne menja cinjenicu da 300 metara nije velika udaljenost kakvom zelis da je predstavis.
 
Naravno da preteruje u vezi sa prevozom. Već rekoh i ranije, po tome ispada da ceo Novi Beograd, Zemun ili Čukarica nikada ne zalaze u centar, jer nemaju direktnu vezu sa Studentskim trgom.

Pritom je pešačenje od Zelenjaka "planinarski poduhvat" u odnosu na laganu šetnju od Trga Republike do Studenjaka ili Kalemegdana.

To opet ne znači da je ukidanje javnog prevoza kroz Vasinu pametno, pre svega (prema mom uverenju) zbog toga što će proizvesti haos u Francuskoj ulici.


Sent from my iPad using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=409178#p409178:24528n5z je napisao(la):
Galeks » 05 Oct 2016 01:33 pm[/url]":24528n5z]Bolujes od hronicne autoprojekcije, ali dobro to je vec tvoja stvar.


Аргументи, само аргументи, за све, па и за ту "хроничну аутопројекцију"...
 
A ti pucas od argumenata. Poslednjih par strana vise ljudi ti je objasnilo da preterujes, a mi ispadosmo tvrdoglavi. Svasta cu jos da procitam.

A to sto sam napisao je olako karakterisanje poput tvog:
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=409177#p409177:10xx6f9w je napisao(la):
Пантограф » 05 Oct 2016 01:23 pm[/url]":10xx6f9w]Па, да, нихилизам, то је наша водећа доктрина.
 
То да си нихилиста проистиче из поста изнад тог мог што си цитирао, јер си га написао по мустри класичног српског нихилизма: "Ко ј... професоре и академике, нек` пешаче, ионако (посебно ови други) нису ни за к..." И то је нихилизам са пијаце и из кладионице, савремени, а не онај деветнаестовековни, интелектуални, који бих могао и да сварим. То је клица која разара Србију. Мене, супротно теби, занима шта ће бити са нашим укупним друштвом, и са сваком његовом значајном институцијом. Такође ме занима добробит грађана, и то по принципу општег добра, а не само моја, јер, ја живим на Новом Београду, не радим на Студентском тргу, имам и аутомобил, а волим и да пешачим, па би по тој логици требало да ме баш заболе за ово о чему пишем и за шта се залажем. И да подржим подземну гаражу приде. Али, видиш, није тако. Зато и твоје етикетирање о некаквој "хроничној аутопројекцији" нема никаквог смисла.

Претходно сам написао да си тврдоглав, и то стоји, јер је твоја укупна аргументација тврдоглава. Класичан пример тога је у твом последњем посту: "Више људи ти је објаснило да претерујеш..." Чиме су ми објаснили и у чему претерујем? Ја мислим да сам њима објаснио, а прихватићу и супротно, ако њихови аргументи буду бољи. За сада мислим да нису.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=409060#p409060:3i1krq5f je napisao(la):
Max15 » 04 Oct 2016 06:39 pm[/url]":3i1krq5f]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=408975#p408975:3i1krq5f je napisao(la):
milos.tro » Tue Oct 04, 2016 1:22 pm[/url]":3i1krq5f]

5-f51b19d726.jpg


Zgrada je trebala da bude gradjena za potrbu poste a danas bi tu mogao biti Four Seasons Hotel :vops:

Шта бих дао да је ово изграђено (или чак да неко узме сад и да изгради), па макар и на Космају.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=409190#p409190:293x4wme je napisao(la):
Пантограф » 05 Oct 2016 02:36 pm[/url]":293x4wme]То да си нихилиста проистиче из поста изнад тог мог што си цитирао, јер си га написао по мустри класичног српског нихилизма: "Ко ј... професоре и академике, нек` пешаче, ионако (посебно ови други) нису ни за к..."

Претходно сам написао да си тврдоглав, и то стоји, јер је твоја укупна аргументација тврдоглава. Класичан пример тога је у твом последњем посту: "Више људи ти је објаснило да претерујеш..." Чиме су ми објаснили и у чему претерујем? Ја мислим да сам њима објаснио, а прихватићу и супротно, ако њихови аргументи буду бољи. За сада мислим да нису.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=409176#p409176:293x4wme je napisao(la):
Galeks » 05 Oct 2016 01:14 pm[/url]":293x4wme] Redovni profesor nije nista bolji od ostalih ljudi a kisobran postoji kao izum poprilicno dugo.
SANU kao instituciju ne zelim ni da komentarisem. Mozda je nekad nesto vredela, ali su se hohstapleri potrudili da uniste i to.

Zao mi je sto se sluzis neistinama. Meni su svi ljudi jednaki i to je velika razlika.

Hohstapleri mogu biti i medju akademicima, a i van akademije. To vec mozmo da diskutujemo na i van teme. Postovanje se ne stize godinama i zvanjem vec delima.

Stvarno me mrzi da citiram svaki post, ali je cinjenica da se gubi 300 metara prevoza i samo 300 metara. Argument ti je dao i Homer, da lagana setnjica od Trga republike do Studentskog trga nije nista vise od toga. Pa cak i za ljude u godinama. A ti si taj koji je tvrdoglav sto to ne zelis to da prihvatis kao cinjenicu.

Uostalom tvoju kratkovidost karakterise i to sto nisi ni primetio moje vidjenje vezano za javni gradski prevoz. Metro je preko potreban, tramvaj bi iblo idealno vratiti na nekadasnju trasu i stojim pri tom misljenju. Oko toga mozemo da diskutujemo. Vazno je da sam ja tvrdoglav. Sram te bilo, pogotovo jer ja tebe ni jednom nisam uvredio.
 
Metro je PREKO POTREBAN, tramvaj treba vratiti na staru trasu, ali je zato OK u međuvremenu ukinuti i trolejbus, iako je to prevozno sredstvo manjeg kapaciteta od ova dva koja si pomenuo?! Metro je preko potreban, trolejbus je, i dok nema metroa, suvišan.

E, to je to. Ni veze, ni smisla.
 
Ko prica da treba ukinuti trolejbus. TI nisi citav. Rekao sam da mu nije mesto na trgu, a ne da ga treba ukinuti. Molim te prelistaj napisano i receno.

A i u medjuvremenu se trolejbus NE ukida, nego mu se trasa menja za okvirno 300 metara i produzuje poprilicno, sto je izostavljeno iz dosadasnje diskusije.
 
Е, то, то, на тих 300 метара ја мислим - не да не треба да се укине, него треба да се продужи бар још за толико, да бисмо доступност центра града вратили на ниво са краја 19. века. Разумео сам да би ти туда протерао трамвај, и то је ОК. Али никако да се пре тога укида трола.

А то нагуравање у Француску, то је прича за себе и део свеопштег - циркуса.
 
OK, mislim da smo se vratili na normalni nivo komunikacije. Evo onda da se izvinim ako sam preterao.

Slazem se da treba da prodje skroz do Pariske ulice, neki vid prevoza u idealnom slucaju tramvaj. Razlog zasto ne milsim da je dobro da to budu trole, je sto ce da naruse izgled trga i buduce pesacke zone u Siminoj.

Ako vec ostanu trole, onda sama cinjenica da tih 300 metara skracuju, ne menja mnogo stvari, a znacajno ulepsava i oplemenjuje prostor.

Vidim dve alternative ovome, a to je da se izmesti trasa trola od Terazija desno u Makedonsku, zatim iz Makedonske levo u Brace Jugovica, a zatim iz Brace Jugovica desno u Francusku.

Druga varijanta je da trole idu Dobracinom ulicom a delom preko buduceg trga.

Varijanta u kojoj trole idu preko buduceg Trga i desno u Francusku mi se cini kao najgora.
 
Нису троле тако девастирајуће, а окретница може да се измести и без укидања трасе тролејбуса кроз Васину простим продужетком даље и кроз Узун Миркову, па онда десно скретање у Тадеуша Кошћушка па право све до Дунавске и новог великог терминуса. 31 наравно скренути у Фанцуску, али тролејбусе оставити само да прођу. Окретницу на Студентском тргу укинути, а Васину и Узун Миркову улицу поплочати као остатак пешачке зоне по тротоару, а коловоз поплочати калдрмом у нивоу тротоара. Ако је контактна мрежа девастирајућа, онда морамо гледати у будућност и тројелбусе са великом аутономијом, и у суштини цео круг двојке ослободити тролејбуске контактне мреже зарад естетике и бољег погледа на стара здања увођењем у употребу тих аутономних тролејбуса, који ће надам се врло брзо ући у употребу.
 
Trg žele da otvore kako bi napravili prostor za buduće svetkovine. Kao što je to uradio Zrenjanin i isto su koristili jablanički granit

64e81c8abb631f1c0fd48a7124bbcddb.jpg


Mene brine dugovečnost planiranih ploča na budućem trgu kad staviš na njih 20 bina godisnje.

Takođe, ukoliko gsp nastavlja da salje krševe, koridor koji su planirani busevi ima da napravi fin trag ulja po kamenoj kocki i opet musavimo.
 
Pobednički rad je da se sve poploča, stave dva reda drveća i napravi jedna zgrada umesto koju su nacrtali kocku.
 
Vrh