Šta je novo?

Pešačke zone

A šta mislite, drugari, o sledećoj varijanti: da se tramvajske šine ponovo ’’provuku’’ kroz ono parče Bulevara Kralja Aleksandra, od Crkve Sv. Marka pa pored Narodne skupštine, gde su već bile pre WW2?
Sa tom razlikom što bi dalje nastavila singl pruga kroz Dečansku, pravo pored Doma omladine i bioskopa ’’Balkan’’, pa pored Doma Vojske skretala levo na Trg Republike i Kolarčevom izbijala na Terazije. Od Igumanove palate opet bi bila dupla, jer bi dotle dolazila pruga iz pravca Slavije i odatle skretala desno, prema zgradi Narodne skupštine (od koje bi opet bila dupla, u Bulevaru Kralja Aleksandra). Dupla pruga bi od Igumanove palate vodila pravo, kroz Kralja Aleksandra, sve do Slavije. Ovakvom prugom bi se omogućilo da tramvaj prođe svojim istorijskim trasama, kroz centar BG-a, a uz put bi omogućio i nekoliko izmena:
1. Ukudanje trase kroz Beogradsku ulicu (uz eventualno ostavljanje pruge, kao nekakve rezervne trase, ako nastane kvar kroz Kralja Milana ili ako se tu budu izvodili nekakvi radovi), tako što bi se trase postojećih tramvajskih linija prerasporedile na skretanje u Resavsku (pravac kroz Nemanjinu) i trasu pored Narodne skupštine (pravac kroz Kralja Milana);
2. Uvođenje novih tramvajskih linija, npr. ekspresne linije, koje bi vodile iz Ustaničke, Ruzveltove ili od Beka i preko kraljice Marije (koja bi se mogla nazvati linijom br. 1) do Slavije, odakle bi se kružno vraćale istom trasom; tako bi mogla da se tom trasom otvori i neka ’’turistička’’ linija, sa starim tramvajskim vozilima (’’Čičicom’’ i slično);
3. Skraćivanje trolejbuskog saobraćaja do Slavije, odakle bi se linije vraćale na Crveni krst i gde već idu, zbog čega ne bi morala dodatno da se saobraćajem opterećuje Francuska ulica, niti da se pravi nova okretnica u Dunavskoj ulici.
Naravno, kroz Terazije i Kralja Milana išli bi samo tramvaji i pešaci, zbog čega bi moglo da se razmisli da se na Terazijama vrati i replika stare, prelepe fontane, jer bi bilo dovoljno mesta.
U temi o tramvajima izneću i moje mišljenje da je neophodno da se uvede još jedna tramvajska linija: ona za Bežanijsku Kosu.
 
Ima interesantnih ideja za promene trolejbuskih i tramvajskih linija. Evo i mog predloga dve elektro-autobuske linije koje bi opsluživale strogi centar. Dakle, i ja sam pristalica toga da se trole vrte na Slaviji.
 
Ne vidim svrhu ovog plana za Trg. Na samom trgu ce u najboljem slucaju dovesti do malog povecanja estetskog dozivljaja Trga i celine sa Knez Mihailovom, ali ce stvoriti nered u najmanje 5 ulica u centru, i da li se onda tu ista dobija? Jedino resenje centra Beograda kao pesacke zone je metro koji je pitanje da li cemo ikada dobiti.
 
Valjda je to uvek strategija politickih planera. Nesto dovesti o minimuma standarda (stanje u kome je Trg sad) i onds bilo koja intervencija je poboljsanje i dobije podrsku javnosti.

Ne zato sto je to najbolje resenje, nego zato sto ne moze da bude gore.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
 
Rekonstruisali Taš, uništili behaton.

d380e83bd1bc033569c7c5c85d09466a.jpg


6928089cfb8c2b89b31e59639008fc95.jpg


58647bff6f80463368bbe6302043617b.jpg


Moze li ovo negde da se prijavi pa da izvodjac radova sanira o svom trosku?

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
 
Moze ovo da se opere samo treba prijaviti komunalnoj inspekciji sto nisu stavili najlon bag** jedna
 
Propustio sam žurku ali moram napomenuti da mi je guranje trola i svih linija kroz Francusku sumanuto, te da makar da trole staju gde i sada pre Dobračine bez okretnice Studentski trg i može biti kakvo-takvo rešenje.

Smatram da mora postojati linija koja staje na 100m od fakulteta koji su na Studentskom trgu.

Ideja sa tramvajem sa Slavije je prelepa ali bojim se nedostižna stoga su neke trolice koje prolaze preko trga kompromisno rešenje. Metro će biti jednog dana pa će Filološki biti na 150m od stanice Akademija, a Hemijski na 300m od iste stanice.
 
Super su se zahuktali...
Toliko da nekoliko zgrada nema grejanje, a nemaju mogucnost podnosenja prijava jer grejna sezona jos nije zvanicno pocela...

Inace, cela "ad hoc" realizacija pesackog centra ce po svoj prilici biti osujecena, sto me iskreno mnogo raduje.
:)

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Sta te konkretno raduje?

Mene nikako ne raduje, jer svaka greska i svaki propust, zavrsi po nasem dzepu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=410638#p410638:emhxvymg je napisao(la):
laki72 » Fri Oct 14, 2016 12:13 pm[/url]":emhxvymg]Super su se zahuktali...
Toliko da nekoliko zgrada nema grejanje, a nemaju mogucnost podnosenja prijava jer grejna sezona jos nije zvanicno pocela...

Inace, cela "ad hoc" realizacija pesackog centra ce po svoj prilici biti osujecena, sto me iskreno mnogo raduje.
:)

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
Ja nemam grejanje, a kod mene ne rade pešačku zonu.
 
Grejanje pocinje sutra do tad treba da prespoje sve sto treba da prespoje trebalo bi da odvoje prikljucak za sve zgrade koje nisu na sistemu da se pislije ne kopa kao u pozeskoj npr
 
Galeks":1e9g9g77 je napisao(la):
Sta te konkretno raduje?

Mene nikako ne raduje, jer svaka greska i svaki propust, zavrsi po nasem dzepu.
Jedna broj mladih i obrazovanih se organizovao da prouci aktuelne nase i EU propise u vezi pesackih zona. E to je ono sto me raduje. Ljudi polako ali sigurno shvataju da je jedino sto mogu - da se organizuju i sami preduzmu korake da bi zastitili sopstvene interese.
A interesi su svakako i pravo na javni prevoz, dostavu robe, hitne sluzbe itd.

Zasto me jos raduje? Zato sto se aktuelna gradaska vlast dokazala kao izuzetno sposobna da realizuje kratkorocna 'instant' resenja. Problem je sto takva resenja proizvedu visestruko vecu dugorocnu stetu!


Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
U čemu je konkretno problem, to što planirane ulice postaju pešačke a stanari okolnih
zgrada gube te neke privilegije da iako žive u samom centru grada mogu da parkiraju
svoja vozila ispred zgrada.

Hajmo i Knez Mihajlovu da vratimo automobilima što da ne, ipak i tamo žive ljudi,
i verovatno imaju sličnih problema sa dostavom rob, hitnim službama itd.

Ma šta je znao Brana Jovin o projektovanju pešačkih zona, pozvaćemo mlade samouke
stručnjake da mu pokažu kako se radi...
 
Nista to nije svjeze projektovano sve je to bilo planirano uz neznatne izmjene
 
@direktor
To je jasno ko prolecni dan. Problem je sto se radi unatraske. Konkretno imamo problem da se garaza "obilicev venac" prosiruje, a smanjuje se broj ulaza i izlaza. Ljudi se brinu kako ce se to odraziti na vec tesnu ulicu marsala birjuzova koja je pri tom fakticki slepa ulica.
Takodje, posto Beograd nema (i nazalost nece ni imati uskoro) metro, postoji po meni opravdana bojazan da ce genijalci napraviti veliku pesacku zonu (sto je samo po sebi pohvalno i dugo ocekivano) a da se nece ispostovati standardi o udaljenosti javnog prevoza.

Dalje, imamo problem da se divlje parkiranje ili voznja kroz pesacke zone u Beogradu resavaju postavljanjem zardinjera.
Ljudi se opravdano pitaju kako i kuda ce u tom slucaju do njih stici vozila hitne pomoci ili vatrogasci?
Takodje, kako ce razne kurirske sluzbe ili firme dostaviti neku robu narucenu preko interneta koja je teza ili gabaritnija?

Ja iako volim sto se sledi primer drugih gradova evrope i nastavlja posao vracanja centra grada ljudima koji smo zapoceli mozda i medju prvima u evropi, potpuno razumem opravdane bojazni ovih ljudi i podrzavam ih.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Kuriske sluzbe posta imaju kolica
Vatrogasci i hitna pomoc imaju mjesta za ulazak u pjesacku zonu i one crno zute odvratne barjere koje se mogu lako i polomiti
Garaza ce dobiti dodatni ulaz iz ulice MB
Udaljenost prevoza najavili su elektricna golf kar vozila za starije sugradjane i dostsvu
Naravno sve je moglo bolje organizovanije transparentnije itd
To nam je stonam je tu smo gdje smo
Inace svima je u ulicama koje su poplocane skocila vrijednost nekretnina lokala stanova
Takodje renta za lokale je veca nego prije a porez mislim da je ostao isti za ekstra zonu
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=410781#p410781:1s2kcwj5 je napisao(la):
direktor » Sub Okt 15, 2016 3:39 am[/url]":1s2kcwj5]Nista to nije svjeze projektovano sve je to bilo planirano uz neznatne izmjene

Plusić direktore.

Naravno da ništa nije sveže projektovano, ako išta jedna od stvarno retko
pozitivnih stvari jeste upravo izvlačenje iz fioka i skidanje prašine sa Jovinovog projekta.

Život u centru grada ima svojih prednosti ali i mana. Na svakome je izbor, ukoliko proceni
da mu ne odgovara uvek može da se preseli na Novi Beograd.

Iskreno, meni ovde deluje kao da određeni stanari žele da prilično sebično zadrže za sebe centar, bez
ikakve namere da ga podele i da drugi uživaju u njemu. Došli smo dotle da se čak i ovde otvoreno zalažemo
za stopiranje daljeg širenja pešačke zone. Neverovatno.
 
Pritom vecina tih stanara koji se zale nemogu nece da se dogovore da srede svoje ulaze zgrada pojedini lice kao na set za horor filmove cast izuzetcima o fasadama nebih da negusimo temu
Mislim da vecina populacije moze da izdvoji 200 din za odrzavanje mjesecno itd
 
Suze ronim sto ce im prvo stajaliste gradskog prevoza biti udaljeno 300,400 m
 
Ko ne voli da živi u pešačkoj zoni, pozivam ga da zamenimo stanove.

Hvala
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=411008#p411008:3kt5mcac je napisao(la):
milos.tro » Sun Oct 16, 2016 5:24 pm[/url]":3kt5mcac]
file.php

ovde bi odlicno leglo neko resenje kao na andricevom vencu, fontana od vrha do podnozja, pored pesacke staze
 
Tacno kaskadna fontana ali nazalost kasno je sad za to
 
Vrh