Ево како би било најрационалније решити централну зону од Косанчићевог венца до Кнез Михајлове - комбинацијом потпуно пешачких улица и улица умереног саобраћаја.
-Зелене линије представљају пешачку зону, која би била уређена као и већ постојећа, са плочником и мобилијаром као у Кнез Михајловој и околним пешачким улицама.
Наравно, Косанчићев венац би задржао своју аутентичну калдрму и имао би рустичнији мобилијар идентичан оном који је коришћен крајем 19. века у Београду.
-Наранџасте су улице умереног саобраћаја, ограничења 30km/h, са тротоаром од истог материјала од којег је и плочник у Кнез Михајловој и коловозом са калдрмом, тротоар и коловоз у истом нивоу са стубићима као баријером, минималан број паркинг места а тротоар што је могуће шири. Moбилијар (клупе, жардињере, ђубријере, стубићи, стубови јавне расвете) исти као у пешачкој зони.
Изузетак су једино улице ближе Косанчићевом венцу које би имале тротоар сличан оном који тамо постоји.
-Жуто су Васина и Узун Миркова улица које би биле уређене исто као и улице у наранџастој зони с тим што би се њима кретао јавни превоз - тролејбус (и можда у будућности и трамвај), окретница би била избачена са студентског трга који би био поплочан , а тролејбуси би даље настављали низ Тадеуша Кошћушка према новој окретници у Дунавској (проходнији правац него да се гурају у Француску ка окретници).
-Плави квадрати су паркинзи, Обилићев венац и нови код Фрушкогорске, између две зграде где се сада налази НИСова пумпа. Размотрити могућност изградње још једног-два паркинга где је могуће.
-Бордо су улице са асфалтним коловозом и издигнутим тротоаром али исто поплочаним као и у наранџастим улицама, и са истим мобилијаром.
-Црвено је Бранкова улица.
Режим у овој зони би био да је приступ доставним комбијима и камионима дозвољен само у периоду од 5 до 8 ујутру, као и комуналним камионима за одношење смећа и прање и чишћење улица. Свака "зелена улица" би на споју са "наранцастом" или "жутом" имала подземне контејнере,а треба размотрити и могућност да зграде добију по три мања контејнера за рециклажу - папир, стакло, пет/тетрапак/алуминијум који би стајали у сметларницима зграда (отпад који не привлачи штеточине и не ствара смрад).
Наравно интервентна возила би била изузета сваке саобраћајне рестрикције приступу.
Узети у обзир и пуштање екобус линије кроз Поп Лукину, а размотрити и ширење "наранџастих улица" на попречне Дорћолске улице - Доситејеву, Добрачину, Књегиње Љубице, Капетан Мишину, Вишњићеву, Краља Петра, Цара Уроша, Риге од Фере, а "бордо" улица на улице паралелне са Кнез Михајловом - Браће Југовића, Симину, Господар Јевремову, Господар Јованову, Страхињића Бана и Цара Душана. Слично и са улицама које воде до Скадарлије у блоку који праве Француска, Цара Душана, Цетињска и булевар Деспота Стефана.