[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=606843#p606843:fmjjbnmv je napisao(la):Bender Rodriguez » 07 Мар 2019 01:51 pm[/url]":fmjjbnmv]Ok, samo valjda je poenta da se sa takvim velikim projetima i promenama situacija unapredi. Uključujući tu i aspekt bezbednosti. A ne da, kad se podvuče crta i saberu prednosti i nedostaci, opet sve svede na isto.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=606826#p606826:fmjjbnmv je napisao(la):stf » Čet Mar 07, 2019 1:11 pm[/url]":fmjjbnmv]
Као што и Родригезу написах, слаћжем се да смета и бахато паркирано возило и ПВЦ амбар кафића. Ја овде покушавам да срушим тезу да је изградњом пешачких зона безбедност станара и имовине угрожена више него раније. Није. У најгорем случају, ситуација је по том питању иста. А није иста. Боље је.
Nisi ti ništa srušio, ja sam samo pokušao da budem učitv i predusretljiv naivno misleći da si se možda promenio na bolje i da se s tobom ipak može diskutovati. Nastavi ovako da se obraćaš, da teraš tu svoju aroganciju i da mi izvrćeš reči i vratićemo se na isti odnos koji smo imali do skora.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=607197#p607197:1smo7b1m je napisao(la):stf » Sub Mar 09, 2019 1:15 pm[/url]":1smo7b1m]1. Ситуација је унапређена и те улице су доживеле праву малу урбану регенерацију. То неће признати само злонамерна особа.
2. Месецима се заступа теза да је тек изградњом пешачке зоне нарушена безбедност станара и имовине. Ти си део јавног мњења који заступа ту тезу. Сад си фактички признао да то није тачно сложивши се самном да је ситуација ваљда требала бити боља а не иста. Дакле, после заблуде да је метро предуслов, да је побољшање јавног превоза предуслов, и ову заблуду са погошрањем безбедности сам срушио. Идемо даље ... шта још заступате од заблуда?
o.O[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=607218#p607218:1smo7b1m je napisao(la):ГЛАС ПРИРОДЕ » Sub Mar 09, 2019 2:50 pm[/url]":1smo7b1m]А људи који не користе и никада нису користили аутомобиле ? И који као и сви други трпе свеприсутну стогодишњу механократију
Лименковића и комп.
Ja kola ne koristim često , dakle više sam pešak , pa opet ne smatram da sam ugrožen od strane Limenkovića. Meni je to glupo isto koliko je glupo i to da su Limenkovići ugroženi širenjem pešačke , a ništa manje nije glupo i to da je centar konačno prodisao širenjem pešačke zone i proterivanjem kola , a da se građanima u istoj život poboljšao 300x , sa sve proširenjem bašti kafića. Ako ništa drugo , načitao sam se obaranja teza od strane svih grupacija , gde su za trenutno stanje krivi svi koji zastupaju suprotno mišljenje od onoga koji obara teze , da bi komotno mogao jedan naučni rad da se napiše na tu temu.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=607218#p607218:1w9fe1d0 je napisao(la):ГЛАС ПРИРОДЕ » Sub Mar 09, 2019 3:50 pm[/url]":1w9fe1d0]А људи који не користе и никада нису користили аутомобиле ? И који као и сви други трпе свеприсутну стогодишњу механократију
Лименковића и комп.
Naročito u sledećim ulicama: Terazijski tunel , Makedonska , Takovska , Kneza Miloša , Studentski trg , Pop Lukina...[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=607236#p607236:1w9fe1d0 je napisao(la):ГЛАС ПРИРОДЕ » Sub Mar 09, 2019 5:02 pm[/url]":1w9fe1d0]Леп дан за шетњу улицама без кола.
Tačno , ali ne moraju ni sve ulice od BNV do Dunava da se pretvore u pešačku zonu sa proširenim baštama kafića. :wink:[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=607274#p607274:1w9fe1d0 je napisao(la):fjerinic » Sub Mar 09, 2019 8:49 pm[/url]":1w9fe1d0]Ja potrošim mesečno minimum 20 hiljada na gorivo takoreći ne izlazim iz kola i prezadovoljan sam što je većina ulica u strogom centru planirana za pešačku zonu. Ne mora svuda da se parkira odma ispred kafića ili banke
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=607388#p607388:1mo6qadt je napisao(la):solecar » 10 Mar 2019 01:11 pm[/url]":1mo6qadt]Ulice bez kola nisu dobar korak , jer to ima i dobrih i loših strana. Takođe , ja ne vidim razliku između toga da prostor (mislim fizički na površinu u m2) koji su do juče zaizimala kola , danas zauzimaju proširene bašte kafića. Ja tu ne vidim nikakav benefit , jer ako su kola zauzimala , naprimer , površinu od 7m2 , a danas bašte kafića zauzimaju 7m2 , gde je tu poboljšanje o kojem se toliko trubi ovde?
...
BINGO! Ovo zaista i jeste sustina problema...[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=607388#p607388:2734i0fp je napisao(la):solecar » 10 Mar 2019 01:11 pm[/url]":2734i0fp] Takođe , ja ne vidim razliku između toga da prostor (mislim fizički na površinu u m2) koji su do juče zaizimala kola , danas zauzimaju proširene bašte kafića. Ja tu ne vidim nikakav benefit , jer ako su kola zauzimala , naprimer , površinu od 7m2 , a danas bašte kafića zauzimaju 7m2 , gde je tu poboljšanje o kojem se toliko trubi ovde?
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=607388#p607388:b09surni je napisao(la):solecar » Нед Мар 10, 2019 1:11 pm[/url]":b09surni]Ulice bez kola nisu dobar korak , jer to ima i dobrih i loših strana. Takođe , ja ne vidim razliku između toga da prostor (mislim fizički na površinu u m2) koji su do juče zaizimala kola , danas zauzimaju proširene bašte kafića. Ja tu ne vidim nikakav benefit , jer ako su kola zauzimala , naprimer , površinu od 7m2 , a danas bašte kafića zauzimaju 7m2 , gde je tu poboljšanje o kojem se toliko trubi ovde?
Koliko vas koji zagovarate to kao dobru stvar , živi u blizini nekog kafića ili noćnog kluba , gde muzika trešti na sav glas? Na moju "sreću" imam mogućnost i u tome da uživam , pa kad dođe leto , iako je kafić kod Muzeja , čujem "zavijanje pevača" kao da mi "pevuše slavuji na uvce" , pa zbog toga puštam svoju muziku , kako bi ih neutralisao. Svu osatalu buku koja se pravi , na svu sreću , ne čujem. A ako ti je tako nešto pod prozorom , "užitak" bude još veći.
P.S.
Evo da se još malo ponovim. Ako tvrdimo da metro nije preduslov , i da je štetna simbioza mašina i ljudi , zašto ne napravimo jednu veliku lepu pešačku zonu od Dunava i Save pa sve do Mladenovca?
P.P.S.
Izvinjavam se svima koje ću ovom prilikom uvrediti , jer znam da mnogima neće biti pravo moje mišljenje. Tačnije , hteo bih da pitam zašto se toliko puno zalažete za vraćanje prirodi , proterivanje kola i vraćanje ulica pešacima , kao i da govorite o štetnosti industrijalizacije , a "ne skidate" se sa smartfonova , tableta , laptopova , desktopova... , pri tom ne vadeći slušalice iz ušiju dok ste napolju , bilo da se vozite gradskim prevozom , bilo da vežbate u teretani , bilo da trčite ili pešačite napolju , ili pak vežbate na otvorenom prostoru... , ili pak non stop buljite u mobilni ne bi li videli da li je neko odgovorio na vašu poruku , pa da brže bolje možete odmah da odgovorite?
Самном се може дискутовати ако је дискутант особа која нема у старту зацементиран екстремистички став. Ја нисам екстрем по питању "протеривања" аутомобила што врло добро знаш и самном се по том питању може дискутовати. Али бојим се да си ти на граници проаутомобилског есктрема па је питање може ли се са тобом нормално дискутивати о овој конкретној теми.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=607228#p607228:2czml4u2 je napisao(la):Bender Rodriguez » 09 Мар 2019 03:38 pm[/url]":2czml4u2][
Nisi ti ništa srušio, ja sam samo pokušao da budem učitv i predusretljiv naivno misleći da si se možda promenio na bolje i da se s tobom ipak može diskutovati.
Каом што сам написао Родригезу, улице су јавно добро и као такво власништво и право СВИХ грађана овог града, а не само и искључиво станара истих. Њихова су дворишта и холови зграда и ту се њихово екслузивно право завршава.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=607211#p607211:2czml4u2 je napisao(la):solecar » 09 Мар 2019 02:33 pm[/url]":2czml4u2]Mesecima se zastupa teza da je proširenjem pešačke zone sa sve proširenjem bašti kafića za 300x unapređen život građana u tim ulicama.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=607211#p607211:2czml4u2 je napisao(la):solecar » 09 Мар 2019 02:33 pm[/url]":2czml4u2]
Ako metro nije preduslov , zašto ne napravimo jednu veliku lepu pešačku zonu od Dunava i Save pa sve do Mladenovca?
A jel? Pa ako pripadaju svim građanima kako si ti to sročio, što su se onda pretvorile u vašare i podijume za razne ''ugostitelje'', hostele, reklame...?Улице су јавно добро и припадају СВИМ грађанима овог града и ове државе а не екслукизвно станарима истих.
Zelene zone treba širiti , i sa time se slažem , ali ne na način na koji se radi kod nas , da tamo gde je bogata zelena zona , bude još bogatija , a tamo gde je siromašna , bude još siromašnija. Ili da se proširivanjem pešačke zone sa tek po kojom dodatom biljkom , ili pretvaranjem zelenih površina u "urbane džepove" , po principu nalij beton , postavi dve tri klupice i dve tri biljkice , a ako neko ima sreće , dobije mladicu nekog drveta koja će za 20 - ak godina da bude nešto nazovi pristojnom stablu.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=607778#p607778:1llk38s9 je napisao(la):Expert » Uto Mar 12, 2019 3:13 am[/url]":1llk38s9]Зелене зоне треба ширити по граду. Нарочито сад кад су загађивачка средства активнија него икад.
Ovo je već nešto drugo i bilo bi lepo da ovako može da se raspravlja sa većinom. Ali ne , većina ljudi polazi od stava da postoji samo njihovo mišljenje i pogrešno mišljenje. Ja ne tvrdim da sve znam najbolje i da sam za sve u pravu. I meni nije nikakav problem da to i priznam. Ono što mi smeta je to što kad uznesem mišljenje o nečemu , ne samo ja , negoi bilo ko , koje nije u saglasnosti sa onim što kaže osoba na čiji sam komentar odgovorio , omah bude proglažem za homofoba , autošovinistu , Đilasovog čoveka , mrzitelja SNS - a , nerazumnu osobu , osobu koja je zrela za posetu određenim zdravstvenim ustanovama...[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=607777#p607777:1llk38s9 je napisao(la):ГЛАС ПРИРОДЕ » Uto Mar 12, 2019 3:04 am[/url]":1llk38s9]Ти си у једној теми писао о уклањању растиња са разделног острва, паметно размишљаш о многим питањима и скоро све што си написао изнад стоји, али не треба мешати ширење пешачких улица и лоше појаве које заиста постоје. Није ни једна машина крива по себи него њена непримерена употреба, било да се претерује или нарушавају најосновије потребе и здравље људи. Ипак најчешће је у питању претеривање било да је свеприсутност кола или прегласних звучника или столова. А претеривања се доводе у меру једино личним трудом или правилима.На жалост велика већина заробљеника екрана, слушалица и других машина не размишља много о природи и враћању, не природи, него природе која је протерана и даље се протерује из града.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=607388#p607388:1llk38s9 je napisao(la):solecar » Нед Мар 10, 2019 1:11 pm[/url]":1llk38s9]Ulice bez kola nisu dobar korak , jer to ima i dobrih i loših strana. Takođe , ja ne vidim razliku između toga da prostor (mislim fizički na površinu u m2) koji su do juče zaizimala kola , danas zauzimaju proširene bašte kafića. Ja tu ne vidim nikakav benefit , jer ako su kola zauzimala , naprimer , površinu od 7m2 , a danas bašte kafića zauzimaju 7m2 , gde je tu poboljšanje o kojem se toliko trubi ovde?
Koliko vas koji zagovarate to kao dobru stvar , živi u blizini nekog kafića ili noćnog kluba , gde muzika trešti na sav glas? Na moju "sreću" imam mogućnost i u tome da uživam , pa kad dođe leto , iako je kafić kod Muzeja , čujem "zavijanje pevača" kao da mi "pevuše slavuji na uvce" , pa zbog toga puštam svoju muziku , kako bi ih neutralisao. Svu osatalu buku koja se pravi , na svu sreću , ne čujem. A ako ti je tako nešto pod prozorom , "užitak" bude još veći.
P.S.
Evo da se još malo ponovim. Ako tvrdimo da metro nije preduslov , i da je štetna simbioza mašina i ljudi , zašto ne napravimo jednu veliku lepu pešačku zonu od Dunava i Save pa sve do Mladenovca?
P.P.S.
Izvinjavam se svima koje ću ovom prilikom uvrediti , jer znam da mnogima neće biti pravo moje mišljenje. Tačnije , hteo bih da pitam zašto se toliko puno zalažete za vraćanje prirodi , proterivanje kola i vraćanje ulica pešacima , kao i da govorite o štetnosti industrijalizacije , a "ne skidate" se sa smartfonova , tableta , laptopova , desktopova... , pri tom ne vadeći slušalice iz ušiju dok ste napolju , bilo da se vozite gradskim prevozom , bilo da vežbate u teretani , bilo da trčite ili pešačite napolju , ili pak vežbate na otvorenom prostoru... , ili pak non stop buljite u mobilni ne bi li videli da li je neko odgovorio na vašu poruku , pa da brže bolje možete odmah da odgovorite?
stf":1llk38s9 je napisao(la):Самном се може дискутовати ако је дискутант особа која нема у старту зацементиран екстремистички став. Ја нисам екстрем по питању "протеривања" аутомобила што врло добро знаш и самном се по том питању може дискутовати. Али бојим се да си ти на граници проаутомобилског есктрема па је питање може ли се са тобом нормално дискутивати о овој конкретној теми.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=607228#p607228:1llk38s9 je napisao(la):Bender Rodriguez » 09 Мар 2019 03:38 pm[/url]":1llk38s9][
Nisi ti ništa srušio, ja sam samo pokušao da budem učitv i predusretljiv naivno misleći da si se možda promenio na bolje i da se s tobom ipak može diskutovati.
Ти оспораваш став супротан твом увек по шаблону "ви не живите у центру па тако причате", а то у мом случају не можеш да урадиш јер сам у центру живео. Као што сам живео и у ширем центру и сада на периферији. Ја имам далеко компелтнију слику живота у различитим деловима града и имам у виду све предности и тешкоће.
Противници оваквих пешачких зона су најчешће себични екстремисти. Улице су јавно добро и припадају СВИМ грађанима овог града и ове државе а не екслукизвно станарима истих. Станарима припадају унутрашња дворишта зграда. А улице се уређују према потребама шире заједнице а не уског круга "елитних".
Nepopravljivi optimista":1llk38s9 je napisao(la):
stf":1llk38s9 je napisao(la):Објасни зашто је метро предуслов. Сав сам се претворио у уво.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=607211#p607211:1llk38s9 je napisao(la):solecar » 09 Мар 2019 02:33 pm[/url]":1llk38s9]
Ako metro nije preduslov , zašto ne napravimo jednu veliku lepu pešačku zonu od Dunava i Save pa sve do Mladenovca?
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=607700#p607700:1llk38s9 je napisao(la):Дошљак » Pon Mar 11, 2019 8:34 pm[/url]":1llk38s9]И то један део града само са пешачким зонама, а други са улицама претрпаним паркираним колима.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=607770#p607770:1llk38s9 je napisao(la):dziggy » Uto Mar 12, 2019 2:06 am[/url]":1llk38s9]Deluje da danas više niko ni ne radi svoj posao u institucijama zaduženim za stvari kao što su planiranje svih tih problema u vezi sa parking mestima kao i dostavama i guzvama. Samo zidaj i udri kvadrate. Zato nas pravi pakao ceka za 15 ak godina .
Istražuju efekte pešačke zone
S. B. M. | 12. mart 2019. 12:07 | Komentara: 1
Raspisan tender za studiju o uticaju uvođenja pešačke štrafte u Kralja Milana na protok vozila. Rok za analizu sa preciznim predlogom izmene saobraćaja kao i trasa - 115 dana
GRADSKI oci ozbiljni su u nameri da naprave pešačku zonu od Slavije do Kalemegdana, i da tuda, kroz potez usporenog saobraćaja, vozi tramvajska linija "jedan". Ovo pokazuje i nedavno raspisan tender za "Studiju uticaja na saobraćaj uvođenjem pešačke zone na potezu Trg Slavija - Kralja Milana - Terazije - Kolarčeva, sa predlogom mera", koju je raspisao Sekretarijat za saobraćaj.
- Jedan od osnovnih razloga za zatvaranje određenih centralnih gradskih zona za motorni saobraćaj jeste očuvanje istorijskog nasleđa, smanjenje negativnih uticaja motornog saobraćaja na životnu sredinu i stimulisanje pešačkih kretanja kao zdravih životnih aktivnosti - navodi se u dokumentaciji.
Problemi se, piše u dokumentaciji, mogu očekivati posebno u situacijama kada se kroz planiranu pešačku zonu pružaju saobraćajnice primarne ulične mreže, što ovde i jeste slučaj.
Onaj ko pobedi na tenderu imaće rok od 115 dana da napravi traženu analizu. Moraće da napravi predlog izmene saobraćaja i trasa linija javnog prevoza. Da analizira opterećenje u ulicama oko buduće pešačke zone u jutarnjem i popodnevnom špicu, uzimajući u obzir i sve vidove javnog prevoza koji tuda saobraćaju. Potrebno je utvrditi imaju li postojeće i planirane javne garaže dovoljno kapaciteta, predvideti kuda i kako će se kretati dostavna vozila za prodavnice unutar buduće zone.
RASKRSNICA
ZANIMLjIVO je i to što će se zbog zatvaranja saobraćaja od Slavije do Terazija i u Kolarčevoj uraditi simulacija raskrsnica: Kneza Miloša i Kralja Milana, Bulevara kralja Aleksandra i Takovske, Bulevara kralja Aleksandra i Beogradske, kao i Nemanjine i Kneza Miloša, koje će biti najopterećenije posle uvođenja pešačke zone.
Ni stubići ne pomažu u Zetskoj ulici
Ideju pretvaranja užeg centra grada u pešačku zonu pozdravili su i Beograđani i turisti, ali se u praksi pokazalo da ima dosta manjkavosti u ovoj odluci, a pre svega jer niko ne sankcioniše, ili ne bar u dovoljnoj meri, bahate vozače koji se ovuda vozikaju ili ostavljaju parkirane četvorotočkaše.
Nekako najevidentniji primer je Zetska ulica gde su mesecima unazad stubići koji su sprečavali ulazak vozila bili spušteni te je ova ulica više ličila na auto-put. Kada su nadležni pod pritiskom javnosti konačno rešili da osposobe stubiće i daju im ulogu koju treba da imaju, bahati vozači su već počeli da ih uništavaju, a Zetsku pretvaraju u svoj automobilistički raj.
izvor: blic.rs