Uzas kako to izgleda, joj kad vidim ovo nije mi zao sto sam otisao iz Srbije. Ovo je uzas i katastrofa. Beograd nikad gore nije izgledao, pravi svinjac. Tek kod Hrama Svetog Save treba da vidite kakvi su plocnici. Ma uzasVeniVidiVici":2lqeju63 je napisao(la):Nekoliko slika iz Knez Mihailove
Neće deliti traku automobili i tramvaji u Karađorđevoj. Od kružnog toka do mosta ostaje isti režim kao i do sada.Дошљак":21zwb0n3 je napisao(la):Сад рекоше да то постаје пешачка зона. Да неће трамвај и аутомобили да деле траку од моста ка кружном току?
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=594551#p594551:2ojnpt7q je napisao(la):tzoran1 » 11 Jan 2019 08:54 pm[/url]":2ojnpt7q]idemo dalje, samo nebo je granica..
Beograd
"Još tri ulice biće deo pešačke zone grada
Gradski urbanista Milutin Folić najavio je da će se pešačka zona u gradu širiti, čime će se omogućiti direktan „proboj” do Save."
https://www.danas.rs/beograd/jos-tri-ul ... one-grada/
Upravo ovo treba raditi umesto širenja pešačke zone bez veze, tamo gde nema sadržaja ni količine ljudi koji bi pešačku zonu koristili.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=594641#p594641:29lcn2yk je napisao(la):astrodule » Sub Jan 12, 2019 1:33 pm[/url]":29lcn2yk]Više bih voleo da politika širenja pešačkih prostora bude ukidanje parking mesta sa kolovoza i proširivanje trotoara - to bi bilo mnogo praktičnije i lakše za izvesti.
Saobraćaj bi i dalje tekao istom širinom, a trotoari bi bili dovoljno široki i za pešake i za bašte.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=594755#p594755:50sisnb4 je napisao(la):astrodule » Суб Јан 12, 2019 10:49 pm[/url]":50sisnb4]Naravno. Grad bi prodisao kada bi se smanjio broj parking mesta po klovozima i trotoarima.
Meni je jedan od većih šokova bio kada sam video ulicu Branka Kramanovića za vreme Bgd maratona bez automobila i dan kasnije sa automobilima parkiranim na kolovozu.
Razlika u slobodnom prostoru je neverovatna.
Kakav sukob kad garaže drži Parking servis? Što se tiče ostalog , slažem se. Ima dosta ulica koje su bespotrebno pretvorene u jednosmerne zarad uglavljivanja parking mesta , što samo dodatno doprinosi haosu koji imamo sa uskim uličicama u pojedinim delovima grada , koje su odavno odslužile svoje , i ovim haotičnim neplanskim širenjem pešačke zone.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=594787#p594787:36xb7shk je napisao(la):Kailan » Ned Jan 13, 2019 1:16 am[/url]":36xb7shk][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=594755#p594755:36xb7shk je napisao(la):astrodule » Суб Јан 12, 2019 10:49 pm[/url]":36xb7shk]Naravno. Grad bi prodisao kada bi se smanjio broj parking mesta po klovozima i trotoarima.
Meni je jedan od većih šokova bio kada sam video ulicu Branka Kramanovića za vreme Bgd maratona bez automobila i dan kasnije sa automobilima parkiranim na kolovozu.
Razlika u slobodnom prostoru je neverovatna.
Највећи део Београда уопште нема проблем са гужвама него са паркинзима. Уместо да се угледамо на градове попут Солуна где је то решено подземним гаражама, проблем се само продубљује прављењем "паркинга" у виду мазањем пешачких тротоара белом фарбом и наплаћивањем тих паркинг места. Постоји јако пуно места у Београду где би било могуће правити подземне и надземне паркинге као замену за паркирање на тротоарима али то захтева инвестиције и долазак у сукоб са паркинг сервис мафијом.