Šta je novo?

Pešačke zone

Pa da, obeležene su saobraćajnice sivom bojom koje će biti pešačke.
 
Opet rasklimane ploce na pocetku kneza kao da nista nisu radili
 
Jel se tamo pomeraju tektonske ploče ili šta je tačno razlog da se uvek na istom mestu kvare ploče u Knezu.
 
Više puta je Beogradska hronika pisala o tom spornom podzemnom prolazu. Poseban akcenat su stavili na to da kada padne malo jača kiša , prolaz se pretvori u "Nijadarine vodopade". Na stranu što tu ima i nekih kablova koji vise.
 
VeniVidiVici":2lqeju63 je napisao(la):
Nekoliko slika iz Knez Mihailove
Uzas kako to izgleda, joj kad vidim ovo nije mi zao sto sam otisao iz Srbije. Ovo je uzas i katastrofa. Beograd nikad gore nije izgledao, pravi svinjac. Tek kod Hrama Svetog Save treba da vidite kakvi su plocnici. Ma uzas


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Дошљак":21zwb0n3 je napisao(la):
Сад рекоше да то постаје пешачка зона. Да неће трамвај и аутомобили да деле траку од моста ка кружном току?
Neće deliti traku automobili i tramvaji u Karađorđevoj. Od kružnog toka do mosta ostaje isti režim kao i do sada.

Promena će biti u smeru od mosta ka kružnom toku, jer će umesto kroz Braće Krsmanović i Travničku - koje postaju pešačke - saobraćaj biti preusmeren na novu Ulicu Luke Ćelovića koja će biti izgrađena na kestu pruge (ide od mosta paralelno sa Braće Krsmanovića, onda skreće malo od obale, seče se sa Hercegovačkom i izbija na novi kružni tok ispred mosta). Vidi se ta ulica i na ozvodu iz plana koji je Igor postavio.

Tako da će ove godine (možda) raditi Kraljevića Marka, dok se Travnička i Braće Krsmanovića svakako neće raditi pre izgradnje nove saobraćajnice. Zato Folić i ne pominje rokove za te dve ulice, več je samo u fazonu "biće jednog dana".

Mene više brine što niko više ne pominje Sremsku, a ni podzemne prolaze, a vidimo da tu postoji ogroman problem.

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
Хвала на објашњењу. Ово је велика глупост, причају о силаску града на реку, скидању окова од шина са обала, а ова саобраћајница, улица Луке Ћеловића ће бити већа препрека него што је пруга икада била. А пешачка зона се очигледно шири како би се ту направиле баште.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=594551#p594551:2ojnpt7q je napisao(la):
tzoran1 » 11 Jan 2019 08:54 pm[/url]":2ojnpt7q]idemo dalje, samo nebo je granica..

Beograd
"Još tri ulice biće deo pešačke zone grada
Gradski urbanista Milutin Folić najavio je da će se pešačka zona u gradu širiti, čime će se omogućiti direktan „proboj” do Save."
https://www.danas.rs/beograd/jos-tri-ul ... one-grada/
file.php

Proboj odakle? Zelenog Venca? Malo mi je razvuceno sve to.
 
Све је то некако хаотично, по принципу где ти се свиди ту пешачку зону баци. Боље да уреде зону успореног саобраћаја а улицу среде попут Балканске. Ми немамо ни поштену везу између Скадарлије и Кнез Михаилове.
 
Više bih voleo da politika širenja pešačkih prostora bude ukidanje parking mesta sa kolovoza i proširivanje trotoara - to bi bilo mnogo praktičnije i lakše za izvesti.

Saobraćaj bi i dalje tekao istom širinom, a trotoari bi bili dovoljno široki i za pešake i za bašte.
 
Zarada od parking mesta će uvek postojati dok god bude bilo onih koji vole da se sami u kolima vozikaju po strogom centru.
 
Spominjao sam sto puta moje rešenje, a to su garaže po centru grada koje bi se isplatile za nekih 10-ak godina (gruba računica koja se ne uklapa u računicu ni jednoj vlasti jer im se ne bi isplatila za vreme mandata)
 
Bilo bi idealno kada bi nekako sa Obilicevog Venca postojala sto direktnija veza do Zelenog Venca i dalje do Kraljevica Marka i Karadjordjeve.
 
Постоје две везе, али нису баш најнаклоњеније пешацима, прва, најкраћа је право, преко Царице Милице до Бранкове, па онда или подземним пролазом, или пешачким прелазом са семафором па степеницама право у Југ Богданову. Друга опција је мало дужа, али се заобилази саобраћајна гужва и по мом мишљењу је много пријатнији амбијент, а то је преко Топличиног венца до Поп Лукине, ту се пређе улица и онда може да се иде право у Карађорђеву преко Фрушкогорске и степеница, или степеницама код петље да се сиђе испод надвожњака на крају Бранкове и да се онда продужи само право до Краљевића Марка. Други и краћу пут није могућ.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=594641#p594641:29lcn2yk je napisao(la):
astrodule » Sub Jan 12, 2019 1:33 pm[/url]":29lcn2yk]Više bih voleo da politika širenja pešačkih prostora bude ukidanje parking mesta sa kolovoza i proširivanje trotoara - to bi bilo mnogo praktičnije i lakše za izvesti.

Saobraćaj bi i dalje tekao istom širinom, a trotoari bi bili dovoljno široki i za pešake i za bašte.
Upravo ovo treba raditi umesto širenja pešačke zone bez veze, tamo gde nema sadržaja ni količine ljudi koji bi pešačku zonu koristili.
Mene bi radovalo da na primer urede centar Neimara tako da se pešacima olakša kretanje po uskim ulicama gde se kola parkiraju na trotoaru, iako većina zgrada je podignuta zadnjih 20 godina i trebale bi da imaju garaže.
Mogli bi u tom delu izmedju Hrama i Čuburskog parka da prošire i popločaju trotoar i kolovoz granitnim kockama. Evo kako to izgleda sada i kako bi moglo da izgleda. Primer iz Budimpešte naravno :wink:
2kYaolN.jpg

uXbUTz8.jpg
 
Naravno. Grad bi prodisao kada bi se smanjio broj parking mesta po klovozima i trotoarima.

Meni je jedan od većih šokova bio kada sam video ulicu Branka Kramanovića za vreme Bgd maratona bez automobila i dan kasnije sa automobilima parkiranim na kolovozu.

Razlika u slobodnom prostoru je neverovatna.
 
Te улице по Врачару иза храма би ваљало средити попут Грачаничке. Јако је леп поглед на храм из Мутапове и Мачванске, тј. Моме Капора, посебно ноћу.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=594755#p594755:50sisnb4 je napisao(la):
astrodule » Суб Јан 12, 2019 10:49 pm[/url]":50sisnb4]Naravno. Grad bi prodisao kada bi se smanjio broj parking mesta po klovozima i trotoarima.

Meni je jedan od većih šokova bio kada sam video ulicu Branka Kramanovića za vreme Bgd maratona bez automobila i dan kasnije sa automobilima parkiranim na kolovozu.

Razlika u slobodnom prostoru je neverovatna.

Највећи део Београда уопште нема проблем са гужвама него са паркинзима. Уместо да се угледамо на градове попут Солуна где је то решено подземним гаражама, проблем се само продубљује прављењем "паркинга" у виду мазањем пешачких тротоара белом фарбом и наплаћивањем тих паркинг места. Постоји јако пуно места у Београду где би било могуће правити подземне и надземне паркинге као замену за паркирање на тротоарима али то захтева инвестиције и долазак у сукоб са паркинг сервис мафијом.
 
И тај проблем је једнак и у најстрожем центру и даље од центра по Звездари и Вождовцу. Мало је боља ситуација на Новом Београду, мада је и ту тесно у блоковима који су поред стамбених добили и пословне садржаје.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=594787#p594787:36xb7shk je napisao(la):
Kailan » Ned Jan 13, 2019 1:16 am[/url]":36xb7shk]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=594755#p594755:36xb7shk je napisao(la):
astrodule » Суб Јан 12, 2019 10:49 pm[/url]":36xb7shk]Naravno. Grad bi prodisao kada bi se smanjio broj parking mesta po klovozima i trotoarima.

Meni je jedan od većih šokova bio kada sam video ulicu Branka Kramanovića za vreme Bgd maratona bez automobila i dan kasnije sa automobilima parkiranim na kolovozu.

Razlika u slobodnom prostoru je neverovatna.

Највећи део Београда уопште нема проблем са гужвама него са паркинзима. Уместо да се угледамо на градове попут Солуна где је то решено подземним гаражама, проблем се само продубљује прављењем "паркинга" у виду мазањем пешачких тротоара белом фарбом и наплаћивањем тих паркинг места. Постоји јако пуно места у Београду где би било могуће правити подземне и надземне паркинге као замену за паркирање на тротоарима али то захтева инвестиције и долазак у сукоб са паркинг сервис мафијом.
Kakav sukob kad garaže drži Parking servis? Što se tiče ostalog , slažem se. Ima dosta ulica koje su bespotrebno pretvorene u jednosmerne zarad uglavljivanja parking mesta , što samo dodatno doprinosi haosu koji imamo sa uskim uličicama u pojedinim delovima grada , koje su odavno odslužile svoje , i ovim haotičnim neplanskim širenjem pešačke zone.
 
Vrh