Šta je novo?

Pešačka pasarela od Kalemegdana do Savskog pristaništa

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=733385#p733385:1g84eax4 je napisao(la):
Дошљак » Сре Апр 29, 2020 10:46 pm[/url]":1g84eax4]Каква грандиозна прашума иза Бетон хале. Семафор с пешачким прелазом овде би прелазио преко две траке, страшан интензитет саобраћаја би тиме био опструисан.
:bash: Иронија је да већ постоји семафор са пешачким за исту количину саобраћаја код куле Небојше. Ништа ново не би измислили са још једним, само да регулишу светла како проток не би био прекинут пошто су скоро никакве шансе да пешаци симултано траже да им се упали зелено.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=729858#p729858:ysyv21ug je napisao(la):
astrodule » Uto Apr 21, 2020 10:04 am[/url]":ysyv21ug]Koliko god mene ne doticala moderna umetnost, ipak mislim da nam ovakve skulpture na otvorenom prostoru trebaju. Nisu umetnost samo Van Gog i Mikelanđelo, već i ovakve stvari.

Pa čak da se samo zamislimo kada prođemo pored ovakvih dela je dovoljno i delo ima neku svoju svrhu jer nas je nateralo na razmišljanje, a možda i na preispitivanje.

Mrđan Bajić nikako nije i ne može biti moderni umetnik, to je čovek koji živi i stvara i dan danas, dakle, ova prostorna intervencija je plod savremene umetnosti. Na forumu gde se pretežno govori o arhitekturi i urbanizmu prosto mora da se zna da je moderna umetnost završena sredinom prošlog veka. Tada nastupa postmoderna, a zatim savremena umetnost. Mrđan Bajić nije izuzetak, on je savremeni umetnik.

Slažem se u potpunosti sa tvrdnjom da je Beogradu potrebno više skulptura i umetničkih dela u javnom prostoru. U svetu, a poteklo je iz nemačkog govornog područja, postoji termin "Kunst am Bau", koji podrazumeva poresko obavezivanje većih projekata, kako bi se taj novac usmerio ka finansiranju nekog umetničkog dela koje će svoje mesto pronaći u javnom prostoru - iliti public art. Smatram da je ova praksa preko potrebna. Beograd je grad koji definitivno mora da se radikalnije posveti približavanju umetnosti narodu, a pogotovo savremenu likovn umetničku praksu, koja većinskom delu stanovništva ostaje gotovo nepoznata.

Dakle, više skulptura, instalacija, intervencija i ostalih medijuma u javnom prostoru !!! :)

Što se tiče same pozicije Mrđanove skulpture na pasareli - mislim da je pun pogodak. Svakako, na umetniku je da odluči gde je i kome je njegovo delo namenjeno. Svakako MSUB nije.
 
Vesic okacio na svoj fb da je gotova pasarella. Ne znam dal znaci i da je otvorena za koriscenje?
 
Поздрављам сваку пасарелу па и ову, екстра је!! ..идемо даље.
 
Apsolutni promašaj, koji je pritom prekoračio sve zadate rokove. Bilo je nekoliko boljih i daleko jeftinijih rešenja (postojeći prolazi ispod ili semafor), ali ni jedno od tih rešenja ne spaja direktno parking iznad Beton hale sa Kalemegdanskom tvrđavom. Lift, spirala i „skulptura“ su tu samo da bi se izvuklo više novca iz gradskog budžeta. Idemo dalje, na žičaru i jarbol...
 
izvor: @milutin_folic
 

Prilozi

  • b8cba838-a1fc-4e93-9410-395405329519.jpg
    b8cba838-a1fc-4e93-9410-395405329519.jpg
    158,8 KB · Pregleda: 2.093
  • 8a47b910-7dba-4467-bddd-e079d9dece7a.jpg
    8a47b910-7dba-4467-bddd-e079d9dece7a.jpg
    157,8 KB · Pregleda: 2.092
  • 54fcdf74-c2f2-4fc0-b4b9-02afd6088fa5.jpg
    54fcdf74-c2f2-4fc0-b4b9-02afd6088fa5.jpg
    103,3 KB · Pregleda: 2.098
  • 31e64bd7-fa65-492a-86d9-3fa288e4b422.jpg
    31e64bd7-fa65-492a-86d9-3fa288e4b422.jpg
    111,2 KB · Pregleda: 2.105
Све је ово могло да се среди и буде лепо и без пасареле.
 
Znaci ovo je zavrseno pod hitno u zavrsene projekte
Koliko su je na kraju radili
A gdje festa za otvaranje :bubanj:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=733878#p733878:3o7jqefe je napisao(la):
zoran_m » 01 Maj 2020 13:47[/url]":3o7jqefe]izvor: @milutin_folic
file.php
Uspeli da naprave gluplju fontanu od one na Slaviji. To definitivno može samo neko sa doktoratom iz arhitekture i građevinarstva.
 
Ispravnije je reći:

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=733932#p733932:10bvle9k je napisao(la):
Дошљак » 01 Maj 2020 15:58[/url]":10bvle9k]Hије осмишљена.
 
i ja mislim da je fontana super, jer bas ovo ce bude super za klince. gde ce mogu da trcu da se pokvase. lepo je
 
Pitanje za milion dinara. Čemu lift kada su na drugom kraju pasarele stepenice koje se spuštaju neposredno ispred još stepenica kojima se nastavlja uspon na Kalemegdan? :lool: za bicikle, okej, za osobe i malu decu u kolicima taj lift ima funkciju 0. :mrgreen:
 
Biće izlaz na desnu stranu, u vidu kose rampe na onu stazu što su je nedavno napravili a koja se spušta nazad do ulice... istine radi, prvi renderi zaista nisu imali nikakav izlaz sa pasarele za kolica, tek posle kritika su to uneli u vidu tog, iznuđenog rešenja..

Fotke @Саша
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=734004#p734004:9rtxx8f2 je napisao(la):
Ronche » 01 May 2020 06:56 pm[/url]":9rtxx8f2]Pitanje za milion dinara. Čemu lift kada su na drugom kraju pasarele stepenice koje se spuštaju neposredno ispred još stepenica kojima se nastavlja uspon na Kalemegdan? :lool: za bicikle, okej, za osobe i malu decu u kolicima taj lift ima funkciju 0. :mrgreen:
Pitanje nije od milion, nego od tri milona dolara, a lift kao i cela pasarela su potpuno afunkcionalni i bespotrebni. Mali podsetnik je da lift ide samo do polovine uspona.

Jedina vrednost jednog dela pasarele je čisto umetnička, ali samo za onu vrlu manjinu koja ceni savremenu umetnost. Ali, kao celina, ne može imati čak ni umetničku vrednost, jer teško narušava naše vredno kulturno-istorijsko nasleđe. To onda može biti samo umetnost destrukcije i gluposti.

Fontana i parkić su super.

Bedemi ispod će sačekati neko bolje vreme i tehnologiju prezentacije. Nisam siguran da je moguće da budu kvalitetno prezentovani obzirom na današnji nivo Save, i nivo današnjih investitora i izvođača.
 
Mogu da se prezentuju ali to znači rušenje tog dela veštački napravljene obale iza Beton hale, otkrivanje bedema i vraćanje njihovog dodira sa vodom - to zahteva i istovremenu potpunu rekonstrukciju Sava bastiona a koja, pak, nije moguća pre ukidanja Donjogradskog bulevara.
Jasno, proći će puno decenija pre nego što se ovo ostvari..
 
Da li se ikada, razmisljalo , o spajanju obaloutvrda u istu visinsku tačku.Tamo gde prestaje setaliste na 25 maju, sa beton halom?
Izmedju se nalazi plato , maltene u visine reke, koji jos nikada nije zastitio od poplava, jer nema potrebnu visinu.


Sent from my Mi 9T using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=734007#p734007:3dkjkkbt je napisao(la):
dex libris » Пет Мај 01, 2020 7:06 pm[/url]":3dkjkkbt]Biće izlaz na desnu stranu, u vidu kose rampe na onu stazu što su je nedavno napravili a koja se spušta nazad do ulice... istine radi, prvi renderi zaista nisu imali nikakav izlaz sa pasarele za kolica, tek posle kritika su to uneli u vidu tog, iznuđenog rešenja..

Fotke @Саша
file.php

file.php
Нисам знао за овај скарабуџ са стазом. Ово је још генијалније.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=734018#p734018:3dkjkkbt je napisao(la):
vladanet » Пет Мај 01, 2020 7:33 pm[/url]":3dkjkkbt]Da li se ikada, razmisljalo , o spajanju obaloutvrda u istu visinsku tačku.Tamo gde prestaje setaliste na 25 maju, sa beton halom?
Izmedju se nalazi plato , maltene u visine reke, koji jos nikada nije zastitio od poplava, jer nema potrebnu visinu.


Sent from my Mi 9T using Tapatalk
То би подразумевало неповратну деструкцију приобалног бедема тврђаве.
 
I Vesić i novinar govore o tome da pasarela skraćuje put biciklistima!!??

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=bWCC7Ed9-1w[/youtube]
 
Biciklisti mogu da koriste skleparelu isključivo iz konceptualnih razloga.
 
Каква лажовчина је овај Весић па то је страшно. А што се тиче спајања кеја и тврђаве, па кеј од Бетон хале до 25. маја и јесте део тврђаве, само је насилно одвојен железницом и булеваром.
 
BRAVO genijalci! Konacno i kod nas da se jedan zahtevan i kompleksan projekat zavrsi brzo i efikasno. Projekat koji svojim smislom daje novu dimenziju ovom gradu i drzavi. Cestitam!

28.09.2017 - 02.05.2020.

948 dana

ili

2 godine, 7 meseci i 5 dana

Sto se biciklista tice mogli su sa obe strane prilaza rampi da, po uzoru na Rosandicevu kompoziciju sa konjima pred skupstinom, stave dve figure napacenog bicikliste kako se rve sa bajsom.
 
Vrh