Šta je novo?

Pešačka pasarela od Kalemegdana do Savskog pristaništa

Da li se iko popeo preko skleparele, pa do pobednika?

Sent from my Mi 9T using Tapatalk
 
Да ли се вода из ове фонтанице прелива на травњак?
Ово није наш изум наравно али никад ми није јасно било зашто на оваквим фонтанама не направе неки плитак ров/канал који би одводио воду..а не овако да изгледа као бара све... Но то је ствар укуса...да не испада да само критикујем наравно да овај простор не може да се пореди са стањем пре ове реконструкциј(причам о паркићу не о пасарели). Било би лепо да неко постави ако има фотку како је ово изгледало пре...
 
Ovakva fontana je trebala i na trgu R. da bude + jos dva drvoreda.

Ovo kao da nije u Beogradu...stvarno ogromna pozitivna promena. Pasarela meni licno ne smeta, ima i gorih intervencija...
 
Све то врло лепо изгледа и без обзира на све приче пасарела легла и чини се као да је одувек ту. Велики број људу иде горе доле, за Дулета нисам видео корпе, а мислим да ни столице/клупе нису фиксиране. Рај за лопове и вандале.
 
@Milano,preliva se


Ograda je krš,pogotovu na ovakvom mestu bode oči.



Podloga na samoj pasareli je ok,ne kliza se.Rešetke za odvod vode,videćemo.




Danas (nedelja) je bilo dosta ljudi.


Ono kad ne znaš šta ćeš sa đubretom ti ga staviš ispod tepiha,čuj mene pasarele,tepiha!






Prolaz ka Pobedniku


Posle tri godine,puno para i živaca dobili smo ovo.Eh da,lift ne radi i čini mi se ni da nisu svi delovi na njemu.
 
postavili su par kanti na delu ka karadjordjevoj...ali na setalistu ne ...trebalo bi to sto pre postaviti..uz to i one kese za kuckare jer govanaca vec ima puno setaliste


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Ево слика од јуче, по киши; у изгледу ми највише смета лифт, уместо њега би боље изгледао тањи и елегантнији стуб:





У стубу лифта има делова који још нису постављени на своје место:









Као што сам писао прошле године, десни рукохват је махом бескористан - незгодних је оштрих ивица, лети врео од сунца, зими хладан, широк па се на њему задржава вода од кише:



Овај ћошак Бетон-хале изгледа лоше - нису имали времена да га уреде?



Пристаниште за туристичке бродове и брод-ресторан:

















Ако има контрола радова, треба да наложи да се ово улегнуће одмах поправи:















 
Јел ту џунглу око пасареле остављају за крај да распреме?
 
Очигледно тај брлог није предвиђен за сређивање овим пројектом и остаће да краси ову нову атракцију.
 
U poslednje vreme imamo jednu fantastičnu praksu da se ugovaraju nerealno dugački rokovi, možda 2 do 4 puta duži od uobičajenih. Zatim izvođač probija takav rok još 2 do 4 puta. Tako od potrebnih 90 često dođemo do 360, 720, i više dana, i to je postalo očekivano. Ali, tu se priča ne završava, jer dolazi najbizarniji deo - gradilište se napusti i otvori za saobraćaj, i mi se pitamo ko će i kada da otkloni nedostatke. Onda saznajemo da je gradilište zapravo formalno još aktivno i nije predato gradu, pa samim tim nedostatak ne postoji, jer su radovi formalno još uvek u toku.

Lično bih tolerisao mala iskakanja u rokovima, ali sve preko 20% je za penale, a preko 50% za daleko ozbiljnije posledice. To važi, kako za izvođača, još i više za grad koji ugovara i toleriše takve bizarnosti.
 
Што би се рекло оставља се за касније(била прича око оних каблова скоро), кад ће се решити не зна се. Све се уради и само мало фали да буде тип-топ али не може то код нас никако... Мислим не знам чије је то власништво и остало али може се нешто уредити, баш безвезе изгледа...
 
Земља привремених решења од по бише деценија :) Постоји ли где још у свету тзв. полу аутопут (полупрофил аутопута који глуми аутопут али нема ни разделно острво ни довољан број трака)?
 
Otvorio vesara pasraelu lift nije u funkciji genijalno okolina kao da ih se netice sve polovicno
Radi ko sta hoce ...
 
Kakav haos okolo...ne moze nista da se otvori da ne bude bez sklepotina, djubreta, nezavrsenih prostora u okolini i slicno.

Jer toliko bilo tesko pocistiti sve to okolo iako nije tvoje ???
 
Добро старо пребацивање одговорности. Извођачи су надлежни до граница парцела обухвађених радовима, чистоћа је надлежна за саобраћајне површине и тротоаре, а зеленило за зелене површине али им ова површина која је у појасу железничке пруге није дата на одржавање. Отприлике тако нека прича.
 
Bilo večeras u gostovanju Predsednika Vučića na Pinku o ovoj Pasareli.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=734700#p734700:z2u92tuk je napisao(la):
GOJE » Ned Maj 03, 2020 5:45 pm[/url]":z2u92tuk]U poslednje vreme imamo jednu fantastičnu praksu da se ugovaraju nerealno dugački rokovi, možda 2 do 4 puta duži od uobičajenih. Zatim izvođač probija takav rok još 2 do 4 puta. Tako od potrebnih 90 često dođemo do 360, 720, i više dana, i to je postalo očekivano. Ali, tu se priča ne završava, jer dolazi najbizarniji deo - gradilište se napusti i otvori za saobraćaj, i mi se pitamo ko će i kada da otkloni nedostatke. Onda saznajemo da je gradilište zapravo formalno još aktivno i nije predato gradu, pa samim tim nedostatak ne postoji, jer su radovi formalno još uvek u toku.

Lično bih tolerisao mala iskakanja u rokovima, ali sve preko 20% je za penale, a preko 50% za daleko ozbiljnije posledice. To važi, kako za izvođača, još i više za grad koji ugovara i toleriše takve bizarnosti.

to je novi/stari koncept work in progress.
 
Mojim kumovima ništa ne valja. Kritikuju sve; e što nisi uradio ovo? E što to nisi uradio ovako i onako? Rezultat je bio da ih deset godina nisam pozvao na imanje. Sve te sitne kritičare koje ne mogu da se odvoje od ja pa ja bih poslao u Indiju da malo vide šta je realnost za veliki deo sveta.
 
Malo si pobrkao lončiće. Ti tvojim kumovima ne duguješ ništa jer, pretpostavljam, te oni ne plaćaju niti te izdržavaju. Stoga imaš puno pravo da ih ne slušaš kad kritikuju i da radiš po svome. Ali bojim se da grad i država ne funkcionišu tako. Grad, država, i firme koje oni angažuju žive, postoje i rade od naših para. I stoga svako ko izmiruje obaveze prema ovoj državi i društvu, ima pravo, pa i obavezu, da komentariše i iznese svoje mišljenje.

A što se tiče priče o Indiji, to ''budimo srećni jer uvek može gore'' je najčešće razmišljanje neuspešnih ljudi. Inače svaki živ čovek uvek gleda da napreduje, da mu bude bolje, i da vidi neki pomak. Ne da se teši da uvek može gore. Valjda zato što kad god krene to tešenje ''uvek može gore'', ti strahovi se često i ostvare pa stvarno i postane gore.

P.S.
Kad smo kod ''slanja'' tamo i vamo, poslao bih i ja neke ljude ovde u muzeje i arhive, da vide šta se sve gradilo pre circa 100 godina za mnogo kraće vreme, a 5 puta kvalitetnije. Prva lekcija bi bila o mostu na Đurđevića Tari, koji je bio projekat 20 puta kompleksniji od ovog, a napravljen je za isto vreme. I pušten u rad uz manje pompe nego ova montažna konstrukcija preko jedne ulice. :kafa:
 
Po podacima i novinskim člancima koje sam našao, izgradnja Mosta na adi započela je 1. decembra 2008. izvor - RTS
Segmenti su spojeni avgusta 2011, završni radovi urađeni decembra 2011.

Pušten je u rad 1. januara 2012. izvor - Blic
 
Vrh