Šta je novo?

Pešačka pasarela od Kalemegdana do Savskog pristaništa

Pisao sam ranije o tome i postavio deo plana gde se vidi ta rampa nadole. Međutim i ta rampa je samo formalno pokriće za ovako skup dizajn jer svakoga u kolicima na kraju rampe čeka staza od lomljenog kamena, a ako nastavlja prema Mračnoj kapiji još i prava Turska kaldrma. Pa ne znam ko će želeti tuda da prolazi. A čak i kad bi se rekonstruisala čitava staza od lomljenog kamena uz ulicu, sve do Pariske, svejedno, Pariska je toliko strma da tamo niko sa kolicima ne ide, a na drugu stranu je Turska kaldrma i Mračna kapija što ne sme da se dira. Pa ne vidim čemu bi ta rampa nadole služila.

file.php
 
Preko dve godine , a još ni prva faza nije gotova , a tek koliko će da traje ova drugai da bude kompleksna. :rool:
 
Ево где је и како изгледа лифт на Бетон-хали према Пристаништу:












Пасарелом ће сигурно ићи групе које се окупљају на Калемегдану и иду у разгледање с реке бродом; оне се већ спуштају низа степенице Тврђаве и иду преко паркиралишта:







Прилаз Пасарели из правца Париске и Карађорђеве ће бити овде, у другој фази изградње:







 
Liftovi su ionako veoma loš izbor za kretanje velikog broja ljudi, a veza pešačke zona grada i buduće bogato uređene obale će morati biti velikog kapaciteta. Jedino upotrebvljivo rešenje su pokretne stepenice. Jedne uz Male stepenice, jedne uz Velike, i jedne duž strmog i zaklonjenog Kalemegdanskog rova koji ide uz padinu do ispod Kralj kapije. Dakle, da skupim stare fotografije, ovako, na sva tri mesta:

file.php


A prelaz ulice, ili kroz tunele koji već postoje ispod puta

file.php

file.php

file.php


ili, još mnogo bolje, restauracijom rova koji je zatrpan zbog ulice, odakle se ulazi na pokretne stepenice koje su provučene unutar preostalog rova, pa naviše uz njega do Kralj kapije.

Belgrade_Fortress,_aerial_photograph,_1914.jpg

file.php

file.php

file.php


file.php


Sve ostalo jednostavno neće izdržati broj ljudi, ili će, suprotno, drastično ograničiti broj onih koji bi želeli da tokom šetnje sa Kalemegdana siđu na obalu, a to SIGURNO neće učiniti ako moraju da se nazad penju na toliku visinu. Nemojmo bez veze bacati vreme i novac. Sasvim je jasno da za ovakvu visinsku razliku i ovaj broj turista i šetača ne dolazi u obzir ništa drugo sem nekoliko pokretnih stepenica i lakog prilaza obali kroz široki prolaz ispod puta.
 
Što ne volem ovu skleparelu - namerno je slikam sa ovim kablovima i u pokretu, da ispadne što ružnija. A opet, nakako mi je ovaj korten simpatičan.
 
O ovom levom prašnjavom delu sam pisao na mom postu u temi o Karađorđevoj.

Ovako je već više od dve godine, pešaci i biciklisti se tu guraju (jedno vreme je bila i tabla da biciklisti treba da siđu sa bajsa kada prolaze tih par desetina metara)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=671999#p671999:1y35ci6x je napisao(la):
GOJE » 21 Oct 2019 02:20 pm[/url]":1y35ci6x]Što ne volem ovu skleparelu - namerno je slikam sa ovim kablovima i u pokretu, da ispadne što ružnija. A opet, nakako mi je ovaj korten simpatičan.

file.php

“Zbudžimoto godine” kao najprestižnija nagrada za budževine se definitivno dodeljuje ovoj pasareli.
Čestitamo!
 
“Zbudžimoto godine” :lool:
Genijalno! :mrgreen:

A za ovu pasarelu bi bila najbolja fora kada bi neko uradio mockumentary (dokumentarac sprdnje) na temu ''Extreme Engineering - Bridging a one-lane road in downtown Belgrade''. :lol:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=671999#p671999:bcu66p48 je napisao(la):
GOJE » Pon Okt 21, 2019 3:20 pm[/url]":bcu66p48]Što ne volem ovu skleparelu - namerno je slikam sa ovim kablovima i u pokretu, da ispadne što ružnija. A opet, nakako mi je ovaj korten simpatičan.

file.php

"Skleparela" :laugh:
Goje- ti si kralj! Prosto moram ovako javno da iskažem divljenje tvojim komentarima. :kk:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=672095#p672095:13pkdw2w je napisao(la):
Bender Rodriguez » 21 Oct 2019 07:06 pm[/url]":13pkdw2w]
A za ovu pasarelu bi bila najbolja fora kada bi neko uradio mockumentary (dokumentarac sprdnje) na temu ''Extreme Engineering - Bridging a one-lane road in downtown Belgrade''. :lol:
Ali obavezno da se u njemu spomene i namćorasti i paranoični čuvar sa kojim se slilni ljudi svađaju evo već dve godine. A sve zbog toga što ne dozvoljava da se prođe zabilazeći užu lokaciju pasarele, tobože zato što je to takođe "prolaz kroz gradilište", iako je tamo retko kada bilo ikoga od radnika, iako se bukvalno nema ŠTA odneti, i iako najbliži altenativni prolaz nije baš blizu, a žica pored pruge i dalje brani prolaz na drugim mestima. Ali nema veze, jer, eto, "gradilište" je i kad se baš ništa ne dešava, a kamoli gradi.
 
In order of appearance:

2017. Čuvar
 
Pa pored ovakve VeUprave, lako je dobiti medalju za sprdačinu. U nekoj Norveškoj se Kesić, Pljiž ekipa i svi mi ostali (koji smo sprdačini skloni), ne bismo 'leba najeli.

Mislim - ugraditi lift kapsulu koja te vodi na pola uspona do nigde....
 
Ни трећину успона од приобаља до Победника.
 
Nadam se @Došljak da se šališ. Kapsula na sklepareli savlada možda 4 ili 5 metara tog uspona, ali te nakon prelaska vrati skoro na početni nivo.

PS: Moj komentar na pola uspona se odnosio na Beton halu.
 
Pre će biti da ne razumemo apstraktne rekonstrukcije i izgradnje Beograda. :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=670774#p670774:1cb49v07 je napisao(la):
solecar » Thu Oct 17, 2019 12:53 pm[/url]":1cb49v07]A koja je uopšte svrha materijala koji izgleda kao zarđali metal?

Lep materijal.
"Rust" je cenjena boja. Ne rđa. :sesir:
Gulglaj corten buildings london.
 
To što je nešto cenjeno , ne znači da treba da ga i mi koristimo. Inače , ja sam lepo napisao da materijal liči na rđu , ne da je rđa. Da Beograd , sam po sebi ne izgleda poluzarđalo i poluraspalo (naravno ne svi krajevi , ali nam ih ni ne manjka), ne bi korten bio uopšte problem. Ovako se samo pojačava utisak zarđalosti i raspadnutosti grada.
 
Vrh