Šta je novo?

Pešačka pasarela od Kalemegdana do Savskog pristaništa

Ovooo
skloniti u zavrsene projekte
ili bar u rekonstrukcije :lol:
ama dojadi vise
bar da je nesto a nije....
:sesir:
 
definitivno nije...ova tema moze komotno da se pretvori u relax i igricu...tipa neko od nas lupi neki period npr 1 godina i 363 dana a onda ostatak foruma daje primere sta rade druge zemlje za to vreme


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Ko će naposletku, uopste da koristi ovaj mučeno vijugavi,ničim izazvani lavirint?
Kruzerska gerijatrija, tesko.
Zacopani parovi ,jos teze, dok se smandrljaju uz i niz, prodje ih zanos.
Domaća penzionisana omladina, tesko da može da trotinetise tuda.
Ostaju samo planinari i speleolozi, i po neka kupoholičarka, ako joj put do vrha, bude posut zarama, njujorkerima i bersikama.


Sent from my Mi 9T using Tapatalk
 
Ко год је хтео да се спусти са Калиша на реку и обрнуто није ни до скоро имао проблема да прошета до куле Небојша и ту пређе најтеже премостив булевар од две ипо траке и прође испод непремостиве укинуте пруге до обале реке. Овде је очигледно навлачење пешака са Калемегдана до Бетон хале. Са посетиоце крузера искрено више волим да унајме аутобус па да се провозају Париском до Калемегдана и да наше фирме зараде нешто.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=663935#p663935:1bqhf6wu je napisao(la):
vladanet » Sre Sep 25, 2019 9:52 pm[/url]":1bqhf6wu]Ko će naposletku, uopste da koristi ovaj mučeno vijugavi,ničim izazvani lavirint?
Kruzerska gerijatrija, tesko.
Zacopani parovi ,jos teze, dok se smandrljaju uz i niz, prodje ih zanos.
Domaća penzionisana omladina, tesko da može da trotinetise tuda.
Ostaju samo planinari i speleolozi, i po neka kupoholičarka, ako joj put do vrha, bude posut zarama, njujorkerima i bersikama.


Sent from my Mi 9T using Tapatalk

Dragi nasi sugradjani sa invaliditetom, al samo do pola. Popnu se liftom pa se spuste niz tobogan.
 
Boze, na trenutak mi se ucinilo da se neka kartonska kutija "nabila" na vrh skulpture, jos reko da nije od vetra...kad ono jok.

20190921-150843.jpg
 
Sem retkih solo izleta pojedinaca, penzioneri sa brodova uvek idu autobusima. A svi ostali su i do sada imali nekoliko mogućnosti da šetaju između Kalemegdana i obale. Pa problem nije bio to, nego isključivo visinska razlika i napor koji se zbog nje mora uložiti. Ništa drugo. A to ostaje isto i sa pasarelom. Pa je jedina razilika u situaciji pre i posle pasarele to što šetači neće morati da pređu JEDAN PEŠAČKI PRELAZ na semaforu! To je sve što smo dobili za ovoliko novca i vremena, jer je sve ostalo isto. Zar neko STVARNO misli da će se zbog jednog semafora manjka nešto promeniti kod navika ljudi koji prolaze stotine semafora dnevno otkako su se rodili? Bilo je i drugih gluposti u gradu, ali 2 miliona evra i dve godine rada za semafor manje zaista prednjači po čistoj "neiskvarenoj" besmislenosti.

Naravno, čak i to samo dok se ne setimo da ispod puta već postoje dva pešačka tunela, pa pasarela onda više ne zamenjuje ni taj jedan semafor.

Jedino što zaista može promeniti stvari su pokretne stepenice između Kalemegdana i obale. I ne mogu da shvatim da ovolike decenije nikome iz vlasti nije palo na pamet tako elementarna pomisao. Ako je Mihailo 1860. godine mogao da uoči problem i nađe tada najbolje rešenje, mogu valjda i neki od ovih danas, u 2019. da ga samo slepo iskopiraju u aktuelnoj tehnologiji.

Da se knez nije okliznuo…

Varoš-kapiju i savamalsko pristanište povezuje Veliko stepenište (sadašnja ulica Velike stepenice), izgrađeno 1860. godine po naredbi kneza Mihaila Obrenovića. Naime, kada se knez Mihailo jedan dan spuštao prema pristaništu, nije želeo da ide ulicom, već prečim putem koji je činila jedna strma, blatnjava staza. Žureći svojim obavezama, knez se okliznuo i pao niz stazu, pa je besan ustajući naredio da se nakon njegovog povratka započnu radovi na izgradnji pristojnog stepeništa. Ne znamo da li je ova priča istinita, tek Varoš-kapija i tada Savska ulica, bivaju povezane stepeništem koje i danas postoji.

https://www.gradnja.rs/rekonstrukcija-k ... -pasarele/
 
zexland":1gsklgcz je napisao(la):
Boze, na trenutak mi se ucinilo da se neka kartonska kutija "nabila" na vrh skulpture, jos reko da nije od vetra...kad ono jok.

Zrelo za Marinu Abramovič, mislim za čistača.

Sent from my Mi 9T using Tapatalk
 
Данас; радници кажу да ће завршити до 5. октобра, а то се односи само на њихов део посла, претпостављам:











 
lift zaista nije bio potreban, jer kako smo mi dobro sigurno ce da ga demoliramo za 2-3 dana.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=664797#p664797:1mvpitxa je napisao(la):
Bulbulderac17 » Sub Sep 28, 2019 11:38 pm[/url]":1mvpitxa]umesto njega mogli su da porpave lift na brankovom...


Sent from my iPhone using Tapatalk

i toga treba da sklone. sto da poprave kad id*** namerno ruse sve po gradu. svuda rampe od betona
 
Projektovanje i gradnju mosta Trajan je poverio Apolodoru iz Damaska, najvećem arhitekti toga doba. Most je podignut za svega dve godine, od 103. do 105 i bio je načinjen od klesanih kamenih blokova i drvenih talpi i šipova, ozidan opekom i sa lučnim svodovima koji su se dizali dvadesetak metara iznad nivoa vode. Pri gradnji mosta tok Dunava je bio privremeno izmešten. Temelji i portali mosta bili su od tvrdog cementa napravljenog od šljunka utisnutog u malter, i jezgrom stubova od maltera koji je bio oplaćen tesnacima i opekama. (Tanja Jovanović, Vreme)

20 vekova kasnije, pasarela iznad jednog bulevara se duže radi nego most preko Dunava.
 
Почели су да поплочавају површину код завојитог дела Пасареле:



Ту где је барица, на средини, очигледно је површина остала неравна, с улегнућем:







Кула за лифт добија облогу (од кортена?):





Пре плоча, на земљу/шљунак се поставља тканина, затим овај тамни песак:



Рампа за паркиралиште на Бетон-хали:



Рукохвати су хладни (од метала) и правоугани, оштрих ивица:

 
nesto razmisljam ova pasarela je idealna za novogodisnju rasvetu haha


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Vrh