[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=663935#p663935:1bqhf6wu je napisao(la):vladanet » Sre Sep 25, 2019 9:52 pm[/url]":1bqhf6wu]Ko će naposletku, uopste da koristi ovaj mučeno vijugavi,ničim izazvani lavirint?
Kruzerska gerijatrija, tesko.
Zacopani parovi ,jos teze, dok se smandrljaju uz i niz, prodje ih zanos.
Domaća penzionisana omladina, tesko da može da trotinetise tuda.
Ostaju samo planinari i speleolozi, i po neka kupoholičarka, ako joj put do vrha, bude posut zarama, njujorkerima i bersikama.
Sent from my Mi 9T using Tapatalk
Da se knez nije okliznuo…
Varoš-kapiju i savamalsko pristanište povezuje Veliko stepenište (sadašnja ulica Velike stepenice), izgrađeno 1860. godine po naredbi kneza Mihaila Obrenovića. Naime, kada se knez Mihailo jedan dan spuštao prema pristaništu, nije želeo da ide ulicom, već prečim putem koji je činila jedna strma, blatnjava staza. Žureći svojim obavezama, knez se okliznuo i pao niz stazu, pa je besan ustajući naredio da se nakon njegovog povratka započnu radovi na izgradnji pristojnog stepeništa. Ne znamo da li je ova priča istinita, tek Varoš-kapija i tada Savska ulica, bivaju povezane stepeništem koje i danas postoji.
https://www.gradnja.rs/rekonstrukcija-k ... -pasarele/
Zrelo za Marinu Abramovič, mislim za čistača.zexland":1gsklgcz je napisao(la):Boze, na trenutak mi se ucinilo da se neka kartonska kutija "nabila" na vrh skulpture, jos reko da nije od vetra...kad ono jok.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=664797#p664797:1mvpitxa je napisao(la):Bulbulderac17 » Sub Sep 28, 2019 11:38 pm[/url]":1mvpitxa]umesto njega mogli su da porpave lift na brankovom...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Projektovanje i gradnju mosta Trajan je poverio Apolodoru iz Damaska, najvećem arhitekti toga doba. Most je podignut za svega dve godine, od 103. do 105 i bio je načinjen od klesanih kamenih blokova i drvenih talpi i šipova, ozidan opekom i sa lučnim svodovima koji su se dizali dvadesetak metara iznad nivoa vode. Pri gradnji mosta tok Dunava je bio privremeno izmešten. Temelji i portali mosta bili su od tvrdog cementa napravljenog od šljunka utisnutog u malter, i jezgrom stubova od maltera koji je bio oplaćen tesnacima i opekama. (Tanja Jovanović, Vreme)