Šta je novo?

Pešačka pasarela od Kalemegdana do Savskog pristaništa

Čemu ovo služi, a uz to i ne radi?

Sent from my Mi 9T using Tapatalk
 
Jel se zna kada ce napokon biti zavrsena ova Pasarela?
 
Ne znam koliko je dobro pasarela uklopljena u tvrdjavu, taj spoj mi se ne čini najsrećnije rešenim.

S druge strane, ovaj kružni deo pasarele - tj. kružna rampa zajedno sa skulpturom izgledaju odlično i mislim da je zapravo začudjujuće dobro ispalo na kraju. Skulptura na vrhu, vrlo neobična i zanimljiva daje fokus celoj konstrukciji i jednom relativno običnom objektu daje umetnički pečat..

Veoma, veoma dobro i mislim da ćemo s godinama tek videti koliko je zapravo taj kutak pored reke ovim oplemenjen.
 
Tek će da bude oplemenjen kako treba , kada izrekonstruišu prostor i "nasade" bašte kafića , kojih je skandalozno malo u okolini. :)
 
Прво да раскрче оно шибље са друге стране Бетон хале, уклоне ону бараку од блокова, среде и последњи магацин Бетон хале...
 
Kada se zavrsi Karadjordjeva, sredi se setaliste ,i pusti se pasarelica, jedini uljez koji tu ostaje je beton hala, sa sve parkingom na krovu.Neku garazu ,su sigurno mogli da uglave negde u Karadjordjevoj, bilo sa fronta, bilo iza.


Sent from my Mi 9T using Tapatalk
 
Бараке на Бетон хали и око ње, као и њена страна до улице. Мада треба озбиљније ревитализовати приобалне зидине тврђаве кад се уклоне железничке шине.
 
Pasarela danas proslavlja veliki jubilej :vops:
700 dana od pocetka izgradnje.

 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=652458#p652458:3u7266n7 je napisao(la):
vladanet » 24 Aug 2019 03:07 pm[/url]":3u7266n7]Kada se zavrsi Karadjordjeva, sredi se setaliste ,i pusti se pasarelica, jedini uljez koji tu ostaje je beton hala, sa sve parkingom na krovu.Neku garazu ,su sigurno mogli da uglave negde u Karadjordjevoj, bilo sa fronta, bilo iza.
Beton hala ne smeta, ona je ukopana u nagnuti profil terena. Smeta gomila jezivih tajkunskih baraka oko nje koje niko iz vlasti ne sme da dira.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=652458#p652458:1u1448ky je napisao(la):
vladanet » 24 Avg 2019 16:07[/url]":1u1448ky]..... jedini uljez koji tu ostaje je beton hala, sa sve parkingom na krovu......

:shock: :oops: :shock:

ajd pojasni to ,,uljez,,
:sesir:
 
Šteta da se sada ne zaokruži na 2 godine, valjda neće požuriti...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=654747#p654747:3cbsfuoq je napisao(la):
boca-ica » Čet Avg 29, 2019 10:32 pm[/url]":3cbsfuoq]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=652458#p652458:3cbsfuoq je napisao(la):
vladanet » 24 Avg 2019 16:07[/url]":3cbsfuoq]..... jedini uljez koji tu ostaje je beton hala, sa sve parkingom na krovu......

:shock: :oops: :shock:

ajd pojasni to ,,uljez,,
:sesir:

treba da se rusi zajedno sa ostalim barakama
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=654042#p654042:tsfv9211 je napisao(la):
Zuma » Tue Aug 27, 2019 11:46 pm[/url]":tsfv9211]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=652458#p652458:tsfv9211 je napisao(la):
vladanet » 24 Aug 2019 03:07 pm[/url]":tsfv9211]Kada se zavrsi Karadjordjeva, sredi se setaliste ,i pusti se pasarelica, jedini uljez koji tu ostaje je beton hala, sa sve parkingom na krovu.Neku garazu ,su sigurno mogli da uglave negde u Karadjordjevoj, bilo sa fronta, bilo iza.
Beton hala ne smeta, ona je ukopana u nagnuti profil terena. Smeta gomila jezivih tajkunskih baraka oko nje koje niko iz vlasti ne sme da dira.

Koliko je "gomila"?
 
Taj prostor sa barakama zauzima 5-6 hiljada kvadratnih metara!!!



No, sa obzirom da su jedva rešili rušenje barake koja je smetala najduže građenoj pasareli u univerzumu, uopšte ne treba biti optimista po pitanju uklanjanju ovih baraka na veoma vrednom zemljištu.
 
Bojim se najgoreg resenja. Da ce se barake prodati nekom investitoru, i kao argument ce se koristiti jel su vam lepse bile raspale barake od stambenih zgrada...
 
Невероватно колико је на том месту протраћен простор за ове ужасне бараке и пумпу. А могли смо да њих срушимо, на њиховом месту трасирамо спој булевара Војводе Бојовића и Карађорђеве улице, мало изместимо трамвајску окретницу, и изместимо раксрцницу Карађорђеве, Војводе Бојовића и Париске. Лакши би био приступ паркингу на Бетон хали, било би места да се на истом направе и паркинг места за туристичке аутобусе (и до 10 њих сигурно), а било би места и за успињачу (наранџасто).
 
^ A onda je na novom slobodnom delu moglo gusto da se zasadi drveće da amortizuje toplotu koji stvara asfalt i more automobila na parkingu Beton hale, a parking da se prekrije solarnim panelima i uz samo malo više cimanja utopija, ali nisu našli nekog rođu da valja drveće i solarne panele pa nam to nije prioritet
 
Kako nisu našli? Eno lovor višnje (sa ili bez žardinjera) , po raznoraznim rekonstrukcijama po gradu. :)

P.S.
Nemam ništa protiv lovor višnji.
 
Sta vam tolko smeta pumpa? Gde ljudi da sipaju gorivo? S druge strane reke....?
Sta biste vi digli na njeno mestu pa da toliko zalite taj prostor?
 
Има пумпа у Тадеуша Кошћушка. Ја бих направио још једну, већу на почетку Дунавске, код 25. маја (тј. са обе стране улице). Мени је пумпа најмањи проблем, али у идеји да се цео потез од крова Бетонхале до улице почисти и провуче исправљен спој Карађорђеве и војводе Бојовића са раскрсницом са Париском као што сам предложио на цртежу горе, итекако смета.
 
Svemirskom brodu treba maks 300 dana da stigne do Marsa. Naprednoj upravi grada treba 700+ dana da završe ovu pasarelu. Svaki dalji komentar je suvišan.
 
Слике од данас пре подне. Радници кажу да се све ради по мери, да се спојеви не заварују већ зашрафљују, да жице на огради морају да буду водоравне у сваком делу, да је све то технички захтевно и пипаво, и зато дуго траје. Нису ме убедили.
Газни слој има ситан округли песак који се, како ја видим, лако осипа. Радници тврде да је, напротив, веома чврст и да треба да се одозго премаже још једним слојем.









Газна површина нема жлебове иако изгледа тако због сенке од ограде с леве стране.







Мостић према Бетон-хали је добио ограду:

















Људи стоје на дрвету!?!
Не, то су радници на скели око Победника:

 
Vrh