Šta je novo?

Pešačka pasarela od Kalemegdana do Savskog pristaništa

Most na Djurdjevića Tari koji je premostio onoliki kanjon je izgradjen za 3 godine, pre 80 godina sa znatno inferiornijom mašinerijom. “Svaka čast” gradskim neimarima.
 
Koliki je rok za popločavanje , a koliki za prepakivanje ploča? :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=667179#p667179:2xl9lqcf je napisao(la):
Zion Williamson » Ned Okt 06, 2019 7:47 pm[/url]":2xl9lqcf]Zar nije trebalo da bude otvoreno/zavrseno 5.og oktobra?
Da , al' 2020. Osim ukoliko ih ne iznenadi neka cev nestandardnog profila ili neka antička kapija. :)
 
A čemu služi lift do pola uspona pasarele, ovakvo rešenje je zaslužilo ismevanje na celom internetu
 
Škljocnuh u trku, pa je slika mutna, ali vidi se to popločavanje kao i krupna granulatna crna podloga iza:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=664583#p664583:z6u4awqo je napisao(la):
marone » 28 Sep 2019 07:04 am[/url]":z6u4awqo]
file.php

Na svečanom otvaranju bi mogli da otkriju ploču sa natpisom:
"Pešačka pasarela
izgrađena u periodu 2017-2020."
 
A dobro ovo što su prvo stavili su datumi za I fazu, a sad su verovatno u MDCCCLXXXIV fazi, govori Vesić kroz mene
 
Jel to planiraju uskoro da preseku svečano vrpcu , kada su ovako ekspeditivni sa popločavanjem?
 
Lepo ovo napreduje, još samo nekih 6-9 meseci i gotovo.
 
Palata Albanija se izgradila za nešto više od godinu dana, i to još pre skoro 80 godina.
 
стигли су до коцке... то је слаба тачка наших неимара.. биће овде још 2 године љуте борбе све у шанцу подно тврђаве Београдске.
 
And7rey":2394k0ec je napisao(la):
Palata Albanija se izgradila za nešto više od godinu dana, i to još pre skoro 80 godina.
Tada je i za nedelju dana odrađeno premeštanje šina sa sredine na kraj (potez Kalemegan - Vukov spomenik) i odrađena raskrsnica sa tramvajskim ukrštanjima i skretnicama kod Kalemegdana.
 
Ove autore rešenja pasarele poslati u bajbok za ovu nakazu a ne da im se još da i prostora putem nekih panel diskusija.
 
Joj ja ne znam sta da kazem za ovo...onako skulptura i nije toliko losa,makar su materijali ok, uvek ima gore od gorega...pogledajte na sta lici onaj nesretni Tripod na Bogosloviji !
 
Pasarela između Kalemegdana i obale Save uskoro u potpunosti funkcionalna

Glavni gradski urbanista Marko Stojčić obišao je danas radove na pešačkoj pasareli koja povezuje Kalemegdan i obalu Save, gde su okončani radovi na izradi i postavljanju skulpture koja će krasiti ovaj objekat.

Stojčić je istakao da se danas obeležava završetak radova na skulpturi koja je deo ovog kompleksa, kao i da su svi građevinski elementi kompletirani, kada su u pitanju pasarela i skulptura, dok je preostalo da se završi posao oko partera koji će biti veoma važan za pešake kada pasarela bude u potpunoj funkciji.

– Želeo bih da objasnim i malo kašnjenje činjenicom da je ovo ipak umetničko delo, koje kao i svako drugo ima svoje specifičnosti. Autori su imali svoje zahteve koje smo u potpunosti ispunili pa smo danas ovde sa internacionalnom delegacijom koja ima priliku da se uveri u kvalitet izvedenih radova. Preostaje da se do kraja godine završi sve u funkcionalnom smislu, kako bi pasarela i skulptura u potpunosti bili na raspolaganju Beograđanima i gostima našeg grada. Sa umetničke tačke gledišta, ovo je verovatno najvažniji objekat koji je izgrađen u Beogradu u poslednje tri ili četiri decenije, a svakako najvredniji umetnički objekat od prve polovine šezdesetih godina kada se deo grada uz obale reka razvijao – rekao je Stojčić.

On je dodao da će po završetku radova staro jezgro grada, odnosno Kalemegdan, biti povezano sa priobaljem, što je, kako je rekao, nedostajalo Beogradu.

– Odvijaju se radovi na proširenju pešačke zone, čiji centar predstavlja Knez Mihailova ulica. Kosančićev venac je uređen i rekonstruisan, dok su u toku radovi na uređenju Kalemegdana. Pasarela je karika koja nedostaje da bismo ostvarili prvobitni cilj, odnosno povezivanje urbamog dela grada sa rekom. Bilo je izvesnih pravnih problema jer je bilo potrebno ukloniti izvestan broj nelegalnih objekata što je donekle usporilo realizaciju građevinskog poduhvata – naglasio je Stojčić.

Glavni urbanista je istakao da je pozicija pasarele funkcionalni početak budućeg linijskog parka koji će se prostirati u dužini od 4.5 kilometra sve do Pančevačkog mosta.

– To će postati najvažniji rekreativni prostor koji će Beograd dobiti u naredne dve do tri godine. Linijski park je od velikog značaja jer će potpuno revitalizovati urbano tkivo koje se nalazi uz prugu koja više nije u funkciji. Od parka očekujemo da bude inicijalna kapisla da deo koji ljudi mahom doživljavaju kao " sivi deo grada" bude najznačajniji faktor urbanog razvoja Beograda u narednih deset godina – zaključio je Stojčić.

Jedan od dvojice autora skulpture, Ričard Dikon, rekao je da je veoma srećan što se ponovo nalazi u Beogradu.

– Zahvalan sam Gradu Beogradu, kolegi Mrđenu Bajiću i svim ljudima koji su bili uključeni u rad na ovom projektu. Veliko mi je zadovoljstvo što vidim da ljudi uveliko koriste pasarelu i što sve funkcioniše baš kako bi trebalo – rekao je Dikon.

Ko-autor akulpture, vajar Mrđen Bajić, rekao je da današnji dan predstavlja izvesnu vrstu uvida u novu putanju koja će biti otvorena ovom pasarelom, kao i u skulpturu koja je u potpunosti završena.

– Naš umetnički rad oko izrade ovog dela je završen, pa sada ostaju samo radovi koji će omogućiti da veza Kalemegdana i priobalja bude potpuno u funkciji. Pokušali smo da pomirimo ovo istorijski veoma važno mesto sa mogućnošću da Kalemegdan obnovi svoje delove i "siđe" na obalu Save. Znamo da je ovo mesto susreta Istoka i Zapada i skulptura na neki način locira nestabilnu ravnotežu ovog mesta, što predstavlja deo njenog značenja – rekao je Bajić.

izvor: beograd.rs
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=669294#p669294:1s51gvp7 je napisao(la):
solecar » Sat Oct 12, 2019 9:02 pm[/url]":1s51gvp7]Pasarela između Kalemegdana i obale Save uskoro u potpunosti funkcionalna

– Želeo bih da objasnim i malo kašnjenje činjenicom da je ovo ipak umetničko delo, koje kao i svako drugo ima svoje specifičnosti. Autori su imali svoje zahteve koje smo u potpunosti ispunili pa smo danas ovde sa internacionalnom delegacijom koja ima priliku da se uveri u kvalitet izvedenih radova.


Kakav hit, malo kasnjenje. Pa sta je onda veliko kasnjenje. "Tata me malo tukao, pa kako izgleda kad te mnogo tuce "
 
Znači krivi su umetnici, a ne administracija koja nije mogla da obezbedi pravnu pozadinu za uklanjanje barake.

A i videli smo da se radnici udarnički radili, a setimo se i da je veoma teško bilo premoštavanje kolovoza (kako reče ljigavi Mladenović).

Ja mogu da razumem da su političari bez dana radnog iskustva ljigavi i da lažu, ali ovi ljudi koji imaju neko iskustvo i koji se blamiraju na javnim funkcijama su mi još jadniji
 
Samo ću reći "UHAPSITE MIŠKOVIĆA" pa se svi setite kako je Vučić došao na vlast.
 
Vrh