Šta je novo?

Pešačka pasarela od Kalemegdana do Savskog pristaništa

Moglo je parkingom do lifta koji se nalazi na cosku suprotnom od pasarele
 
Управу си Дишо, има и ту лифт. Значи у будућности ћемо имати два лифта за паркинг Бетон хале.
 
Radi lift samo je donje stajalište neposredno pored železničkog tunela. Zapušteno je, mračno, smrdi, deluje kao da ne radi i čini mi se da relativno malo ljudi zna da zapravo radi što ga čini dostupnim onima kojima je neophodan.
 
Jos tacno dve nedelje pa ce 500 dana od pocetka radova na pasareli. Da l' ce biti neke proslave?
 
file.php
 

Samo za vradovica - petak uveče. Nije bio baš test severnog jelena, ali divno pripremljen poligon za testiranje 4WD i 4x4 ljubimaca.
 
i to je delo dva fantasticna skulptora !? Najbolje je da skinu betonsku ogradu, jasno se vidi sa desne strane da ce kompeltno zatvoriti tvrdjavu kada se prolazi ispod.
 
Ne, ovo nije delo skulptora. Ovo je samo ružno, beskorisno, nefunkcionalno i skupo rešenje nepostojećeg problema, kome još ni sve to nije dovoljno pa mora i da ruži i invazivno narušava Kalemegdan.

Delo skulptora čeka (levo, ka reci) da se ovaj skarabudž završi, i čak bih se usudio da kažem da mi se i dopada.
 
Kakva betonska grozota ubačena u barokne zidine... Zaista treba biti i bez ukusa i bez osećaja za potrebu očuvanja nasleđa da bi se ovo smislilo i uradilo.. I pritom još daju izjave da spremaju Beograd za UNESCO! Ovo je jedna od prvih stvari koja mora da leti napolje u tom procesu a još nije ni završena..
 
i njihovo je delo, jer su oni predlozili i planirali pasarelu. Skulptura im isto nije nista bolja. Samo se srame dole ispod Mestrovicevog pobednika.
 
Dajte neki ugao gde se Kalemegdan ne vidi od pasarele?

Ja jedini problem vidim sa praktične strane, a to je da pasarela nije prilagođena kolicima, tj, to nije samo praktični, već i problem inteligencije jer sa jedne strane imamo prilagođen pristup (i lift), a sa druge strane imamo stepenice.
 
ali necu da budem maliciozan....glavni problem ove pasarele je betonski parapet, koji na kraju moze i da se skine vec sutra, da to zele.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=598325#p598325:3s3blv10 je napisao(la):
astrodule » Pon Jan 28, 2019 1:31 pm[/url]":3s3blv10]Dajte neki ugao gde se Kalemegdan ne vidi od pasarele?

Ja jedini problem vidim sa praktične strane, a to je da pasarela nije prilagođena kolicima, tj, to nije samo praktični, već i problem inteligencije jer sa jedne strane imamo prilagođen pristup (i lift), a sa druge strane imamo stepenice.
Nije poenta u tome dal se Kalemegdan vidi ili ne , po meni , nego u tome što se sada postavlja ovo čudo , sutra gondola , preksutra nešto treće , naksutra četvrto , te ćemo na kraju da imamo nešto što će da bude "građevina od istorijskog značaja oplemenjena modernističkim kičerajem 24 / 7 / 365".
 
Гондола ће дефинитивно бити већа деградација визуре тврђаве.
 
Vizura tvrđave skoro uopšte neće biti narušena pasarelom.

Gondola je već mnogo gora stvar i nadam se iskreno da geolozi neće dati saglasnost zbog loše stene.

Pošto sam se bavio malo speleologijom, ostalo mi je u sećanju da taj krečnjak nije baš mnogo čvrst, no, nadam se da će geolozi taj posao da odrade pošteno.
 
Пасарела је нарушила Сава капију. Могла је да буде мање инвазивна на зидине.
 
Ja, šta da kažem ...
Ne dopada mi se. Kako drugačije, neću da tvrdim i predlažem, ali kao žitelj Beograda imam pravo da kažem da ovo nije dobro rešenje.
Problem br 2 je praktičnost.
Praktičnost je nula. Zar je moguće da toliko neko ne uključi mozak?
Sa jedne strane praviš "vijadukt serpentine" da bi nadomestio visinsku razliku, a sa druge gde ti visinska razlika pogoduje, ti projektuješ stepenice ?

O izboru materijala...
Pa ne znam šta reci.
Dal je to kur___olja ili šta drugo.
Zar nije najlepši deo svakog posla neki izazov poput ovoga, gde u 21 veku treba da napraviš vezu između tvrđave i betonskog magacina, prilagođenog novim potrebama?
Da, verovatno zahtevno, al zar to upravo i nije nešto od čega se profesionalac oseti "živim"?

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
 
Ne znam koji materijal da su upotrebili pitanje funkcije je glavno. Obican prelazak ne tako prometne ulice je mogao biti resen semaforom na dugme a ne vijugavom rampom liftom i na kraju spustanjem. Cak je i Fudzimotov oblak imao vise smisla od ovoga.
 
Semafor na dugme ovde nije rešenje. Milsim, da, može da se "postavi", sve može da se ubudi na silu, ali napraviće saobraćajni haos.
Jedino rešenje je denivelisani prelaz preko ulice.
Već smo pisali strane i strane o tome.
Ispod ulice - postojeći tuneli su preuski. To što mogu dva odrasla čoveka da se mimoiđu nije zadovoljavajuće.
Morao bi da se napravi novi tunel za pešake, zapravo nadvožnjak za vozila, a to opet znači zatvaranje ulice, što je neprihvatljivo.
Takođe, ne znamo šta se planira za uklonjeni tunel, pa i železnički koridor van njega.

Pasarela je optimalno rešenje problema. I meni smeta ova betonska ograda, prosto ne razumem zašto je postavljena, ali sačekaću krajni rezultat.
A mnogo više mi smetaju barake pored Beton hale.
 
Vrh