Šta je novo?

Pešačka pasarela od Kalemegdana do Savskog pristaništa

Koliko ja znam ovde nije planirano nikakvo proširenje ulice
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=561666#p561666:3fapim4q je napisao(la):
Дошљак » 24 Aug 2018 10:04 am[/url]":3fapim4q]Ваљда треба да идемо у правцу ка измештању транзита са тог потеза, укидања тог булевара, поновног спајања тврђаве у једну целину, и размонтирања ове пасареле која ће онда постати беспотребна.
A ima nas i koji razmišljamo drugačije.
 
Ma najbolje da ukinemo sve ulice :bash:

Ne smeta ništa taj bulevar. Kad se izmesti pruga biće tu nekih sadržaja, ali bulevar je potreban kao jedna od alternativa prolasku kroz sam centar grada.
 
Nesto mi se ne dopada ideja da bulevar V. Bojovica, kroz Donji Grad, bude tranzit vozila kojima Kalemegdan nije cilj.
 
Ма какво укидање, кад се изгради и насели блок на месту Бека биће потребно проширивање, а и није само Беко кренуло је озбиљно да се гради по Дорћолу
 
je**** ih besmislena i bespotrebna pasarela.

Evo kako održavaju ovu postojeću na Dorćolu koja je toliko istrulila da se otvorio i asfalt i trup tako da možete da propadnete:


Pogledajte prilog 1
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=561778#p561778:1ohljxjh je napisao(la):
Nurko7000 » 24 Aug 2018 02:37 pm[/url]":1ohljxjh]Ма какво укидање, кад се изгради и насели блок на месту Бека биће потребно проширивање, а и није само Беко кренуло је озбиљно да се гради по Дорћолу

O tome ovde niko ne razmišlja.
Saobraćaj oko Kalmegdana će se pojačati, a taj zamišljeni pešački prelaz i semafor ne bi pomogli, naprotiv.
Tehnička alternativa pasareli bi bili ti pešački tuneli ispod ulice (ali ne ovi sadašnji, uski), ali nisam ubeđen da bi to moglo da se uradi bez ometanja saobraćaja i da bi na kraju bilo OK rešenje.

I zato mislim da pasarela nije besmislena. Da je bezobrazno skupa - slažem se, da se predugo gradi - istina, ali nije besmislena.
 
Jedino pravo rešenje je tunel ispod Kalemegdana, a ne apsurdna ulica koja nepotrebno deli Donji Grad i park uz samo ušće. Pri tome uz tu ulicu nema nikakvih zgrada već joj je JEDINA svrha da poveže dva kraja grada, što tunel radi daleko bolje i sa manje ometanja ovako dragocenog prostora. I još se pešački spaja Knez Mihajlova i park Gornjeg grada. A sve dok se Vojvode Bojovića ne ukloni, produženje presečenog rova i prolaz ispod ulice je sasvim dobro i dovoljno jeftino rešenje. A pre toga čak i ova dva, već postojeća prolaza. Pričali smo o svemu tome.
 
I još jedan detalj. Kad se bude završila druga faza pasarele, što znači jedan lep parkić sa fontanama, "prskalištem" i klupama uz samu obalu, onda će ulazi u dva postojeća tunela biti ne samo očišćeni od ostataka pruge nego i bukvalno u tom malom parku. Što znači da će za mnoštvo dece i odraslih u parku druga strana puta biti na samo desetak koraka daljine. Pa pentranje i spuštanje po betonskim serpentinama da bi se došlo na skoro isto, ali bitno ružnije mesto, postaje besmisleno.
 
Zuma, samo dodaj "po mom mišljenju" i sve je OK :)
 
Po mom mišljenju :)

Mada sam mislio da se to uvek podrazumeva.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=561778#p561778:33ezwikj je napisao(la):
Nurko7000 » Пет Авг 24, 2018 2:37 pm[/url]":33ezwikj]Ма какво укидање, кад се изгради и насели блок на месту Бека биће потребно проширивање, а и није само Беко кренуло је озбиљно да се гради по Дорћолу
Kaд се изгради Беко, онда ће ваљда и Дунавску улицу да прошире, тј. да постане булевар, па ће да се одвуче саобраћај ка тунелу у Деспота Стефана, ко хоће ка НБГ или БнВ. Што каже Зума, један тунел испод Калемегдана би добро дошао за постојећи саобраћај са Дорћола. Иначе, данас дуж булевара војводе Бојовића највише виђам камионе Београд пута и Водовода и канализације, који се крећу ка Богословији где су им главне базе оперативе.
 
Тунел у бул. Деспота Стефана није још добрано ни нацртан, а гужве у Париској су сталне, још нису као што су биле пре забране скретања лево у Поп Лукину са Бранковог моста, али су све чешће. Ако Трг Републике постане пешачка зона, то значи да Француска завршава у Браће Југовића и Дечанској, где се среће са Булеваром Деспота Стефана. Тај тунел у Бул. Деспита Стефана ће кад се направи у најбољем случају за десет година да прими саобраћај са истока, али не и са Дорћола.

Заиста, тунел испод Калемегдана јесте решење али у следећих деценију, две ова несретна пасарела је највише што ће бити изграђено.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=561783#p561783:cr711buv je napisao(la):
GOJE » Pet Avg 24, 2018 3:52 pm[/url]":cr711buv]Je**** ih besmislena i bespotrebna pasarela.

Evo kako održavaju ovu postojeću na Dorćolu koja je toliko istrulila da se otvorio i asfalt i trup tako da možete da propadnete:


Pogledajte prilog 1
file.php

file.php
Ovu usranu pasarelu mogu cigani da razmontiraju i odnesu staro gvoždje pa bg put postavi malo asfalta voila nova ulica mogu i kola da prodju.
 
B92 napravio pravu reportažu o pasarali. Napokon da još neko ozbiljno isprati neki projekat pored Beobuilda

Pogledajte prilog 1Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 3Pogledajte prilog 4Pogledajte prilog 5

https://www.b92.net/biz/vesti/srbija.ph ... id=1435085
Sama pasarela biće završena sredinom novembra nakon čega sledi uređenje okolnog terena.

Najveći problem trenutno pravi divlji objekat baraka koju vlasnik obližnjeg restorana, kako saznajemo, uporno odbija da ukloni sa javne površine.

Time je ugrožen požarni put bez koga neće biti bezbedno koristiti ovaj objekat. Pokušali smo da stupimo u kontakt s vlasnicima, ali s ozbzirom na radno vreme, bezuspešno.
 
Odbija da ukloni izda se rijesenje da se rok od 15 dana onda dodje bager pocisti doticnom se posalje racun
A ne da se moljaka tu nesto
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=562009#p562009:3l5d7bxi je napisao(la):
astrodule » 25 Aug 2018 01:37 pm[/url]":3l5d7bxi]B92 napravio pravu reportažu o pasarali. Napokon da još neko ozbiljno isprati neki projekat pored Beobuilda

....
file.php

.....

Zanimljivo :)
 
Dorćolska pasarela će doći na red za popravku, kad neko dete propadne ili se obogalji.
 
Veovatno će biti uklonjena kad uklone šine. Do tada nema popravke.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=561783#p561783:4sjctguj je napisao(la):
GOJE » Пет Авг 24, 2018 3:52 pm[/url]":4sjctguj]Je**** ih besmislena i bespotrebna pasarela.

Evo kako održavaju ovu postojeću na Dorćolu koja je toliko istrulila da se otvorio i asfalt i trup tako da možete da propadnete:

Goje, od ove godine i ta pasarela na Dorćolu postaje podjednako nepotrebna, ja tu ne bih ništa ulagao...
 
Ukazujem na fantastični paradoks ulaganja 2 miliona evra u izgradnju besmislene pasarele, kad postojeća truli i predstavlja pretnju po bezbednost i pritom može i da se ukloni jer je nepotrebna.
 
Znaš kada će da uklone prugu? Tvrdim da neće do kraja trenutnog mandata, a onda će pred izbore da počnu (ali neće da završe)

Do tada, neka truli pasarela (koju ponekad koriste speleolozi za vežbanje i treniranje)
 
To zavisi od toga ko je bacio oko na zemljište bivše železničke stanice "Donji Grad" sa, čini mi se, 8 koloseka. Jesu spominjali neki linerani park, ali koliko će on ovde biti širok i šta će biti sa eventualnim ostatkom prostora? Pre svega od toga zavisi tajming uklanjanja ostatka šina, pošto neke već jesu uklonjene.


Pogledajte prilog 2
Pogledajte prilog 1
 
Nema šta da se igraju sa prostorom sve treba da bude javna površina a ostalo je rezervisano za proširenje Dunavske.
Untitled.png
 
Vrh