Šta je novo?

Pešačka pasarela od Kalemegdana do Savskog pristaništa

c46593199bdb869fc01bbb799631fa29.png



Sent from my iPad using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=552790#p552790:2y03gmst je napisao(la):
astrodule » 19 Jul 2018 11:57 am[/url]":2y03gmst]Petlja kod Arene je na 4.3m , pa mi je malo čudno da su autobusi na sprat 4.4m.

https://www.google.com/maps/@44.8130406 ... bfov%3D100
Kao što znamo ta lokacija je već odnela jednu glavu sa spratnog autobusa, tako da je visina pasarele izuzetno ozbiljna stvar. Naročito kad je u pitanju egzibicionizam (i graditelja pasarele, i putnika u autobusima na sprat).

Inače sam ubeđen da bruto visina "open top" autobusa nije preko 4 metra - ni u ludilu.
 
Samo da se i nama ne dogodi ovako nesto... sada bas citam da ima dabl-dekera sa visinama i preko 4,4m...
65b818f9ed15f63044e316a1c8c79ef4.png



Sent from my iPad using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=552800#p552800:1g67b5ex je napisao(la):
GOJE » 40 minutes ago[/url]":1g67b5ex]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=552790#p552790:1g67b5ex je napisao(la):
astrodule » 19 Jul 2018 11:57 am[/url]":1g67b5ex]Petlja kod Arene je na 4.3m , pa mi je malo čudno da su autobusi na sprat 4.4m.

https://www.google.com/maps/@44.8130406 ... bfov%3D100
Kao što znamo ta lokacija je već odnela jednu glavu sa spratnog autobusa, tako da je visina pasarele izuzetno ozbiljna stvar. Naročito kad je u pitanju egzibicionizam (i graditelja pasarele, i putnika u autobusima na sprat).

Inače sam ubeđen da bruto visina "open top" autobusa nije preko 4 metra - ni u ludilu.

U pitanju je bio pijani navijač (koji je verovatno razvalio šiber na spratnom autobusu), a prilagođavati infrastrukturu takvim osobama je nebulozno.

Kao što kažeš, open top autobusi nisu toliko visoki, a ako neko odluči da na takvom busu stane na ramena ortaku - jbg.

Samo napisati na više jezika upozorenje da je zabranjeno penjati se na ramena drugih putnika i nema problema.
 
Meni je to nejasno u smislu ako je na primer najviše prevozno sredstvo autobus na sprat koji ima visinu oko 4 metra da ti podigneš pasarelu na 4.20 zašto prosto nije 4.50 i kraj priče nema razmišljanja više o tome.. Baš me briga za autobus što će da udari i pasarelu što će da se raspadne već zbog ljudi je tragedija koji eto možda cele godine skupljaju novac da posete neko novo mesto itd.. i da stradaju tako zbog idiota.
 
Ako nešto ne volim, to je kreiranje prepreka na sve strane. Svuda kablovi, niske krošnje, pasarele, lusteri - ko šta radi, ja samo čuvam svoju glavu (uglavnom neuspešno).
 
Ne volim ni ja prepreke, naročito bilborde koji su iznad trotoara ili bici staza, ali 4.2 je sasvim dovoljno, a nesreće koje vidjamo po novinama su uvek plod nečije gluposti (vozač).

Veći (mnogo) problem ovde je što se nailazi na stepenice kada se predje put, pa spirala ili lift na početku gube smisao.
 
Ova pasarela,zajedno sa onim zavijutkom, neodoljivo podseća na tobogan za prelaz kuglice u fliperu na drugi nivo,kakvi bakrači,kakva crna umetnost
 
Maksimalna visina vozila na putevima Evrope (ne znam za Veliku Brotaniju) je 4m. Svi nadvoznjaci se prave sa visinom od min 4,2m
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=553010#p553010:1p1ofc2s je napisao(la):
milanche » Pet Jul 20, 2018 12:51 pm[/url]":1p1ofc2s]Maksimalna visina vozila na putevima Evrope (ne znam za Veliku Brotaniju) je 4m. Svi nadvoznjaci se prave sa visinom od min 4,2m

To je lepo za čuti. Onda je sve ok.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=552179#p552179:3dx118lk je napisao(la):
milos.tro » Mon Jul 16, 2018 9:01 pm[/url]":3dx118lk]
Саша Бг;150452397 je napisao(la):
Данашњи снимци:
20180715_131920.jpg

20180715_131621.jpg

Поставља се арматура за бетон на горњој површини пасареле. Мислио сам да ће поставити једноставнију подлогу, шта ће ту бетон?
20180715_131452.jpg

Према Сави ће бити цела скаламерија погодна за колица, а с ове?
20180715_131430.jpg

[
20180715_131335.jpg

20180715_131217.jpg
[/url]
У задњем плану се види где је премештен немачки Бетонски брод с места између Бранковог моста и Пристаништа:
20180715_130835.jpg

20180715_130748.jpg

20180715_130739.jpg
Saša Bg sa SSC


Gledajući fotografije zadovoljan sam budućim ishodom. Pasarela će omogućiti siguran i bezbedan ulaz u tvrđavu i istorijski Beograd turistima koji dolaze sa brodova u kratke posete. Nešto kao kad kruzer poseti Dubrovnik. Grad se napuni ljudima na kratko i onda isprazni. Najvažnije u tom činu je bezbednost i lakoća. Ljudi koji uplove u neki grad ne žele da odmah ulaze u autobuse ili da odmah prelaze prometne ulice. Milsim da je sa te strane Pasarela odlična. Sa estetske strane ona je elegantna tj. dobrih proporcija. Ne treba zaboraviti da je to ipak jedan običan most za pešake koji se gradi radi potrebe a ne monumentalnosti.

Naravno komentari na forumu su po ustaljenoj navici negativni, što je takođe jedan zanimljiv fenomen za posmatrače. Ovaj grad i država barem imaju neki plan po kojem se odvija od Ušća do Sajma. Podrška građevincima.
 
Moram da priznam da ni meni ne smeta ova pasarela i veza sa tvrdjavom, koja bi treba da bude samo jedna od mnogih koje se mogu napraviti, sto je Zuma i prikazivao. Mislim ne smeta mi samo pod uslovom, da srede, ociste i osvetle put do te pasarele na tvrdjavi. A nesto sumnjam da ce to uraditi sada, verovatno ce se setiti koji mesec kasnije.
 
Могли су туристи са брода прво да прошетају до куле Небојше од Пристаништа, и онда ту безбедно пређу у Доњи град па редом обиђу и виде најрепрезентативнији део тврђаве од цркви преко Зиндан капије до Деспотове куле. Овако ће само иду право до Победника, не баш најпроходнијом стазом и не баш најрепрезентативнијим делом тврђаве, сликају пар селфија па натраг на брод.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=553873#p553873:3c704uc8 je napisao(la):
Дошљак » Mon Jul 23, 2018 9:34 pm[/url]":3c704uc8]Могли су туристи са брода прво да прошетају до куле Небојше од Пристаништа, и онда ту безбедно пређу у Доњи град па редом обиђу и виде најрепрезентативнији део тврђаве од цркви преко Зиндан капије до Деспотове куле. Овако ће само иду право до Победника, не баш најпроходнијом стазом и не баш најрепрезентативнијим делом тврђаве, сликају пар селфија па натраг на брод.

Od Pobednika imaju izbor - ka Ružici, ka Muzeju ili ka Knez Mihailovoj ulici. Ko hoće naravno može nazad na brod i kafiće u Beton hali. Mislim da je to sve ok.
 
Da li će oko onog spiralnog čuda, da poruše onu nakaznu građevinu i urede plato???
Realno za ceo ovaj posao 6 meseci rada je plafon plafona,ali mi smo poznati po 2 ,najviše tri godine rada.
 
Oтприлике ће уредити само најужу близину пасареле, остало ће остати у стању полураспада.
 
U drugoj fazi se ruši i uređuje sve između pruge i reke, i po dužini od Beton hale do restorana. I taj deo uređenja priobalja u obliku mini parka sa klupama i fontanama je po meni daleko najvredniji deo ovog projekta. Pasarelu nisu ni morali da prave.
 
Od beton hale pa do kog restorana,da li su narendali neki render???
Čemu uopšte pasarela,kada je mogao prolaz ispod puta koji tu već postoji.Svakako do vrha moraš pešačiti,na ovaj ili onaj način,osim što se niko nije setio da posle prolaza ispod puta,upregne dva vagonetića ka vrhu, kao u Zagrebu.To bi svakako bila veća korist i atrakcija od ove pasarele, ni na nebu,ni na zemlji.
 
Do nešto malo pre restorana Bela Vista.

 
Ne ta baraka leti restoran je jos napredi on bi trebalo da leti
 
Poziciju Bela Viste imaš na Guglu (levo od granice plana), a drugu fazu projekta bi sada trebalo modifikovati tako da prošireni park obuhvati prostor sve do ulice. Na proširenom delu, gde je ranije bila pruga, onda moraju i da se urede ulazi u oba tunela ispod puta, pošto će se tada naći u okviru plana. Veći tunel je otprlike u sredini parka, a manji negde na bočnoj, nizvodnoj ivici 2. faze. Takođe, to je dobra prlika da se popravi bočna strana podzida puta, koji je u katastrofalnom stanju (ispadaju cigle).

Pogledajte prilog 5
Pogledajte prilog 4
Pogledajte prilog 3
Pogledajte prilog 2
Izlaz iz prolaza ispod puta.

Pogledajte prilog 1
 
Vrh