Šta je novo?

Pešačka pasarela od Kalemegdana do Savskog pristaništa

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=537625#p537625:2i6x3goz je napisao(la):
Zuma » 12 May 2018 01:56 pm[/url]":2i6x3goz]Pasarela svoje korisnike isporučuje unutar ograđenih stepenica i na određenoj visini, pa je očigledno pre svega namenjena onima koji nameravaju da NASTAVE penjanje naviše. Što znači da su hendikepirani odmah eliminisani kao njeni korisnici, a slično se može reći i za majke sa malom decom ili kolicima, kao i za osobe slabije fizičke kondicije.

Po običaju, selektuješ činjenice onako kako tebi odgovara da pothranjuješ svoj mesijanski kompleks. Jedan kraj pasarele zaista se završava stepenicama i saglasan sam da je to relativno nesrećno rešenje - ali te nove stepenice vode ka starim stepenicama, pa ti pentranje opet ne gine. ALI pasarela se, s druge strane, naslanja na stazu blagog uspona - koja će u okviru izgradnje pasarele biti renovirana - i koja duž padine vodi ka Savskom šetalištu, tako da oni kojima pentranje po stepenicama ne odgovara imaju izbor da stepenište ne koriste kako bi stigli do Gornjeg grada..

Priča o devastaciji Tvrđave jednostavno ne pije vodu - niti je jedan kamen uklonjen, niti je Tvrđava u značajnijoj meri vizuelno kontaminirana. Reč je o jednom skromnom i nenametljivom funkcionalnom rešenju koje Beobuild zajednica usred svoje demografske uskogrudosti ne može ili neće da razume, jer u vašem svetu su svi ljudi muškarci između 18 i 35 godina koje savršeno služi zdravlje i ništa teže od novčanika i ključeva nikada ne nose sa sobom.

Pritom, smatram da je licemerno kukanje nad par metara gvozdene konstrukcije na Tvrđavi koja je u skorijoj istoriji pretrpela daleko radikalnije građevinske zahvate - od pseudoistorijskih zgrada Zavoda za zaštitu spomenika i Vojnog muzeja, preko Velikog stepeništa i Savskog šetališta, do Pobednika, ZOO vrta, košarkaških terena, kafana itd.
 
Ako je tvrđava narušavana ranije, ne znači da to treba da radimo i mi. U svakom slučaju stručni i kulturni kriterijumi se menjaju nabolje, pa imamo manje opravdanja od njih.

Drastično vizuelno kontaminiranje je očigledno. Dovoljno je pogledati poslednje 3 slike.

A ono prvo ili nisam razumeo ili sam u projektu nešto propustio. Koja je to staza blagog uspona koja duž padine vodi ka Savskom šetalištu?
 
Ja se ne slažem sa tvrdnjom da je išta na tvrđavi narušeno izgradnjom ove pasarele.
A dobijeno je dosta: ovaj prostor, od rekosntrukcije, je bilo slabo posećen.
Sada će postati tranzitni pravac.
I mi stalno poteciramo kretanje sa pristaništa u tvrđavu, a niko ne razmišlja o kontra smeru: šetači sa tvrđave mogu da se neometano spuste na reku, da li na šetalište, da li na piće u Beton hali.
Biće ovo OK.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=537620#p537620:263dh02j je napisao(la):
astrodule » 12 May 2018 01:29 pm[/url]":263dh02j]Zašto se prave ovi repovi u podnožju stubova na površini? Kapiram da su tu zbog stabilnosti, ali zar nije bolje da su oni ukopani i da spolja vidimo samo stub.

Pričam zbog praktične strane, tj, zbog lakšeg čišćenja.

...

Ukrućenja. I mogu i treba da se poklope, nikakav problem.
 
@relja izgleda da smo ti i ja retki koji nemaju ništa protiv ove pasarele (niti im smeta). Meni će jedino smetati ako se ova ukrućenja ne pokriju i ne počupaju korov okolo.
 
@astrodule
Jedine sve stvari koje meni ovde smetaju su naduvana (i nejasna) cena i predugački rokovi.
I to je ono što treba isticati.
Ovi izgleda da ne umeju da se ugrade a da to na kraju ne ispade oko 2 milina eura :)
 
I meni izgleda ok. Fora je da covek ne "padne" odmah na prvi utisak, jer svi smo mi navikli na neke prizore po gradu, pa kad se naglo promene cesto je inicijalna reakcija da nam se ne svidja.

I ja kad sam prvi put video rendere reko sta je bre ovo, sta ce nam. Ali sam se onda setio da sam slicne, pa cak I "ekstravagantnije" stvari vidjao u drugim zemljama I da to moze da izgleda skroz ok. Naravno, ako se korektno uradi.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=537722#p537722:yemunmw9 je napisao(la):
relja » Sub Maj 12, 2018 10:48 pm[/url]":yemunmw9].
Ovi izgleda da ne umeju da se ugrade a da to na kraju ne ispade oko 2 milina eura :)
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=R2GqCugBVO4[/youtube]

:D
 
Pa bici lift je koštao oko 3.5 miliona evra.

Neće to biti toliko strašno, ali bilo bi lepo da sve bude transparentno i pre roka.
 
fbb0c70d44529a8b79045f21c8af9910.jpg
635bf2e6d4c4303a3f8822fa2b470eef.jpg
0055c8a052d37d85394833bbc0182894.jpg
995acae2192c44f86d1541418e6b7284.jpg
1acac71d1c2d7f36e10fc41963e1c21c.jpg
54b83575b046055f69d313bb3ec45927.jpg
ffe87afde60cdc50ad36086da046cd9e.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Mnogima smeta ova kombinacija novog i starog

fbb0c70d44529a8b79045f21c8af9910.jpg


Meni smeta neuređeno zelenilo i nedovršenost (stepenice koje vode nigde), đubre u poluzatrpanim kapijama (koje bi trebalo da se probiju za pešački prolaz)

Iskreno, jedva čekam da svi pešaci sa nove pasarele vide koliki je haos tu, gde bi trebalo da bude najuređenije zemljište (da održavanje bude kao kod privatnih objekata tipa BnV)
 
Ne smeta nikom kombinacija novog i starog vec sto se preko neceg sto je kulturno-istorijski spomenik pravi saobracajnica. TAcno da nisu pomjerili ni kamen, ali nasta sad ovo lici? Ovo je drastican primjer nepostovanja kulture i istorije ovog naroda i grada a sve zarad nekoliko evra koje ocekuju da ce dobiti u gradskoj blagajni (da ne kazem u necijem dzepu)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=537628#p537628:2hv32q0i je napisao(la):
Homer Jay » 12 May 2018 02:16 pm[/url]":2hv32q0i]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=537625#p537625:2hv32q0i je napisao(la):
Zuma » 12 May 2018 01:56 pm[/url]":2hv32q0i]Pasarela svoje korisnike isporučuje unutar ograđenih stepenica i na određenoj visini, pa je očigledno pre svega namenjena onima koji nameravaju da NASTAVE penjanje naviše. Što znači da su hendikepirani odmah eliminisani kao njeni korisnici, a slično se može reći i za majke sa malom decom ili kolicima, kao i za osobe slabije fizičke kondicije.
Po običaju, selektuješ činjenice onako kako tebi odgovara da pothranjuješ svoj mesijanski kompleks. Jedan kraj pasarele zaista se završava stepenicama i saglasan sam da je to relativno nesrećno rešenje - ali te nove stepenice vode ka starim stepenicama, pa ti pentranje opet ne gine. ALI pasarela se, s druge strane, naslanja na stazu blagog uspona - koja će u okviru izgradnje pasarele biti renovirana - i koja duž padine vodi ka Savskom šetalištu, tako da oni kojima pentranje po stepenicama ne odgovara imaju izbor da stepenište ne koriste kako bi stigli do Gornjeg grada..

Priča o devastaciji Tvrđave jednostavno ne pije vodu - niti je jedan kamen uklonjen, niti je Tvrđava u značajnijoj meri vizuelno kontaminirana. Reč je o jednom skromnom i nenametljivom funkcionalnom rešenju koje Beobuild zajednica usred svoje demografske uskogrudosti ne može ili neće da razume, jer u vašem svetu su svi ljudi muškarci između 18 i 35 godina koje savršeno služi zdravlje i ništa teže od novčanika i ključeva nikada ne nose sa sobom.

Pritom, smatram da je licemerno kukanje nad par metara gvozdene konstrukcije na Tvrđavi koja je u skorijoj istoriji pretrpela daleko radikalnije građevinske zahvate - od pseudoistorijskih zgrada Zavoda za zaštitu spomenika i Vojnog muzeja, preko Velikog stepeništa i Savskog šetališta, do Pobednika, ZOO vrta, košarkaških terena, kafana itd.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=537631#p537631:2hv32q0i je napisao(la):
Zuma » 12 May 2018 02:56 pm[/url]":2hv32q0i]Ako je tvrđava narušavana ranije, ne znači da to treba da radimo i mi. U svakom slučaju stručni i kulturni kriterijumi se menjaju nabolje, pa imamo manje opravdanja od njih.

Drastično vizuelno kontaminiranje je očigledno. Dovoljno je pogledati poslednje 3 slike.

A ono prvo ili nisam razumeo ili sam u projektu nešto propustio. Koja je to staza blagog uspona koja duž padine vodi ka Savskom šetalištu?
Odgovor na postavljeno pitanje i dalje nisam dobio. Očigledno zato što je Homerova boldovana tvrdnja o vezi sa Gornjim gradom bez stepenica jednostavno netačna. Međutim na moje iznenađenje njegova poruka je dobila čak 9 pohvala iako u njoj nema NIČEGA što je tačno, ili je bar dobar agrument. Nemam nikakvih mesijanskih ambicija, ali se zaista trudim da promovišem analitičko i argumentovano razmišljanje u nešto širim okvirima od brze, površne i automatske reakcije samo na ono što je trenutno očigledno i što nam PR odeljenja serviraju. Zbog toga ću još jednom i, zbog jasnoće, u nekoliko poruka, pokušati sa detaljnim objašnjenjem zašto mislim da ovakve stvari ubuduće ne smemo raditi.
 
Pretpostavljam da je za mišljenje o postojanju alternative za stepenice, odnosno o blagoj rampi koja u nastavku pasarele vodi do Gornjeg grada kriv ovaj render.

file.php


Ovde zaista izgleda da se ka nama odvaja jedan novi izlaz koji vodi nadesno i naviše. Međutim već smo apsolvirali da renderima ne treba verovati. Ova staza ustvari izvan okvira rendera ponovo skreće na levo i vodi na dole, a NE na gore. Evo relevantnog dela plana.


Ovaj dodatak je ustvari naknadni pokušaj da se spreči bruka, pošto ga originalno nije bilo, kao što ovde možete videti.

file.php


Problem je naravno što su u prvobitnoj varjaniti mogli biti optuženi za neku vrstu "prevare", pošto blaga izuvijana spirala šetačima na obali sugeriše da je pasarela u skladu sa Evropskim i našim propisima prilagođena hendikepiranima, starima i majkama sa dečijim kolicima. Tako da bi se moglo desiti da posle za njih znatnog truda da se popnu na visinu krova Beton hale i priličnog puta po krivinama i iznad ulice, tek na kraju shvate da na drugom kraju Pasarele nigde ne mogu da izađu. Pošto je besmislenost pasarele koja je do pola rampa, a od pola stepenice ipak svima očigledna, naknadno su dodali ovu rampu, ALI SAMO NADOLE.

Nažalost, time ništa bitno nije postignuto sem prazne forme. Pošto će ta rampa nadole biti poločana "lomljenim kamenom" (a korisnike dole čeka takođe lomljeni kamen, pa posle Turska kaldrma), nema teorije da će iko u kolicima ili sa malom decom u njima koristiti taj put. Pa je naknadni dodatak savršeno BESMISLEN.

Što nas onda dovodi do pitanja čemu ustvari služi spirala, zašto zauzima dragoceni prostor na obali i zašto smo bacili pare na nju?

Ali dobro, ima toga još, pa idemo dalje.
 
Sad, pošto smo zaključili ko ovo čudo od 2 milona evra NEĆE koristiti (hendikepirani, majke sa decom u kolicima i stari), da vidimo ko HOĆE i zašto. Neko ko šeta po obali bi mogao imati dva cilja kretanja: da ode u Gornji grad ili da prvo ode u park Donjeg grada. Da vidimo koje će puteve birati jedni, a koje drugi.

Prvo oni koji idu u Gornji grad. ZAŠTO bi oni izabrali put preko pasarele pa uz stepenice? Sam put nije ni lep ni lak pošto vodi na stepenice koje nisu napravljene da bi imale lep vidik tokom napornog penjanja, nego da bi vas zaštitile od metka. Što znači da su klaustofobične i da se sa njih ne vidi baš ništa sem vrlo bliskih i visokih zidova.

Zatim, zašto bi ste se penjali u Gornji grad baš ovde, a ne levo ili desno od ovog mesta? Kraj stepenica ne vodi ni jedno posebno intersantno mesto. Jedno što se ovde nalazi su grobna mesta 4 istaknuta partijska rukovodioca KPJ. Pomalo sumnjam u širu privlačnu snagu nečeg takvog. Čovek može samo da nastavi levo ili desno. Pa zašto se onda ODMAH ne bi popeo na Gornji grad uz stepenice pored pećine kod buduće Gondole, ili išao kroz Donji grad ispod bedema, pa pored barutane uz stepenice na Deferdarevu kapiju? Na oba mesta je težak uspon drastično olakšan spektakularnim vidikom, pa ljudi mogu da idu polako, koliko mogu, da zastajkuju i da se usput dive prizoru. I još na kraju stignu na zanimljivija mesta od ovog. Da ne spominjem da će stanica gondole biti povezana sa pećinom i možda imati ugrađen lift. Ukratko, nema specijalnih razloga da preferirate pasarelu zato što ona vodi na mesto gde bi i inače želeli da stignete kad je ne bi bilo. Dakle, mesto gde vodi je manje interesantno i još je uspon do njega savršeno nezanimljiv.

Zatim, da razmotrimo drugu grupu potencijalnih korisnika pasarele, one koji žele u Donji grad, pa gledaju gde će da pređu ulicu. Zašto bi ONI koristili baš pasarelu?

Jednostavno NEMA razloga da idu tuda pošto imaju bar 5 i lakših i lepših putanja. Pogledajte skicu. Zašto bi se IKO ko ide u Donji grad prvo penjao na nivo krova Beton hale, kružio po spirali, odlazio unutar starih stepenica kojima nema nameru da nastavi, pa se zatim spuštao na još niži nivo od onoga sa kog je krenuo, bilo stepenicama bilo savršeno besmislenom kosom rampom koja vas prvo vodi u SUPROTNOM smeru na do pola puta ka tramvajskim šinama, pa onda opet nazad?

Pogledajte prilog 3
To nema smisla kad će po uklanjanju pruge biti trivijalno skrenuti desno za širinu puta, pa kroz bilo koji od dva tunela ispod ulice, i već ste na starom putu oko tvrđave. Nema ni penjanja, ni kruženja, ni hodanja.

A ako neko baš ne voli tunele, postoji još bolji i prirodniji put koji i sada koriste svi koji znaju za njega. Tamo gde se završavaju talpe i nasuti deo pristaništa, u nastavku pravca gde obala skreće udesno, ljudi su jednostavno isekli žicu koja im smeta i napravili prolaz do mini stepenica i neformalnog prelaza preko puta koji zatim nastavlja pravo duž parkovske staze. Nigde nema skretanja, velikog penjanjaja i spuštanja, sve ravno i logično, u pravcu i na nivou u kome ionako idete. Zašto bi neko dobrovoljno išao na pasarelu? Jedan semafor na tom mestu je bitno jeftiniji od 2 miliona Evra.

Pogledajte prilog 2
Pogledajte prilog 21
Pogledajte prilog 22
Pogledajte prilog 20
Pogledajte prilog 4
Pogledajte prilog 19
Dalje, ako se nekome ni to ne dopada, ili želi duže da ide duž obale, malo dalje je sada dopola zatrpana Vodena kapija. Kad se ukloni pruga, i ona će se otvoriti sama od sebe. Izuzetno izgleda, čak i u ovakvom stanju. A kad se samo malo sredi biće izuzetna. Ponovo, zašto bi se neko ko ide u Donji grad lomio oko pasarele, ako može duže da ide uz vodu i posle skrene u Donji grad tamo gde su i njegovi preci prolazili, kroz Vodenu kapiju?

Pogledajte prilog 1
Pogledajte prilog 7
Pogledajte prilog 6
Pogledajte prilog 5
Pogledajte prilog 18
Pogledajte prilog 17
Pogledajte prilog 16
Pogledajte prilog 15
Pogledajte prilog 14
Pogledajte prilog 13
Pogledajte prilog 12
Pogledajte prilog 11
Pogledajte prilog 10
Pogledajte prilog 9
Pogledajte prilog 8
Ili ako želi da ide još dalje, može. Postoji i sledeći prolaz kroz bedeme. Itd, Itd.


Ukratko. Jednostavno ne vidim čemu bi i kome služila ovakva pasarela?

- Po njoj ne mogu hendikepirani, stari i majke sa decom pošto je do pola rampa, a od pola stepenice.
- Ne vodi do posebno interesantnog mesta na Gornjem gradu da bi baš ova pozicija prelaza bila popularna.
- Ka Donjem gradu će postojati niz lepših, lakših i jeftinijih prolaza.

Naravno, sve novo će bar neko koristiti, makar zato što je novo i što pruža neke nove mogućnosti, ali DA LI SE ISPLATI? Šta smo uložili, koliko su koristi i kolike štete? Jednostavno, ne vidim smisao ovakvog trošenja i ovakvih izbora, i ne razumem ljude kojima je to svejedno.
 
I na kraju pitanje narušavanja tvrđave. Nije to pitanje lične estetike i arbitrarnog izbora. Ovakve intervencije ne bi smele biti dozvoljene zbog toga što narušavaju osnovni smisao izlaganja starog i zaštićenog objekta i prostora u kome se on nalazi.

Gradska kapija na starim tvrđavama deluje upravo svojim monumentalnošću, posebnom obradom i oblikom. Cilj je upravo kreiranje određenog utiska na sve koji prolaze. Kapija je, na engleskom, "statement", dakle formalna deklaracija onoga ko je njen vlasnik i onoga što brani. Kapija je predstavnik i simbol tvrđave, fizički i simbolički prolaz u svet onih koji žive unutar tih zidina. Zbog toga taj posebno asocijativni oblik prolaza i lučnog svoda iznad njega NIŠTA NE SME narušavati. A pogotovo ne metalna konstrukcija koja ima sličan ali kvadratni oblik. Ne možete delom zakloniti a delom izmeniti upravo ono što izlažete. To je prosto nedozvoljeno.

fbb0c70d44529a8b79045f21c8af9910.jpg


Ovaj drugi deo koji ulazi u stepenište je problematičan zato što je prevelik za prostor koji zauzima. Ne može biti sekundaran, izgubiti se i stopiti sa pozadinom, kao što bi trebalo. On ovako postaje glavni fokus i sadržaj prostora, tim pre što ovde ionako izlažemo samo zidove a ne neki objekat između njih, što je implicitno očekivanje. Zbog toga su zidovi ionako uvek problematični za prezentaciju. Ova skalamerija druge boje, oblika, dizajna i bukvalno svega drugog, jednostavno briše ovu prostoriju iz svesti ljudi kao eksponat i objekat po sebi. A to nije dozvoljeno na ovakvim mestima. Nije dakle u pitanju samo degradacija, nego uništavanje (uništavanje prezentacije, a ne objekta).

ffe87afde60cdc50ad36086da046cd9e.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=537906#p537906:xa2vhkgc je napisao(la):
Zuma » Sun May 13, 2018 5:57 pm[/url]":xa2vhkgc] Međutim na moje iznenađenje njegova poruka je dobila čak 9 pohvala iako u njoj nema NIČEGA što je tačno, ili je bar dobar agrument.

To je zato sto na ovom forumu postoje ljudi koji dijele pohvale samo da bi se nesto tim pohvalam predstavilo kao dobro. Malo je onih koji zaista citaju i razmisljaju o napisanom. To se zove manipulacija.
 
^^ bice pre da je u pitanju postovanje.
Ovaj forum postoji vec dug niz godina i pojedini stari clanovi stekli su kroz vreme ogromno poverenje i postovanje forumasa.
Jedna Homerova rec vredi vise od hiljadu slika.
 
Homeru se prvo da plus pa se cita post
Drugo Zuma bi morao da nauci da pise sazetije konciznije da objasni ono sto zastupa
4 posta zaredom su protiv pravila foruma
Onu prosjecenu ogradi i divlje stepenice kvazi ugostitelja neci komentarisati osim da treba zavariti novo parce
 
Ne znam više koliko sam prezentacija video gde projektanti idu za građanima pa crtaju "nelegalne" prečice koje su oni sami utabali. Kasnije se tu napravi prava legalna staza. Nije uvek rešenje, ali jeste kolektivna i često opravdana optimizacija koja je nedostupna projektantima. Na slici se vidi da je isečena rupa već jednom bila zatvorena, samo da bi sledeći sloj žice ponovo bio isečen. Nije uvek baš jasno ko ima pravo da natovari građanima neracionalna rešenja, a da oni posle to zauvek mirno posmatraju i plaćaju tuđe greške. Tuda se masovno prolazi, pa i na slici možete videti čoveka upravo u trenutku snimanja, što bi bilo malo verovatno da se prolaz ne koristi.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=537906#p537906:1rq3lxob je napisao(la):
Zuma » 13 May 2018 05:57 pm[/url]":1rq3lxob]
Odgovor na postavljeno pitanje i dalje nisam dobio. Očigledno zato što je Homerova boldovana tvrdnja o vezi sa Gornjim gradom bez stepenica jednostavno netačna. Međutim na moje iznenađenje njegova poruka je dobila čak 9 pohvala iako u njoj nema NIČEGA što je tačno, ili je bar dobar agrument. Nemam nikakvih mesijanskih ambicija, ali se zaista trudim da promovišem analitičko i argumentovano razmišljanje u nešto širim okvirima od brze, površne i automatske reakcije samo na ono što je trenutno očigledno i što nam PR odeljenja serviraju. Zbog toga ću još jednom i, zbog jasnoće, u nekoliko poruka, pokušati sa detaljnim objašnjenjem zašto mislim da ovakve stvari ubuduće ne smemo raditi.

Odgovor nisi dobio, jer, gle čuda, neki ljudi imaju i druge obaveze u životu osim piskaranja po Beobuild forumu. No, na osnovu izvoda iz konkursne dokumentacije koji si postavio, priznajem da sam pogrešio, ja sam bio ubeđen da će ta bočna staza biti povezana na postojeću mrežu staza na padini, a ne da će da je vrate nazad na Bulevar vojvode Bojovića. Na to uverenje me je navela i nedavna Vesićeva izjava (a i neka logika da bi tako trebalo da bude kada se dve staze nalaze već tako blizu):

– Trenutno se izvode radovi prve faze, u okviru koje se gradi čelični most i betonska spiralna rampa, dok će u drugoj fazi biti uređen plato Savskog šetališta prema Ušću, deo biciklističke staze, kao i staze na padini Beogradske tvrđave – istakao je Vesić,

Ali tu je razlika između tebe i mene, Zumo - zato što će Homer priznati kada nije u pravu. Zato i smatram i stojim iza toga da si forumaški Vučić, jer kao i on, misliš da si uvek u pravu, kao i on voliš da držiš dugačke monologe, kao i on misliš da se u sve razumeš (npr. da radnike železnice podučavaš o radu železnice, na osnovu par slika koje si načinio u Savskom amfiteatru), kao i on manipulišeš podacima (render je relevanran kada ide tebi u prilog, a nerelevantan kada ne ide), kao i on voliš da se frljaš apsolutno nepotrebnim podacima kako bi izgledao "pametnije" (što su njegovi BDP, EBITDA, libori euribor... to su tvoje slike sa gomilom strelica, brojki itd), kao i on su opterećen popularnošću (konstantna manija brojanja pluseva koje dobijaš i još gore pluseva koji dobijaju drugi), kao i on si paranoičan (ko god ne misli kao on je izdajnik, ko god ne misli kao ti je bot), kao i on kad si uhvaćen u laži počinješ da spinuješ priču, kao i on kad ostaneš bez argumenata, samo se povučeš iz diskusije i nestaneš dok se ne slegne prašina...

Ne dovodim u pitanje tvoj doprinos forumu. Mislim da praviš kvalitetne foto-reportaže, a i kritičko mišljenje je nešto što generalno valja ohrabrivati, ali atmosfera jednoumlja koju si proizveo na ovom forumu je za moj stomak neprihvatljiva. Naravno, mene niko ne tera da ovde pišem, niti tebi iko može da zabrani, dok se pridržavaš pravila foruma (a pridržavaš se), ali eto, u dobrom demokratskom duhu, govorim šta mi smeta. Mislim da imaš mesijanski kompeks, mislim da ti popularnost na forumu žestoko hrani ego, i mislim da si postao promoter jednoumlja i netolerancije u diskusijama.

Nazad na temu - iako sam očigledno pogrešio u vezi sa bočnom stazom, i dalje se nadam da negde postoji neko dovoljno pametan koji će rešiti da poveže te staze na padini. No, čak i ako ne bude tako, kao potencijalni korisnik pasarele ostajem iza toga da je korisna i funkcionalna. I svoje mišljenje neću potkrepiti sa dva miliona fotki i pet uzastopnih predugačkih postova (već sam se i u ovom nekulturno dugo raspisao), već ću reći da je samo saznanje da možeš kolima da dođeš na krov Beton hale, a onda pasarelom da pređeš na Kalemegdan, sa sve kolicima, i torbom u kojoj su rezervne pelene, voda, hrana, igračke, knjižice, duks ako zahladni, kratka majičica ako postane prevruće, kiišobran ako počne kiše itd - dovoljno da pretrpim i tih par stepenika.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=537975#p537975:2vro6qww je napisao(la):
direktor » Sun May 13, 2018 11:20 pm[/url]":2vro6qww]Homeru se prvo da plus pa se cita post

Ako se gleda ko pise a ne sta pise, onda to nije dobro. Medjutim, sami smo krivi za to. Napravili smo od foruma Big Brother show umjesto diskusije o pitanjima koja nas sve interesuju.

Imam utisak da je neko shvatio da se preko foruma moze kreirati javno misljenje i koristi ga kao sredstvo manipulacije javnoscu.
EDIT:
Generalno, cini mi se da bi trebalo ukinuti opciju "complements". Ne sluzi nicem dobrom.
 
Pa zato što ni ja , ni plecko a ni mnogi dr. nisu je slikali ni jedan put :lol:

:sesir:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=537909#p537909:4d1f8hp1 je napisao(la):
Zuma » 13 May 2018 06:15 pm[/url]":4d1f8hp1]...
Dalje, ako se nekome ni to ne dopada, ili želi duže da ide duž obale, malo dalje je sada dopola zatrpana Vodena kapija. Kad se ukloni pruga, i ona će se otvoriti sama od sebe. Izuzetno izgleda, čak i u ovakvom stanju. A kad se samo malo sredi biće izuzetna. Ponovo, zašto bi se neko ko ide u Donji grad lomio oko pasarele, ako može duže da ide uz vodu i posle skrene u Donji grad tamo gde su i njegovi preci prolazili, kroz Vodenu kapiju?
...

I na tom mestu opet treba da se pređe ulica, dakle opet semafor koji zaustavlja saobraćaj.
A mesto je udaljenije od sadašnjeg i budućeg pristaništa kruzera.



Hajde da konačno privedemo kraju ovu priču.
Pasarela je rešenje dokle god NIS bude transprovao gorivo prugom i dokle god budemo imali ulicu u Donjem gradu.

Kada se reše ta dva problema, ali stvarno, ne jalovim pisanjem na forumu, nećemo imati više potrebu za pasarelom.
 
Vrh