u 90% slucajeva drugo, trece i svako sledece vozilo nije registrovano na jedno fizicko lice, vec na zenu, sina, cerku, i tako dalje. Zato treba uvek po domacinstvu racunati visak vozila (a kamo srece i dobrano oporezivati).po fizickom licu
Planira se sigurno,samo je pitanje kad će doći na red.Pozdrav, da li neko mozda zna da li se planira zoniranje bloka 38?
Kao što je @solecar već odgovorio, ovo je moguće samo u okviru parcele koja pripada zgradi, ili ako već stambena zajednica ima vlasnička prava na parceli. Ranije se nije praktikovalo da uličice sa potencijalnim parking mestima budu u ovakvim parcelama, tako da to nije rešenje.Nisam mislio da ga bukvalno kupuje, nego da mora stambena zajednica da investira neki novac u resenje parkiranja i povecanje kapaciteta oko svojih zgrada. Nece niko imati bas njegovo mesto, osim ako tako ne odluce.
Siguran sam da će imati efekta i da će se plava mesta kasnije popuniti. Meni, koji nekoliko puta mesečno koristim to će čak i odgovarati jer ću moći da parkiram bliže poslu a neće preterano oprerećivati moju platu. Međutim neko ko stalno na posao tu dolazi tj 20-22 puta mesečno to znači da će morati da plati skoro 80€ a to je značajno opterećenje plate. Svakako će se deo njih prebaciti na gradski prevoz.digli ga znaci duplo. bas me interesuje da li ce imati efekta na traznju
samo apsolutni duduk za ekonomiju lisava budzet prihoda i time smanjuje manevarski prostor na rashodnoj strani.Parking je samo jedna (ali znacajna) stavka cije poskupljenje direktno ide na odrzavanje “besplatnog” gradskog prevoza. Lepo su smislili da toboze prevoz bude besplatan a da ga svi placamo kroz ostale namete