Šta je novo?

Parkiranje - zone, garaže,...

Uvedu to, onda kupiš dron jedan i nadlećeš ceo dan po kraju, hvataš prestupnike :D
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: wk_
podrzavam poskupljenje, ali sto stalno izbegavaju poskupljenje dnevne karte u plavoj zoni

edit: sem ako to nije ovo

elektronska visesatna parking karta za parkiranje
 
digli ga znaci duplo. bas me interesuje da li ce imati efekta na traznju
 
Што се тиче блока 33, ту се зона уводи од првог фебруара. Нека паркинг места су обележена, а нека не. Све сам већ прокоментарисао на теми "Развој новобеоградских блокова" пре неколико недеља https://forum.beobuild.rs/threads/razvoj-novobeogradskih-blokova.86/page-278.
Као додатак на то, написаћу и објаснићу где у блоку 33 би могла да се изграде нова паркинг места:
Наиме, иза "Генералица" постоји тротоар који се, услед недовољног броја паркинг места, одавно више не користи као тротоар, већ као дивљи паркинг:
divljiparking.png

Нова паркинг места могу се изградити на зеленим површинама између "Генералица", јер те површине тренутно немају никакву конкретну намену:
neiskoriscenapovrsina.png

Док се тротоар који се тренутно користи за дивље паркирање лако да реновирати, а да се онда на почетку и крају тог тротоара поставе стубићи да би се убудуће користио само као тротоар, а не за дивље паркирање.
Идемо даље, на теми "Развој новобеоградских блокова" поставио сам ову фотографију:
peconijevulaz2.jpg

Видите да је улица обележена као двосмерна, али с десне стране уопште нема обележених паркинг места. Возила која се ту паркирају имаће где да се паркирају ако се на платоу изнад атомског склоништа Генекс куле изгради паркинг:
platokodgeneksa.png

И за крај, дуж унутарблоковске саобраћајнице иза зграде са улазима Булевар Зорана Ђинђића 127-139 на деловима зелене површине где нема дрвећа и жбуња такође се могу изградити нова паркинг места:
plaviulaz.png

Такође, зелена површина између улаза Булевар Зорана Ђинђића 127 и Омладинских бригада 20 може да се искористи за градњу нових паркинг места:
novamesta.png


Што се блока 30 тиче, ту паралелно са Булеваром уметности итекако има простора за изградњу нових паркинг места:
90stepeni.png

Простора има и дуж свих ниских четвороспратница, где се на уштрб делова зелених површина без конкретне намене могу изградити нова паркинг места, али би најбоље било ако не би била под углом од 90 степени, већ под углом од 45 степени да приликом изласка са паркинга не би долазило до судара са возилима која се паркирају с леве стране:
blok30ulica.png
 

Prilozi

  • peconijevulaz.jpg
    peconijevulaz.jpg
    163,9 KB · Pregleda: 14
E preteče me sa analizom za 33. blok.

Neke ulice su postale jednosmerne, pa se zato moglo obeležiti više mesta nego što sam mislio.

Naravno da nema šanse da se obavezan smer poštuje, ali forma je ispunjena.

Ka Geneksu je i dalje dvosmerno i tu imamo brdo parkiranih na kolovozu.

A plato ispred Geneksa je već postao divlji parking

IMG_4705.jpeg
IMG_4704.jpeg
IMG_4703.jpeg
IMG_4702.jpeg
IMG_4701.jpeg
IMG_4700.jpeg
IMG_4699.jpeg
 
Bitne su zelene površine iz više razloga, nemojte da svaku zelenu površinu gledate kao zgodno mesto za parking kao što to Šapić radi. Važne su za upijanje atmosferskih voda kao i za smanjenje efekta toplotnih ostrva u gradu.
Problem parkinga treba da se rešava političkim merama i odlukama na lokalnom nivou a ne da se svaka zelena površina betonira i asfaltira.
 
Слажем се и, ако мене неко пита, све паркинге треба правити од растер плоча са зеленилом између. Не треба свака слободна зелена површина да се бетонира или асфалтира, али конкретно у блоку 30 заиста постоји велики проблем са недостатком регуларних паркинг места који се у случају тог блока може решити једино изградњом нових. Блок 30 је свакако пун зелених површина на којима се може посадити дрвеће, тако да то не би био неки велики проблем.
 
Jel da najlakše sve zgodne zelene površine pljunuti asfalt i eto parkinga koje nam.fali bas je problem bloka 30 Garaza na atomskom sklonište geneksa ako se bude radila bice za poslovni deo geneks kule
Plato ispred kule kad ga renoviraju sigurno neće biti parking.Niko nije radio analizu stvarnih potreba i potražnje. Niko nije pobrojao koliko ima kola stanara koliko službenih auta ni koliko mesta nedostaje u odnosu na broj stanova nikakva analiza nije radjena objavljena
 
Jel da najlakše sve zgodne zelene površine pljunuti asfalt i eto parkinga koje nam.fali bas je problem bloka 30 Garaza na atomskom sklonište geneksa ako se bude radila bice za poslovni deo geneks kule
Plato ispred kule kad ga renoviraju sigurno neće biti parking.Niko nije radio analizu stvarnih potreba i potražnje. Niko nije pobrojao koliko ima kola stanara koliko službenih auta ni koliko mesta nedostaje u odnosu na broj stanova nikakva analiza nije radjena objavljena
Блок 33 сам коментарисао као неко ко ту живи цео живот. Ти слободно обиђи блокове 33 и 30 па се увери. Код Генекса је једна ствар плато испред саме куле, односно изнад подземне гараже, а друго је плато изнад атомског склоништа ( за који тврдим да је идеална локација за паркинг, јер је тренутно потпуно запуштен и нема никакву конкретну намену) који је поред овог.
geneksplato.png

По целом блоку се људи масовно паркирају на местима која нису предвиђена за паркирање, јер нема довољно места. Није праведно да пола становника блока плаћа паркинг, а да га друга половина не плаћа јер се паркирају на местима која нису предвиђена за паркирање, а опет нико не може да их санкционише зато што немају где да се паркирају.
kodpekare33.jpg
blok33divlje.png

Овакво паркирање испод зграда је масовна појава у блоку 33 у последњих 10 година. Не видим ниједно решење осим изградње нових паркинг места, након чега би се сва регуларна паркинг места зонирала, а они који се паркирају ван регуларних паркинг места били би санкционисани. У супротном, ако се чисто ради реда негде исцртају линије за паркинг, а негде не, то јест ако остане овако како јесте, имаћемо потпуни комунални неред и зонирање у том случају нема много смисла. Зонирање мора да подразумева и решавање проблема паркирања у блоку, а не само пуко цртање линија и саобраћајних знакова.
 
Da ponovim znam sta je plato ispred geneks kule znam sta je krov skloništa
Ako se bude radio parking na skloništu nece sigurno biti za stanare budi siguran
Na sklonište je postojao pokušaj jp sklonista da nabudzi objekat nije prošlo.
Na 1 i na 2 slici to se rešava stubicima ogradom živom. Vlasnici auta su umislio da im parking mora biti obezbeđen samim tim što su oni kupili kola ali ne bilo gde već isključivo pod prozorom
Da im kažeš da će biti napravljena podzemna garaza ispod npr igrališta i terena da se ne seče zelenilo ali da treba da se plati parking ne bi hteli jer umisljaju da je besplatan parking njihovo pravo.
 
За то што причаш о бесплатном паркингу се слажем, али није реално очекивати да ће људи да продају ауто зато што немају где да га паркирају, поготово ако има простора за градњу нових паркинг места. Ако би поставио стубиће и жбуње, возачи би те аутомобиле паркирали на неком делу коловоза који није намењен за паркирање и то би ситуацију направило још гором. Градски буџет је 1,6 милијарди евра, а буџет општине Нови Београд 1,1 милијарду динара. Грађани плаћају порез држави која финансира локалне самоуправе и логично је да очекују да им иста обезбеди инфраструктуру достојну 21. века. Ту укључујем и довољан број паркинг места, као и квалитетан јавни превоз (који би се финансирао, између осталог, и од наплате паркирања), одржавање постојећих паркинга, зелених површина, паркова итд. Приоритет града по питању саобраћаја би требало да буде улагање у јавни превоз, али то не значи да уопште не треба да улаже у аутомобилски саобраћај. Не може се ни баш увек свуда ићи аутобусом, чак ни у градовима са најбољим јавним превозом, а камоли у Београду где ће проћи доста времена док се квалитет јавног превоза подигне на завидан ниво. Ни у Јапану нису решили проблем паркинг места забрањивањем поседовања преко једног аутомобила по породици, већ тако што су увели закон према коме када купујеш стан, мораш да купиш два гаражна места, без обзира на то да ли имаш 0, 1 или 2 аутомобила.
 
Ни у Јапану нису решили проблем паркинг места забрањивањем поседовања преко једног аутомобила по породици, већ тако што су увели закон према коме када купујеш стан, мораш да купиш два гаражна места, без обзира на то да ли имаш 0, 1 или 2 аутомобила.​
To kod nas može da funkcioniše samo pod uslovom da parking mesto ne bude kao da si kupio četvrtinu stana (parafrazirano). Da se uvede zabrana preprodaje parking mesta i sl...​
 
 
За то што причаш о бесплатном паркингу се слажем, али није реално очекивати да ће људи да продају ауто зато што немају где да га паркирају, поготово ако има простора за градњу нових паркинг места. Ако би поставио стубиће и жбуње, возачи би те аутомобиле паркирали на неком делу коловоза који није намењен за паркирање и то би ситуацију направило још гором. Градски буџет је 1,6 милијарди евра, а буџет општине Нови Београд 1,1 милијарду динара. Грађани плаћају порез држави која финансира локалне самоуправе и логично је да очекују да им иста обезбеди инфраструктуру достојну 21. века. Ту укључујем и довољан број паркинг места, као и квалитетан јавни превоз (који би се финансирао, између осталог, и од наплате паркирања), одржавање постојећих паркинга, зелених површина, паркова итд. Приоритет града по питању саобраћаја би требало да буде улагање у јавни превоз, али то не значи да уопште не треба да улаже у аутомобилски саобраћај. Не може се ни баш увек свуда ићи аутобусом, чак ни у градовима са најбољим јавним превозом, а камоли у Београду где ће проћи доста времена док се квалитет јавног превоза подигне на завидан ниво. Ни у Јапану нису решили проблем паркинг места забрањивањем поседовања преко једног аутомобила по породици, већ тако што су увели закон према коме када купујеш стан, мораш да купиш два гаражна места, без обзира на то да ли имаш 0, 1 или 2 аутомобила.
Parking mesto se kupuje, ne treba opstina da ga obezbedi. Kao sto u svakoj novoj zgradi ljudi plate mesto 30 000e, ne traze od opstine da im plati tu cenu.
Ovde je potrebno napraviti gazarzni prostor, opstina da obezbedi parcelu, stambena zajednica da podigne kredit za izgradnju garaze i to je to. Sasvim fer i logicno. Pristup stanarima preko rampe.
 
Cak i da svaka novogradnja ima 3 parking mesta u garazi po stanu opet ta kola trebaju da izadju i dobar deo dana da budu parkirana na nekoj drugoj lokaciji, gde ce opet praviti deficit parking mesta. Jer u suprotnom pricamo o “salonima”automobila gde ce kola biti parkirana 24/7 u svojoj garazi.
Treba zonirati i iscrtati ceo grad o jednom trosku, od najrubnijih delova do centra i svako da dobije dva mesta po stanu(kuci), svako napistanje tog mesta 300 din sat pa kome se isplati isplati.
100 komada oko sokolovo da spartaju i snimaju sve koji nisu parkirani na obelezenim mestima, vrlo brzo bi se uveli u red svi mi. Ali dzaba kad je kod nas sve naopako namesteno, vrtic, prodavnica pekara, kafic, magacin sve se otvara gde se stigne bez parkinga pa imamo gomilu onih samo 5 minuta.
I onda na kraju opstina ili grad moraju da izmisljaju nova parking mesta na racun zelenila. Cisto bacanje para.
 
Treba da parking bude besplatan ali da se uz registraciju prvog vozila dodatno naplati 50€ godisnje za parking a od drugog vozila i svako naredno vozilo 1500€ godisnje po fizickom licu i slicno primeniti na kompanije u zavisnosti od prihoda i profita za predhodnu godinu i da se od tih para omoguci odrzavanje (da i ciscenje od snega) parkimg mesta i da se uvedu lisice za nepropisno parkiranja vozila.
 
Parking mesto se kupuje, ne treba opstina da ga obezbedi. Kao sto u svakoj novoj zgradi ljudi plate mesto 30 000e, ne traze od opstine da im plati tu cenu.​
Zamislimo situaciju doðe neko ko ima samo jedno vozilo i hoće da kupi parking mesto, a uu parking servisu mu kažu da ne može jer su sva rasprodata. I onda on ode kući i počne da parkira na neobeleženoj površini.​
 
Zamislimo situaciju doðe neko ko ima samo jedno vozilo i hoće da kupi parking mesto, a uu parking servisu mu kažu da ne može jer su sva rasprodata. I onda on ode kući i počne da parkira na neobeleženoj površini.​
Nisam mislio da ga bukvalno kupuje, nego da mora stambena zajednica da investira neki novac u resenje parkiranja i povecanje kapaciteta oko svojih zgrada. Nece niko imati bas njegovo mesto, osim ako tako ne odluce.
 
Vrh