Што се тиче блока 33, ту се зона уводи од првог фебруара. Нека паркинг места су обележена, а нека не. Све сам већ прокоментарисао на теми "Развој новобеоградских блокова" пре неколико недеља
https://forum.beobuild.rs/threads/razvoj-novobeogradskih-blokova.86/page-278.
Као додатак на то, написаћу и објаснићу где у блоку 33 би могла да се изграде нова паркинг места:
Наиме, иза "Генералица" постоји тротоар који се, услед недовољног броја паркинг места, одавно више не користи као тротоар, већ као дивљи паркинг:
Нова паркинг места могу се изградити на зеленим површинама између "Генералица", јер те површине тренутно немају никакву конкретну намену:
Док се тротоар који се тренутно користи за дивље паркирање лако да реновирати, а да се онда на почетку и крају тог тротоара поставе стубићи да би се убудуће користио само као тротоар, а не за дивље паркирање.
Идемо даље, на теми "Развој новобеоградских блокова" поставио сам ову фотографију:
Видите да је улица обележена као двосмерна, али с десне стране уопште нема обележених паркинг места. Возила која се ту паркирају имаће где да се паркирају ако се на платоу изнад атомског склоништа Генекс куле изгради паркинг:
И за крај, дуж унутарблоковске саобраћајнице иза зграде са улазима Булевар Зорана Ђинђића 127-139 на деловима зелене површине где нема дрвећа и жбуња такође се могу изградити нова паркинг места:
Такође, зелена површина између улаза Булевар Зорана Ђинђића 127 и Омладинских бригада 20 може да се искористи за градњу нових паркинг места:
Што се блока 30 тиче, ту паралелно са Булеваром уметности итекако има простора за изградњу нових паркинг места:
Простора има и дуж свих ниских четвороспратница, где се на уштрб делова зелених површина без конкретне намене могу изградити нова паркинг места, али би најбоље било ако не би била под углом од 90 степени, већ под углом од 45 степени да приликом изласка са паркинга не би долазило до судара са возилима која се паркирају с леве стране: