Šta je novo?

Parkiranje - zone, garaže,...

А да се у тај план убаце оне трамвајске линије чије трасе сам цртао и поставио у теми за трамваје још прошле године? Послаћу и преко мејла ако треба.
 
Да, одрадили су две стране са по 20-ак места и колико видим сад ништа не раде, а има још доста паркинг места које треба средити јер су тренутно због ситуације са корењем неупотребљиви.

Оно што мене занима је у коју ће зону сместити сва ова паркинг места унутар блока. Прилично је извесно да ће све гурнуту у зелену зону, а то ће онда вероватно решити проблем станара ових блокова али ће за нас који радимо у овом делу града направити тотални хаос. Тренутно је, на пример у 29. блоку незонирано место могуће наћи до рецимо 8 а некад се и раније попуне. Након тога мораш да кружиш или чекаш, при чему у сваком тренутку још најмање 10-ак аутомобила круже по блоку чекајућу да неко изађе, па то зна да потраје. Што се тиче плаве зоне по средини и обуду БЗЂ ту се све попуни између 8 и 9 и након тога је теже наћи место него у незонираном делу. Целодневно паркирање у ТЦ Мерктарор је неиспалтиво чак и за оне са дубљим џепом. Тако да ће након зонирања, по свему судећи зеленом бојом, за запослене плава зона у БЗЂ вероватно да се попуни већ у 8 а након тога остаје да јуримо места у 3* блоковима, тј са друге стране бул Омладинских бригада, док и тамо не зонирају.
Situacija je 100% kako opisuješ.
Meni, kao stanaru bloka 29, više se i ne mili da pomeram auto, sem ako baš ne moram. Ionako loše stanje dodatno se pogoršalo od ulaska u zonu Arene i bloka 24.
Daleko bilo da odem autom do posla, pa iz nekog razloga moram da skoknem do stana.
Dešava se da u periodu 12-13 čekam i više od pola sata u delu blokovske ulice paralelne sa autoputem i nema vajde, odustanem. Počeo sam da parkiram u Merkatoru u takvim slučajevima.

Negde sam čitao na temu ekonomika parkiranja.
Kaže da cena parkinga treba da bude takva da popunjenost ne prelazi 85-90%, kako bi omogućilo normalnu cirkulaciju i balans između onih kojima je parking potreban za kraće i onih za duže zadržavanje.
 
Vesnici zonskog proleća u Bloku 28?
3BACEE78-CFB9-46A4-86F6-B2744F100DA1.jpeg
 
Шта ће сад са овим археолошким ископинама? На депонију, или у вреће као дрвену калдрму са трга?
 
Како се борити против овога?
Блок 63, возач ( не знам пол) је покушао да дође до дивљег паркинга...
Сад ми је жао што нисам сликао дивљи паркинг, где се налази најмање 10-так непрописно паркираних возила.
Овај случај завређује пажњу: возач није хтео да уђе на дивљи паркинг преко пумпе Шел па пешачком стазом где нема блата (што је да се разумемо и даље за осуду), него је све подигао на виши (блатњавији) ниво због 20м...
IMG_20230404_154437.jpg
IMG_20230404_154448.jpg
IMG_20230404_154507.jpg
 
Како се борити против овога?
Блок 63, возач ( не знам пол) је покушао да дође до дивљег паркинга...
Сад ми је жао што нисам сликао дивљи паркинг, где се налази најмање 10-так непрописно паркираних возила.
Овај случај завређује пажњу: возач није хтео да уђе на дивљи паркинг преко пумпе Шел па пешачком стазом где нема блата (што је да се разумемо и даље за осуду), него је све подигао на виши (блатњавији) ниво због 20м...
Video seljo blato pa ga povukla tuga za zavicajem odakle se dovukao u grad
 

Продужен рок важења инвалидске паркинг-карте


Секретаријат за социјалну заштиту Градске управе Града Београда, у сарадњи са Јавним комуналним предузећем „Паркинг сервис”, продужио је рок важења инвалидске паркинг-карте до 15. маја 2023. године.

Рок важења инвалидске паркинг-карте издате у ЈКП-у „Паркинг сервис” продужен је на основу решења Секретаријата за социјалну заштиту за календарску 2022. годину свим корисницима права на бесплатно коришћење обележених паркинг-места на јавним општим паркиралиштима на територији града Београда, у складу са Правилником о одређивању особа које могу остварити право на бесплатно коришћење обележених паркинг-места на јавним општим паркиралиштима.

 
Jel postoji neko drastično kažnjavanje kad neko parkira na travi ili je i to neka ''siva zona''..? Slikanje ne važi?
Neko veče, Bulevar Oslobođenja (Bivši Bul. JNA), razdelno ostrvo znači komplet totalno popunjeno kolima od kružnog toka pa do onog semafora gde se skreće ka Banjici... jedno 500 automobila-izrovali onu jadnu travu, terenci normalno i na uzbrdicama-ko je mogao da se popne...
Ja nisam mogao da verujem koji je to prostakluk i samoživost u pitanju..! Bila je neka utakmica, ok...ali jel se za vreme održavanja sportskih manifestacija suspenduju zakoni?!? Ne važi zabrana parkiranja na zelenim površinama?!?
Navodno je PArking Servis kažnjavao...ali nisam čuo da je iko dobio makar kaznu za parkiranje...a o odnošenju vozila paukom i da ne govorim...!
Treba tu da postave one ivičnjake od po pola metra kao u Grčkoj, pa neka lome felne...
marakana1.jpg
marakana2.jpg
marakana3.jpg
marakana4.jpg
marakana5.jpg
marakana6.jpg
 
Poslednja izmena:
Суспендују се прописи о паркирању за време већих утакмица откад ја памтим, а то ти је негде од сезоне 1983/84. кад је Звезда била првак а Хајдук узео Куп маршала Тита.
 
Jel postoji neko drastično kažnjavanje kad neko parkira na travi ili je i to neka ''siva zona''..? Slikanje ne važi?
Neko veče, Bulevar Oslobođenja (Bivši Bul. JNA), razdelno ostrvo znači komplet totalno popunjeno kolima od kružnog toka pa do onog semafora gde se skreće ka Banjici... jedno 500 automobila-izrovali onu jadnu travu, terenci normalno i na uzbrdicama-ko je mogao da se popne...
Ja nisam mogao da verujem koji je to prostakluk i samoživost u pitanju..! Bila je neka utakmica, ok...ali jel se za vreme održavanja sportskih manifestacija suspenduju zakoni?!? Ne važi zabrana parkiranja na zelenim površinama?!?
Navodno je PArking Servis kažnjavao...ali nisam čuo da je iko dobio makar kaznu za parkiranje...a o odnošenju vozila paukom i da ne govorim...!
Treba tu da postave one ivičnjake od po pola metra kao u Grčkoj, pa neka lome felne...
Pogledajte prilog 158452Pogledajte prilog 158453Pogledajte prilog 158454Pogledajte prilog 158455Pogledajte prilog 158456Pogledajte prilog 158457
Dupli red ivicnjaka plus ogradica svako oce kolima na utakmicu jos sam
 
Да ли имамо стратегију/систем како треба да изгледа једна градска целина према броју станбених и пословних јединица и према броју становника.
Колико је потребно за такву градску целину у процентима зелених површина и асфалта, колико је потребно школа, вртића, паркинг места...
Знам да ће многи сада рећи: "Па наравно, 2023 година је а ми имамо архитектонски факултет од 1846, саобраћајни од 1950, па наравно да се све зна и зашто уопште питаш?
Кад се окренем око себе, и погледам како се паркира, ја тај систем не видим.
Претпостављам да, као и код васпитања деце а тако и код возача, поред свакодневног медијског рада на учењу, подизању свести, мењању навика, мора да постоји систем награда и казни.
По мени, казне наравно/обавезно морају да постоје али не би смеле бити примарне, јер да је то једини и најисправнији начин не би смо имали овај хаос у граду.
Такође, не може орган власти само поставити знакове забране паркирања или спрејом означити паркинг места на уштрб других учесника у саобраћају (потрошено мање од 10€ по паркинг месту) јер то не решава проблем.
Прво се поставља питање да ли је место доступно градским превозом па не морамо да долазимо нашим возилом или друго где паркирати ако је ту забрањено или нема довољно паркинг места (у бољем случају проблем се прелива у друге делове града, у горем паркира ко где стигне).
Такође нисам ни за ограде, стубиће, високе ивичњаке јер мислим да им није место у граду.
Долазимо до система награда: како наградити возаче који поштоју прописе или би желели да поштују прописе.
Тиме се изгледа нико није бавио: да ли је награда довољан број паркинг места, безбедан паркинг, јефтина или бесплатна цена паркирања, нека повластица/попуст ако возач нема или не буде направио саобраћајни прекршај, одличан градски превоз, или чак екстермно: награда што не поседује ауто...
Наравно из свега овог видимо да је основа свега новац.
Али шта ако имамо систем/услов у којем (ово је само сликовито ради лакшег рачунања):
- Стамбени простор 1.000м2 (200м2 основа)
- 30 паркинг места (стан 50м2 и 1,2 паркинг места по стану + 30% за госте) по 12м2 = 360м2 на отвореном или паркинг зграда на 100м2 у основи
- Саобраћајнице 200м2
- Зелена површина 200м2
којим се онемогућава надоградња постојећих објеката или изградња нових у деловима града јер би се овакве пропорције нарушиле.
И наравно улагање у изградњу подземних гаража или Паркинг зграда (откуп и пренамена стамбених/пословних објекта).
 
И наравно улагање у изградњу подземних гаража или Паркинг зграда (откуп и пренамена стамбених/пословних објекта).
Pa to je ključna stvar koja bi trebala da se radi...a ne da se daje koncesija neznam, kinezima da grade garaže u Beogradu i njima upravljaju...šta se dešava sa ENORMNIM profitom koji JKP ''Parking Servis'' već godinama akumulira? Pa samo to bi bilo dovoljno da svake godine po komercijalnim uslovima otkupljuju barem tri parcele od Grada i prave garaže tipa ona na Obilićevom Vencu... verujem da Grad ima parcela u vlasništvu koje nisu baš previše interesantne investitorima (znam za barem dve u mom okruženju) na kojima bi mogle da niknu višespratne garaže... Pa svako ko stanuje u blizini bi radije dao mesečni iznos da mu je auto tu nego da stoji na ulici!
Znači da ulaže i radi ono zbog čega postoji, a ne da ugrađuje senzore po vračaru koji pokazuju jel mesto slobodno ili zauzeto..! Ludilo!
Zaboravlja se da jkp postoji radi građana prvensveno...pa tek onda ide profit..!
I moja baba je mogla da okreči parking po ulici pa da sedne i naplaćuje...
 
Vrh