Šta je novo?

Parkiranje - zone, garaže,...

Slažem se da je paralelno parkiranje zauzima vise mesta, ali je mnogo sigurnije za vozače, jer kada se stoji koso, veoma je mala razdaljina izmedju parkiranih vozila i i saobraćajnice i tako lakše dolazi do sudara, zato mi se ne svidja to što rade.
 
bae27d8eada2a796eb8f9d70e404a516.jpg
16ceb66d87d595667b7a5f4ed71df4b6.jpg


par brzinskih slika
ne razumem samo sta ce im dvocifreni broj :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Ovo moze da pretenduje da postane odlicna stvar za zonirane delove grada i model koji samo moze da se usavrsava.
Ali kada pogledam ovu drugu sliku, muka mi je koliko smo odvratni i koliko ne cenimo javni prostor. Mora li svuda da se lepi svasta.
 
Само праве глупости са тим гаражама у центру. У разумном делу света то нико не ради. Систем решења је:

0) Транспарентно информисање о приходима паркинг сервиса.
1) Усмеравање целокупног профита паркинг сервиса у фонд за инвестиције за јавни превоз, пре свега шински.
2) Проширити паркинг зоне.
3) Саградити гараже на локацијама Панчевачки мост, Аутокоманда, Прокоп, Сајам, Железничка станица Нови Београд и слично, са нешто повољнијим паркирањем, а до тих локација ка центру обезбедити јавни превоз који је диспечерски управљан у реалном времену, и који се целом дужином линија креће у трамвајским баштицама или жутим тракама.
4) На далекој периферији направити БЕСПЛАТНА паркиралишта уз станице градске железнице, а градска железница мора користити поред свега и елементе старог железничког чвора.
 
Prosirenje parking zone je sve samo ne dobro posto nama automobili nisu potrebni na trotoarima vec u garazama kako privatnim a tako i javnim. Javne garaze u centru su apsolutno jedini nacin da se automobili stanara u centru nadju u garazi a ne na ulici.
 
Po suncu se proteklih dana nije radilo ali je kisa izgleda idealan momenta...
Inace su sa kamionom i bagerom napravili zastoj saobracaja posto je bilo vozila parkiranih uz desnu ivicu iako ima znak zabrane..
Trebali su pre pocetka radova da pozovu pauka kako bi uklonio vozila, a da radovi mogu da se nastava u miru i bez prekida i zagusenja saobacaja..
Autobus je stajao ovako ~3 minuta dok bager nije prestao kopanje i pomerio se uz kamion i ivicu..

Ja sam jedva prosao sa C3-om izmedju bagera i ovog sivog Opela posto se bager u odnosu na ovu sliku pomerio jos malo od kamiona..
Pogledajte prilog 1
 
Стање радова на паркинзима у Нехруовој, 30.април,

Поглед са раскрснице Нехруова -Јапанска према Војвођанској улици

Pogledajte prilog 4
Pogledajte prilog 3

Поглед од ош "Јован Стерија Поповић" према Јапанској улици

Pogledajte prilog 2
Pogledajte prilog 1
 
Zna li neko koji je rok za zavrsetak radova?
Ono su radili lepo par dana i onda su svi samo otisli i sada sve tako stoji raskopano vec nedelju dana..
------------------
Pa realno gledano podzemni parkinzi su znatno skuplji od nadzemnih, a i taj projekat koji pominju na NBG gde se gradi podzemna garaza je privatna zgrada i to samo zato sto investitor planira da sazida zgradu do svih ivica svog placa kako bi dobio sto vise kvadrata prostora te ne ostaje mesta za parking mesta..A verujem da ce i ta parking mesta ispod zgrade prodavati po lepoj ceni...

Onaj deo o dolasku kolima na posao kada znas da imas gde da se parkiras mogu da potvrdim iz mog iskustva..
Ja ranije nikada nisam isao do Vuka kolima zato sto nema gde da se parkira(Crvena zona), a garaza na ceo dan bude 500-600RSD sto je mnogo...
Ali sam onda otkrio parking jedan u blizini koji nije zoniran i gde uglavnom ima mesta posto je zavucen izmedju zgrada pa se tu parkiram kada dodjem kolima.
Mada jos uvek retko dolazim kolima..Mozda 1 do 5 puta mesecno ako kasnim ili tako nesto ali je to opet vise od ranijih 0...
 
Marka Zvaka opet promasio poentu!
Oni zovu javnom zlenom povrsinom ostrvo izmedju automobilskih traka. Super.
Sto STF kaze, ljudi ne koriste automobile iz besa vec iz potrebe. Kako ne volim kada se politizuje gradjanske inicijative, prosto mi sve to postane bljuc bljuc!!!!
 
U celom klipu najtacnija je tvrdnja da su okolne poslovne zgrade izgrdjene bez adekvatnog garaznog prostora te da sada gradjani prakticno iz budzeta finansiraju njima parking.
 
To se resava zoniranjem vrlo lako, zasto je Novi Beograd izuzet od toga, sa malim izuzecima.
Cinjenica jeste to sto kazes Igore, ali to ne menja stvar. Nek onda uvedu zonu i da se pare vrate u budzet. Ko hoce da se parkira, molim lepo, dnevne karte pa izvolte.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=384572#p384572:2aqzw3tx je napisao(la):
Igor » 06.May.2016/3:16 pm[/url]":2aqzw3tx]U celom klipu najtacnija je tvrdnja da su okolne poslovne zgrade izgrdjene bez adekvatnog garaznog prostora te da sada gradjani prakticno iz budzeta finansiraju njima parking.
To je istina..I ne znam zasto grad ne usvoji neku odredbu koja obavezuje investitora da napravi X parking mesta na svakih X kvadrata prostora, lokala, stanova kako vec..
Ovako kako je sada sve ostaje na dobroj volji investitora?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=384576#p384576:92qqbjku je napisao(la):
Galeks » 06.May.2016/4:13 pm[/url]":92qqbjku]To se resava zoniranjem vrlo lako, zasto je Novi Beograd izuzet od toga, sa malim izuzecima.
Cinjenica jeste to sto kazes Igore, ali to ne menja stvar. Nek onda uvedu zonu i da se pare vrate u budzet. Ko hoce da se parkira, molim lepo, dnevne karte pa izvolte.
Centar he zoniran zbog malog broja parking mesta ali i nedostatka prostora za nova, a velikog broja kola..tj kako bi se destimulisali ljudi da idu u centar grada kolima kao I svuda u vecim gradovima u svetu..

Ali koja bi logika zoniranja dela grada gde zivi ogroman broj ljudi i koji ima velike kolicine prostora koji bi se mogli iskoristile za tu svrhu?

Po meni bi zoniranje bilo kog dela grada osim centra bila ogromna glupost..
Resenje bi donekle bilo u tome da se investitori nateraju da ispod objekata grade podzemne parkinge, a svakako ne zoniranje..
 
Ovo izgleda prošli izbori i stali radovi, već par dana nema ni jednog radnika u Nehruovoj i D. Vukasovića, a ceo posao je da napune rupe i asfaltiraju :)
 
Investitori su obavezni da naprave podzemnu garazu ali ih niko ne kontrolise niti kaznjava mito radi posao negdje su garaze koje su naoravili izdaju kao magacinski prostor itd A u nekim blokovima gdje je po planu bila javna garaza pretvoreno u poslovnu zgradu bez parkinga jedna banka npr .A razdjelno zeleno ostrvo u b avnoja jeste zelena povrsina .
Jos 2004 je htjela privatna firma da donira parking ali tad je to grad odbio iz obrazlozemje belamom koji samo sto nije krenuo da se radi
 
Razdelno ostrvo u B Zorana Đinđića jeste bila sređena zelena površina, a ne neki komad zemlje 2x2. Deo predloženih parkiga na NBG podržavam, ali deo jeste totalno uzurpiranje zelene površine radi izgradnje parkinga.

Ovo u ZĐ je čisto pravljenje parkinga za ljude koji dolaze na posao ovde, nema nikave potrebe stanovnika za ovim parkinzima, što je jasno iz činjenice koliko zvrji prazan parkig ispred Arene posle 17h, pa čak i parkinzi na Proleterske solidarnosti i Španiskih boraca. Ovi ulični bi se verujem delom popunili kada bi se ozbiljniije održavao komulani redu u samim blokovima i zabranilo parkiranje na sve strane, onda bi stanari i otkrili da 200-300m od ulaza nije toliko daleko za parking. Ovaj kod Arene teško i tada.

Zoniranje bloka 21, pa i 22 jeste dobra opcija (pa i 30), obzirom da ovde nema govora o nedostatku parkinga zbog stanovnika, već je nedostatak izražen zbog ljudi koji dolaze na posao bilo u okolne zgrade ili još gore u centar grada, pa im je 21. blok park and ride, što je katastrofa za ovaj blok. Pa imamo kilometar dalje primer da je Trešnjihog cveta zonirana ulica na sred NBG.

I ovo vam sve kaže neko ko kolima dolazi ovde na posao!

Direktore, privatna firma xxxxx je želela da "donira" parking na istom mestu i dobije pravo naplate parkinga na istom, to tek nije za komentarisanje.
 
Први блок који се буде зонирао на Новом Београду повлачи зонирање целог Новог Београда! Једноставно, сви који долазе колима на посао ће да направе хаос у околним блоковима, па ће онда њих да зонирају и тако редом. И све време би највише испаштало локално становништво, јер би притисак на незониране блокове био огроман, много већи него што је сад у критичним блоковима.

Проблем у блоковима 21,22 и 30 је настао због тога што је дозвољена градња пословних простора без адекватних паркинга. На том нивоу треба и решавати све потенцијалне будуће проблеме, одговарајућим захтевима без којих се не може добити дозвола за градњу ни употребна дозвола, који би укључивали довољан број паркинг места (подземних, надземних каквих год). И то треба да важи и за стамбене и за пословне зграде, при чему код стамбених не треба уопште дозволити продају стамбене јединице без паркинг места. Тренутно инвеститори користе паркинг место да узму још 15k€, или претворе гаражу у стан кад нико неће да га купи.

Наравно, цео проблем је од главе, од прописа, инспекције и корупције...

Иначе, не сматрам да је прављење паркинга у БЗЂ лоше, потребе за истим постоје, не само за време радног времена, већ и приликом разних догађаја у арени нпр. Пробајте да паркирате било где (укључујући велику дозу креативности) 3км око арене кад Звезда игра евролигу на пример... Осим тога, мени дрворед између блока 25 и 26 изгледа лепше од пољанчета код новог меркатора (не кажем да не може дрворед без паркинга, него да је и са паркингом и дрворедом скроз ОК)...
Pogledajte prilog 1
 
Ово су прописане мере паркинг места. Видећемо баш у Нехруовој и Булевару АВНОЈ-а да ли ће бити по навденим мерама :wink:
 
Ne verujem da zoniranje dela NBG zahteva zoniranje celog NBG, kao što rekoh deo oko crvenkape je već zoniran.

Takođe, ne slažem se čak ni da građenje svakog poslovnog prostora zatheva dovoljan broj parking mesta, iako je to sada zapravo i propis. Ali šta to može da donese, užasne predele u kojima imamo poslovne objekte sa hektarima parkinga u okolini i samo povećanje pritiska na uličnu mrežu. Airport city to može da podnese pošto i nije u centru NBG, ali blokovi u ovom delu nikako ne bi trebalo da imaju poslovne objekte sa hektarima parkinga u okolini. Sa druge strane vidimo u šta se polao pretvara Bul. Milutina Milankovića, baš zbog nadzemnih parking mesta.

Svaki poslovni objekat i može da zatrpa jedno dva nivoa parkinga, teško tri, ali ovo umnogome povećava cenu izgradnje i jednostavno bi bilo neisplativo. A i pored 2-3 nivoa parkinga tu neće biti ni blizu dovoljno parking mesta za sve zaposlene u objektu od 10.000+ hiljada kvadrata.

Iako imamo metro kao najbolju, ali i najdalju opciju, mora odmah da se radi na generalnom poboljšanju kapaciteta trenutnog gradskog prevoza, plus uvođenje lagano el. autobusa. koliko za 10 godina ovo će biti normalna pojava i na dužim linijama, tj tehnika će to omogućavati.
 
@Mihajlo
Uglavnom se slazem, ali mislim da vec sada zona moze da se napravi u delu od Oml. brigada do Milentija Popovica, sverno od AP.
Onaj ko radi kod Arene nece da parkira u bloku 33 na primer. Najvise bi bas taj blok ispastao, i ponesto blokovi preko puta Arene.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=385055#p385055:quna1s0o je napisao(la):
Михаило » 09 May 2016 18:34[/url]":quna1s0o]Први блок који се буде зонирао на Новом Београду повлачи зонирање целог Новог Београда...

Već su zonirani delovi oko bloka 12 (na ulici) i blok 11A (parking kod Wiener Städtische koji tu postoji već 30 godina),

Merkator od kada je vlasništvo Idea naplaćuje ulaz na svojih 950 parking mesta tržnog centra. Nije ništa strašno, ali dovoljno da ne možeš da se parkiraš o njihovom trošku, a da ne kupiš ništa u objektu tržnog centra. Bilo je i pre pokušaja, ali je sada to zaživelo.

Naplata se vrši i na parkingu Sava Centra od 2007 ili 2009 od tada zaposleni u zgradi Delte (pola spratova je i tada bilo Banca Intesa u Deltinoj zgradi, sada je cela zgrada vlasništvo Banca Intesa) su počeli da se parkiraju u okolnim parkinzima unutar bloka 21 i bloka 22. Takođe 2007 izgrađene su dve zgrade "Savo Grad" (gradio Neimar "V" ) u blizini ove ex. Deltine sada Banca Intesa i zaposleni u toj zgradi parkiraju na parkingu ulica Vladimira Popovića ili u bloku 21. Sada ima ovaj novi parking u sredini smerova Bulevara Zorana Đinđića, pa je sitacija bolja.

Kadtad će biti zoniran blok 21 i blok 22. To je već pitanje dana i to je normalna stvar s obzirom na atraktivnost lokacije za stanovanje i poslovanje u tom delu Novog Beograda.
 
Vrh