Šta je novo?

Parkiranje - zone, garaže,...

Пантограф":k70pk12w je napisao(la):
Веома неуспело. Потпуно пуст простор, голе плоче, повезане мостовима. Стари део 22. блока - 22. век за ово.
Да ствар буде још црња, зграде су очајног квалитета.

Ovo je najgore resenje zgrada na NBG, te pustare unutar bloka su neverovatne, očaj živi. sramota je kako su izgrađeni ovi novi blokovi oko arene, prosto ne verujem da nisu mogli da pogledaju zgrade u svim starim blokovima u okolini (22,23, 29...) koje imaju podzemne garaže i naprave nešto slično + naravno bolje od toga (ono 21. vek i tako to). Oni umesto unapred unazad...

Sa te pasarele inače u sred leta kaplje kao da ste u postojinskoj jami, bukvalno mi ostavilo tragove na automobilu. A kiše nije bilo nekoliko nedelja pre toga ne znam otkud voda. Mislim da domoroci novog bloka zato ni ne parkiraju ispod pasarele.
 
Капље мало спорије него у постојни. Створили су се сталактити од неколико сантиметара. Хтједох сликати, као пример лоше урађене изолације, када је неко усликао доњи део балкона на згради Геозавода и питао од чега је тај бели траг.
 
Parkinzi kod instituta na nbg

20150924144547.jpg


20150924144131.jpg


20150924144101.jpg


20150924143837.jpg


20150924143831.jpg
 
Mislim da je Relja ranije pominjao problem parkiranja u zoni novog podvoznjaka koji bi trebao da se izgradi na delu trase UMP-a kod Belgrade office parka i gsp-a.

Pogledajte samo koliko je tu parkiranih vozila. Pravo je pitanje gde ce oni po zavrsetku Lota 1 i pobijanju nasipa
151002-LOT1-01.jpg

151002-LOT1-02.jpg

151002-LOT1-03.jpg

151002-LOT1-04.jpg
 
Па имају још годину дана ипо дана форе да се ту и тако паркирају. После тога у оквиру паркинга који постоје у оквиру сваког од тих предузећа која су ту.
 
Ne bih rekao da ima mesta za sve njih.
 
Kad bismo imali normalan gradski prevoz ne bi svi dolazili kolima na posao.
Do tada je rešenje pravljenje novih parkirališta ili SMS naplata.


Poslato sa telefona
 
Ne verujem u tu teoriju pricali smo dosta u temi o metrou. Ova neka nova srednja klasa se gotovo nikada ne bi odrekla kola i ono malo sto ih izdvaja od ostale bede koja se vozi prevozom. Uostalom imaju bg voz kao veoma pouzdan vid prevoza koji povezuje sasvim solidno.

Znam nekolicinu ljudi iz te neke nove srednje klase koja se od zemunske pijace vozi kolima do Cara Dusana negde blizu konjicke skole. Peske je potrebno maksimalno 10-15min da ne govorim o postojecem prevozu. Bitno im je bilo da parkiraju svoja kola i uzivaju u svom komoditetu koji su ostvarili i koga bi se poslednjeg odrekli.

Da ne bude zabune ne sudim nikome svako sa svojim novcem moze da radi sta hoce u smislu kupovine i da raspolaze automobilom na nacin koji mu je odgovarajuci. Samo sam naveo jedan opsti i par konkretnih primera.
 
Ovo što se dešava u Profesorskoj koloniji poslednjih dana je klasično iživljavanje JKP Parking servis.
Nekoliko vozila "pauk" krstare ulicama i odnose svako iole nepravilno parkirano vozilo iako većina njih ne ugrožava saobraćaj ni kretanje pešaka.
Parking mesto u raadno vreme je gotovo nemoguće naći jer se tu parkiraju stanari iz zoniranog dela grada (Cvijićeva, bul Despota Stefana, Takovska...)
Rešenje je uvodjenje zone, ali kako izvesti zahtev da se naš deo grada zonira i da se bar za malo, okanemo muka sa parkiranjem?
 
Peticja opstini ili sekretarijatu za saobracaj to im je i cilj da vas privole da ih moli te da vas zoniraju

20151005113919.jpg

hotel dom ostao bez oznake za hotel
20151005113612.jpg

pauk krstareci mod
 
direktor":27l9nwsd je napisao(la):

Cini mi se da je ovo jednosmjerna ulica.
Nije mi jasno zasto penju automobile na trotoare ako ima dovoljno mjesta za poduzno parkiranje na kolovozu?
 
Prevoz do ovih zgrada ovde je verovatno jedan od najboljih u gradu.

Ovde rade dobra preduzeća i njihovi radnici mogu da priušte vožnju automobila do posla.



Послато са D6503 уз помоћ Тапатока
 
Igor":3eojeklq je napisao(la):
Mislim da je Relja ranije pominjao problem parkiranja u zoni novog podvoznjaka koji bi trebao da se izgradi na delu trase UMP-a kod Belgrade office parka i gsp-a.

Pogledajte samo koliko je tu parkiranih vozila. Pravo je pitanje gde ce oni po zavrsetku Lota 1 i pobijanju nasipa
........


Zapravo, pisao sam o problemu širine postojeće ulice koja danas ima jedan tramvajski kolosek, a treba da ima dva i po tri saobraćajne trake.
Ako se dobro sećam, uzgred sam spominjao upravo ovo što se vidi na fotografijama: te trake se sada koriste kao parking, ali kada se spoje dva bulevara, tuda će prolaziti saobraćaj....
Definitivno neće biti dozvoljeno parkiranje na ulici.

Tako da onaj privatni parking u širati duž železničkog nasipa, između Petoševića i budućeg podvožnjaka, postaje malo jasnija "investicija"....
 
astrodule":3f7zdq92 je napisao(la):
Ako su dobra preduzeća onda im ne predstavlja problem i da obezbede parking za sve svoje zaposlene. Ali GDE i po kojoj ceni?
Firma nije duža da svojim zaposlenim obezbedi parking

Послато са D6503 уз помоћ Тапатока
 
Za klijente će se naći unutar objekta

Послато са D6503 уз помоћ Тапатока
 
On [Direktor Parking servisa Andrija Čupković] je rekao da se razgovaralo i o izgradnji garaža u Beogradu i da će Parking servis iz svojih sredstava u narednoj godini izgraditi dve nove garaže na Obilićevom vencu i Studentskom trgu, a istovremeno i pozvao grčke investitore da učestvuju na tenderima kojih će biti u narednom periodu.

Izvor: http://www.b92.net/biz/vesti/svet.php?y ... id=1048759
 
Na obilicu ce da dodaju 2 etaze i zatvore gornje izlaze iz garaze i poplocaju plato
 
Na obiliću su mnogo uska parking mesta. Za današnje automobile preuska

Послато са D6503 уз помоћ Тапатока
 
U pravu si.

Meni je kao novopečenom vozaču bilo komplikovano da dođem do garaža u centru, a naročito do Obilićevog venca i Pionirskog parka jer nisam znao gde može da se skrene levo ili desno.

Naravno, pohvatao sam sve to posle nekog vremena, ali i dalje bi značile table i putokazi do ovih par garaža u centru, tako da bi PS mogao da postavi što više, ali tačnih, ovih putokaza.
 
Vrh