Šta je novo?

Parkiranje - zone, garaže,...

Podrzemni su skupi, znači preostaju nam montažni na sprat na zapuštenim livadama.
Kad ne razmisljas na vreme sa guranjem kvadrata na svaku slobodnu povrsinu (ne pricam za NBG konkretno nego za ceo grad) jedino ti preostaje da budzis. Opet pitanje je ko bi gradio te garaze, jer nesto sumnjam da je parking servis voljan.
 
Pričamo o vlasti koja ne gleda samo svoj interes, već i interes građana.

Ne može sve da bude profitabilno u roku od 2 godine.

O takvoj vlasti, trenutno, možemo samo da sanjamo.
 
Ne znam čemu toliko protivljenje zoniranju, moj utisak iz bloka 33 je da radi posao. Sada uvek ima parking mesta a godišnja cena je *smešna* s obzirom na cenu kvadrata na toj lokaciji. Problem koji mi imamo je što jedan deo ljudi bez skrupula sad koristi plato Genex-a da parkira tu besplatno, ali i to će se rešiti
 
Sa jedne strane razumem da ima nedostatak parkinga, ali sa druge strane blokovi 37 i 38 su katastrofa iz mog iskustva.
Skroz prirodna pojava da kola ima svuda, na pesackim delovima, u ulazima zgrada, u unutrasnjosti blokova itd.

A placeni parking oko crvene zgrade itd uvek zvrji polu prazan naravno.
 
Znate šta je najbolje / najgore. Grad / Država imaju mogućnost
  • Da tačno u broj vide koliko ima kola od stanara prijavljenih u svakom bloku u svakom trenutku.
  • Da tačno u broj vide koliko ima firmi i službenih vozila
  • Da tačno u broj vide koliko ima (može da ima) zoniranih parking mesta
Sa tim podacima možemo da pričamo i rešenjima za svaki blok, mada su podaci prilično slični kao gore navedeni za Blok 37.

Sa 40% viška vozila ne može rešenje da bude zoniranje.
 
U bloku 37 ima vise resenja za resavanje problema parkinga.

Rupa koja postoji u ulasku bloka moze biti napravljena garaza na minimum 2 nivou a mozda i 3.
Deo na uglu prema tosinom bunaru koji je ravan i raskopan a gde je bila pre par godina planirana zgrada moze se veoma lako pretvoriti u parking za blok.

E sad, ja cu opet reci da ja mogu da se zakunem da i da se to obistini i da se garaza naplacuje recimo 3000 dinara mesecno a parking da je zoniran opet bi zvrjala polu prazna a ljudi bi se divlje parkirali gde stignu.
 
jbg ti blokovi ja mislim da ce imati slicnu sudbinu kao i blok 21. jednostavno garaze ne postoje i mozda ima negde par mesta da se napravi garaze, pitanje je koliko ce pomoci
 
Po sadasnjoj politici se ne kaznjavaju oni koji se parkiraju gde stignu vec iskljucivo oni koji nisu kucali kartu na obelezenom mestu, zato imamo haos koji imamo.
Juce je iza grcko kiparskog desetak minuta bio zastoj posto se desetak vozila postrojilo na ulici sa obe strane, iako je bilo barem 5-6 slobodnih parking mesta. po principu sto bi na praking mesti da me snimi oko sokolovo ovako uljucim sva cetiri i pijem kapucino
 
Stanari bloka 37 neka prošetaju do BZĐ kod bloka 21 i 22 da vide kako je asfaltiranje i iscrtavanje parking mesta rešilo problem parkiranja, i to sve uz zoniranje.
 
Blok 21 i 22 su i saim među sobom neuporedivi, a ne da idemo dalje sa drugim da ih upoređujemo. Blok 21 ima malo parking mesta i nijedno garažno, blok 22 brdo parking mesta i podzemne garaže ispod svih bukvalno zgrada. I dalje oba bloka imaju korist ogromnih napravljenih parkinga u plavoj zoni duž ZĐ.

Ali vezano za ove blokove i blok 37 koji je kaastrofa sa parkingom, ponovo ne dovodi to toga da vikendom i uveče mesta u plavoj zoni prekoputa bloka budu popunjea.. dakle sve se negde ubudže neki i na normalna mesta, neki pod zgradu (što je stvarno katastrofa).
 
Evo da vidite mozgove iz parking servisa. Ovo već više nije smešno nego bolesno.

Pre par nedelja su ocrtali zonu i postavili table za naplatu.
Pre par dana su postavili ovaj znak za zabranu parkiranja u kontra smeru i aktivno nose paukom.
20250213_143657_copy_1530x2040.jpg
 
Evo da vidite mozgove iz parking servisa. Ovo već više nije smešno nego bolesno.

Pre par nedelja su ocrtali zonu i postavili table za naplatu.
Pre par dana su postavili ovaj znak za zabranu parkiranja u kontra smeru i aktivno nose paukom.
Pogledajte prilog 229160
Znak nij postavljen u skladu sa zakonom
Znak mora biti na samo stojeći stubu
A ne okacen na banderu budaletine
 
U Milutina Milankovića. Između MediGroup opšte bolnice i Navigator 1 poslovne zgrade.

Edit. Čak i da je lepo postavljen na novu banderu, nije postavljen u smeru iz kojeg dolazi saobraćaj već u kontra smeru.
Mada bi bilo smešno da su stavili tablu zabranjeno parkiranje ispod znaka zelena zona.
 
Jeste jeste, tražite urbanistu ili ing. Saobraćaja da vam uradi parking na zelenoj površini koja je po PGR-u predviđena za tramvaj.

A onda će kasnije licemerni limbo da se okrene i kukaće kako nemaju zelenila ili kako nema dobrog gradskog prevoz (čitaj tramvaj)

Kod FDU- može montažna garaža, koja izlazi na Omladinske Brigade, eto svi srećni, a korisna površina se racionalno koristi.
Или да се у блоку 38 на парцели испод паркића који се налази дуж улаза Омладинских бригада 64-74 направи подземна гаража, а да се постојећи, руинирани паркић, реновира. То сам прошле недеље предложио Градском секретаријату за урбанизам и Дирекцији за грађевинско земљиште, па су они проследили предлог Секретаријату за саобраћај и издали налог истом да размотри могућности за то у оквиру својих надлежности. У блоку 37 ствар би могла да се реши тако што би се изградила (подземна) гаража на парцели дуж Милутина Миланковића где је требало да се гради она осмоспратница, чију градњу су станари срећом спречили, али још већи проблем са паркирањем је у делу блока 37 поред мотопута, где се аутомобили масовно паркирају на тротоарима и руинираним паркићима, јер немају где другде. Испод тих паркића би се исто могле изградити подземне гараже, а постојећи паркићи реновирати.
 
Evo da vidite mozgove iz parking servisa. Ovo već više nije smešno nego bolesno.

Pre par nedelja su ocrtali zonu i postavili table za naplatu.
Pre par dana su postavili ovaj znak za zabranu parkiranja u kontra smeru i aktivno nose paukom.
Pogledajte prilog 229160
Evo iz Parkinga mi kažu da je neko verovatno okrenuo tablu što i ima smisla. Ono što nema smisla je pauk koji je juče nosio kola sa iste lokacije.
 
Mislim da nam je malo utopističko razmišljanje da grad gradi podzemne garaže po gradu za potrebe stanovnika pojedinačnih blokova, naselja. Mnogo su skupe, jednostavno investicija je neizvodljiva sa ekonomske tačke gledišta. Jeste to u nekom idealnom svetu top, dole parking, gore park, tereni za basket i sl, ali mrka kapa.

Ima ovde sigurno i neki građevinac koji bi bar okvirno mogao da da cenu za ovako nešto, ali ja mislim i da bi se mesta morala prodavati po 30-40k da bi se izašlo na zelenu granu (i da zemlja bude džabe).
 
Mislim da nam je malo utopističko razmišljanje da grad gradi podzemne garaže po gradu za potrebe stanovnika pojedinačnih blokova, naselja. Mnogo su skupe, jednostavno investicija je neizvodljiva sa ekonomske tačke gledišta. Jeste to u nekom idealnom svetu top, dole parking, gore park, tereni za basket i sl, ali mrka kapa.

Ima ovde sigurno i neki građevinac koji bi bar okvirno mogao da da cenu za ovako nešto, ali ja mislim i da bi se mesta morala prodavati po 30-40k da bi se izašlo na zelenu granu (i da zemlja bude džabe).
Sva sreca pa je EXPO izvodljiva investicija sa ekonomske tacke gledista :)
Zasto mora javna infrastruktura da se gleda kroz prizmu investitora?
 
Slažem se da neke stvari ne trebaju da se gledaju kroz prizmu zarade, ali ja pričam samo o vraćanju troškova. Ali dalje javna garaža nije baš proritetna investicija u gradu gde je dosta infrastrukture na izdahu ili ne postoji. Dalje ista ipak (iaoko ni ja ne izlazim iz vozila takoreći), ide u kontru sa prioritetom poboljšanja javnog prevoza na koji bi trebalo da se usmeravaju sredstva.

Iz tog razloga mislim da bi tako neka investicija ipak trebala da pokrije svoj trošak, eto grad samo zemljište da da. Svakako bi svaki deo grada delovao x puta lepše i uređenije da se silna vozila gurnu pod zemlju.
 
U moru pokradenih milijardi do sada, mogli smo imati i metro i uredjen javni prevoz i podzemne garaze.
Slazem se sa prioritizacijom javnog prevoza, samo sto mislim da javne investicije ne moraju da pokriju svoj trosak novcano vec da se gledaju kroz prizmu kvaliteta zivota gradjana.

Nije kao da ijedan dom zdravlja ili osnovna skola pokrivaju svoj trosak, ali daju komfor i dizu kvalitet zivota svih ljudi koji to koriste.

Po meni moze se oba izvesti samo kada bi nadlezne institucije manje krale budzet grada.
 
U moru pokradenih milijardi do sada, mogli smo imati i metro i uredjen javni prevoz i podzemne garaze.
Slazem se sa prioritizacijom javnog prevoza, samo sto mislim da javne investicije ne moraju da pokriju svoj trosak novcano vec da se gledaju kroz prizmu kvaliteta zivota gradjana.

Nije kao da ijedan dom zdravlja ili osnovna skola pokrivaju svoj trosak, ali daju komfor i dizu kvalitet zivota svih ljudi koji to koriste.

Po meni moze se oba izvesti samo kada bi nadlezne institucije manje krale budzet grada.

Koliko je samo realna ova poslednja rečenica.
Samo manje da kradu, ne da prestanu, samo manje... sve bi moglo biti mnogo, mnogo bolje.
 
Vrh