Šta je novo?

Parkiranje - zone, garaže,...

na kojoj je to planeti i u kojoj matematici 500din jednako besplatno? ok, onda ti celom gradu plati po 500din.
harac jeste u pitanju.
 
Ех, Мусо, знам ја да је наш човек склон да легне у постељу са Кесеџијом за два динара - мада се размеће неком народском широкогрудошћу - али ти већ рекох да ја више од тога уштедим на гориву, тако што не кружим. Јер, умело је то да ми узме и по 2 км (а 1,2 км најмање), па тако више пута недељно...

Значи, мени је више него бесплатно, а за оног ко би да вози кола, 500 динара месечно мора бити безначајна сума ("бесплатно") - јер у супротном не би требало да вози кола никако.
 
ne razumem pricu o kruzenju - ti mislis da ima znacajan broj u razlici izmedju onih koji su zatrazili mesecnu kartu i onih koji nisu jer ovi drugi iz inata nece plate 500 kinti?
u blokovima.
i imaju kola na svoje ime.
cak i da je raspali jugo...
 
Дабоме, нешто раде из ината: или из ината неће да плате ситне паре, или из ината имају кола а не треба да их имају.
Једноставно.
Светом треба да управља разум, бар толико, а не "инат" (у конкретном значењу: "глупост").
 
pa te trojice sto zive u 9 blokova u kojima je zona i nece da plate zonu sada nego budze kola negde u bloku a kad bi bilo fraj za njih, oni bi parkirali u zoni, a ti, mukica, ces morati da kruzis..
 
aman - zaman, ako ti je fraj mesecna karta (umesto 500din), koja je razlika to po tebe (sem ocigledne)? sta ti nije jasno?
oces na engleskom? msm da mogu i na spanskom bez google translate da napisem.
i da nacrtam...
 
ok. ali onda da bude fraj za stanare.
inace je harac.
i kao sto rekoh, pod hitno zonirati ceo grad!!!
ovcu, borcu, krnjacu - sve.
 
po toj logici mogu i vazduh da ti naplate gradski oci.
jbg... Život u nekim delovima grada ima svoju cenu. Kome se ne sviđa, može da se preseli.
 
Свакодневно паркирање у плавој зони те изађе 5.000 динара месечно. На 500 метара од 29. блока имаш паркинг на коме је, на моје запрепашћење, месечно паркирање у радно време изгледа 1.500 динара: https://www.lakokrozbeograd.com/parking-mesta/parkiralista/parkiraliste-blok-42/

Ето ти решења.
Заправо има скоро километар и то до супротног ћошка блока 29 од оног који мени треба :) што изађе више од километар и по до посла. Не пије ми воду. Више ми одговара Отона Жупанчича онај део ближе Фонтани, колико се сећам из постова то је негде твој крај. Ту често нађем место, а и бесплато је за сад.
 
Glavna prednost je što ljudi koji tu ŽIVE, sada mogu da nađu MESTO maltene ispred svog ulaza, dakle pre svega ušteda vremena, goriva, ali i ŽIVACA, prosto je komotnije, tako da je cena za to ok. Dobro za grad, stanare, ne i za one koji tu rade ili koriste tu parking, a nastavljaju gradskim prevozom.

Takođe, pomera se taj pritisak na obodne blokove. Dakle destimuliše se korišćenje sopstvenog vozila ili bar stimuliše da se više njih skupi da ide jednim vozilom. U teoriji to znači manje gužve na ulicama i više ljudi u vozilima GSP = brži saobraćaj za sve i pritisak da se javni prevoz poboljša i uredi.

Generalno podržavam dok je simbolična cena.
 
Takođe, pomera se taj pritisak na obodne blokove. Dakle destimuliše se korišćenje sopstvenog vozila ili bar stimuliše da se više njih skupi da ide jednim vozilom. U teoriji to znači manje gužve na ulicama i više ljudi u vozilima GSP = brži saobraćaj za sve i pritisak da se javni prevoz poboljša i uredi.
'Oće, poboljšaće se. Trole planiraju (a ngde već i jesu) da zamene autobusima, Solarise da zamene kineskim krševima, da autobuse na naftu zamene autobusima na gas, da španske i švajcarske tramvaje zamene turskim, da zglobna vozila zamene sa solo... Pritom, na nedostatku voznog osoblja ni da porade, već dovode azijate koje plaćaju isto kao naše, koji sve više idu na Zapad, i tako...​

Па како је решено у центру, ето тако. Само са још више гаража под земљом, а мање места на тротоару. И нема шта да "одбијају да паркирају у гаражи", ако хоће да возе. Није то ништа толико компликовано.
Primer. Izgradi se garaža na kraju neke ulice koja nije preterano dugačka, a ukinu se parking mesta u toj ulici. Vlasnici kola ne počnu da parkiraju u garaži, nego i dalje na prostoru koji nije više parking, ali je i dalje pored njihovih zgrada. Ovde bi pauk morao da radi 24/7 i pitanje je koliko bi bio efikasan. A za efikasan sistem kazni, koji je uz to i delotvoran, mora mnogo dodatnih stvari da se menja.​
 
ovaj pritisak na grad da poboljša javni prevoz kroz guranje više ljudi u prebukiran isti je tako montipajtonovski...
 
Evo epiloga posle zoniranja i Bloka 30, tamo mesta koliko hoćeš, u Bloku 28 takođe, Blok 29 katastrofa od gužve pošto jedini nije zoniran.
Zovem danas Parking servis, reko da li mogu bar ljudi koji ne voze često i kojima odgovara da počnu da plaćaju i da parkiraju u Bloku 28 ili 30 da koriste ta parking mesta.
Kaže ne može, tek kada se uvede zona u vaš blok, onda možete da se prijavite za mesta za stanare i onda možete da koristite parkinge i u druga dva bloka 🫣
 
Ево, да помовим, предложите им прелазно решење: да се нерегуларна паркинг места у 29. блоку до реконструкције укључе у зону (важи временско ограничење), али да се не наплаћује коришћење.
 
Evo epiloga posle zoniranja i Bloka 30, tamo mesta koliko hoćeš, u Bloku 28 takođe, Blok 29 katastrofa od gužve pošto jedini nije zoniran.
Zovem danas Parking servis, reko da li mogu bar ljudi koji ne voze često i kojima odgovara da počnu da plaćaju i da parkiraju u Bloku 28 ili 30 da koriste ta parking mesta.
Kaže ne može, tek kada se uvede zona u vaš blok, onda možete da se prijavite za mesta za stanare i onda možete da koristite parkinge i u druga dva bloka 🫣
jel dolazio onaj predsednik opstine, jel rekao nesto novo za zonu?
 
Bio je, obećali su za početak godine čim vreme dozvoli. Znači do leta/jeseni nema ništa od zone, ako ovo nije bila samo obična predizborna igrarija.
 
Znači svi ovi "levi" uBloku 30 su danas dobili kaznu? Slika je je od jutros.

viber_image_2023-11-21_20-38-07-430.jpg
 
Vrh