Заправо има скоро километар и то до супротног ћошка блока 29 од оног који мени треба што изађе више од километар и по до посла. Не пије ми воду. Више ми одговара Отона Жупанчича онај део ближе Фонтани, колико се сећам из постова то је негде твој крај. Ту често нађем место, а и бесплато је за сад.Свакодневно паркирање у плавој зони те изађе 5.000 динара месечно. На 500 метара од 29. блока имаш паркинг на коме је, на моје запрепашћење, месечно паркирање у радно време изгледа 1.500 динара: https://www.lakokrozbeograd.com/parking-mesta/parkiralista/parkiraliste-blok-42/
Ето ти решења.
Takođe, pomera se taj pritisak na obodne blokove. Dakle destimuliše se korišćenje sopstvenog vozila ili bar stimuliše da se više njih skupi da ide jednim vozilom. U teoriji to znači manje gužve na ulicama i više ljudi u vozilima GSP = brži saobraćaj za sve i pritisak da se javni prevoz poboljša i uredi.
Па како је решено у центру, ето тако. Само са још више гаража под земљом, а мање места на тротоару. И нема шта да "одбијају да паркирају у гаражи", ако хоће да возе. Није то ништа толико компликовано.
jel dolazio onaj predsednik opstine, jel rekao nesto novo za zonu?Evo epiloga posle zoniranja i Bloka 30, tamo mesta koliko hoćeš, u Bloku 28 takođe, Blok 29 katastrofa od gužve pošto jedini nije zoniran.
Zovem danas Parking servis, reko da li mogu bar ljudi koji ne voze često i kojima odgovara da počnu da plaćaju i da parkiraju u Bloku 28 ili 30 da koriste ta parking mesta.
Kaže ne može, tek kada se uvede zona u vaš blok, onda možete da se prijavite za mesta za stanare i onda možete da koristite parkinge i u druga dva bloka