Šta je novo?

Parkiranje - zone, garaže,...

Можда сад кад су Аутопут озваничили као не-аутопут, тј као градску улицу могу да пусте да ту паркирају :unsure:. Пу, пу далеко било, надам се до ово нико не чита од градских ....
dobro, koso parkiranje, ne ugrožava puno protok, samo da ne bude paralelno :D
 
Dakle, neka se spreme za zoniranje, prvi, drugi itd... blokovi... Kriminal bi bio da se to ne uradi.

Dobićemo centralne novobeogradske blokove onda sa brda praznih mesta u zelenoj zoni koji zvrje prazna (22,23,24, arena, sada i 29,30..), a sa ljudima koji će se samo još gore gurati u užasnom graskom prevozu na račun toga .
 
Moje kolege su parkiralr u blokovima 28 i 29 da bi išle do zelezničke stanice NBG gde radimo. Zona je najmanje loše rešenje jer prioritizuje stanare.

Sada imamo sličnu situaciju na Zvezdari a i na Prokopu gde stanari su protiv zone koja košta mesečno kao pakla cigareta.

Život u velikom gradu je kompromis i postoje prava, ali i obaveze.
 
Ja koliko sam razumeo u blokovima navedenim je problem u radno vreme, pa nek se naviknu na život u gradu, da je problem parking u radno vreme u centru. Evo u starom gradu su pretvorili pola grada u pešačku zonu, zamisili problem za stanare.

Ali ako je ovo odluka, onda isto mora da se primeni na ceo grad. Neko trpi u radno vreme, mi npr u savskim blokovima trpimo 9 meseci u godini svaki vikend pošto je lepo vreme, svi bi na Savu, pa se čik vrati u 11-17h kući u tou vikenda... pa da prioritizujemo stanare.
 
po toj filozofiji, ceo grad treba pod hitno zonirati. pa kad ti dodjes kod mene, iz ma kog razloga, isto lepo plati kao kad je idem na kej.
... pa da prioritizujemo stanare.
 
Zone trebaju biti tamo gde ima više automobila koji parkiraju nego što ima parking mesta, što ispada skoro ceo grad.

Što se tiče turističkih zona kao Ada, Savski kej i centar tamo bi uveo posebu zonu koja bi trajala 24/7/365.
 
Kod nas u Bloku 29, nije samo problem to što je radno vreme, nego se na sve strane parkiraju i tako što ostave auto u traci blokirajući parkirana vozila i normalan prolaz ostalima, pa onda zbog velikog broja firmi po stanovima cirkuliše tuda i gomila dostavljača sa malim i velikim vozilima isto blokirajući prolaze i parkirana vozila, bukvalno su čepovi i budu kolone po 10-15 vozila sa jedne i druge strane kroz jednu uličicu u bloku, što se nikada nije dešavalo za preko 40 godina koliko živim tamo.
Kada je u svim blokovima bio slobodan parking, mi nikakav problem nismo imali, nego se sve preliva i pomera kako negde uvedu zonu.
Najčudnije mi je to što ako je neki kraj dobro povezan gradskim prevozom, to je naš kraj.
Sa koje god strane blokova, fazon na razlikama od 5 minuta manje ili više peške ima preko 20 gradskih linija koje prolaze i opet je ljudima lakše da dođu kolima i da se guraju i da se vrte i traže parking.
Radim u centru i iz stana do posla stižem za 25 do 30 min, ne pada mi na pamet auto da palim za toliko čak i kada smo imali parking mesto nedaleko od posla koje sam mogao da koristim.
 
Zbog toga što su u novom delu bloka zasadili drveće čije korenje je razvalilo parking mesta, koja više nisu upotrebljiva, a pre uvođenja zone moraju prvo sve to da srede tj da poseku svo drveće, razvale beton i asfalt i krenu nanovo sve, a sve zbog velikih stručnjaka koji su pogrešili u startu i zbog koji će sada svo 20 godina staro drveće biti posečeno.
 
Kod nas u Bloku 29, nije samo problem to što je radno vreme, nego se na sve strane parkiraju i tako što ostave auto u traci blokirajući parkirana vozila i normalan prolaz ostalima, pa onda zbog velikog broja firmi po stanovima cirkuliše tuda i gomila dostavljača sa malim i velikim vozilima isto blokirajući prolaze i parkirana vozila, bukvalno su čepovi i budu kolone po 10-15 vozila sa jedne i druge strane kroz jednu uličicu u bloku, što se nikada nije dešavalo za preko 40 godina koliko živim tamo.
Kada je u svim blokovima bio slobodan parking, mi nikakav problem nismo imali, nego se sve preliva i pomera kako negde uvedu zonu.
Najčudnije mi je to što ako je neki kraj dobro povezan gradskim prevozom, to je naš kraj.
Sa koje god strane blokova, fazon na razlikama od 5 minuta manje ili više peške ima preko 20 gradskih linija koje prolaze i opet je ljudima lakše da dođu kolima i da se guraju i da se vrte i traže parking.
Radim u centru i iz stana do posla stižem za 25 do 30 min, ne pada mi na pamet auto da palim za toliko čak i kada smo imali parking mesto nedaleko od posla koje sam mogao da koristim.
Превоз у близини блока 29 јесте одличан, али није тамо одакле долазе многи возачи и безуспешно траже паркинк у блоку 29. Свакако да живим у блоку 29 и радим у центру сигурно бих ишао превозом а не колима. Али у ситуацији када мораш да бираш да ли да се гураш у крш аутобусу (приградски аутобуси су много већи кршеви) сат времена или да за 20 минута стигнеш колима, још ако притом негде успут остављаш децу, е ту већ верујем да се већина определи за ауто. Успут ако знаш некода да издаје стан у крају баци приватну поруку :) .
 
Kod nas u Bloku 29, nije samo problem to što je radno vreme, nego se na sve strane parkiraju i tako što ostave auto u traci blokirajući parkirana vozila i normalan prolaz ostalima, pa onda zbog velikog broja firmi po stanovima cirkuliše tuda i gomila dostavljača sa malim i velikim vozilima isto blokirajući prolaze i parkirana vozila, bukvalno su čepovi i budu kolone po 10-15 vozila sa jedne i druge strane kroz jednu uličicu u bloku, što se nikada nije dešavalo za preko 40 godina koliko živim tamo.
Kada je u svim blokovima bio slobodan parking, mi nikakav problem nismo imali, nego se sve preliva i pomera kako negde uvedu zonu.
Najčudnije mi je to što ako je neki kraj dobro povezan gradskim prevozom, to je naš kraj.
Sa koje god strane blokova, fazon na razlikama od 5 minuta manje ili više peške ima preko 20 gradskih linija koje prolaze i opet je ljudima lakše da dođu kolima i da se guraju i da se vrte i traže parking.
Radim u centru i iz stana do posla stižem za 25 do 30 min, ne pada mi na pamet auto da palim za toliko čak i kada smo imali parking mesto nedaleko od posla koje sam mogao da koristim.

btw video sam ovih par dana vise puta pauk kako nosi auta u ulici koja izlazi kod spanskih boraca
 
Требало би да однесу и оне са троторара на крајевима "паркинг острва" унутар блока код црвених зграда што гледају према БЗЂ, то је стварно бахато.
 
Не мислим на оне паралелно паркиране поред тротоара у деловим који служе само за паркирање а не и транзит. То ми је ОК, мислим да би чак могло и да се исцртају паркинг места. Делује ми да та возила никоме не сметају.
 
Jutros videh da je zonirana samo desna strane ove uličice u Bloku 30.

Screenshot 2023-11-08 131241.jpg


Imamo več slične primere (recimo u Zemunu) gde je tako urađeno i gde ovi koji su nepropisno parkirane ne dobijaju kazne.
 
Превоз у близини блока 29 јесте одличан, али није тамо одакле долазе многи возачи и безуспешно траже паркинк у блоку 29. Свакако да живим у блоку 29 и радим у центру сигурно бих ишао превозом а не колима. Али у ситуацији када мораш да бираш да ли да се гураш у крш аутобусу (приградски аутобуси су много већи кршеви) сат времена или да за 20 минута стигнеш колима, још ако притом негде успут остављаш децу, е ту већ верујем да се већина определи за ауто. Успут ако знаш некода да издаје стан у крају баци приватну поруку :) .
Свакодневно паркирање у плавој зони те изађе 5.000 динара месечно. На 500 метара од 29. блока имаш паркинг на коме је, на моје запрепашћење, месечно паркирање у радно време изгледа 1.500 динара: https://www.lakokrozbeograd.com/parking-mesta/parkiralista/parkiraliste-blok-42/

Ето ти решења.
 
Poslednja izmena:
Зониран је цео Беч од прошле године.
Da li im je to pomoglo i u kojoj meri?

po toj filozofiji, ceo grad treba pod hitno zonirati. pa kad ti dodjes kod mene, iz ma kog razloga, isto lepo plati kao kad je idem na kej.
... pa da prioritizujemo stanare.
Zone trebaju biti tamo gde ima više automobila koji parkiraju nego što ima parking mesta, što ispada skoro ceo grad.
Postavio sam ranije pitanje šta kada se izzonira ceo grad? Kako rešiti probleme koje danas imamo, a imaćemo i nakon zoniranja celog grada? Ti problemi su konstantno povećanje broja vozila, problematične lokacije za parkiranje (konstantno je potražnja veća od kapaciteta), nemanje garaža i odbijanje ljudi da se parkiraju u garažama koje bi im bile u blizini (čak i po ceni mesečnog parkiranja na ulici), odlazak na posao kolima, odlazak kolima za svaku stvar koju treba da obaviš (čak i u situaciji kada može peške ili gradskim prevozom)... Baš i nije dobijen odgovor tada koji bi ponudio rešenje.​
 
Па како је решено у центру, ето тако. Само са још више гаража под земљом, а мање места на тротоару. И нема шта да "одбијају да паркирају у гаражи", ако хоће да возе. Није то ништа толико компликовано.
 
lose je i zonirano. gledam danas u 28om deo koji nije zoniran je krcat gore nego sto je bio pre zone. msm na deo oko potkovice i iza skole unutar bloka. u 24om sam mislio da ce biti isto tako ali je bilo kultivisano unutar bloka kada sam poslednji put prolazio kroz njega. moracu ponovo da vidim stanje.
generalno, imam pomesana osecanja u vezi zoniranja. mozda sam malo vise protiv i gledam na to kao harac gradske vlast. ako je cilj da ''prioritizujemo stanare'' onda za njih treba da je potpuno fraj. pa kad odem kod nekog u goste tih 500din bi trebalo to da pokrije. a za posao ne vidim drugo resenje nego gradske garaze na ok lokacijama pa nek se bave ljudi malo city logistikom. sta im fali..
 
Vrh