dobro, koso parkiranje, ne ugrožava puno protok, samo da ne bude paralelnoМожда сад кад су Аутопут озваничили као не-аутопут, тј као градску улицу могу да пусте да ту паркирају . Пу, пу далеко било, надам се до ово нико не чита од градских ....
dobro, koso parkiranje, ne ugrožava puno protok, samo da ne bude paralelnoМожда сад кад су Аутопут озваничили као не-аутопут, тј као градску улицу могу да пусте да ту паркирају . Пу, пу далеко било, надам се до ово нико не чита од градских ....
Превоз у близини блока 29 јесте одличан, али није тамо одакле долазе многи возачи и безуспешно траже паркинк у блоку 29. Свакако да живим у блоку 29 и радим у центру сигурно бих ишао превозом а не колима. Али у ситуацији када мораш да бираш да ли да се гураш у крш аутобусу (приградски аутобуси су много већи кршеви) сат времена или да за 20 минута стигнеш колима, још ако притом негде успут остављаш децу, е ту већ верујем да се већина определи за ауто. Успут ако знаш некода да издаје стан у крају баци приватну поруку .Kod nas u Bloku 29, nije samo problem to što je radno vreme, nego se na sve strane parkiraju i tako što ostave auto u traci blokirajući parkirana vozila i normalan prolaz ostalima, pa onda zbog velikog broja firmi po stanovima cirkuliše tuda i gomila dostavljača sa malim i velikim vozilima isto blokirajući prolaze i parkirana vozila, bukvalno su čepovi i budu kolone po 10-15 vozila sa jedne i druge strane kroz jednu uličicu u bloku, što se nikada nije dešavalo za preko 40 godina koliko živim tamo.
Kada je u svim blokovima bio slobodan parking, mi nikakav problem nismo imali, nego se sve preliva i pomera kako negde uvedu zonu.
Najčudnije mi je to što ako je neki kraj dobro povezan gradskim prevozom, to je naš kraj.
Sa koje god strane blokova, fazon na razlikama od 5 minuta manje ili više peške ima preko 20 gradskih linija koje prolaze i opet je ljudima lakše da dođu kolima i da se guraju i da se vrte i traže parking.
Radim u centru i iz stana do posla stižem za 25 do 30 min, ne pada mi na pamet auto da palim za toliko čak i kada smo imali parking mesto nedaleko od posla koje sam mogao da koristim.
Kod nas u Bloku 29, nije samo problem to što je radno vreme, nego se na sve strane parkiraju i tako što ostave auto u traci blokirajući parkirana vozila i normalan prolaz ostalima, pa onda zbog velikog broja firmi po stanovima cirkuliše tuda i gomila dostavljača sa malim i velikim vozilima isto blokirajući prolaze i parkirana vozila, bukvalno su čepovi i budu kolone po 10-15 vozila sa jedne i druge strane kroz jednu uličicu u bloku, što se nikada nije dešavalo za preko 40 godina koliko živim tamo.
Kada je u svim blokovima bio slobodan parking, mi nikakav problem nismo imali, nego se sve preliva i pomera kako negde uvedu zonu.
Najčudnije mi je to što ako je neki kraj dobro povezan gradskim prevozom, to je naš kraj.
Sa koje god strane blokova, fazon na razlikama od 5 minuta manje ili više peške ima preko 20 gradskih linija koje prolaze i opet je ljudima lakše da dođu kolima i da se guraju i da se vrte i traže parking.
Radim u centru i iz stana do posla stižem za 25 do 30 min, ne pada mi na pamet auto da palim za toliko čak i kada smo imali parking mesto nedaleko od posla koje sam mogao da koristim.
Свакодневно паркирање у плавој зони те изађе 5.000 динара месечно. На 500 метара од 29. блока имаш паркинг на коме је, на моје запрепашћење, месечно паркирање у радно време изгледа 1.500 динара: https://www.lakokrozbeograd.com/parking-mesta/parkiralista/parkiraliste-blok-42/Превоз у близини блока 29 јесте одличан, али није тамо одакле долазе многи возачи и безуспешно траже паркинк у блоку 29. Свакако да живим у блоку 29 и радим у центру сигурно бих ишао превозом а не колима. Али у ситуацији када мораш да бираш да ли да се гураш у крш аутобусу (приградски аутобуси су много већи кршеви) сат времена или да за 20 минута стигнеш колима, још ако притом негде успут остављаш децу, е ту већ верујем да се већина определи за ауто. Успут ако знаш некода да издаје стан у крају баци приватну поруку .
Da li im je to pomoglo i u kojoj meri?Зониран је цео Беч од прошле године.
po toj filozofiji, ceo grad treba pod hitno zonirati. pa kad ti dodjes kod mene, iz ma kog razloga, isto lepo plati kao kad je idem na kej.
... pa da prioritizujemo stanare.Zone trebaju biti tamo gde ima više automobila koji parkiraju nego što ima parking mesta, što ispada skoro ceo grad.