Šta je novo?

Parkiranje - zone, garaže,...

Вероватно не зонирају још због корења оног несрећног дрвећа - не могу такво место да наплате. Али стање је исто као и до пре неки месец, нема разлике, драми се мало, вероватно да би им што пре увели зону, ако је икако могуће.
 
da, jedina razlika sada je sto uvece ima manje mesta unutar bloka nego pre 2 meseca, ali i dalje ima mesta. a verujem da ce pre da zoniraju nego da sredjuju svo drvece, a to ce menjati malo po malo godinama
 
За то време у блоку 8а реновирају паркинге:
IMG_20231020_134139.jpg
IMG_20231020_134220.jpg
IMG_20231020_134243.jpg
IMG_20231020_134334.jpg

Интересује ме коме је пало на памет да на паркинге проспе ове каменчиће који се сад просипају по целом паркингу и коловозу:
IMG_20231020_134355.jpg
IMG_20231020_134402.jpg
 
Zanimljivo je kako je samo Nbg i uži centar grada sa Beogradom na vodi u fokusu što se tiče uredjenja parkinga i obnove postojećeg. Mogli bi malo da zađu na primer na Banovo Brdo gde je opšte rasulo, da ne pominjem naselja kao što je Mirijevo itd. Valjda ovi u opštini Čukarica ne mare za infrastrukturu pošto se sve raspada. Vrhunac apsurda jeste policijska stanica na Brdu, gde policijska vozila blokiraju trotoar a pešaci moraju da idu po ulici koja je uska.
 
Zasto se ne liberalizuje to trziste i puste privatnici da grade parkinge na sprat i ostale moderne fore i tehnologije. Mozda ste pisali ovde pa nisam pazio. Jel realno da drzava drzi monopol u ovom paklu od problema, i to namerno da bi zgrnula lovu sta li....
 
Zasto se ne liberalizuje to trziste i puste privatnici da grade parkinge na sprat i ostale moderne fore i tehnologije. Mozda ste pisali ovde pa nisam pazio. Jel realno da drzava drzi monopol u ovom paklu od problema, i to namerno da bi zgrnula lovu sta li....
Demonopolizovano je, mogu da grade. Postoje već značajne privatne javne garaže: Hilton i TC Rajićeva npr.
 
ПАРКИРАЛИШТE „PARK AND DRIVE“ НА АУТОКОМАНДИ

Непосредно уз траку којом се на петљи Аутокоманда возачи укључују на пут у смеру ка Нишу, на делу где је некада требало да буде тржни центар Делта планет, градиће се паркинг типа „Паркирај и вози се“ (енг. Park and Drive). Идеја овог концепта је да, након паркирања возила, корисници своје путовање наставе линијама јавног превоза које саобраћају у непосредној близини паркиралишта.

Према важећем правилнику ЈКП "Паркинг сервис", паркирање за имаоце месечне претплатне карте за градски превоз који су регистровали ту карту и своје возило је бесплатно, за остале се плаћа дневна или часовна паркинг карта.

Пројектом је предвиђено 454 паркинг места. Предложена локација је површине око 11.000м2 (део 1 и део2), технички неуређена и обрасла растињем.


396960533_635799252074820_8831561553588105556_n.jpg
 
Овај паркинг позицијом може значити људима који долазе са Вождовца, али нема смислене пешачке везе са околним стајалиштима јавног превоза. Нека пасарела која би водила до стајалишта Франш 17, 18, 55, 46 и 70 у смеру ка Мостару би добро дошла, али опет то није прави park and ride ако преседачка веза није лака.

Што се тиче шетања уз зауставну траку, већ имамо бројне пешаке који од међуградског стајалишта код ДЗ Вождовац иду ка стајалишту Франш претрчавајући искључења ка сад бившем аутопуту.
 
Demonopolizovano je, mogu da grade. Postoje već značajne privatne javne garaže: Hilton i TC Rajićeva npr.
Dobro to ohrabruje ali pre bih rekao da je to neka koncesija za objekat iznad tih garaza ili dopunska delatnost. Ali raduje ako si siguran da je demonopolizovano. Mislio sam na biznis vodjenja garaze gde uzmes prazan prostor i napravis skalameriju za parkiranje ala obilicev, masarikova itd. Sto nema nijednog takvog parkinga na NbG? Mozda sam previse liberalan pa stalno poredim sa USA. Evo blok gde je merkator i opstina nbg place za tako necim. Srusi se besmisleni Jugoagemt i napravi parking barem par spratova pa iznad moze da bude office space za notare i ostale.
 
Па да, мењали су, ваљда, Закон о комуналним делатностима пре неког времена и тада рекоше да сад свако може да се бави паркинг бизнисом.

Има на НБ приватних паркинга, додуше привремених; нпр. на плацу где ГТЦ треба да гради пословну зграду, на углу М. Миланковића и О. бригада.

Не верујем да се исплати градити надземне гараже на НБ, јер је квадратни метар скуп - а цене паркирања још нису високе за западне појмове. Нпр. на паркингу који поменух месечно паркирање кошта 7.200 динара (заборавио сам за дневно, али мислим да је 500 дин.). На улици се у делу Новог Београда који помињеш може паркирати цео дан за 200 дин.
 
Dobro to ohrabruje ali pre bih rekao da je to neka koncesija za objekat iznad tih garaza ili dopunska delatnost. Ali raduje ako si siguran da je demonopolizovano. Mislio sam na biznis vodjenja garaze gde uzmes prazan prostor i napravis skalameriju za parkiranje ala obilicev, masarikova itd. Sto nema nijednog takvog parkinga na NbG? Mozda sam previse liberalan pa stalno poredim sa USA. Evo blok gde je merkator i opstina nbg place za tako necim. Srusi se besmisleni Jugoagemt i napravi parking barem par spratova pa iznad moze da bude office space za notare i ostale.
Mislim da u tom delu uvek ima slobodnog parkinga bilo u garaži, bilo na zatvorenom parkingu kod opštine, tako da ne vidim potrebu za petospratnim parkingom u delu grada u kome u budućnosti se planira da se javnim prevozom smanji automobilski saobraćaj (linija metroa pored).
PS, jedino vreme kada je nemoguće (skoro) naći parking u Mercatoru je kada je utakmica ili nešto slično u areni koja je čitavih 500m dalje.
 
I sad se setih ponovo idiota iz grada koji su promenili smerove svim ulicama unutar tog bloka kako bi ga prilagodili sebi, a povećali promet okolnim bulevarima :mad:
 
Vrh