Nikako ne razumem ove gradske planere, dal su oni ludi ili su toliko nestručni, ili neće da slušaju glas naroda.
Već duži period pričamo i dajemo predloge da se ona rupa između Banovog brda i Žarkova posle okretnice tranvaja Repište iskoristi za parking.
Naš predlog je da:
Parking bude na nekoliko nivoa sa garažama koje će biti izdate u zakup građanima koji žive u obližnjim ulicama, da se jedan nivo iskoristi za dnevno parkiranje, da se površina iskoristi za parking servis, auto servis, servis za pranje i tako te uslige, jedan deo da bude iskorišćen za dnevno parkiranje a na delu da se iskoristi kao kolovoz da se isparavi ona krivina i da automobili neidu u obliku slova si da se sruši onaj most jer bi prelazili preko kolovoza koji bi bio tu postavljen uloso id okretnice do prve krivine iza trafo stanice po nekom proračunu npr ako bi imala 4 sprata garaža.
3 sprata koja bi se iskoristila za iznajmljivanje garaža za meštane moglo bi da se parkira oko 3000 vozila.
na jednom spratu i na pola krova dnevni parking oko 600 parking mesta.
parking servis bi imao svojih 200 kvadrata
ostale službe za popravku, pranje itd ostali prostor. i kolovoi koji bi išao preko garaže umesto postojećeg mosta.
isplatljivost je velika i može da se isplati u roku od 5 godina.
samo od zakupa garaža nek npr zakup bude 100 evra mesečno samo od njih se dobija 30.000 evra mesečno - godišnje 3.600.000
dnevni parking bi donosio isto dobru cifru jer je tu blizu okretnica 2 tranvaja i 10 autobuskih i 15 prigradskih linija (lasta)
a lokacija je fenomenalna Banovo bdro (sunčana padina onda deo do ilice Valjevske i do ulice Blagoja Parovića sve su nadograđene zgrade gde nema čovek de da se parkira.
Julino brdo isti problem sa parkingomi, Žarkovo urađene nove zgrade od po 10 spratova a parkinzi pravljeni napolju na livadi za 10 vozila.