Šta je novo?

Parkiranje - zone, garaže,...

m5051.jpg


Beograd, 20. jula 2009. godine, oko 22:15
Ugao Srpskih Vladara i Kneza Miloša

Vozilo sa policijskim tablicama M 50-51 - prešlo preko pune linije, parkiralo se ispred apoteke. Nisam gledao, ali vrlo moguće je da su tom prilikom oborili i saobraćajnu tablu. Iz vozila je izašla nasmejana devojka plave kose (neuniformisana), kao i mladić takođe neuniformisan. U vozilu je ostao vozač. Po njihovom ponašanju (nasmejani, bez žurbe), reklo bi se da uopšte nisu bili na zadatku, osim možda da kupe lek i pritom počine nekoliko saobraćajnih prekršaja.
 
Posalji slobodno prijavu. Dacic ce se radovati, a ljudi iz vozila verovatno vrlo ne!
 
Prestonica Austrije povećala broj "parking šerifa"
Kazne za pogrešno parkiranje Beču donose 32 miliona evra
Autor: Tanjug | 28.07.2009. - 17:31

Kazne za nepropisno parkiranje budžetu grada Beča donose sve više prihoda, koji sada iznose oko 32 miliona evra. Na povećanje prihoda uticalo je produženo vreme zonskog parkiranja do 22 časa, povećanje parking-tarifa, ali i veći broj kontrolora.

Glavni grad Austrije je nedavno povećao broj kontrolora za 70, na ukupno 319 takozvanih "parking-šerifa", posle čega je broj napisanih kazni zabeležio porast od 29 odsto u poređenju sa 2005. godinom.
Kazne za nepropisno parkiranje počinju od 21 evra, a ukoliko je angažovana šlep-služba, troškovi mogu da iznose i do 300 evra.
Uključujući regularne takse za parkiranje, Beč od vozača koji automobile parkiraju na dozvoljenim i zabranjenim mestima inkasira oko 100 miliona evra, što je rast od 40 odsto u poređenju sa 2004. godinom.

http://www.blic.rs/svet.php?id=103672
 
Bravo za Beč :kk:

Taj grad me iz dana u dan fascinira svojim postupcima kako bi upravo trebalo grad da izgleda.

Što je rekao Miloš Obrenović: narod je st*** jedna grdna. I nije pogrešio.
 
vucko":343mowiy je napisao(la):
Posalji anonimnu prijavu,
HAHAHAHAHAHA

Nazalost moram da se nasmejem, licno sam podneo preko 30 prijava za ista vozila koja se svaki dan nelegalno parkiraju na istim mestima, i to ne anonimno , nego sa sve imenom prezimenom, adresom, telefonom. Kazu da su duzni da mi odgovore pismeno u roku od 2 meseca. Nijedan odgovor nikada dobio nisam iako je proslo vise od godinu dana od prvih prijava, a ista vozila su na istom mestu i danas.
Te sluzbe ne rade, samo primaju platu,ogrebu se ako mogu za neki mito i to je to.
Takodje sam podnosio prijave i u opstini zvezdara, cak sam platio i taksu od 190 dinara, proslo 8 meseci i dalje nista.
 
Ево у шта се претворио нов булевар са три траке у сваком смеру који пролази поред Белвил насеља, од Хотела Холидеј Ин до Омладинских бригада. У паркиралиште. На једном месту једва има места да се ауто у пролазу провуче између аутомобила паркираних и у крајњој левој и у крајњој десној траци. Плус што се и таксисти паркирају паралелно са та два реда паркираних аутомобила.

Дакле, докле ћемо да трпимо терор бахатих силеџија? Да ли је нашим новцем (новцем из градског буџета који сви ми пунимо) саграђена улица, јавна саобраћајница, или је изграђен паркинг за околне компаније? Зашто надлежни не реагују и уведу комунални ред? Зашта њих плаћамо?

Срамота.
Напалмом и молотовљевим коктелима на силеџије!!

2s0ig4o.jpg

kd3g2b.jpg

25kj7ki.jpg

23kck9c.jpg
 
beaver":32a1zjqp je napisao(la):
Зашто надлежни не реагују и уведу комунални ред? Зашта њих плаћамо?
Zato sto su i ti primitivci glasaci na izborima :kafa:
 
Ta Đorđa Stanojevića je trenutno jako nezahvalna ulica. Dobar deo automobila kod Belvila je od majstora koji rade na objektu i verovatno postoji neki dil da ih ne diraju dok ne završe radove (mada će taj dil prestati u konstantno stanje), no meni je još gori nastavak ulice ka BOP-u i kod njega, gde trotoar uopšte ne postoji, a o normalno pešačkom da ne pričam. Ma čitava ulice je trenutno u fazi raspada sa sve divljim drvećem i žbunjem koje je zaposelo i ono malo trotoara što postoji, čovek stvarno ima osećaj kao da prolazi kroz džunglu.
 
Saobracajna policija u Beogradu inace ima praksu da kazne pise krsevima, dok vlasnike dzipova i blindiranih BMWa moljaka da se pomere. Danas sam na Bulevaru po Xti put prisustvovao situaciji gde pauk nosi neki drtavi Reno 4 koji svakako jeste bio nepropisno parkiran, ali zato 20m odatle policajac maltene preklinje (sa recima "hajde care, legendo, itd...") celavog sa naocarima da pomeri svoju dzipcinu. Od kazne naravno nije nista bilo, a celavi se verovatno nakon kruga oko bloka vratio na isto mesto.
 
sam vam ja pričao priču za ortaka koji vozi staru bubu i patrola sa paukom u požeškoj polako počela da mu stavlja kandže na točkove, a on izlazi iz pekare i počne da ih proziva, "šta je pizde, ne smete da mi dirate mečku (koja je bila odmah ispred bube)" i panduri popizde skinuše kandže i krenuše u mečku, a on ulazi u bubu i kaže "hvala majstori"

:kafa:


p.s. znake interpunkcije sam zanemario jer sam lenj.
 
vrachar":3b508ub6 je napisao(la):
Saobracajna policija u Beogradu inace ima praksu da kazne pise krsevima, dok vlasnike dzipova i blindiranih BMWa moljaka da se pomere. Danas sam na Bulevaru po Xti put prisustvovao situaciji gde pauk nosi neki drtavi Reno 4 koji svakako jeste bio nepropisno parkiran, ali zato 20m odatle policajac maltene preklinje (sa recima "hajde care, legendo, itd...") celavog sa naocarima da pomeri svoju dzipcinu. Od kazne naravno nije nista bilo, a celavi se verovatno nakon kruga oko bloka vratio na isto mesto.
I ja sam sto puta prisustvovao obrnutim situacijama, ali nemam potrebu da hejtujem po forumu non stop.
 
kad pogledam kako su se ljudi parkirali po kolovozu u bulevaru dok se radila resavska, ili kako se sad ovde parkiraju kod mene u djure djakovica kad je pola raskopano, pomislim kako ovaj grad ima previse ulica a premalo parkinga. ja bih lepo zatvorio desetak ulica u centru i pretvorio ih u parkinge, pa bi onda mesta valjda bilo dovoljno.
 
shabanajzer":2fgclfbv je napisao(la):
kad pogledam kako su se ljudi parkirali po kolovozu u bulevaru dok se radila resavska, ili kako se sad ovde parkiraju kod mene u djure djakovica kad je pola raskopano, pomislim kako ovaj grad ima previse ulica a premalo parkinga. ja bih lepo zatvorio desetak ulica u centru i pretvorio ih u parkinge, pa bi onda mesta valjda bilo dovoljno.
To bi jos mogla da bude i dobra ideja. I to na sprat.
 
Jos bolje, zatvoris dobar deo centra za automobile uopste, pustis samo pesake + javni prevoz (linije kroz centar da idu svakih 2-3 min), i ljude preusmeris u garaze na obodu centra.
 
ja bih za parkiranje duž Vojvode Stepe i Bulevara kralja Aleksandra naplaćivao kazne. A u pm, pa ni Janica Kostelić ne bi mogla kroz ono :D
 
Izgradnja parkinga po modelu javnog i privatnog partnerstva
Podzemne garaže sledeće godine
Autor: B. Vuković - N. Korlat | Foto:M. Janković | 21.09.2009. - 08:47

Beograd bi naredne godine mogao da dobije dve nove javne garaže, koje bi po prvi put trebalo da se izgrade po modelu javnog i privatnog partnerstva. Do sada je predloženo 12 lokacija na kojima bi mogle da budu podzemne garaže, ali se zbog nerešenih imovinskih problema još ne zna na kojima će one biti sagrađene.

garaza-skupstina-x.jpg


Do kraja godine gradske vlasti raspisaće konkurs za izgradnju podzemnih garaža, koje bi trebalo da budu izgrađene na za sada dve od četiri lokacije koje su ušle u najuži - u Skerlićevoj ulici, Gavrila Principa, Kosovke devojke ili na Trgu Republike ispod „Staklenca“. Investitori koji na tenderu budu ponudili najkraći period korišćenja novih objekata i najpovoljnije uslove dobiće posao.One će biti zajedničko vlasništvo Grada i privatnih kompanija, a prema najavama trebalo bi da budu sazidane već u drugoj polovini 2010. godine.
- Gradska uprava je izuzetno zainteresovana za ovaj projekat. Mi se iskreno nadamo da će do kraja godine konkurs biti raspisan, nakon čega bi dve garaže veoma brzo bile izgrađene. Spisak smo sveli na četiri lokacije. Uopšte nije bitno koja garaža će biti prva izgrađena, jer koja god da bude neće biti greške. Svaka novi objekat tog tipa znatno će poboljšati parkiranje u gradu, a to je najbitnije - kaže Boban Kovaćević, direktor “Parking servisa”.
Privatna preduzeća koja se odluče da ulože novac u izgradnju podzemnih garaža, dobiće niže cene građevinskog materijala, slobodno formiranje cena za usluge parkiranja, a sa Gradom će potpisati ugovor na 20 do 30 godina. U slučaju kršenja ugovora investitor gubi pravo korišćenja objekta, koji nakon toga ostaju u vlasništvu grada Beograda.
Prethodno je bilo predloženo da garaže budu sagrađene na čak 70 lokacija. Ipak, zbog nedostatka sredstava u ovom trenutku, gradske vlasti morale su značajno da skrate taj spisak.
- Mi tražimo lokacije koje su apsolutno “čiste”. To znači da kad krenemo da kopamo nećemo naći neko arheološko nalazište ili narušiti neki zaštićen spomenik. Zbog toga, sarađujemo sa svim gradskim službama, jer garaže jesu veoma neophodne, ali zbog njihovih izgradnji ništa ne treba da ispašta - dodaje Kovačević.
Sekretarijat za saobraćaj zalaže se da nove garaže ne budu u centru grada, već na rubu “kruga dvojke”. Na taj bi način, tvrdi sekretar Dragoljub Đakonović, uži centar bio rasterećen.
- Radna grupa koja radi na projektu novih garaža je formirana za vreme prethodnog gradonačelnika i taj rad se sada nastavlja. Moje mišljenje je da na svim tim predloženim lokacijama ima dosta nerešenih imovinsko pravnih odnosa i to će biti jedan od većih problema za izgradnju novih garaža. Problem parkiranja u centru zaista postoji, a očigledno je da Grad nema sredstava da isfinansira izgradnju svih i da se tu mora ući u odnos javno – privatno partnerstvo - kaže Đakonović.
On, međutim, dodaje da je neophodno doneti zakon o javnom i privatnom partnerstvu, što je i uslov da ovaj posao bude realizovan.
- Kada to bude regulisano, moguće je ući u ovaj projekat. Nema sumnje da je on neophodan Beogradu - priča Dragoljub Đakonović, koji takođe smatra da garaža na Trgu Republike, koja bi trebalo da bude izgrađena ispod “Staklenca”, potpuni promašaj i da se u taj posao nikako ne bi trebalo upustiti.

Sudski postupci
Preduzeće „Parking servis“ pokrenulo je sudske postupke protiv 22.360 vozača koji nisu platili kazne za nepropisno parkiranje i to prosečno po pet doplatnih karti po korisniku. Ukoliko se ne izmiri dug u predviđenom roku, pored 1.700 dinara, vozači moraju da izdvoje i novac za sudske troškove i to 3.100 dinara ili više, zavisno od glavnice dugovanja.

Izvor: Blic
http://www.blic.rs/beograd.php?id=111721
 
da li neko zna da li se nešto planira sa onim parkingom između skupštine i istorijskog muzeja srbije? taj parking je baš onako ruglo sa sve onim razvaljenim asfaltom i šugavom limenom kućicom a u sred je centra grada :(
 
Mene samo zanima da li kod nas postoji zakonski okvir za private-public partnership? Ako neko može neka okači koji link koji bi me demantovao.
 
ne postoji. pride, drzava je vlasnik svakojake imovine koja bi za to mogla da se koristi, a do saglasnosti se dolazi kroz birokratiju vizantijskih proporcija.

vise info ima ovde http://www.ekapija.com/website/sr/page/224174 i ovde http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2009&mm=09&dd=13&nav_id=381172.

EDIT: @ bigvlada: cekaj, zar nije ova nova garnitura kad je dosla rekla da se nece graditi nikakve nove garaze jer sta ce to nama? otkud ovaj u-turn sad?
@ zaffa11: ja sam bio uveren da ce taj parking da sklone kad su napravili garazu ispod skupstine grada. sta ces, mladost-ludost...
 
Garaza na Trgu Republike i meni zvuci bezveze. Dozvoicu sebi da maliciozno izvrnem cinjenice i upitam - zar se Gradska galerija ne gradi da bismo dobili garazu :grand:
 
Taj Ђаконовић је одмах по избору пре годину дана закочио све раније планове за изградњу јавних паркинга. Очигледно је сада у градској управи надгласан, али - будући да је реч о сујетном идиоту - и даље покушава да минира из потаје. Рецимо, више нико не помиње по мени врло добар пројекат подземне гараже код Народне библиотеке (ништа се не види осим улаза, ако неко није видео). ОК, локација Стакленац се ни мени не свиђа, али неколико подземних паркинга у ширем центру је неопходно. А гараже по ободу имају смисла ако се налазе поред станица метроа који те после за кратко време одведе до центра. До тада, реч је о промашају, попут пропалог пројекта паркинга код Сава центра.
 
Kod mene u kraju, u Baba Visnjinoj tacnije, gradi se blokovska garaza. Kazu da ce mesta moci da se kupe ili iznajme, ali da nece biti klasicne naplate po satu.
 
Vrh