Šta je novo?

Parkiranje - zone, garaže,...

Hm, samo se pitam da li će se isto tako stati na put i ''korisnicima prostora'' na uglu Bulevara Z.Đinđića i Omladinskih brigada. Mislim da se tu najbahatije parkira po celoj širini trotoara i biciklističke staze a nikada, ali NIKADA niko nije odnešen od strane Parking servisa.
 
Goldstein":1nposrv8 je napisao(la):
Hm, samo se pitam da li će se isto tako stati na put i ''korisnicima prostora'' na uglu Bulevara Z.Đinđića i Omladinskih brigada. Mislim da se tu najbahatije parkira po celoj širini trotoara i biciklističke staze a nikada, ali NIKADA niko nije odnešen od strane Parking servisa.
Kafić pored auto-perionice? Ja video svojim očima :)

Bilo jednom pre dva-tri meseca, u jednu subotu, došlo par "paukova" u pratnji brojne saobraćajne policije i počeli su da nose.
Vlasnici automobila se nisu ni mrdnuli iz hladovine bašte kafića, mislim da im je bilo zabavno da gledaju parkirdžije i pandure kako se kuvaju na suncu dok maksimalno paze da ne ogrebu besne automobile. Ma nisu ih udostojili reakcije.

Tuda vozim bicikl na putu ka dunavskom keju. Koliko sutra se sve vratilo na staro, i svaki dan je isto, automobili su parkirani na 2/3 širine trotara.
 
E za ugao Zorana Đinđića i Omladinskih brigada sam pisao Sekretarijatu za saobraćaj, tj. tražio sam da postave stubiće. Nisu se udostojili ni pisanog odgovora koji su obavezni da pošalju, već su mi rekli kada sam ih zvao da su taj problem prosledili saobraćajnoj policiji i da su im ovi odgovorili da su sklanjali neka vozila odatle.
Ali naravno time se ništa dugoročno ne postiže.
 
Прилично сам сигуран да ће за време Универзијаде комунални ред у граду бити јако солидан...по досадашњем искуству, рад очева ових што су сад у ,,националном парку Србија" ми говори да ће бити по принципу да задржи воду док мајстори оду...

Сећате се какав је комунални ред био за време бомбардовања...све под конац...е, сад, чисто да подсетим на људе којима много дугујемо и због којих смо имали струје у том периоду, а то су радници који су били запослени да скидају графитна влакна са далековода...експресно су после сваке графитне бомбе влакна била скидана, а струја у домове враћана...е, ни један од тих људи више није жив...сви до једног су, колико је мени познато, помрли од тумора...Слава им, хвала им, сви им много дугујемо!

Мислим да је најефикасније читати изјаве ,,главних" људи, старе годину дана...тако се најбоље види шта је ко испунио и урадио, тако да ћемо тек за годину дана видети да ли је ово ,,трајно", било стварно или шарена лажа...због досадашњег искуства, само гледам дела на дуже стазе...;)
 
Uh koji bedak to je bilo pre samo 10 godina :( Hvala im

Ulica Vuka Karadžića

a2f6o6.jpg


Pre nekoliko dana su napokon odneli jednog majmuna koji je non stop bio parkiran kod Tanjuga

fulws1.jpg
 
Evo i mog doprinosa, slikanog danas. (više posmatrati u sklopu nastanka pešačke zone nego parkinga)

Moje glavno pitanje odgovornima je, zašto je ovo bilo teško odraditi u startu i zatvoriti pešačku zonu za vozila, em što dokazuje neozbiljnost i nestručnost prilikom realizacije projekta već i više košta (zamena svih napuklih ploča, radna snaga i slično)

m8mxba.jpg

2yxfbcz.jpg

jqg4sm.jpg

2hnt47r.jpg

2it09wk.jpg

iohf04.jpg
 
Ja danas nisam video ni jedan auto u knezu i okolini.
 
Ja jesam, par komada, ali to će se rešiti. Jbg, slikao sam i ja (5. slika ti je rampa koju stavljaju na ulicu)... ali si me preduhitrio, shmeksi... :p
 
Evo i slike iz ulice Marka Leka, sa druge strane:

Ima mnogo ploča, izgleda da će i druge ulice ipak biti popločane...

71r03p.jpg
 
Beograd
Do kraja godine moguć tender za par podzemnih garaža
Autor: Tanjug | 21.06.2009. - 10:43
Do kraja godine moguć tender za par podzemnih garaža

Od više od 70 predviđenih lokacija u širem gradskom jezgru, na 12 bi mogle da budu izgrađene podzemne garaže, od kojih bi par njih mogle do kraja godine da budu ponuđene investitorima, izjavio je generalni direktor "Parking servisa" Boban Kovačević.

Kovačević je podsetio da je reč o podzemnim garažama, poput one u blizini gradske skupštine, i da bi se njihovom izgradnjom umnogome rešio problem parkiranja u gradskom jezgru.
Veliki problem predstavlja činjenica da je vrlo teško usaglasiti sve potrebne zahteve da se određena lokacija privede nameni, dodao je on.
Na predviđenim lokacijama ili su pronađena arheološka nalazišta, ili se nalaze privatni objekti i zgrade koje ne bi izdržale izgradnju, ili je problem i sa jako trošnim zemljištem, podzemnim vodama i zelenim površinama sa zaštićenim biljkama koje su u blizini lokacije, rekao je Kovačević.
On je rekao da se projekat "Pauk video nadzor", u saradnji sa saobraćajnom policijom, kojim se fotografije na kojima su zabeleženi različiti oblici nepropisnog parkiranja, šalju u centar evidencije uspešno sprovodi već više od godinu dana.

Kovačević je naglasio da se očekuje da se do kraja godine program potpuno umreži, dodajući da je rad na sistemu i nabavka opreme u toku, i da bi već tokom prve polovine naredne godine trebalo u potpunosti da zaživi.
"Trenutno dispečer, zajedno sa saobraćajnim policajcem i komunalnim inspektorom, može da sugeriše slobodnim ekipama mesto gde nepravilno parkirana vozila ugrožavaju bezbednost učesnika u saobraćaju, i usporavaju ili onemogućavaju protok vozila. Nadam se da će uskoro biti regulisano i da dežurni policajac može da sam daje naloge posadama i kolegama na teritoriji grada", istakao je Kovačević.
"Vozač čije vozilo bude odneto moći će na licu mesta da dobije i rešenje na kome će biti ispisan član zakona koji je prekršen, slika kojom se prekršaj potvrdjuje, što je omogućeno štampačima koji su postavljeni u vozilima pauk službe", rekao je Kovačević.

Izvor: http://www.blic.rs/beograd.php?id=98231
 
хехе, видите како утиче "критика" и оно чувено питање "слике? где су слике??" од стране појединих форумаша.
сви су се брже боље уватили својих фотоапарата и ево спречили да се то понавља...
 
moram da vas razocaram i dalje se dosta vozila parkira u centru..npr.petak vece kad svi izlaze, knez mih.je puna dzipova i ostalih sranja bas tamo gde je stavljen skoro ovaj novi znak pesacka zona...izgleda da parking servis i pauk vozila ne rade uvece oko 10h...ne znam... jbg
 
Kod mene postavljanje to "genijalnog" pitanja stvara kontra efekat. Hteo sam još pre dve, tri nedelje da napravim turu, ali je ispitni rok malo uticao na kašnjenje.
 
shmeksi":18qwhsqm je napisao(la):
Moje glavno pitanje odgovornima je, zašto je ovo bilo teško odraditi u startu i zatvoriti pešačku zonu za vozila, em što dokazuje neozbiljnost i nestručnost prilikom realizacije projekta već i više košta (zamena svih napuklih ploča, radna snaga i slično)
Isto se to i ja pitam???
 
ivana-bg":7ln5ff12 je napisao(la):
izgleda da parking servis i pauk vozila ne rade uvece oko 10h...ne znam... jbg
Ukoliko se nista nije menjalo u poslenjih nekoliko godina, 'pauk' bi trebalo da radi 24x7... Ali u trecoj smeni su dezurni samo po jedan policajac i po dve dizalice na NBG-Zemun (zapad) i ostatak grada (sever), umesto dnevnih 50ak dizalica...
Nije opravdanje, ali je praksa da se nocu radi samo po pozivu (sto gradjana, sto drugih sluzbi) ili zbog udesa... Retke su situacije (a vidjao sam ih) da se ocisti sam centar u, recimo, 3 ujutru...
 
Nema potrebe da pauk radi noću ako se postave fizičke barijere - a, koliko vidim, postaviće ih.
 
A sto je najgore tu su bili postavljeni stubici kao i sa druge strane ulice...znaci toliko velika kola, kako su usla? nemoguce je da se vozio kroz knez mihaj.i onda se uparkirao u ulicicu??
 
ivana-bg":2vy6lop1 je napisao(la):
A sto je najgore tu su bili postavljeni stubici kao i sa druge strane ulice...znaci toliko velika kola, kako su usla? nemoguce je da se vozio kroz knez mihaj.i onda se uparkirao u ulicicu??
Jednom sam video lika (koji doduše nije imao Bg table, već neki drugi grad iz Srbije u pitanju) koji je kod Pariske ušao u Knez Mihajlovu i vozio je tako sve do Čika Ljubine i trubio ljudima da se sklone. Džaba je bila sva dreka i objašnejnja ljudi da je u pitanju pešačka zona. Inače to je bilo u doba najveće gužve u Knezu, petak oko 21h. nažalost tada je kamera na mobilnom bila pojam tako da snimka i fotki nema.

p.s. u pitanju je bio običan stojadin, čisto da se razumemo
 
Evo još pozitivnih vesti:

Uspostavljanje saobraćajnog reda u zoni Knez Mihailove ulice
Sekretarijat za saobraćaj, uz pomoć „Parking servisa" i „Beograd-puta", započeo je postavljanje saobraćajnih znakova i fizičkih prepreka koje treba da onemoguće neovlašćen ulazak vozilima u Knez Mihailovu ulicu.

Da bi se sprečilo parkiranje u ovoj pešačkoj zoni, do sada je postavljeno četrdesetak betonskih žardinjera, 170 fiksnih stubića i 40 vertikalnih saobraćajnih znakova. "U poslednje vreme primećen je porast broja nepropisno parkiranih automobila u ulicama Čika Ljubinoj, Vuka Karadžića i Uskočkoj, pa je odlučeno da se ova zona „odbrani" od nesavesnog ponašanja vozača. Radove u ovim ulicama privremeno ćemo obustaviti tokom trajanja Univerzijade, ali ćemo ih odmah potom nastaviti popločavanjem ulica Laze Pačua, 1.300 kaplara, Vuka Karadžića, Uskočke i Nikole Spasića", rekao je Aleksandar Mihailović, načelnik Odeljenja za dinamički saobraćaj u Sekretarijatu za saobraćaj.

Na prilazima Knez Mihailovoj ulici do kraja godine biće postavljeni tzv. potapajući stubići, koji će se po potrebi spuštati, kako bi pojedine kategorije vozila ipak mogle da uđu u zaštićenu zonu.

"Potapajućim stubićima će se upravljati iz kontrolne sobe JKP „Parking servis" uz pomoć video-nadzora i daljinskog upravljanja. Dostavna vozila u ovu zonu moći će da uđu i izađu u periodu od ponoći do devet časova, kada će stubići biti podignuti. Ukoliko se vozila zadrže posle toga, ukloniće ih dizalice „Parking servisa". U slučaju požara ili neke druge havarije, svi stubići će biti automatski spušteni kako bi vatrogasci, lekari hitne pomoći i policija mogli nesmetano da stignu na mesto incidenta", istakao je Aleksandar Mihailović, objašnjavajući da će celodnevni ulazak u zaštićenu zonu biti dozvoljen jedino vozilima pod pratnjom i vozilima koja prenose novac i druge hartije od vrednosti.

Svi, koji po nekom osnovu budu imali pravo da vozilima uđu u pešačku zonu, dobiće posebne kartice, ali će uz pomoć video nadzora njihova zloupotreba biti sprečena.

Stanari ovog dela grada u zaštićenu zonu moći će vozilima da uđu jedino u slučaju selidbe, ali će im i za to biti potrebne dozvole Sekretarijata za saobraćaj. Dostavna vozila takođe moraju imati odobrenje ovog sekretarijata sa upisanim imenom firme, dozvoljenim vremenom i pravcem ulaska.

"Kod ulaza na Trg Republike postavljeni su obarajući stubići, a ključ se nalazi na portirnici garaže „Parking servisa" na Obilićevom vencu. Organizatori neke od manifestacija na ovom trgu treba da pribave odobrenje Sekretarijata za saobraćaj i rešenje opštine Stari grad, pa tek onda mogu dobiti ključ, kako bi njihova vozila sa opremom mogla da uđu u taj prostor", kazao je Mihailović.

Konačno rešenje i za ovaj plato biće postavljanje potapajućih stubića, čija je nabavka u toku.
Izvor: http://www.studiob.rs/info/vest.php?id=39408&kategorija=Beograd

Po meni zvuči kao da se čita Beobuild? :) Šalim se, naravno. Odlične vesti, samo da vidimo implementaciju...
 
A zašto mora da se čeka kraj godine da bi to odradili? Kontam da treba organizovati sistem i predvideti sve situacije koje mogu da se dogode, ali ne verujem da za krajnje funkcionisanje sisteme treba više od mesec dana rada.
 
jovanovm":1gyrf12d je napisao(la):
Odakle ti to da se čeka do kraja godine?
Jovanovm, nove naočari :)?

Na prilazima Knez Mihailovoj ulici do kraja godine biće postavljeni tzv. potapajući stubići, koji će se po potrebi spuštati, kako bi pojedine kategorije vozila ipak mogle da uđu u zaštićenu zonu.
 
Ovo se već dešava ko zna koji put! :D :lol: :dil:

E, a znaš šta, ako mi veruješ, pročitao sam članak više puta iz straha da se to ne desi... I još sam skoro i kupio nove naočare! Nosim ih! hahahah Sjajno :D

Goldi, gde si ti ovih dana? Javi se ako imaš vremena! :)
 
Vrh