Koristite zastareli preglednik. Možda se neće pravilno prikazivati ova ili druge veb stranice. Trebalo bi da nadogradite ili koristite alternativni preglednik.
Slazem se, i debilno je da silaz i ulaz seku plato ispred pinkija direktno, kad su mogli da budu postavljeni paralelno sa ulicom, tamo gde su sada parking mesta.
Да ли је Немањина отворена за саобраћај?
Проласком Главном сам приметио да су већина ових улица што спајају Немањину и Главну затворене због мењања цеви. По овим сликама ми делује да је сама Немањина ипак отворена за саобраћај. Ту се на малом простуру налази један факултет, једна гимназија и две ОШ. Не би ваљало да сачекамо школску годину за затвореним улицама. Довољан проблем ће стварати радови око саме гараже, а ваљда ће бар те цеви на време заменити.
На сваком кораку аутомобили – на паркинг местима, тротоарима, и на зеленим површинама. Пешаци немају куда да прођу па морају да корачају коловозом. Како би се убрзало решавање хроничног проблема недостатка паркинг места, као једно од решења града је омогућавање приватницима не само да граде...
Рецимо Ледине су препуне паркинга где су једноставно власници оградили плац а циљна група су им путници који остављају кола на више дана кад негде отпутују, нико их не дира. Тржни центри већ наплаћују паркинг.
I moja 2 centa
Isto to ali se vidi dugacko suženje ulice.
A popdne danas blokiran tablama i ul-iz parkinga , srecom klinci vedrog duha iz SC brzo leče nj. kur.***bolju za protok vozila
Na nekoliko mesta sam video ovakve egzibicije, gde je čak bilo slučajeva da se na manjem izmeštenom delu parking mesta, parkiraju sa obe strane. Čak sam prisustvovao i sceni gde se Smart jedva provukao između parkiranih vozila.
Nema više pretrčavanja ulice: Postavljene barijere u "dolini gladnih"
U delu Bulevara Maršala Tolbuhina (bivša Goce Delčeva) na Novom Beogradu prethodnih dana radnici su postavili zaštitnu ogradu između dva kolovoza.
Takođe, komunalna milicija biće više prisutna u ovom delu prestonice, a kažnjavaće svakog pojedinca koji prekrši zakon. Duž kompletnog Bulevara maršala Tolbuhina građani su u dve trake parkirali svoja vozila, pa je prohodna ostala svega jedna traka po smeru. Tako je, posebno u poslepodnevnim satima, ulica bila prepuna automobila koji uz četiri migavca na duži period zakrče prolaz, pa je saobraćaj time bio dodatno usporen. To bi u narednom periodu moglo da bude prošlost, bar u delu ulice koji ide ka Tošinom bunaru, pošto se očekuje da parkiranje tu bude zabranjeno. U narednom periodu biće postavljene i dekorativne sadnice koje će dodatno oplemeniti ovaj prostor.
Ево каква је свакодневна ситуација на улазу у паркиралиште ''Вишка'' код Каленић пијаце, не бих вам био у кожи да морате негде на Врачару да се паркирате. Преко десет возила се наређало, некада их је више некада мање али паркинг је увек попуњен као и онај на Славији. Велика је грешка што у склопу реконструкције платоа и пијаце није никада била предвиђена подземна гаража са више нивоа за паркирање.
Ovaj veb sajt koristi kolačiće radi prilagođavanja sadržaja, poboljšanja korisničkog iskustva i očuvanja prijave ako se registrujete.
Nastavkom korišćenja ovog veb sajta saglasni ste sa našom upotrebom kolačića.