Šta je novo?

Parkiranje - zone, garaže,...

To da mlađi ljudi voze motorna vozila sam i ja primetio na primeru iz okruženja.

Klinac je dobio motor sa 18 godina i od tada mu je nezamislivo da se vozi autobusom.

Ima sigurno i do toga što roditelji vaspitavaju decu kao male prinčeve i princeze pa ih voze i odvoze na i sa treninga kolima čak i u srednjoškolskom uzrastu.
Oваква ситуација је тамо где се појављују саобраћајци. По предграђима, тамо где не залазе, ситуација је много гора. Родитељи малу децу возе на моторима у крилу, после му дају да вози мотор док су јиш малолетни, без кациге наравно. Кад напуни 18 њему су ти скутери досадни, тад набављају нешто веће..
 
Trebalo bi uvesti da svaka zdravstvena ustanova ima odredjeni broj parkinga za pacijente. Ali tako da taj parking bude garantovan a ne da ga koriste drugi.
Primer 1: parking KBC Dragiša Mišović ulaz iz ul. Jovana Marinovića. Ovde nema parkinga jer su ga zauzeli oni koji presedaju na javni previz ka centru.
Još frapantniji je primer DZ Kanarevo brdo koji ima svoj oarking ali se tu parkiraju stanari okolnih zgrada koje imaju svoja parking mesta sa druge strane.
Treba uvesti sistem identifikacije ko je pacijent a ko nije na odredjenom broju parking mesta.
 
Danas sam se bas smorio videvsi kako je u Gospodar Jevremovoj u delu gde postoje nekoliko kafica u nizu preko noci osvanula dodatna konstrukcija van trotoara koja je zauzela nekoliko parking mesta u inace paklenoj zoni gde je svako mesto zlaata vredno

IMG_20220724_190507.jpg
IMG_20220724_190540.jpg
 
Prijavljujte to pod hitno.
Koji broj Gospodar Jovanove je u pitanju?
 
Jevremova. Ovo je dijagonalno prekoputa dzamije, izmedju Cara Urosa i Rige od Fere.

Reci ce ti da je podnesen zahtev za dobijanje dozvole i da je to de fakto isto sto i dozvola.
 
Komunalnoj inspekciji smo trazili broj rešenja o odobrenju bašte ili uklanjanje iste, rekoše da je u procesu odobravanja, da se čeka dozvola od Zavoda za zaštitu spomenika kulture
Lepo rekoh da će ovakav odgovor da se dobije.


Upamtite, u SNSovskoj Srbiji (možda beše tako i pre, ali ja nemam isksutva pre 2015.) podnet zahtev za dozvolu = dozvola.
Naravno, osim ako si pošten ili ako si običan smrtnik bez veze, onda mož' se slikaš.
 
Mislim da nije glavni problem u vlasti, ti se menjaju pre ili kasnije, ali ove kreature u Zavodu sto su se zapatile treba javno anatemisati i zapamtiti za dalje. Ta zgadija ce svakom ko da "prilog" dati dozvolu i zbog takvih smo tu gde smo, glavni grad na nivou neke uzegle palanke gde ti usred centra svaki raspali kafedzija ogranicava prostor i propali iskompleksirani milicionar gradi gondolu
 
Upamtite, u SNSovskoj Srbiji (možda beše tako i pre, ali ja nemam isksutva pre 2015.) podnet zahtev za dozvolu = dozvola.
Одговор општинске комуналне инспекције ГО Стари град: Поштовани, Предметно правно лице поднело је захтев за добијање дозволе и у поступку је издавања одобрења за постављање баште испред угоститељског објекта.
 

POČELI RADOVI NA IZGRADNJI PODZEMNE GARAŽE KOD “PINKIJA“


Gradska opština Zemun pokrenula je inicijativu da se izgrade još dva javne garaže u centralnoj zoni Zemuna kako bi se rešio problem parkiranja.

Gradnja prve podzemne garaže u Zemunu, čija je lokacija plato ispred Javnog preduzeća “Pinki“ počela je izmeštanjem toplovodne mreže u zaštitnom pojasu dela ulice Nemanjine i Gradskog parka, a zatim sledi uklanjanje asfalta i kopanje temelja. Površina garaže će biti 5407 kvadrata, imaće jedan nivo i 150 parking mesta. Ulaz u javnu garažu će biti iz ulice Gradski park, a izlaz će biti u Nemanjinoj ulici, odnosno delu između sportskog centra i zgrade Poljoprivrednog fakulteta.


Već dugi niz godina ovaj prostor se usled povećanog broja vozila i manjka prostora za parking, umesto kao trg, koristio kao otvoreni parking prostor, pa je postojeće popločavanje od betonskih ploča propalo, a zelene površine su devastirane.


Kada se izgrade etaže, urediće se zelene površine na samom platou ispred “Pinkija“, koji će biti popločan sa novim klupama. Ostaju parking mesta ka gradskom parku, a drvored ka Nemanjinoj ulici biće u potpunosti očuvan, te će se dodati sadnice tamo gde budu nedostajale.

pinki-garaza-radovi.jpg


 
Па, ако досадашњи простор (парк) испред Пннкија, који је по мом схватању био илегално попуњен аутомобилима што је толерисано од стране полиције, рачунаш као паркинг, онда ће бити сличан број места за паркирање. Само што ће се сада плаћати. И имаћеш парк без аутомобила, али и тотални хаос у окружењу док се гради, а у рокове изградње више нико не верује и то са правом.
 
Brojao sam ja svojevremeno koliko je kola trenutno parkirano na platou. Samo da nađem taj post.

edit: Našao ~250


Vidim da sada kažu 150 mesta (5407m2)

Pre tri godine je bilo
Prema navedenoj planskoj dokumentaciji, parcela se nalazi na delu gradskog parka sa javnim objektima. Na delu kod hale "Pinki" planirana je izgradnja podzemne garaže u jednom nivou, površine 6.144 kvadratna metra. Kapacitet garaže je 220 parking-mesta. Pristup je moguć iz ulice Gradski trg, a izlaz ka Nemanjinoj ulici - navodi se u dokumentaciji.
 
Рекао бих да је 250 места које си бројао нису стриктно на оном бетонираном платоу изпред хале већ заједно са местима која су уз Немањину, као и уз улицу Градски парк која води до ОШ Мајка Југовић, а колико видим у плану та места ће остати слична као што јесу и ван гараже. Нестаће онај слот од 10 паркинг места где је северни улаз гаражу, а на рендеру нема паркираних аутомобила ни на оном делу између Пољопривредног и Пинкија који такође спада у Немањину.
 
Nema teoretske sanse na samom platou da je 250, bez parking mesta uz ulicu.
U 6 nizova staje po max 20 vozila, plus sva ovaj mali niz ispred ulaza od 10-tak vozila, i ova neka izmedju i na prilazima, sve u svemu max 150.

1660561132083.png
 
2 od 3 strane ostaju, bice dozvoljeno, vidi se na renderu koji je Igor okacio, gubi se strana ka fakultetu (najmanja) i sa strane gimazije jedan "dzep".
 
Vrh