Šta je novo?

Parkiranje - zone, garaže,...

Биће занимљиво на Лекином брду ако уведу зону. Ту су сад паркирана возила на тротоару са обе стране улица, а обележена паркинг места која су само са једне стране у једносмерним улицама нико не ферма. У двосмерним улицама су постављени знаци за забрањено паркирање. Такође, због великог броја улазака у гараже, око једне трећине дужине улице и неће имати паркинг места. Свакако ће бити добро што ће зона ослободити тротоаре, али остаје питање где ће онда паркирати сва та возила јер у случају увођења зоне по мојој слободној процени 2/3 возила неће имати где да паркира. Можда би мало помогло да Томазеова и Војислава Нановића постану једносмерне. Мурска, која је слепа улица иза општине Вождовац би морала да остане двосмерна, осим ако је не пробију и споје са Дели-Радивоја. Цео тај крај који је некад био миран је постао један велики хаос, коме је још додатно допринела изградња Мерин Хила, коме ту никако није место...
 
Poslednja izmena od urednika:
Bio sam par puta na Lekinom brdu i slažem se da je tamo situacija sa parkinzima katastrofalna. Da li sve nove zgrade imaju parking mesta za sve stanove? Ne verujem.
 
Mnoge novoizgrađene zgrade na Lekinom brdu imaju garaže, lično sam gledao. U nekim ulicama, poput Vojvode Prijezde, se novoiscrtane linije još ne poštuju ali u nekim drugim, poput Sime Igumanova, vozači su se već navikli i poštuju nove linije. I to sam lično video, pre tri dana.

Kraj jeste katastrofa za hodanje, a i za vožnju, od silnih razbacanih automobilčina slalome prave i pešaci i vozila. Iskreno, radujem se zoniranju, da se sve to potera u zgrade. Ima tu parking mesta u novim objektima, nego prosečan Srbenda neće (ili nije hteo kad se pravila zgrada) da kupuje parking mesto u garaži. Pun je toga Beograd. Jer mnogi vele zašto bi kupovao i održavao to kad može da baci automobilčinu na trotoar, kolovoz ili zelenilo i bole ga. E sad će to da počne da se rasteruje, kao što i treba.

Znam jednog čoveka u Miklošićevoj, starosedeoc, penzioner. Kaže mi traži drugo parking mesto, za ženin automobil. Jbt... Pride, ima dvorište u koje staju jedna kola, ali avaj, neće ' mu zauzima prostor. Mislim se pa lepo je to brale, ali dvoje kola za penzose na pljuvometar od Južnog bulevara i Ustaničke su stvarno previše. Doduše poštujem što je spreman da traži i plaća propisno mesto, a ne da ga ostavlja na ulici. Time stvarno jeste bolji nego mnogi drugi. Ali ilustruje koliko su ljudi ovde u Beogradu počeli da se razbacuju automobilčinama.

Navodio sam i onaj primer dvoje penzosa iz Jevremove, oboje po svoj auto. Iako jedno od njih pali svoj tipa 5 puta godišnje. Al eto, stoji tu, na uličnom parking mestu... Da se nađe.
 
Poslednja izmena:
Kisa u Beogradu + 900.000 automobila = kolaps
IMG_20220221_163515~2.jpg
 

Lažna obaveštenja za plaćanje dnevnih parking karata


JKP „Parking servis“ podneće krivičnu prijavu protiv NN lica, koje je štampalo i na adrese građana Beograda, ali i drugih gradova u Srbiji, poslalo lažne naloge za plaćanje dnevnih parking karata sa žiro računom „Parking servisa“ koji se ne koristi u te svrhe.

Upozoravamo građane da će lažno obaveštenje preoznati po tome što su na kućnu adresu dobili dopis od jedne beogradske advokatske kancelarije, u kovertama sa starim logoima Radio-difuzne agencije ili Informatike iz Novog Sada, koja im se kao naš punomoćnik navodno obraća u vezi se dugovanjem na ime neplaćene dnevne parking karte. Obaveštenje je u formi koja se nekada slala i ne sadrži neophodne podatke o elektronskoj dnevnoj parking karti, bez datuma, registarskog broja vozila, mesta izdavanja, ni tačne adrese „Parking servisa“. Pisma su dobili i građani koji nemaju vozačke dozvole, niti su ikada imali vozilo u svom vlasništvu.

JKP „Parking servis“ oštro osuđuje one koji na ovakav način žele da pribave protivpravnu korist i naruše ugled Preduzeća. Advokatska kancelarija, sa čije adrese su stigla obaveštenja, potvrdila je da je u pitanju prevara i slučaj je odmah prijavljen policiji, a Preduzeće će podneti krivičnu prijavu.

Ovim putem upozoravamo sve sugrađane da provere sve podatke ukoliko na kućnu adresu dobiju obaveštenje da treba da plate dnevnu parking kartu. Ukoliko obaveštenje ne poseduje sve podatke, na raspolaganju je kol-centar „Parking servisa“, na broju 011/30-35-400.​

Izgled-laznog-obavestenja-.jpg


 
Da, ima parkiralista sa obe strane tog prilaza (prilaz iza belih vozila na fotografiji). Uvedeno je prosle ili pretprosle godine.

Koliko znam od lokalaca, u jednoj od zgrada izmedju Jovana Rajica, Todora od Stalaca, Gruzanske i Karlovacke zive neke glavonje iz gradskih sluzbi. Koje su izdejstvovale da se picvajzi sa tih parcela rasciste i uvedu parkiralista.

Radi podsecana i boljeg razumevanja, Gruzanska je ona ulica za koju sam, uz Save Tekelije, pisao da je pre par godina skroz ociscena od vozila. Ocigledno se tu radi o moci i volji lokalnih stanara te zgrade, koji su neke glavudze u Gradskoj upravi i sluzbama pa im se moze ono sto se ne moze 99% Beograda - da imaju ulicu sa uredjenim parkiranjem odnosno trotoarima i kolovozima. Ne znam koje su tacno pozicije tij ljudi ali navodno su neke glavudze iz Gradske uprave (npr nacelnik KP, ili neki inspektori ili tako nesto).

Kad si moodo u Gradu, sve je lakse 😄
 
Evo kako izgleda prilaz u Jovana Rajica gde žive obicni smrtnici... U suštini, izgleda kao i 95% ulica u Beogradu...
IMG_20211125_203233~2.jpg

A evo kako izgleda susedna, paralelna Gružanska, gde su ulazi i pristup jednoj od zgrada gde žive glavudže iz Gradske uprave...
IMG_20211125_203153~2.jpg

Sve pod konac. Nijedno vozilo na trotoaru i kolovozu. Ovako je bilo još PRE nego što je izgrađeno parkiralište na placevima pored (koje je Sole slikao).

Navodno, jednog dana, pre oko tri-četiri godine, je došla armija pauka i saobraćajnih bumbara, nosili su vozila i delili kazne. Pa tako danima iznova i iznova dok više nikome nije palo na pamet da se parkira nepropisno. Sem možda ponekad nekom zalutalom gostu ili posetiocu koji ne zna za nepisano pravilo u toj ulici. Od tada, kad god prolazim tom ulicom, nema više od 1 do 2 vozila da ''štrče'' na trotoar ili kolovoz. Niko se ne usuđuje, niko od lokalaca koji znaju šta sledi za to.

Ista situacija je i u obližnjoj ulici Save Tekelije. Isto ovako, čisto kao pista. Za tamo ne znam da li je dom nekoj glavudži iz GU, ali kapiram da se radi o nečemu sličnom.

Ali avaj... to je tako u tim odabranim ulicama gde žive Gradske glavudže. Ako nemaš sreću da s njima deliš ulicu... očekuj isto kao i ostatak Beograda.
 
Poslednja izmena:
Šta se dešava sa garažama po centru Beogradu? Gradska vlast je najavila bezbroj garaža, ali ne vidim da je ijedna izgrađena još od garaže kod Pionirskog parka (a ona je sagrađena sada već daleke 2005. godine?!).

utorak, 23. oktobar 2018.

Vesić: Kinezi grade garaže u Beogradu, Studentski trg počinje na proleće​


– To znači da bi izgradnja ove garaže sa oko 700 parking mesta mogla da počne s prvim prolećnim danima u martu. Izgradnja garaže znači da počinje i uređenje Studentskog trga prema projektu Borisa Podreke, kao i pretvaranje Vasine ulice u pešačku zonu i ulicu kulture. Projektuju se garaže u Fruškogorskoj na Kosančićevom vencu i na uglu Vlajkovićeve i Kosovske i trebalo bi da izgradnja ove dve garaže počne do kraja 2019. godine ili najkasnije s prolećem 2020. godine – rekao je Vesić.

On je dodao da projektovanje garaže na Trgu republike počinje čim se završi studija za metro, kojom će tačno biti utvrđena trasa metroa na ovoj lokaciji. „Parking servis” je dobio nalog da počne s projektovanjem garaža u Skerlićevoj ulici iza Narodne biblioteke i ispod Beogradskog dramskog pozorišta i te dve garaže gradiće samostalno, poručio je Vesić.

Ovo sve sa sajta Grada Beograda: https://www.beograd.rs/lat/beoinfo/...u-beogradu-studentski-trg-pocinje-na-prolece/
 
5m (koliko trenutno sme) je premalo dozvoljeno rastojanje parking mesta od pešačkog prelaza. Plus, ako se tu parkira kombi, onda se baš ništa ne vidi.
 
Ne znam. Nisam video znak da je postala jednosmerna.Generalno, gotovo da ne viđam da neko iz Milutina Ivkovića skreće u Maglajsku. U 95% slučajeva je obrnuta situacija.
 
Vrh