Šta je novo?

Parkiranje - zone, garaže,...

Na CK-u je znatno komplikovanija situacija, pogotovu zbog benzinske pumpe NIS-a koja ima veliki profit. Kod Pinkija koji je sada u vlasništvu grada a parcele u javnom vlasništvu nema takvih problema.
 
@paradox polje a sta ti mislis, jesu li?
Ваљда је очигледно да нису, само не желим да размишљам на тај начин. Желим да их боцкам за све што мислим да је нелогичо. Могуће да и грешим, али онда барем заслужујемо објашњење зашто грешим.
 
A kako ih to bockas, tako sto ih pitas ovde :D

Ajde da budemo malo relani jesu mislili bilo sta sto su gradili da li ce ljudima smetati to u tom trenutku, pa zatvorili su skoro celu slaviju kad su radili BO, tad sam ziveo na Slaviji kruzio sam po sat vremena da nadjem parking a i da dodjem do stana. Da ne nabrajam, milion i jedan projekat je radjen ne znam da li su na jednom projektu milili gde ce ljudi da se parkiraju dok oni rade taj projekat.
 
Ако би ишао том логиком, тешко да би ишта написао на форуму, и било би ми досадно :) .
 
677z381_garaza-pinki.jpg
pinki parking.jpg

Trenutno ispred i oko Pinkija se parkira oko 200 vozila. Prebrojite i sami vozila na ulicama oko samog Pinkija, kao i na postojećem parkingu.
Ova garaža neće skloniti sa kolovoza i trotoara nijedno vozilo parkirano u okolnim ulicama, a realno bi ova garaža trebalo da pokriva sve ove ulice sa slike.

I ja smatram da je smešna priča o podzemnim vodama (kojih sigurno ovde ima), ali 21. vek je (doduše, isti onaj vek u kojem ne možemo da probijemo podvožnjak ispod pruge već godinama)
 
Da, praktično se dobija samo 50-ak mesta i prazan plato.

A oko Pinkija imamo veliki park, škole, faks, a o Bolnici da ne pričam. Parking bolnice je posebna priča. Išao sam često tamo poslednjih godina i ono je užaš na šta liči.
 
Fora je što njima (a ni Gradu) nije želja da ukinu parking mesta u okolnim ulicama i unaprede taj prostor, a time izgube i taj deo zarade, nismo još došli do tog nivoa svesti.
 
Očigledno bi kopanje još jednog nivoa bilo preskupo ili se ne bi stiglo da se isprojektuje pre izbora pa se radi ovakvo rešenje na brzaka za koje se slažemo da i neće doneti neki preterani napredak.
 

Lazarevac dobija prvu podzemnu garažu


Zamenik gradonačelnika Goran Vesić obišao je radove na izgradnji podzemne garaže ispred Opštine Lazarevac i tom prilikom podsetio da je cilj da svaki deo Beograda bude razvijen i urbanizovan. U centralnom jezgru ove opštine popločana je Karađorđeva ulica, kao i Hilandarska, a trenutno se radi i spomen-kosturnica po kojoj je Lazarevac poznat i koja je turistička atrakcija, precizirao je Vesić.

– Garaža se gradi u dve faze, u prvoj će biti 44 parking mesta, a u drugoj još 94. Na platou iznad garaže biće urađena fontana, dečje igralište, novo zelenilo, tako da će Lazarevac dobiti još jedan trg. Naša politika jeste da svi građani imaju isti komfor života bez obzira na to u kom delu grada žive. Zahvaljujući budžetu od 1,365 milijardi evra možemo da radimo stvari koje su nekada izgledale kao luksuz – rekao je tom prilikom Vesić, precizirajući da se garaža gradi na inicijativu Opštine Lazarevac.

– Pre nekoliko godina pustili smo kompozicije BG voza prema Lazarevcu, ali trenutno imamo tek nekoliko polazaka. Iako je bolje da ih ima nego da ih nema, to ipak nije dovoljno. Projekat proširenja podrazumeva izgradnju duplih koloseka u mnogim delovima prema Lazarevcu i Mladenovcu, što će omogućiti veću propusnu moć i nove kompozicije. Vozovi će saobraćati na svakih 10, 12 minuta „u špicu”, a „van špica” na 45 minuta. Lazarevac će tako biti mnogo bolje saobraćajno povezan s Beogradom. To će ovde povećati cene stanova i zemlje, a više će se i investirati u ovu opštinu. BG voz zajedno sa metroom je najznačajniji projekat u Beogradu, jer će se konačno saobraćajno integrisati čitav grad – naveo je Vesić.
Predsednik opštine Lazarevac Bojan Stević precizirao je da radovi na izgradnji prve podzemne garaže u ovoj opštini teku planiranom dinamikom.

– Ako vremenski uslovi budu dozvolili, trebalo bi da prva faza bude završena do početka maja, nakon čega će se graditi garaža ispod zgrade ERC-a. Uporedo sa ovim radovima očekuje nas uređenje pešačkih staza, dodatnog parking prostora, javne rasvete, mobilijara, drvoreda i zelenila – kazao je Stević.

Uz pomoć Grada Beograda očekuje se da u martu počne izgradnja veletržnice, što će dodatno promeniti izgled opštinskog jezgra, zaključio je Stević.

 

Гаража „Студентски трг” добила грађевинску дозволу​

Уторак, 12.07.2016. у 20:23


677z381_Buduci-izgled-platoa-iznad-garaze-Studentski-trg-1.jpg

(Фото: ЈКП „Паркинг сервис”)

„Паркинг сервис” добио је грађевинску дозволу за изградњу јавне подземне гараже „Студентски трг”. Електронску дозволу овом предузећу издао је Секретаријат за урбанизам и грађевинске послове. Будућа гаража простираће се на површини од 21.000 метара квадратних и биће највећи и најмодернији објекат ове врсте у најужем центру престонице.
„Студентски трг” ће располагати са око 700 паркинг места, на три подземне етаже, од чега је за потребе паркирања особа са инвалидитетом одређено 48 места. Гаража ће поседовати и два лифта, чије су димензије прилагођене и кретању особа са инвалидитетом.
Осим паркинг простора, у објекту су планиране помоћне, техничке и санитарне просторије на свим нивоима, као и противпожарно степениште. У непосредној близини улаза и излаза предвиђене су просторије за наплату и контролу паркирања, као и за обезбеђење гараже. Она ће бити смештена испод саобраћајнице на Студентском тргу, где се тренутно налази окретница тролејбуса, а на том потезу ће бити и улаз и излаз из гараже. Надоградњом гараже „Обилићев венац” и изградњом гараже „Студентски трг” у строгом центру Београд ће добити готово хиљаду нових паркинг места. По окончању планираних радова, Студентски трг ће добити потпуно нови изглед и припадаће централној градској пешачкој зони.
Izvor: https://www.politika.rs/scc/clanak/359062/Beograd/Garaza-Studentski-trg-dobila-gradevinsku-dozvolu

Vremeplov :)
 
Sve se može kad se hoće. :)
Šalu na stranu, ako sam dobro razumeo, oni grade dve fizički odvojene garaže ili je pak prva faza pripremni radovi.
 
koliko sam video sve je obelezeno osim onog malog dela uz sami vero gde je i do sada pisalo privatni parking, a gde ce da stave rampu. Tako da po zakonu spojenih sudova sada ce svi da se nabijaju u potkovicu pa ce za mesec i tamo tamo da stignu parking servis oslobodioci.
 
Извињавам се ако је нешто овако било раније, али везивање повлашћених паркинг карти за станаре за паркинг зоне је најобичнији нонсенс, глупост, дебилизам. Узмимо за пример подзону 2.0. Да замислимо да живите на месту где сам ставио црвену стрелицу, ви не можете да паркирате у Херцеговачкој улици, али можете у 27. марта или Краљице Марије. У ери вештачке интелигенције, плаћања рачуна на клик, електронских карата за паркирање, они нису способни да направе решење које ће узети у обзир где тачно власник аутомобила станује и које ће му омогућити да паркира возило у одређеном радијусу око своје адресе (нека буде на пример 2 километра удаљености али у свим правцима), него смишљају нешто овако накарадно. Нема никаквог смисла и никаквог оправдања да ви не можете да паркирате возило са повлашћеном картом у суседној улици, на буквално 20 метара од ваше адресе, али зато можете да паркирате 3 километра даље. Која је поента?

1643659857687.png
 
Svi Delhaize/Maxi objekti koji imaju dozvolom dodeljena parking mesta za dostavna vozila su dobili (mislim verovatno od Delhaize?) po par velikih čunjeva kojima će ubuduće čuvati parking mesta u dozvolom određenim satima u toku dana.

Slika ispred jednog u Braničevskoj:
IMG_20220215_162731~2.jpg
 
Poslednja izmena:
Cene parkiranja u novoj garaži pored Poliklinike u Kliničkom centru. Nadam se da ne zvuči kao reklama, mislim ja nemam ništa od ovoga, kačim radi poređenja i da ljudi znaju za ubuduće, pošto je em javni i važan objekat, em je CEO TAJ KRAJ uvek bio i ostao haos što se tiče parkiranja.

Dnevno parkiranje prvi započeti čas - 100 din
Svaki sledeći započeti čas - 150 din
Mesečno parkiranje 18-08h - 10.000 din
Mesečno parkiranje 00-24h - 25.000 din
 
Vrh