Trejsi
Higher intermediate
Ono što vidim jeste da su planirana nova parking mesta u bloku 22:
To je upravo ono što sam predlagao, samo malo modifikovano. I taj moj predlog bi iziskivao malo vremena i ne mnogo uloženog novca, jer ne verujem da su preterano skupi ti betonski prstenovi. I još jedna stvar, koju sam zaboravio da napomenem. Prilikom sadnje tih novih sadnica, treba birati one vrste koje ti ne usvinje kola, poput četinara, javora, topole... i izbegavati drveće poput lešnika, oraha i sl. kako bi se izbeglo standardno opadanje plodova u jesen, koji umeju da oštete kola, ali i koji dosta privlače vrane i gavrane, koji vole da skaču po haubama i krovovima kola, gde mogu na miru (uslovno) da jedu plodove.Дрвеће јесте уништило много паркинг места, чаки и многа тиркизна у овом плану су неупотребљива због корења. Али мислим да је сувише сурово све то посећи, а остали би и без драгоценог хлада. Не знам да ли постоји нека могућности да се ова паркинг места реше без сечења постојећих стабала. Ако постоји свакако би то требало искористити, макар и изискивало додатне инвестиције. Што се тиче нових стабала гледао сам скоро један прилог где се саднице стављају у неку врсту бетонских цеви до одређене дубине које тера да корен иде у дубину пре него што скрене на разне стране и тиме се спречава да изађе до површине и разрове асфалтна или бетонска паркинг места.
Тако је решено у Блоку 38.Tреба да постоји зелени појас између паркинга и тротоара и ту да се сади дрвеће.
То знам, зато сам и навео кад је дрвеће засаћено.Kod tebe na glavnom parkingu nema drveća između kola. A parking je kakav treba da bude - ravna površ.
To zato što su zgrade iz 1960-ih. Da su novije, uvalili bi im patentirane gluposti.
Наравно да у оваквом начину градње/прављења паркинг места под правим углом са дрвећем, а између паркинга и тротоара, нема ништа лоше, чак је и пожељно, јер се добије већи број места (барем једно до два места више).Bandere su tu da imate sa čime da se zanimate.
Ja lično ne vidim ništa loše u ovakvom načinu pravljenja parkinga sa drvećem. Ali i dalje stojim pri onom stavu za sadnju sa betonskim prstenovima, čak i u ovom slučaju.
od svega što si nabrojao samo će ovo biti urađeno:Ali tako je prosto, samo da se gleda malo u budućnost, a ne samo par meseci unapred.
Korak 1: Napraviš garaže - da bi ih napravio angažuješ svoje ortake koji ionako znaju samo da asfaltiraju i zidaju. Zarada je već zagarantovana.
Korak 2: Nateraš ljude da te garaže koriste tako što ukineš parking mesta na ulicama i povećaš cenu parkiranja na ulici (za sve osim za stanare).
Zarada se uvećava jer si em povećao cenu parkinga na ulici, em što idu u garažu koja se isto naplaćuje. Plus javno kažnjavaš one što nepropisno parkiraju jer većina ne voli kada im neko ovako kao na Vučkovoj slici uništava zelenilo.
Plus, iako si gledao samo svoje sebične interese, dobiješ ogroman plus jer si napravio funkcionalne bici staze po centru, plus možeš da nastaviš da lupetaš o zelenoj agendi i zelenim bulevarima.